شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۶May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 19 مهر 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 مهر 1395 گیل خبر 2 مهر 1395 گیل خبر 3 مهر 1395 گیل خبر 4 مهر 1395 گیل خبر 5 مهر 1395 گیل خبر 6 مهر 1395 گیل خبر 7 مهر 1395 گیل خبر 8 مهر 1395 گیل خبر 9 مهر 1395 گیل خبر 10 مهر 1395 گیل خبر 11 مهر 1395 گیل خبر 12 مهر 1395 گیل خبر 13 مهر 1395 گیل خبر 14 مهر 1395 گیل خبر 15 مهر 1395 گیل خبر 16 مهر 1395 گیل خبر 17 مهر 1395 گیل خبر 18 مهر 1395 گیل خبر 19 مهر 1395 گیل خبر 20 مهر 1395 گیل خبر 21 مهر 1395 گیل خبر 22 مهر 1395 گیل خبر 23 مهر 1395 گیل خبر 24 مهر 1395 گیل خبر 25 مهر 1395 گیل خبر 26 مهر 1395 گیل خبر 27 مهر 1395 گیل خبر 28 مهر 1395 گیل خبر 29 مهر 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۸    
به گزارش گیل خبر، عبدالله اسکندری تاکنون بیش از یکصد و شصت پروژه سینمایی و تلویزیون را در ایران طراحی کرده است که از جمله آثار شاخص و به یاد ماندنی آن می شود به
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۳    
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) عصر امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان گیلان برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۸    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری سومین روز سوگواری حسینی در بیت آیت الله قربانی گزارش مراسم
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۸    
دبیرعلمی دومین گردهمایی بین المللی و ششمین سمینار سراسری ایدز اظهار کرد که تاکنون نزدیک به 30 هزار نفر مبتلا به ایذر در کشور ثبت شده اند که تعدادی از آنها متاسفانه فوت و تعدادی دیگر هم تحت درمان ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تاکید بر ارزش آفرینی برای ذینفعان، پایبندی به اخلاق حرفه ای و نظارت کیفی بر واحدهای درمانی، گفت: لازم است تمامی واحدها عزم خود را برای عملیاتی کردن فرایندها جزم کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۳    
برابر ماده 641 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و مجازات های بازدارنده هرگاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه های مخابراتی دیگر برای اشخاص حقیقی یا حقوقی ایجاد مزاحمت کند به مجازات حبس از 1 تا 6 ماه محکوم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۸    
استاندار گیلان در سفر به شهرستان رودبار گفت : 200 هزار کارت زرد رایگان در باغات زیتون استان به منظور مقابله با آفت مگس زیتون توزیع شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۳    
با برقراری این 2 پرواز 120 زائر در قالب 3 کاروان می توانند برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق اعزام شوند
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل هواشناسی گیلان از ارتقای ایستگاه های هواشناسی سنتی در استان خبر داد و تصریح کرد: تعداد هشت ایستگاه هواشناسی این شهر به ایستگاه های هواشناسی خودکار مجهز شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۸    
عبدالرضا هلالی با مثلث گفتگویی مفصلی را انجام داده است. مداحی که سال به سال ازحاشیه هایش کم می شود و برخلاف بسیاری دیگر در منبرهایش حرف سیاسی نمی زند ولی با مداحان سیاسی از جمله منصور ارضی ارتباط ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۳    
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان گفت: پیکرهای پاک 3 شهید گمنام سال های دفاع مقدس امروز در آستانه تاسوعای حسینی در لاهیجان تشییع و خاکسپاری شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۳    
در دورانی که در بسیاری از مدارس شهرهای بزرگ به دلیل حجم بالای پرداختی دانش آموزان، کادر آموزشی مدرسه حق ندارند به دانش آموز نگاه چپ داشته باشند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۸    
بدون تردید هدف اصلی از تبلیغات، برقراری ارتباط مناسب با مخاطب و متقاعد کردن آنها برای خرید محصول است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۳    
چهارمین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم در رشته های عکس، پوستر، تصویرسازی، شعر(کلاسیک و آزاد)، آثار حجمی، نقاشی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۸    
پس از حضور عوامل راهور مشخص شد که راننده وانت پیکان با عجله وارد کوچه ورود ممنوع شده و پس از برخورد با دست کم شش خودرو، توسط تعدادی از شهروندان متوقف شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۸    
جوان سیاهپوست اهل سنت آمریکایی با آواز رپ به امام حسین (ع) ابراز ارادت کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری پنجمین سوگواری هنر عاشورایی خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۸    
اولین اکران این فیلم روز سیزدهم اکتبر (22 مهرماه) ساعت هشت شب به وقت محلی در دالاس خواهد بود و پس از آن اکران در شهرهای دیگر امریکا ادامه خواهد داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۳    
یکی از شعب بانک ملی در خیابان ساحلی شیراز مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۸    
جشنواره عکس همراه و دوربینی رشت از نگاه مردم توسط شهرداری منطقه 2 رشت برگزار می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۸    
