جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۸:۳۶Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 30 فروردین 1397 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 30 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1396 گلستان ما 31 اردیبهشت 1397 گلستان ما 31 خرداد 1397 گلستان ما 31 تیر 1397 گلستان ما 31 مرداد 1397 گلستان ما 31 شهریور 1397 گلستان ما 30 مهر 1397 گلستان ما 30 آبان 1397 گلستان ما 30 آذر 1397 گلستان ما 30 دی 1397 گلستان ما 30 بهمن 1397 گلستان ما 1 اسفند 1397 گلستان ما 1 فروردین 1397 گلستان ما 2 فروردین 1397 گلستان ما 3 فروردین 1397 گلستان ما 4 فروردین 1397 گلستان ما 5 فروردین 1397 گلستان ما 6 فروردین 1397 گلستان ما 7 فروردین 1397 گلستان ما 8 فروردین 1397 گلستان ما 9 فروردین 1397 گلستان ما 10 فروردین 1397 گلستان ما 11 فروردین 1397 گلستان ما 12 فروردین 1397 گلستان ما 13 فروردین 1397 گلستان ما 14 فروردین 1397 گلستان ما 15 فروردین 1397 گلستان ما 16 فروردین 1397 گلستان ما 17 فروردین 1397 گلستان ما 18 فروردین 1397 گلستان ما 19 فروردین 1397 گلستان ما 20 فروردین 1397 گلستان ما 21 فروردین 1397 گلستان ما 22 فروردین 1397 گلستان ما 23 فروردین 1397 گلستان ما 24 فروردین 1397 گلستان ما 25 فروردین 1397 گلستان ما 26 فروردین 1397 گلستان ما 27 فروردین 1397 گلستان ما 28 فروردین 1397 گلستان ما 29 فروردین 1397 گلستان ما 30 فروردین 1397 گلستان ما 31 فروردین 1397 
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۰    
یکایک آنان که در معرکه عشق به مصاف خصم می روند و شجاعانه جان در طبق اخلاص می نهند، از اهالی کوی ایثارند و به فرموده خدای، باری تعالی از بر زمین نشستگان و جاماندگان از قافله عشق، برتر و والاترند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۶    
عایشه محمودی 56 ساله ساکن روستای یانبلاغ از توابع شهرستان مراوه تپه است. او که در سن نوجوانی به دلیل اعتقادات خانوادگی با پسر خاله خود ازدواج کرد ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندر گز از انعقاد قرارداد رسمی با 8 بازیکن جدید خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۲    
اکران نوروزی فیلم های سینمایی بار دیگر این شانس را به برخی فیلم ها داد تا مانند گذشته در ایام نوروز فروش بیش از ده میلیارد را تجربه کنند و روزهای خوشی را سپری کنند ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۰    
چشم اندازهای فوق العاده زیبا از طبیعت بکر و وصف ناپذیر رامیان را در زیر مشاهده کنید.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۴    
طرح پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی شامل وسایط نقلیه زیر 25 سال عمر و فاقد پلاک است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۹    
جهانبخش محبی نیا مشغول صحبت درباره یک طرح در مجلس بود. میان دو جمله اش سکوت کرد تا نفسی بگیرد، صدای مجلس از رادیو پخش مستقیم می شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۵    
اینکه در مشهد مقدس به نام جشن، رقص و پایکوبی با چاشنی کشف حجاب آن هم به صورت مختلط برگزار شود دیگر جشن و شادی نیست بلکه بهانه ای است برای حرمت شکنی و ارضای خواسته هایی که جامعه آن را نمی پسندند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۴    
روسیه از کشف مقادیر بسیار زیادی مواد شیمیایی و بمب های دودزا ساخت آلمان و انگلیس حین عملیات آزادسازی دومای سوریه خبر داده است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۴    
فرمانده انتظامی گالیکش از شناسایی و دستگیری عاملان فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۷    
ساکنین وهیئت امنای مجتمع 120واحدی مسکن مهر آزادی در راستای حل معضلات موجود از شهردار وشورای شهر تقدیر کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه تپه که از طریق رسانه ها از وضعیت " مهنا" مطلع شده است می گوید: با توجه به علائم بیمار، به نظر می رسد بیماری مهنا قابل درمان نباشد اما می توان آن را کنترل کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۸    
استاندارگلستان دراولین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان در سال جدید گفت: حرکت دانشگاه علوم پزشکی استان در حفظ و تامین سلامت مردم رو به جلو است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
گل فشان قارنیارق معروف به قارنیارق در 18 کیلومتری شمال غرب شهرستان آقلا یکی از پدیده های بسیار زیبا است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۱    
نیروی انتظامی نسبت به انتشار فیلمی از سیلی زدن مامور پلیس به یکی از اتباع افغانستانی واکنش نشان داد و از معلق شدن مامور متخلف از خدمت خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
