شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 فروردین 1400 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1400 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۴    
مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب ماه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۹    
کتاب های از جمکران تا حلب و کمال کورسل، نخستین شهید اروپایی دفاع مقدس به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۶:۵۶    
سال گذشته بیش از چهار هزار و 200 عنوان کتاب از خراسان رضوی برا ی اخذ مجوز به دبیرخانه نظارت بر نشر کتاب ارسال شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۶    
نشست برخط کنشگران اجتماعی فرهنگی با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اشلامی یزد افزود: سال گذشته یکهزار عنوان کتاب در بین کتابخانه ها، مساجد، مدارس، رسانه ها، چهره های فرهنگی و هنری، استادان و احزاب سیاسی استان توزیع و این کتاب ها بر اساس تخصص ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از عضویت بیش از 500 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان در صندوق اعتباری هنر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: لازم است زمینه حضور هنرمندان و نقش آفرینی آنها در تقویت برنامه های مسجدی فراهم شود و دعوت از هنرمندان حوزه های مختلف به فعالیت های مسجد رونق می دهد و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از مقر سنگر کتاب بچه مسجدی ها در بجنورد بازدید و برای توسعه فعالیت های کتابخوانی و برنامه های بچه مسجدی های جهادگر آن اعلام حمایت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۱    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین متن این پیام بدین شرح است: درگذشت چهره فرهیخته حوزه موسیقی استان قزوین شادروان هادی باجلان موجب تالم و تأسف گردید. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۳    
اعضاء جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان از پنجاه درصد تخفیف خرید کتاب برخوردار هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۳    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: 9 همایش و جشنواره فرهنگی سال گذشته در این استان برگزار شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۱    
به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در روزهای پایانی سال 1399 فضای موسیقی کشور را تحت الشعاع قرار داد، استعفای ناگهانی علی ثابت نیا از سمت مدیرعاملی انجمن موسیقی ایران بود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۸    
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها موفق به کسب رتبه اول شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت در روزهای 8 ، 9 و 10 اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۶    
کتاب شاخه های طوبی اثر شاعر شهرستان دشتی منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۶    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ماهیت دوسویه رسانه گفت: رسانه ها باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۳    
سومین نمایشگاه مجازی سفال بانوان هنرمند در سمنان روز یکشنبه با ارائه آثار "سحر دباغی" و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۶    
رحیم سیف الدینی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی ، قرآنی شهرستان زرند در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۶    
محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پی درگذشت زنده یاد دادخدا قاسمی ، هنرمند پیشکسوت تئاتر استان پیام تسلیتی صادر کرد . متن این پیام به شرح زیر است :
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۶    
حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی با مهندس سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان در خصوص اولویت ها وفعالیت های فرهنگی وهنری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۵    
رییس گروه رسانه و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ثبت نام 33 نفر از اصحاب رسانه برای نامزدی در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی و دبیر جایزه فیروزه از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۴    
مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان از پروژه های خانه هنرمندان و خانه فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل هماهنگی امورستادی، روابط عمومی و بین الملل ستاد فهما، با اشاره به اینکه حمایت از تولید در قدم اول نیازمند عزم ملی است، گفت: این اصل لازمه شکل گیری و تداوم اقتصاد اسلامی در جامعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۹    
در پی سوء استفاده و کلاهبرداری دفاتر و مراکز غیرمجاز تحت عنوان جذب بازیگر برای تولید فیلم و سریال ، روابط عمومی سازمان سینمایی نسبت به راستی آزمایی و اطمینان از صحت این آثار در سامانه سازمان تاکید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۸    
همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز آزمون سراسری قرآن و عترت در روزهای 8 ، 9 و 10 اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۵    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین به مناسبت گرامیداشت ماه مهمانی خدا مسابقه عکاسی رمضان برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمین از برگزاری یک دوره مسابقه پیامکی قرآنی در سطح شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۴    
حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: ترویج روحیه فرهنگ جهادی یکی از کارهای ارزشمندجهاد دانشگاهی است و کشور در حال حاضر نیاز به چنین روحیه ای دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۹    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به شیوع موج چهارم ویروس منحوس کرونا و بازگشت محدودیت ها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از پرداخت بیش از 497میلیون ریال کمک بلاعوض به اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه استان عضو صندوق اعتباری هنر طی یک سال اخیر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۴    
