دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 16 خرداد 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 خرداد 1397 روزنامه قانون 2 خرداد 1397 روزنامه قانون 3 خرداد 1397 روزنامه قانون 4 خرداد 1397 روزنامه قانون 5 خرداد 1397 روزنامه قانون 6 خرداد 1397 روزنامه قانون 7 خرداد 1397 روزنامه قانون 8 خرداد 1397 روزنامه قانون 9 خرداد 1397 روزنامه قانون 10 خرداد 1397 روزنامه قانون 11 خرداد 1397 روزنامه قانون 12 خرداد 1397 روزنامه قانون 13 خرداد 1397 روزنامه قانون 14 خرداد 1397 روزنامه قانون 15 خرداد 1397 روزنامه قانون 16 خرداد 1397 روزنامه قانون 17 خرداد 1397 روزنامه قانون 18 خرداد 1397 روزنامه قانون 19 خرداد 1397 روزنامه قانون 20 خرداد 1397 روزنامه قانون 21 خرداد 1397 روزنامه قانون 22 خرداد 1397 روزنامه قانون 23 خرداد 1397 روزنامه قانون 24 خرداد 1397 روزنامه قانون 25 خرداد 1397 روزنامه قانون 26 خرداد 1397 روزنامه قانون 27 خرداد 1397 روزنامه قانون 28 خرداد 1397 روزنامه قانون 29 خرداد 1397 روزنامه قانون 30 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۴    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: حمایت و تقویت تولیدات داخلی مهمترین اولویت وزارت صنعت است و باید میزان حمایت از این بخش را افزایش داد
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۱۴    
روسیه قصد دارد در رقابت با الون ماسک موشکی با قابلیت چند بار استفاده بسازد. این موشک تا سال 2022 رونمایی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان از آماده شدن تقریبی زیرساخت های یک میلیون سو غنی سازی اورانیوم در نطنز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۵۷    
ناسا اعلام کرد روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری نتایج به دست آمده از بررسی های کاوشگر حاضر در مریخ را اعلام می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۲۷    
یک شرکت چینی دو کفش متحرک ساخته که در حقیقت دو هاوربورد هستند. این هاوربوردها می تواند با سرعت 5 مایل برساعت حرکت و 80 کیلوگرم بار را تحمل کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۰۳    
گزارشی جدید نشان می دهد اینستاگرام قصد دارد امکان پست ویدئوهای یک ساعته را برای کاربران خود فراهم کند و به این ترتیب به رقیب یوتیوب بدل خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۷    
تعطیلات خرداد آغاز شد و در دور دوم سفرها، نرخ خدمات سفر از جمله بلیت هواپیماها دو تا سه برابر افزایش پیدا کرد در همین روزها سفر به شمال کشور نیز با ترافیک های همیشگی مواجه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۹    
درمان جراحی باز دیسک کمر، درمان با لیزر یا تزریقات درون کمر هرکدام شرایط خاص خود را دارند و نمی توان یک روش درمانی را برای تمام افراد توصیه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۸    
تلاش نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برگزاری مسابقه دوستانه فوتبال با تیم ملی آرژانتین در قدس اشغالی با شکست مواجه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۸    
آنجا که خدا بر کاری اراده کند برخلاف تمام معادلات و محاسبات انجام می شود و بزرگترین اشتباه این است که انسان گمان کند آنچه دارد از آن خودش است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۹    
محققان مطالعه ای انجام دادند که مسیر بالقوه جدیدی را برای حذف سلول های آلوده در بیماران HIV نشان می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۸    
این روز مبارک، میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام برای دفاع از آرمان فلسطین و مقاومت در برابرظلم، تجاوز و سلطه طلبی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۷    
نشست کارشناسان کمیسیون مشترک برجام فردا پنج شنبه با حضور هیات جمهوری اسلامی ایران و هیات های کشور های 1+4 در تهران برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۵۹    
قائم مقام خزانه داری آمریکا در سخنرانی در یک لابی ضدایرانی، از آنچه او عدم اجرای الزامات FATF توسط ایران خواند، ابراز ناخرسندی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۸    
دولت آمریکا به طور غیررسمی از عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان اوپک درخواست کرده تولیدشان را افزایش دهند، اما به رقم مشخصی اشاره نکرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهور فرانسه در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس باعث تظاهرات در مرز غزه و کشتار مردم شد، پس جشن گرفتن نداشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۴    
یک هیأت از کشور های عضو اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) با میشل عون رئیس جمهور لبنان در کاخ بعبدا (کاخ ریاست جمهوری) دیدار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۸    
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن 5 نیم تنه از جانباختگان حادثه سقوط هوپیمای ای تی آر از ارتفاعات دنا خبر داد و گفت: این نیم تنه ها به پزشکی قانونی استان منتقل شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۲    
