جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۳۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

پایگاه خبری تحلیلی گرو (garoo.ir)

پایگاه خبری تحلیلی گرو 1 فروردین 1395 پایگاه خبری تحلیلی گرو 1 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی گرو 29 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی گرو 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی گرو 30 اسفند 1399 پایگاه خبری تحلیلی گرو 29 اسفند 1400 پایگاه خبری تحلیلی گرو 1 فروردین 1401 پایگاه خبری تحلیلی گرو 29 اسفند 1402 پایگاه خبری تحلیلی گرو 31 فروردین 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 31 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 1 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 2 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 3 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 4 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 5 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 6 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 7 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 8 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 9 خرداد 1403 پایگاه خبری تحلیلی گرو 10 خرداد 1403 
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، روکش کامل آسفالت لاین کندرو بلوار ولیعصر (عج) انجام شد. پس از درخواست های مردمی و نشست شهردار نهاوند با اهالی و کسبه منطقه در مسجد شهرک طالقانی بعد از عملیات زیر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶   + ۳ سایت دیگر  
به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و یادواره شهدای خدمت، یک دوره مسابقه دو و میدانی در کارخانه سیمان نهاوند برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار برای ساماندهی محورهای مواصلاتی نهاوند بحث و تبادل نظر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، سید محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با انتشار تصویری (نقاشی) از کودکان غزه به جنایات اخیر و نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶   + ۶ سایت دیگر  
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به استقرار الگوی تابستانه طی روزهای آتی، گفت: از نظر تغییرات دمایی روند افزایش دما در استان ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
مردم نهاوند با برگزاری مراسم هایی و شرکت در پویش ما همه عزاداریم یاد شهیدان خدمت را گرامی داشتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶   + ۴ سایت دیگر  
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: برداشت محصول توت فرنگی و گل محمدی در نهاوند آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
جمعی از فعالان اجتماعی و دانشگاهی نهاوند با امضای نامه ای خواستار توجه به ظرفیت های فراوان گردشگری این شهرستان در رویداد از آتن تا هگمتانه شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶   + ۸۵ سایت دیگر  
رهبر انقلاب در نامه ای، دانشجویان آمریکایی معترض و حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا را خطاب قرار دادند و نسبت به درستی مسیر انتخابی آن ها در حمایت از مظلومان غزه تاکید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶   + ۲۲ سایت دیگر  
افراد دارای بیماری قلبی با احتیاط سرکه سیب مصرف کنند. افرادی که ترشح اسید معده دارند هم نباید سرکه سیب بخورند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
رئیس حوزه قضایی بخش خزل نهاوند گفت: موضوعات مرتبط با حقوق عامه اولویت پیگیری ها حوزه قضایی خزل می باشد/
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، عباس تجری در جلسه ستاد اقامه نماز آموزش وپرورش نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار نهاوند گفت: مردمی بودن و ادامه دادن راه شهدای خدمت برای حل مشکلات مردم ضرورت دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۷ سایت دیگر  
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: دمای بیشینه برای روز های پایانی هفته در بیشتر مناطق استان به بالاتر از 32 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
864 میلیون تومان برای کمک به زندانیان نیازمند در همایش گلریزان در نهاوند جمع آوری شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۴ سایت دیگر  
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نهاوند گفت: در انتخابات پیش رو لازم است تا معیارهای انتخاب درست و اصلح و ضرورت مشارکت حداکثری تبیین شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
با حضور سرپرست معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کل استان همدان دفتر شماره دو خدمات الکترونیک قضائی در نهاوند افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۱۱ سایت دیگر  
یک مطالعه جدید تغییرات مولکولی مشترک و متمایز را در مغز و خون افراد مبتلا به استرس پس از حادثه PTSD و افسردگی MDD را نشان می دهد که چگونه این اختلالات بر مناطق مختلف مغز تأثیر می گذارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱   + ۱۶ سایت دیگر  
ماهواره سنگین وزن طلوع 3 یک ماهواره سنجشی است که مراحل ساخت آن به پایان رسیده است؛ این ماهواره قابلیت ارسال تصاویری با دقت 5 متر (تک طیفی) و 10 متر (رنگی) را دارد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۳:۰۷   + ۱۰ سایت دیگر  
