جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۸:۰۴Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 2 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 3 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 4 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 5 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 6 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 7 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 8 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 9 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 10 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 11 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 12 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 13 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 14 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 15 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 16 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 17 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 18 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 19 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 20 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 21 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 22 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 23 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 24 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 26 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 27 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 28 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 29 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 30 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۳:۴۹    
باشگاه مطرح ترکیه ای قصد داشته در ازای رقم خاصی دروازه بان پرسپولیس را به خدمت بگیرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۷    
مصطفی یک شاه کار بود؛ غافل گیرکننده و جذاب . شاید همین یک جمله کافی باشد که برای بیان احساسات یک زن درباره شوهرش، اما نه! کافی نیست ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۹    
نخست وزیر انگلیس به دلیل عدم حمایت از بازماندگان حادثه آتش سوزی برج گرنفل، عذرخواهی کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۶    
رئیس جمهور گفت: اگر ایثار نبود، حتماً بدانید که انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و همچنین نمی توانستیم در برابر توطئه جهانی در 8 سال دفاع مقدس به موفقیت دست یابیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی به محمد بن سلمان انتخاب وی را به عنوان ولی عهد عربستان سعودی تبریک گفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۳    
روز قدس چیست؟ کدامین هدف ملت و جمهوری اسلامی را تامین می کند؟ روز قدس ناظر به کدام آرمان اسلام و قرآن است؟ چرا روز قدس را گرامی می داریم؟
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی بند (ج) تبصره (12) و آیین نامه اجرایی جزء (1) بند (ج) تبصره (18) قانون بودجه سال 1396 کل کشور را ابلاغ کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۰    
هفدهمین شب برنامه راز با موضوع معماری ایرانی بروی آنتن رفت. مهندس محمد حسین فرصت مهمان نادر طالب زاده در این برنامه بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۰    
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز قدس تأکید کرد: با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس همگام با تمامی ملت های بیدار، شعار سرنگونی اسرائیل جنایت پیشه را سردهیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:باید مشکلات کشور را مانند سایه دنبال کرد و طرح دولت سایه نیز ممکن است مشابهت هایی با آنچه در غرب مطرح است داشته باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۴    
وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه نام مستعار گروه حزب الله لبنان و نام برخی از نهادهای تحت نظر این گروه را به فهرست سیاه تحریم های این وزاتخانه اضافه کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۴    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هر اقدام گروهک های تروریستی را پاسخ قاطع می دهیم، گفت: قرار است تجهیزات مناسبی در اختیار مرزبانان قرار دهیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۴    
یک منبع وزارت خارجه روسیه گفته است مسکو در حال تهیه فهرست سازمان ها و گروه های تروریستی به سازمان ملل است و احتمالا یک دیپلمات روس ریاست اداره ضدتروریستی سازمان ملل را عهده دار خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۱    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شد. قصاب یمن، عفریت جنگ و جوانک خام سعودی که در مقام وزیر دفاع سعودی، بالاخره ثابت کرد در آزمون بی رحمی، کودک کشی، ایران ستیزی و دوستی با اسرائیل نزد اربابان قبول شده است
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۱    
منابع خبری می گویند فرد مهاجمی که شب گذشته قصد انجام حمله انتحاری در ایستگاه مرکزی متروی بروکسل داشت از هواداران داعش بوده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۱    
تحلیلگر مشهور جهان عرب در واکنش به برکناری ولی عهد عربستان از سمت خود و تعیین محمد بن سلمان به عنوان جانشین وی، تأکید کرد که ملک سلمان به زودی پسرش را به عنوان جانشین خود معرفی خود معرفی خواهد کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۱    
رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت فهرستی از درخواست های چهار کشور عربی از قطر آماده شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۸    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه بار دیگر با تکرار ادعاها علیه رئیس جمهور سوریه وی را دشمن مردم کشور خودش خواند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۸    
منابع آگاه خبری اعلام کردند سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی قرار است ماه آینده به روسیه سفر کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۵    
نخست وزیر عراق روز چهارشنبه ضمن دیدار با امیر کویت درباره تحولات منطقه و تروریسم و نتایج سفرش به ایران و عربستان بحث و گفت و گو کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۲    
روابط عمومی کل سپاه با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریستهای تکفیری تاکید کرد: عملیات لیله القدر در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۲    
وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی را از حماس پس بگیریم باید به نوار غزه حمله کنیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۹    
ماجرای ورزش تیر وکمان هر از آن جمله ماجراهای عجیب و غریب در ورزش ما است فدراسیونی که مدت 4 سال است به گفته منتقدان و براساس مدارک که موجود بارییسی غیر قانونی اداره می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۹    
معاون پارلمان آلمان انتقاد شدیدی به رویکرد رئیس جمهور آمریکا در ساختن دیوار بر سر راه روابط با ایران و تشکیل جبهه ضد ایرانی با حمایت گسترده از عربستان وارد کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۹    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت که ولیعهد عربستان قبلا با مقامات بلندپایه این رژیم دیدار کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۹    
جمعی از استادان دانشگاه های کشور در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۹    
با گذشت چند روز از مصوبه مجلس نمایندگان مصر مبنی بر واگذاری جزیره های تیران و صنافیر به عربستان هم اکنون مشخص شده که این اقدام بیش از آنکه به نفع عربستان باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۹    
رئیس جمهور مصر ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با افراط گرایی و تروریسم، امنیت ملی کشورش را خط قرمز دانست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت در خصوص طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی کاشان و سمنان را ابلاغ کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۸    
امروز 36 سال از شهادت دکتر مصطفی چمران می گذرد و در طول این سالها معمولا او را ما به عنوان یک مبارز، جنگجو و فرمانده ستاد جنگ های نامنظم شناخته ایم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۸    
یک مقام اسرائیلی از انتصاب محمد بن سلمان استقبال و در خصوص تسریع بهبود روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان ابراز امیدواری کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۵    
جنگنده های عراقی مواضع داعش را در جنوب غرب کرکوک و تلعفر در استان نینوا به شدت بمباران کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۵    
رئیس شرکت روسی روسو بورون اکسپورت گزارش کرد که مسکو به زودی قراردادی برای تحویل سامانه های دفاع موشکی اس 400 با هند به امضا درمی آورد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۵    
شهردار بریا در جمهوری آفریقای مرکزی اعلام کرده که بر اثر درگیری های بین گروه های مختلف مسلح در این شهر، حداقل 100 نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۲    
دل شان یک جور غریبی تنگ است؛ دلتنگی را از چشم های فاطمه قاضی خانی می خوانم؛ وقتی هرجای مصاحبه به اسم همسر شهیدش می رسد، سرخ می شوند و پر از اشک. دلتنگی را در شیطنت های کودکانه بچه هایش می بینم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۲    
دو ماهی به آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا مانده است اما مهم ترین چالش این روزهای کلان شهرها انتخاب شهرداری های آینده این شهرها است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۲    
رئیس پلیس راهور کشور در آستانه آغاز اجرای طرح ترافیک نوروزی خطاب به رانندگان توصیه هایی کرده و از آنها خواست با توجه به کشته شدن 4800 نفر در سال گذشته امسال صبر بیشتری را در رانندگی صرف کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه تأکید کرد که واکنش مسکو به تحریم های آمریکا بر اساس اصل تقابل خواهد بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۹    
دولت چپگرای رومانی پس از اینکه نتوانست رأی اعتماد اعضای حزب خود در پارلمان این کشور را به دست آورد، سقوط کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تغییر زمان برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور در پارلمان خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۹    
رئیس آژانس صادرات تسلیحات روسیه اعلام کرد: این کشور در سال 2016 ، 13 میلیارد دلار تسیلحات صادر کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۲    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب ضمن دعوت از مردم برای حضور کوبنده در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد:محور مقاومت به رهبری ایران دستاوردهای بزرگی در جنگ علیه تروریسم تکفیری خصوصا در سوریه و عراق کسب کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۹    