یکی از فعالین دانشجویی با تبریک تقارن روز پاسدار و ارتش نوشت: از نکات قابل توجه امسال همزمانی تقریبی روز ارتش و روز پاسدار است ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۹    
دهیار روستای اونق یلقی آق قلا گفت: خوشحالیم که اعلام کنیم در روستای اونق یلقی علیا برای 450 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سطح 50 کارگاه ایجاد اشتغال کنیم.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۴    
در حالی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان از هلاکت عاملان حمله به ستاد انتظامی در سیستان و بلوچستان خبر داد که نماینده مردم ایرانشهر نیروی انتظامی را به بی مبالاتی در این حادثه متهم کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۳    
مدیر یک پیام رسان داخلی با توجه به پخش شدن کاربران در پیام رسان های داخلی از امکان تجمیع و اشتراک پیغام های کاربران بین این پیام رسان ها خبر داد و گفت ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۲    
مدیر جهاد کشاورزی گالیکش از قلع وقمع 6 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام گرفته است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی گنبدکاووس گفت: 794 زن سرپرست خانوار گنبدی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند در کارگاههای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر، آموزش دیدند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۶    
یک منبع دیپلماتیک و نظامی روس از قصد تروریست ها برای انجام عملیات گسترده در سوریه تحت نظارت آمریکا خبر داد و در ادامه هدف از این عملیات را تشریح کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس جهاد کشاورزی کلاله با وجود این که پرورش کرم ابریشم می تواند نقش مهمی در اقتصاد نوغانداران شهرستان داشته باشد اما به جای این که به عنوان شغل اصلی مردم به آن توجه شود ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۱    
مراسم اختتامه جشنواره نوجوان سالم با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در کانون عبدی جان آخوند گمیشان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
فرماندۀ نیروی انتظامی گنبدکاووس گفت: در سال گذشته در راستای اجرای طرح شهید شوشتری در مناطق آسیب پذیر گنبدکاووس یک هزارو 457 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم شرق گلستان در تذکر شفاهی به رئیس جمهور از اخراج 400 کارگر پروژه سد نرماب به خاطر عدم تامین اعتبار ساخت این سد خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
به مناسبت روز ارتش؛ یادمان تنها شهید مسیحی استان گلستان در زادگاهش گالیکش رونمایی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۶    
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: قدردانی از زحمات خانواده های شهداء بالاترین افتخاری است که نصیب حال ما می شود، باید قدردان این نعمات باشیم.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۴    
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با توجه به ظرفیت و استعداد موجود در دانشگاهیان لازم است در حوزه پیشگیری و آموزش در مناطق آسیب پذیر مورد استفاده قرار گیرند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۹    
زلزله 5.9 ریشتری در حالی شهر کاکی بوشهر را لرزاند که طبق گفته مسؤولان مربوطه هیچ گزارشی از خسارت جانی گزارش نشده است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۹    
سیزدهمین گردهمایی استانی "اصحاب حق" دیشب با حضور حجت الاسلام پناهیان و جمع پرشور فعالان فرهنگی استان گلستان در سالن ولایت سازمان تبلیغات گرگان برگزارشد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۹    
مراسم پنجمین سالگرد شهید حسین خان احمدی در دانشگاه گلستان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۹    
در آخرین روز های فروردین ماه بارش برف بهاری چهره کوه های اطراف روستای زیارت گرگان را سفید پوش کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۴    
در هشتمین پیشخوان خبری استان گلستان؛ مهمترین اخبار و رویداد های مهم استان در قالب فتوگرافیک متنشر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از ارسال نامه نمایندگان به روحانی درباره لزوم تغییر رئیس بانک مرکزی خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۸    
مدیریت تهران به عنوان یک کلان شهر نیازمند تجربه و توانمندی بسیاری است؛ در 8 ماه گذشته بحران های زیادی نظیر سیل، برف، زلزله، آلودگی هوا و .. ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
جناب آقای رئیس جمهور! علیه ارتش، طرحی ناصواب داده اید و هنوز از آن عذرخواهی نکرده اید! بارها به سپاهی که بر اساس سیاست ولایت فقیه – که شما خودت را پیرو آن می دانید - با ریختن خون فرزندانش استکبار را ...