دمنوش با افزودن مقداری از گیاه مورد نظر به آب جوش تهیه می شود. اما این در حالی است که در روش جوشانده لازم است گیاه مقداری در آب بماند و بر روی حرارت مستقیم قرار گیرید تا بجوشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۳:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
رئیس شبکه توزیع برق نهاوند گفت: با حضور 11 اکیپ استانی، شبکه فشار متوسط برق محور توریستی فارسبان نهاوند جابه جا می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: روکش آسفالت جاده بروجرد - اشترینان - نهاوند بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۳:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: شکارچی غیرمجاز پاژن (کَل های) منطقه گرین به جریمه 55 میلیونی و شکارچی خرگوش به ساخت آبشخور برای وحوش محکوم شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
توسعه کشت گیاهان دارویی علاوه بر سودآوری، می تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال و رونق تولید شود که این مهم نیازمند همت و حمایت مسئولان و ایجاد کارخانه ها و کارگاه های فرآوری این محصولات است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۳:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، صفحه توئیتری أبؤآلاء با انتشار عکسی نوشت: خواهر و برادری که باهم نماینده مجلس شدن! ابوالقاسم جراره حوزه انتخابیه تهران ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی استان همدان از بارش365 میلی متری در سال زراعی جاری در این استان خبرداد و گفت: میزان بارش در سال زراعی جاری نسبت به بلند مدت 36 میلی متر معادل 11 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار نهاوند از اجرای طرح تسطیح راه دسترسی روستای عشوند از توابع بخش مرکزی بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار نهاوند گفت: متأسفانه طولانی شدن اجرای پروژه ساماندهی نهاوند- فیروزان و محور نهاوند-روستاهای شهرک ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۷    
شهردار نهاوند با بیان اینکه این شهر 300 هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد دارد، گفت: قسمت عمده بافت فرسوده شهر نهاوند در مناطق کم برخوردار قرار گرفته و همین امر نیز باعث ایجاد معضلاتی در نوسازی این بافت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان، گفت: در فاز دوم ظرفیت پذیرش مرکز صیانت کوثر نهاوند به دو برابر ظرفیت فعلی یعنی 400 نفر خواهد رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
شکارچی گونه کل های (پاژن) منطقه تیر اندازی و شکار ممنوع گرین نهاوند که به مراجع قضایی معرفی شده بود محکوم به کیفر جزایی گردید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۸ سایت دیگر  
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: انفجار چاه فاضلاب در منطقه جوادیه شهر نهاوند باعث فوت یک زن و جراحت 2 نفر دیگر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، مدیر امور آبفای شهرستان نهاوند از تامین آب مورد نیاز برای اجرای عملیات ساخت مسکن ملی این شهر خبر داد. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۷ سایت دیگر  
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند از محکومیت 400 میلیون ریالی بوفه متخلف دریکی از بیمارستان های نهاوند و جریمه یک میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه برنج در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دو ورزشکار با آتیه نهاوند به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت شدند تا برای رقابت های آسیایی آماده شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۱۳ سایت دیگر  
تیم فوتبال پورتو در حضور لژیونر ایرانی خود با برتری برابر اسپورتینگ لیسبون قهرمان جام حذفی پرتغال شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، یکی از کاربران توئیتری در واکنش به غرق شدن اسکله آمریکا در غزه نوشت: ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۵۸ سایت دیگر  
سیر از مواد غذایی پر طرفدار در ترکیبات مواد غذایی ایرانی ها است و ترکیبات مفیدی برای سلامتی دارد؛ سیر حاوی ترکیباتی با خواص دارویی قوی، بسیار مغذی با کالری بسیار کم است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، عموم مردم عادتهای قدیمی دارند که اغلب بعد از صرف غذا مشغول به آن می شوند اما امروز گفته می شود برخی از این عادتها به بدن آسیب می رساند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
ما از شهدا آموخته ایم تا پای جان بایستیم و کلمات استوار را دریابیم، از چشمان شان خوانده ایم جز برای وطن و آبادانی اش نخواهیم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸    
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند به مناسبت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول با حضور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸   + ۴ سایت دیگر  
فرمانده سپاه استان همدان گفت: شهید ایت الله رئیسی خادم مردم بود و مردم نیز قدردان تلاش های ایشان بودند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
با حضور فرمانده سپاه استان همدان در شهرستان نهاوند مسکن محرومان و فروشگاه اقتصاد مقاومتی افتتاح و مراسم صبحگاه مشترک برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند از محکومیت 400میلون ریالی بوفه متخلف خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: اسامی نامزدهای ریاست مجلس در حد گمانه زنی است گفت: در فراکسیون مستقلین ولایی خواهم بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸   + ۵ سایت دیگر  