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: امروز ملت ایران در خط مقدم پیشرفت، عدالت طلبی و آزادی خواهی قرار دارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن تقدیر از اقدام موشکی سپاه، تاکید کرد: هرگونه تهدید و تعرض به امنیت ملی کشور با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
ولی عهد جوان عربستان، به قدری عجول به نظر می رسد که می خواهد آرزوی جدش عبدالعزیز را در مدت کوتاهی جامه عمل بپوشاند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال می گوید که حضور میک مک درموت در تمرینات به این تیم در فصل آینده کمک خواهد کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می گوید که شفاف نبودن حسابرسی این باشگاه و باشگاه پرسپولیس، به دلیل عدم قانون مداری وزارت ورزش و جوانان است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۳    
رهبر اپوزیسیون بریتانیا گفت: حزب حاکم کنونی دولت بی ثبات ائتلافی تشکیل خواهد داد و حزب وی آماده تشکیل دولت حداقلی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۵    
از شنبه آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل سرعت وزش باد افزایش می یابد،این شرایط روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده نیز برقرار است و سبب گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۵    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با احداث و راه اندازی تصفیه خانه جامع شماره 2 در سال جاری آب تمامی مناطق قم شیرین و مطلوب می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
در پی دستور رگولاتوری برای رعایت کف قیمت بسته های اینترنت از 30 خرداد حجم شبانه بسته های آلفا و آلفا+ همراه اول تغییر می کند و فروش بسته های نامحدود شبانه و محدود شبانه متوقف می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
بازیگر نقش باباپنجعلی در پایتخت گفت: سری پنجم این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
سفیر قطر در مسکو نامه امیر این کشور را امروز چهارشنبه به رئیس جمهور روسیه تحویل داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: بر مردم مسلمان و متحد ایران و کل آزادی خواهان جهان لازم است در روز قدس به میدان بیاییند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
در طول همه مهروموم های انقلاب شاهد این بودیم که این سندها نه با عنوان یک سند بین المللی بلکه از طریق یک سازوکار حکمرانی پنهان باز در جامعه اجرا شده و به ثمر نشسته و شده آنچه می بینید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان دوشنبه پنجم تیرماه را در این کشور عید سعید فطر اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۵    
سرپرست گروه کُر آداک معتقد است جای برگزاری جشنواره تخصصی ویژه موسیقی کُر در کشور خالی است و همچنین برای معرفی موسیقی کلاسیک به مردم فعالیتی انجام نشده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان زندان ها گفت: با تعامل سازمان زندان ها و برنامه ماه عسل از مرز آزاد سازی یک هزار زندانی فاقد سابقه عبور خواهیم کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
اضافه کردن برخی ترکیبات به آب، علاوه بر این که طعم بهتری به آب می دهد و نوشیدن میزان کافی از آن را آسان ترمی کند، به تقویت سلامت دستگاه گوارش نیز کمک می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ارائه خدمات ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نسبت پرستار به بیمار در ایران مغایر با استاندارد جهانی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق آخرین گزارش سازمان ملل متحد به طور متوسط از هر 113 نفر یک نفر در جهان امروز پناهنده یا آواره است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
محمد باقر قالیباف صبح امروز با حضور در محل خانه باغ اتحادیه ضمن بازدید از روند مرمت و بازسازی این اثرتاریخی، در جریان آخرین پیشرفت های موزه مشاهیر قرار گرفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۶    
آیت الله العظمی جوادی آملی، از مراجع تقلید شیعیان در پاسخ به استفتایی، نظر خود را درباره میزان فطریه اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۳    
مردی که قایق خود را در سراسر رود برال در بنگلادش هدایت می کند این بار سوژه تصویری مناسبی شناخته شده است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد گفته که فیلم های توقیفی در شورای تخصصی بازبینی می شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۹    
شاعر عاشقانه های عرب می گوید: شاعر امروز باید آیینه تمام نمای دردههای وطنش باشد. چرا که این دوران، دوران گنجشک ها نیست ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۹    
رئیس جمهوری سابق آلمان رومان هرتزوک در مراسم گرامیداشت شیمل گفت: اگر شیمل نبود آلمانی ها نمی فهمیدند تصویری که از اسلام به آن ها ارائه می شود صحیح نمی باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
رییس ستاد نماز جمعه تهران گفت: نماز جمعه روز جهانی قدس در دانشگاه تهران و نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۰    
تعدادی از شاعران کشور در واکنش به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران و پرتاب موشک به مواضع داعش در دیرالزور، اشعاری در قالب های مختلف سروده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۴    
فرآیند اعزام عوامل اجرایی و حجاج حج تمتع 96 از سوم مرداد ماه آغاز خواهد شد و 26 مرداد ماه نیز آخرین کاروان زائران ایرانی به عربستان عزیمت خواهند کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس پلیس راه کشور از آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در جاده های کشور از فردا خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل آتش نشانی اراک جزئیات آتش سوزی در شهربازی اراک را تشریح کرد و گفت: خطای انسانی عامل آتش سوزی بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷    
