پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۱:۵۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ و هنر 23 مرداد 1395 - farhangohonar.ir

فرهنگ و هنر 26 اسفند 1394 فرهنگ و هنر 31 فروردین 1395 فرهنگ و هنر 29 اردیبهشت 1395 فرهنگ و هنر 31 خرداد 1395 فرهنگ و هنر 31 تیر 1395 فرهنگ و هنر 31 شهریور 1395 فرهنگ و هنر 28 مهر 1395 فرهنگ و هنر 29 آبان 1395 فرهنگ و هنر 11 دی 1395 فرهنگ و هنر 30 بهمن 1395 فرهنگ و هنر 29 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 1 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 2 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 3 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 4 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 5 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 6 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 7 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 8 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 9 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 10 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 11 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 12 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 13 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 14 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 15 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 16 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 17 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 18 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 19 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 20 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 21 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 22 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 23 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 24 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 25 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 26 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 27 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 28 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 29 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 30 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 31 مرداد 1395 
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۹    
نیل یانگ منتقد هالیوود ریپورتر فیلم گِشِر را یک فیلم اول بسیار امیدوار کننده از وحید وکیلی فر فیلمساز ایرانی معرفی کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۴    
تعدادی از هنرمندان فعال حوزه موسیقی با انتشار نامه ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار بازنگری در نحوه ممیزی و انتخاب کیفی آثار موسیقایی در شوراهای زیر مجموعه وزارت ارشاد شدند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۴    
در حالی که ارتش و مقامات مذهبی مالزی بازی 'پوکمون گو' را تهدیدی برای امنیت شخصی و ملی و همچنین تخریب ایمان مسلمانان می دانند، چند تصادف ناشی از سرگرم بودن در این بازی ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۹    
با اجرایی شدن لغو روادید میان ایران و ارمنستان از این پس اتباع دو کشور نیازی به دریافت ویزا برای تردد نخواهند داشت.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: در شصت وهشتمین نمایشگاه بین المللی فرانکفورت به عنوان بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیا، بیش از 70 کشور از جمله ایران حضور می یابند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۵    
لانتوری در نخستین شب اکران خود رکورد جدید فروش افتتاحیه سینمای ایران را به نام خود ثبت کرد. این فیلم با 141 میلیون تومان فروش و 20 سانس فوق العاده در نخستین شب اکران خود ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۴    
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی روز گذشته با معرفی برگزیدگان و تقدیر از پیشکسوتان این عرصه، برگزار شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۴    
روز گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره آواها و نواهای رضوی، متن پیام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره قرائت شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۵    
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 با توجه به افزایش متقاضیان شرکت در جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت مهلت ارسال آثار هنرمندان صنعتگر را تا تاریخ 30 مرداد ماه 95 تمدید کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۰    
امیر جعفری که تاکنون در مراسم اکران مردمی هیچ یک از فیلمهایش شرکت نداشته است، امشب برای نخستین بار با مردم زاپاس را می بیند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۰    
دبیر خانه هجدهمین جشن سینمای ایران از ارسال 120 مستند برای نمایش و رقابت در این جشن خبر داده و اعلام کرد: هیئت انتخاب این بخش، بررسی آثار مستند را آغاز کرده است .