به بهانه قتل یک دختربچه توسط دوست 10 ساله اش که گوشی اش مملو از ویدئوهای قتل و خشن بود، از نکات کلیدی برای کاهش رفتارهای پرخاشگرانه کودکان گفتیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، علی صمدزاده با انتشار نقشه ای از رزمایش شمشیر مشترک2024 در صفحه خود در توئیتر نوشت: ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸   + ۷ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، ابرساعت پایتخت که در اتوبان مدرس(اراضی عباس آباد) قرار دارد منقش به تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸   + ۹۴ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در 18 استان خبر داد و برای استان های ساحلی شمال و جنوب کشور به ترتیب هشدار سطح زرد و نارنجی صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
شهروند خبرنگار ما مراسم عزاداری اهالی روستای لیلی یادگار شهرستان نهاوند را در سوگ شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را به اشتراک گذاشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: مصرف قارچ خود رو در یکی از روستاهای این شهرستان باعث مسمومیت اعضای یک خانواده شد که به علت شدت مسمومیت کودک چهار ساله خانواده جان خود را از دست داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۵ سایت دیگر  
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از بارش 23 میلی متر باران در میلاب نهاوند خبر داد و گفت: به طور میانگین هشت میلیمتر بارش در استان همدان ثبت شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
مراسم گرامیداشت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانشان در محل آستان مقدس شاهزاده محمدوعلی(ع) شهر نهاوند برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸    
به یاد شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید و همراهانش مراسم های سوگواری در مناطق مختلف نهاوند برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری 25 عنوان برنامه متنوع به مناسبت گرامیداشت سوم و چهارم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پایداری مردم دزفول در نهاوند خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۱۷۲ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید رئیسی فرمودند: حضور مردم در تشییع رئیس جمهور ریشه مردمی جمهوری اسلامی و قوت آن را نشان داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۱۴ سایت دیگر  
یک بازیگر طرفدار استقلال از سبک بازی این تیم در دیدار برابر نساجی انتقاد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۱۴ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از شهید امیرعبداللهیان در صفحه توئیتر خود نوشت: هرگزم نقشِ تو از لوحِ دل و جان نَرَوَد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توئیتی نوشت: هر یک از تعابیر دقیق و گزیده رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی) در وصف شهید رئیسی (اعلی الله مقامه) ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۸    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو حلما شوهانی فرزند شهید مدافع وطن و از شهدای گرانقدر دیار برزول نهاوند پاسدار شهید احمد شوهانی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش شعر زیبایی می خواند. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، شهردار نهاوند گفت: پارک صخره ای نهاوند به پاس خدمات شهید رئیسی به نام خادم الرضا(ع) مزین شد. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۸   + ۵ سایت دیگر  
امام جمعه نهاوند گفت: شهید آیت الله رئیسی مردمی و خدمتگذار بود و به همین دلیل مردم با تشییع میلیونی از تلاشهای شبانه روزی ایشان قدردانی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، مراسم غبار روبی گلزار شهدای آستان مطهر شاهزاده محمد(ع) نهاوند به مناسبت حماسه سوم خرداد و مراسم شهدای خدمت برگزار شد. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش باران در همدان از بعدازظهر امروز آغاز و تا شنبه ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۸    
فیلم زیبایی از عزاداری مردم یکی از محله های نهاوند به یاد رئیس جمهور شهید را مشاهده می کنید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، مراسم گرامیداشت شهدای خادم ملت، شهید رئیسی، شهید آل هاشم، شهید امیرعبداللهیان، شهید مالک رحمتی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
مراسم عزاداری و سوگواری مردم نهاوند برای رئیس جمهور شهید در مناطق مختلف شهری و روستایی در حال برگزاری است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توئیتی نوشت: بزرگداشت مقام شهدای خدمت از سوی ده ها هیئت عالی رتبه خارجی، عزت آفرین و مکمل حماسه میلیونی در بدرقه تاریخی است. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، سید علی موسوی، فغال رسانه، در توئیتی با انتشار دو ویدئو نوشت: با توجه به انتشار اخبار جعلی در رابطه با سقوط بالگرد رییس جمهور در دو ویدیو به بررسی دو خبر جعلی که ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، برای اولین بار عکس های شهید سید ابراهیم رئیسی در جنوب لبنان کنار نیروهای مقاومت منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۸   + ۴ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، آخرین نماز رئیس جمهور در مسجد یک روستا در حوالی محل افتتاح سد قیزقلعه سی به امامت آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید و فقید تبریز.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۷:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