در آخرین بررسی جهانی مشخص شد جمهوری آفریقای مرکزی خطرناک ترین نقطه جهان در سال 2016 محسوب می شود و می بایست تمامی سفرهای ضروری و غیرضروری به آن لغو شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۸    
بیشتر متخصصان تغذیه معتقد هستند که افراد باید 30 دقیقه بعد از ورزش غذا بخورند تا مواد مورد نیاز بدن دوباره تامین شود و بدن کربوهیدرات و پروتئین لازم را تامین کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گفتمان انقلاب اسلامی که امام (ره) و مقام معظم رهبری ارائه کرده اند برگرفته از عاشورا است و حفظ آن را واجب می دانیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران، قدرتمندتر شدن آسیا را در گرو خودباوری و اراده مشترک برای همگرایی دانست و تاکید کرد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۸    
به مناسبت فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی، شبکه های سیما، فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۳    
در نمایشگاه عروسک های ساخته شده توسط زنان بهبودیافته از سرطان و ام اس، هیچ نشانی از درد و رنج و بیماری نیست، هرچه هست خنده است و خنده است و خنده.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۳    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی از عصر امروز (دوشنبه) خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : در طول سه سال گذشته 5 شهرک و ناحیه صنعتی در گیلان به بهره برداری رسیده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۳    
منابع خبری از انفجار شدید در شهر مالمو خبر دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۸    
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه تلویزیونی سی ان ان از تماشاچیان مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۸    
سرنوشت پسر نوجوانی که متهم است در یک شوخی دوستش را که قهرمان تکواندو بود به قتل رسانده است، بعد از تحقیق از هم شاگردی هایش روشن می شود و دادگاه در این باره رأی صادر می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
زن میانسال مدتی پس از آشنایی با مردی وقتی با تهدید از او خواست همسرش را طلاق بدهد و با وی ازدواج کند نمی دانست این درخواست چه فرجام شومی برایش به دنبال خواهد داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۳    
مدیرعامل باشگاه شهرداری فومن با یادآوری اینکه حفظ تیم برای شهر فومن یکی از شروط انتقال امتیاز تیم فوتبال شهرداری فومن بود، متذکرشد: مالک جدید فردی ورزش دوست و علاقه مند به حفظ سلامت و نشاط جوانان است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۸    
وزارت نیرو، اعلام کرد: تا پایان هفته دوم مهر ماه سال آبی جاری، 16 استان کشور با کاهش 100 درصدی بارندگی نسبت به میانگین درازمدت روبرو بوده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۸    
طبق تحقیقات، زنانی که از شیوه های هورمونی برای کنترل بارداری استفاده می کنند، نظیر قرص های ضدبارداری، در معرض ریسک بالاتر ابتلا به افسردگی قرار دارند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۳    
پسر جوانی که به خاطر یک مرغ مینا مرتکب قتل شده بود به حرمت ماه محرم بخشیده شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۸    
افزایش کارایی مغز، رفع سردرد، بهبود خلق و خو، رفع چین و چروک پوست، کاهش وزن و تسکین درد مفاصل تنها بخشی از فواید نوشیدن آب است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۳    
یک استاد حوزه و دانشگاه با توهین آمیز دانستن اظهارات یک مداح مشهور که شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۳    
معاون خدمات شهری شهردار رشت از انعقاد قرارداد لایروبی 38 کیلومتر شبکه فاضلاب سنتی در محدوده مناطق پنجگانه این شهر در سال جاری خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از دلایل پایین بودن سرانه مطالعه در کشور کم کاری مسئولان فرهنگی است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۴    
ن ما شاهد آن هستیم که یافتن شغل به یکی از مهمترین دغدغه های زندگی جوانان تبدیل شده است که حتی شاهد آن هستیم رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای هم همین دغدغه را دارند و در یکی از سخنرانی های خود می ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۴    
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می گوید: مردم در سال92 می خواستند یک شری را دفع کنند اما امروز فضای جامعه آرام است و به دنبال آن هستند که در انتخابات آینده خیری را جذب کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۴    
آموزش و پرورش همواره جایگاه ویژه ای در بین مردم و نقش اساسی در جامعه بازی میکند اما در اینجا مستقیم به مساله ای که مدتی است ذهن مرا مشغول کرده میپردازم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۴    
به منظور فراهم نمودن امکانات مورد نیاز جهت ارائه خدمات سرشماری اینترنتی رایگان به عموم مردم عزیز گیلان، تمهید لازم از سوی ستاد سرشماری هرشهرستان در نظر گرفته است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۴    
ترامپ همان طور که پیش بینی می شد از پرونده جنسی همسر هیلاری کلینتون به عنوان یک سپر دفاعی استفاده کرد تا فشارهای رقیب علیه خودش را در مناظره کنترل کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۱:۳۴    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری ویژه از سومین سال تجمع بزرگ عاشوراییان در منطقه آزاد انزلی