اکران فیلم فصل نرگس بعد از فیلم رگ خواب در گروه سینماهای حوزه هنری آغاز می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۸    
پادشاه عربستان سعودی با صدور فرمانی، پسر ارشدش را به عنوان ولیعهد و جانشین خود تعیین کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
نمایش های تازه تئاتر در حالی این روزها روی صحنه می روند که شب های گرم خردادی رو به پایان هستند و به سراغ روزهای سوزان تابستان می رویم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۲    
عضو شورای شهر تهران، هشت چالش اساسی را مهم ترین معضلات تهران امروز می داند و راهکارهای خود را برای برون رفت از آن ارائه داده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: باند بزرگ هروئین که از خارج از کشور وارد و به داخل کشور قاچاق شده بود منهدم شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۸    
بهرام محمدی فرد اندکی بعد از آنکه که چمران کرسی نمایندگی مجلس را رها کرد و عازم جبهه های جهاد شد به او و گروه همراهش در ستاد جنگ های نامنظم پیوست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۹    
بازیگر فیلم بادیگارد گفت:در دانشگاه تدریس می کردم و مدتی است آن را کنارگذاشته ام.هیچگونه پیشنهاد بازی و یا کار هم به من نمی شود.باید از مسئولین فرهنگی پرسیدشخصی که حرفه اش هنراست چگونه امرار معاش کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۹    
HOV یا طرح خط مخصوص خودروهای چند سرنشین در هر یک از جاده های تعیین شده یک یا چند لاین عبوری را به ماشین هایی اختصاص می دهد که بیش از دو یا چند سرنشین(بسته به قانون وضع شده) دارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۹    
مزار شهدای حادثه تروریستی عاشورای سال 1373، صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۸    
سرویس های اینترنت نامحدود مخابرات به دلیل استفاده نشدن بهینه توسط کاربران به مرور جمع می شود و کاربران باید به سرویس های جدید کوچ کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۲    
کارگردان "امپراطور جهنم" گفت: فیلم در مراحل فنی قرار دارد و منتظر هستیم تا آقای تسلیمی کارهای مربوط به بخش ویژوال فیلم را انجام دهد تا روند تولید فیلم به طور کلی به پایان برسد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۹    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی صد در صدی ناجا برای تأمین امنیت مراسم روز قدس و عید فطر خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۹    
تهیه کننده زیر پای مادر در واکنش به حاشیه های نشست خبری هفته گذشته سریال مذکور، یادداشت کوتاهی را منتشر کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۸    
وکیل متهم ردیف دوم پرونده بزرگ فسادنفتی از برگزاری دادگاه دو متهم پرونده فساد نفتی در روزهای آینده خبرداد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، گفت: طی شب های قدر از 18 تا 23 ماه مبارک رمضان نزدیک به 50 هزار واحد خون اهدا شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۲    
محققان عنوان می کنند گروهی از عوامل خاص موجب افزایش خطر بیماری قلبی، سکته و دیابت می شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹    
دانلود جزء بیست و ششم قرآن کریم با صدای استاد صدیق منشاوی، استاد شاطری و استاد پرهیزکار.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹    
کتاب از حاج ابراهیم تا خان طومان اثر سید عبدالرضا هاشمی ارسنجانی کمتر از دو ماه پس از انتشار چاپ نخست، به چاپ دوم رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹    
این روزها بیکاری در جامعه به حدی رسیده است که هرروز شاهد بروز یک شغل کاذب جدید هستیم، این افراد برای فرار از بیکاری مجبور هستند به سمت مشاغلی بروند که کاذب است اما درآمد دارند و خبری از مالیات نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹    
چمران از قلب بیروت سوخته و خراب تا قله های بلند کوههای جبل عامل و در مرزهای فلسطین اشغال شده از خود قهرمانیهای بسیاری به یادگار گذاشته و همیشه در قلب محرومین و مستضعفین شیعه جای گرفته است .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۱    
یکی از اصحاب امیرالمؤمنین(ع) گفت: دختر ایشان یک گردنبند مروارید در روزهای عید قربان به امانت تضمین شده از من گرفت که پس از سه روز آن را بازگرداند؛ علی(ع) آن را برگردن وی دید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
بر اساس تازه ترین آمار 85 درصد دانشجویان در کل مجموعه آموزش عالی برای تحصیل شهریه پرداخت می کنند این در حالی است که بودجه ای که از سوی دولت برای وام شهریه در نظر گرفته می شود سیر نزولی دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
چند شرکت و برند معروف تولید دستگاه های تلفن همراه در حال سرمایه گذاری و ارائه نسل تازه از اپلیکیشن های کتاب در ایران هستند که بازار نشر دیجیتال در ایران را دچار تحولاتی جدی می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه 31 خرداد به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب، ادامه اخبار سیلی موشکی سپاه، محکومیت قاضی کهریزک و حواشی پیرامون سخنان رئیس جمهور اختصاص داشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۹    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که حدود 167هزار مورد احتمالی ابتلا به بیماری وبا در یمن ثبت شده است. این سازمان همچنین تاکید کرد که 1146 مورد فوتی به دلیل این بیماری شیوع پیدا کرده در یمن وجود دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۱    
امام صادق علیه السلام در سخنی ارزشمند سه چیزی که برادران دینی در میان خود به آن نیاز دارند را بیان فرموده اند.