آموزشگاه و مرکزمهارت آموزی نقطه باهمکاری سازمان منطقه آزاد اروند ، اداره آموزش وپرورش شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به مناسبت بزرگداشت روز معلم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۴    
همزمان با نوروز باستانی، مسابقه "کتاب دوست داشتنی من در نوروز 1400" با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و با توجه به ضرورت خانه نشینی در گنبدکاووس برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
سودابه مجاوری را اهالی سینمای مستند سالهاست می شناسند. او دارای مدرک کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد پژوهش هنر از دانشگاه هنر است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۹    
معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته در محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۸    
نمایش دایک از خراسان شمالی در چهارمین فستیوال بین المللی تئاتر جینجرفست در بخش های تصویرسازی و بازیگری زن به عنوان برگزیده معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۴    
به مناسبت ماه مبارک رمضان: جشنواره مسابقات قرآنی و حکمت های نهج البلاغه در شهرستان لنده برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۴    
اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مسابقه کتابخوانی در سطح عموم برگزار شد که با ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برنامه این اداره برای تولید و ارائه مجموعه آثار خوشنویسان این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب کتاب خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۸    
فرماندار شهرستان جیرفت گفت: در سه ماه اخیر باید در سه حوزه انتخابات، کرونا و کمبود آب تولید محتوا داشته باشیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی در ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۸    
اولین جلسه کارگروه هماهنگی حمایت و توسعه، تولید محتوای فضای مجازی جنوب کرمان در سال 1400 برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۸    
جانشین رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه قرائت سوره قدر ویژه افراد زیر 10 سال برگزار می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۴    
مسابقه پیامکی" قرآن و عترت" ویژه ماه مبارک رمضان هر روز در رادیو دنا در برنامه "بهار در بهار" از ساعت18:30 تا اذان مغرب در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: با استقبال گسترده اهالی مطبوعات و رسانه شمار آثار رسیده به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات از مرز یک هزار اثر گذشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از ثبت نام 760 نفر برای شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: پیش آزمون سراسری قرآن و عترت پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۸    
دادستان شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه ارزش ها در فضای مجازی در حال تغییر است، گفت: نابهنجاری و ضد ارزش ها با استفاده از تبلیغات در فضای مجازی به ارزش تبدیل می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۵    
عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد (سامانه 111) در گرگان؛ پاسخ گوی سوالات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و مردم شریف گلستان خواهد بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۴    
کارگاه آموزش موسیقی و سرود با حضور گروه های هنری شهرستان گرمی برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۴    
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر با دستور جلسه ارائه برنامه های پیشنهادی فرهنگی دستگاههای اجرایی براساس چهار محور اعلام شده شهرستان در سال 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۹    
سجاد رکن آبادی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فهرج گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی با بهره وری مناسب از فضای مجازی در شهرستان فهرج برگزارخواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: فعالان فضای مجازی می توانند با تولید محتوا های ارزشی به مشارکت سیاسی مردم در انتخابات کمک کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۸    
مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از معرفی کتابی باعنوان "یک نگاه دوست داشتنی" در پنجشنبه های کتاب این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۴:۲۹    
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 8 تا 10 اردیبهشت آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۵۸    
رئیس شورای فرهنگ عمومی شفت گفت: رمضان ماه ضیافت و میهمانی خداوند است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۵۸    
فراخوان مسابقه عکاسی سفره افطار گیلانی به مناسبت فرا رسیدن ماه پر فیض و برکت رمضان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۹    
پانزدهیمن جشنواره کتابت و تصویر سازی قران کریم در شهرستان شازند برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۸    
پانزدهمین کانون آگهی و تبلیغاتی لاهیجان با دریافت مجوز فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۸    
جلسه هماهنگی کانون های مساجد شهرستان رضوانشهر با حضور مجید شافعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام رضوانی نژاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان و هیئت همراه در محل اداره فرهنگ و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۸    
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه، با آغاز ماه مبارک رمضان، از اجرای برنامه های فرهنگی هنری و قرانی در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۵    
شاعران برگزیده جشنواره استانی شعر پاییز در صبح امروز در محل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۲    
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت :به همت موسسه قرآنی نور و الرحمن شهرکرد نخستین جشنواره دعا و مناجات رمضان در چهارمحال و بختیاری و مسابقه شرح زیارت ...