کاخ سفید اعلام کرد، دیدار 12 ژوئن (22 خرداد) میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در جزیره "سنتوزا" واقع در جنوب سنگاپور برگزار خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۹    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به سوالات داوطلبان کارشناسی ارشد ناپیوسته درباره نحوه انتخاب رشته پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۰    
ایالات متحده به دولتها و بخش خصوصی کشورهای متحدش نسبت به هرگونه همکاری مالی با ایران هشدار داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۹    
از بعدازظهر فردا تا شنبه وزش باد درشمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب غرب ومناطقی از جنوب پیش بینی می شودکه موجب خیزش گردوخاک در این مناطق می شود و کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق تحت تأثیر قرار می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۴    
فرمانده مرزبانی ناجا جزئیات شهادت شب گذشته 2 مرزبان ایرانی در غرب کشور را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۲    
ما برای روایت قصه ای از سختی آن نمی ترسیم، همین که کسی حاضر می شود قصه ای از زندگی اش را با مخاطبان در میان بگذارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۳    
لابی فرانسوی اف آی ای وی فرانسه که در زمینه ساخت تجهیزات خودرو فعالیت دارد، سفر ماه آینده خود به ایران را به دلیل تنش های موجود میان آمریکا و اتحادیه اروپا بر سر برجام لغو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۲    
یک سال از زمان آغاز تحریم های عربستان و 3 کشور دیگر عربی علیه قطر به بهانه روابط این کشور با ایران و تامین مالی تروریزم می گذرد، مقامات دولت آمریکا معتقدند ایران تنها برنده این تحریم ها بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۳    
ابتلا به ویروس ایدز، تا سال ها قبل بیشتر از طریق تزریق موادمخدر شایع بود، اما امروز، شرایط فرق کرده و افراد بیشتری در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند که می تواند سلامت جامعه را تهدید کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۱    
پس از اینکه احتمال توقف مقداری از صادرات نفت ونزوئلا به گفته برخی منابع آگاه قوت گرفت، قیمت نفت برنت در بازارهای جهانی یک درصد بالا رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۳    
یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت:در موضوع فلسطین، نه نقشه روسای جمهوری قبلی آمریکا کار ساز بود و نه نقشه و فریب رئیس جمهوری فعلی آمریکا موثر است و این مساله تنها با بازگرداندن حق مردم این سرزمین قابل حل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز هر فریادی که دل مردم را خالی و ایجاد تفرقه کند، آب به آسیاب دشمن ریختن است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۷    
سند 2030 تکرار تجربه اندلس است. ریشه بسیاری از طلاق ها در فضای مجازی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۲    
بزودی ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت کارت بلیت مترو انجام می شود ضمن اینکه در این زمینه نیز سامانه ای برای ثبت نام اعلام خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۷    
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای مردم ایران اسلامی را به حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۲    
وزیر رفاه گفت: نزدیک به 30 درصد جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، بیمه شده داریم و برای جذب 70 درصد باقی مانده نیاز به کار بیشتری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۷    
تمهیدات ترافیکی برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی روز قدس از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تشریح شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۴    
لیست داروهای ممنوعه تا چند روز دیگر برای استانهای کشور و مبادی ورود و خروجی ارائه می شود که باید به تمامی اقلام دارویی ممنوعه توجه ویژه ای شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۶    
آمارها حاکی است 86 درصد زندانیان جرائم غیرعمد مالی متاهل هستند که ازاین تعداد82درصددارای فرزندبوده،بااین حساب بیش از دوبرابرکل زندانیان، افراددرگیرجرائم مالی هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی فدریکا موگرینی گفت بر اساس ارزیابی اولیه، اقدام اعلام شده ایران به خودی خود نقض برنامه جامع اقدام مشترک - برجام - نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۷    
یک روانشناس خانواده و نوجوان گفت: فضای مجازی در ایران بی محابا در اختیار همه افراد جامعه قرار گرفته؛ در حالی که بر پایه رویکرد های نوین تربیتی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۴    
ماریا فرناندا اسپینوزا به عنوان چهارمین رئیس زن مجمع عمومی سازمان ملل انتخاب شد.