اجتماع مردم نهاوند و مراسم سوگواری در رثای رئیس جمهور شهید و همراهانش برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۷:۵۸   + ۸ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: مردمی بودن و ولایتمداری شاخصه اصلی شهید آیت الله رئیسی بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۷:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
مردم نهاوند در فراق رئیس جمهور خستگی ناپذیر و خدمتگذار اشک ماتم ریختند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۷:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه نهاوند گفت: شهادت آیت الله رئیسی نتیجه ایمان به خدا، خدمت به مردم و ولایتمداری ایشان بود که به دلیل اخلاص عمل خداوند این شهادت را به ایشان عطا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
اجتماع مردمی به مناسبت شهادت رئیس جمهوری ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه (خادمان ملت) در پارک شهید سلیمانی نهاوند با حضور آحاد مردم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
امام جمعه نهاوند گفت: آیت الله رئیسی عاشق خدمت بود و شهادت مزد نیت خالص و خدمات صادقانه اش بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۵   + ۵ سایت دیگر  
اجتماع عزاداران شهید جمهور با حضور پرشور مردم انقلابی نهاوند برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، علیرضا نثاری منتخب مردم نهاوند در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد. إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ،
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۵   + ۶ سایت دیگر  
مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه 30 اردیبهشت شهید شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه نهاوند گفت: شأن مسئولان خدمت شبانه روزی به مردم است و رفتار و عمل آن ها باید الگو باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
در مراسمی از نشان و نماد نصب شده در میدان نیروی انتظامی نهاوند رونمایی شد و با پایان عملیات عمرانی میدان فراجا شهرستان افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۵   + ۱۴ سایت دیگر  
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه وی را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به راه و روش انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی،تاکید کرد:آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی،انقلابی بودند که روحیه جهادی داشتند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
خبر شهادت ابراهیم، پیشمرگ ملت، قلب ها را اندوهگین کرد، اما مردم ایران با ایمان به وعده الهی، به راه خود ادامه می دهند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۵   + ۱۹ سایت دیگر  
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیأت همراه به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۵    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، لحظه پیداشدن لاشه بالگرد توسط پهپاد هلال احمر را مشاهده می کنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۵   + ۳۲ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با کشف محل بالگرد سانحه دیده، آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است. ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۵   + ۶ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، چنان که از تصاویر منتشر شده فهمیده می شود، بالگرد رییس جمهور به کوه برخورد کرده و متلاشی شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۶:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: یک سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه وارد استان می شود و با رگبار باران و احتمال رعد و برق در برخی از ساعات در بیشتر نقاط استان فعالیت می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۶:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
رئیس دادگاه بخش فیروزان (خزل) استان همدان از برپایی میز خدمت قضایی با هدف پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵   + ۵ سایت دیگر  
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از برگزاری اردوی جهادی و ارائه خدمات رایگان توسط گروه جهادی دامپزشکی در مناطق عشایری و کم برخوردار شهرستان نهاوند خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، تصویری بسیار زیبا و ناب از رشته کوه گرین شهرستان نهاوند را مشاهده می کنید. این تصویر تماشایی مناسب برای پس زمینه صفحه موبایل است. ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی و نهادینه سازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط پلیس راهور این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند از دستگیری دو حفار غیرمجاز و معرفی آن ها به مرجع قضایی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
وقتی استرس و اضطراب ها در محیط زندگی زیاد می شوند، موجب ترشح مکرر استرس هورمون ها در بدن خواهد شد و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵   + ۳۲ سایت دیگر  
واریس اختلالی در خون رسانی به رگ های پا است که باعث برجستگی و تغییر رنگ رگ ها می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، محمد ایمانی، در کانال تلگرامی خود نوشت: جاری شدن سیل در مشهد و برخی مناطق دیگر، بهانه شد تا رسانه های مامور خود تحقیری ...
مشاهده نتایج بیشتر...