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۵    
نمایشگاه کاریکاتورهای چهره که توسط وحید شریفی خلق شده اند در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۰    
شب گذشته سیامک آقایی به همراه کامران منتظری در تالار وحدت روی صحنه رفت تا بار دیگر پس از وقفه ای یک ساله کنسرت باز عشق خود را اجرا کند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش رویای یک شب نیمه تابستان مصدوم شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۰    
باران کوثری در گفتگویی جنجالی با فیلمنت فریدون جیرانی از سیاست های فرهنگی دولت یازدهم گلایه کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۰    
با توجه به اهمیت شهر تاریخی یزد، 108 اثر از مهم ترین بناهای تاریخی این استان به فهرست آثار ملی اضافه شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۵    
فراخوان دومین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب مستور در بخش های مختلف برای علاقه مندان منتشر شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۱    
احمد کیارستمی در جریان برگزاری جشنواره فیلم لوکارنو از فعالیت هایش برای حفظ و نگهداری از میراث هنری پدرش گفت و از تدارک ایجاد یک بنیاد خبر داد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۱    
برنامه 90 استثنائاً شنبه - 23 مرداد ماه - ساعت 23:30 پخش می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۷    
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با نمایندگان وزارت خارجه، سازمان هواپیمایی و سایر نهادها وارد شور می شود تا درباره ی از سرگیری سفر گردشگران ایرانی به ترکیه، تصمیم گیری کند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۲    
محبوبه زارعی این روزها نگارش انیمیشن های shippers را برای پخش از شبکه المیادین لبنان و مهسا و دانا را برای مرکز صبا به عهده گرفته است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۲    
رابرت دنیرو بازیگر با دریافت نخستین جایزه افتخاری قلب سارایوو برای یک عمر دستاورد هنری، این جشنواره را افتتاح کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۸    
در اخبار امروز جشنواره فیلم سلامت از اسامی داوران بخش سینمایی و توافق این جشنواره با انجمن اوتیسم برای معرفی بیشتر این بیماری آشنا می شوید.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی هیأت مدیره آکادمی سمندریان اعلام کرد که چهارمین دوره جشن اهدای نشان این آکادمی، همزمان با ماه تولد زنده یاد هما روستا در مهرماه برگزار خواهد شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۳    
احمد کیارستمی پسر کارگردان فقید ایرانی که اکنون در جشنواره لوکارنو حضور دارد، گفت فیلمی نمایش داده نشده از پدرش به جای مانده است که احتمالا سال آینده در معرض دید عموم قرار می گیرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۳    
جهانگیر الماسی بازیگر سینما معتقد است داستان فیلم کاناپه به کارگردانی کیانوش عیاری مساله همه مردم ایران است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۸    
آب منطقه ای فارس گفت: حفر چاه در نزدیکی تخت جمشید با استعلام از میراث فرهنگی و مصوبه شورای تامین بوده است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۴    
آرامگاه آبش خاتون به عنوان تنها فرمانروای زن فارس در آستانه نابودی قرار دارد و تا به حال هیچ اقدام مرمتی نیز برای این بنا صورت نگرفته تا هر روز به تخریب نزدیکتر شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۹    
در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی کشور، برترین تولیدات و ایده های سرگرمی و اسباب بازی، در سه بخش مجوز تولید ، ایده بازار و طرح های ثبت شده معرفی و تقدیر شدند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۴    
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری 95 می توانند از ساعت 17 امروز (شنبه 23 مردادماه) با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب 150 کد رشته اقدام کنند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۹    
گروه موسیقی گیلانی شوروم به سرپرستی رسول علیجانی دومین اجرای نخستین هفته موسیقی نواحی ایران را در برج آزادی روی صحنه می برد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۴    
دومین شب از دومین کنسرت مشترک ارکستر جوانان جهان و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان با پیام برادری و صلح برای جهانیان با استقبال بسیار زیاد روبرو شد و دوبار رهبر اجرا را به صحنه ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۴    
مسترکلاس آموزش رهبری با حضور دامیانو جورانا رهبر ارکستر جوانان جهان امروز (21 مرداد ماه) در دانشگاه علمی - کاربردی واحد 46 تهران برگزار شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی به هفتمین جشنواره شعر رضوی یادمان دعبل خزاعی گفت: دوستی اهل بیت(ع) برای ما ایرانیان وظیفة بزرگ دینی و میهمان نوازی، آیینِ دیرینة ایرانیان است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل امور موزه ها و اموال منقول فرهنگی - تاریخی کشور می گوید تمامی موزه های زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی در روزهای تعطیل باز است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۹    
فرماندار بیله سوار مغان گفت: این شهرستان با داشتن تاریخ ، فرهنگ و تمدن کهن شایسته داشتن یک موزه به ویژه موزه تخصصی مردم شناسی است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۴    
مقدم گفت: فضای قصه علی البدل در روستایی به نام چشمه قل قل می گذرد، اما این روستا در واقعیت وجود ندارد ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۰    
افسانه بایگان به روزنامه جام جم گفت:امروزه شاهدیم برخی افراد به شبکه هایی مانند جم مهاجرت می کنند. هنرمند باید ارزش کالای متعالی خود را بداند ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
هفتاد و دو سال پیش در چنین روزی کسی به دنیا آمد که بعدها خالق مادر و هزاردستان شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
آیت الله علم الهدی: در شهر امام رضا نمی شود کنسرت برگزار کرد / مشهد شهر زیارتی است نه توریستی که مراکز تفریحی و عیاشی درست کنند/ نباید برای لغو کنسرت در مشهد با مسئولان و مردم چانه بزنیم ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۰    
در یک هفته گذشته فروش بیش از یک میلیارد تومانی را رد کرده و پر مخاطب ترین فیلم جشنواره فجر بوده است؛ درباره اکران این فیلم نکات تامل برانگیزی وجود دارد که به نظر می رسد باید مسئولان فرهنگی کشور ...