شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

همگام با البرز (hamgambaalborz.ir)

  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۰   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: روان سازی ترافیک، دست آورد بهره برداری از ادامه بلوار شهید ناصربخت است که در کاهش ترافیک خیابان شهید بهشتی نیز تاثیر بسزایی دارد
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲   + ۱۳ سایت دیگر  
نماینده عالی دولت در استان البرز در جلسه با نمایندگان فرماندار گفت: با حضوری هوشمندانه و مشارکت بالا دین مان را به دولت صادق الوعده ادا کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۷   + ۱۴ سایت دیگر  
شهردار فردیس از روند پیشرفت فیزیکی 10 پروژه عمرانی سطح شهر بازدید کرد و بر لزوم رفع موانع موجود، افزایش کیفیت و تسریع در تکمیل هر یک از پروژه ها پیش از موعد مقرر تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۳   + ۵ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبریدهمگام با البرز جامعه اصناف به عنوان یکی از بزرگترین گروه های متشکل اجتماعی و به عنوان یکی از متعهدترین اقشار نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۰   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از پایش مستمر کیفیت آب و فاضلاب در 16 آزمایشگاه مجهز در سطح استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۰   + ۱۵ سایت دیگر  
اثر طلایی توام با مردم دوستی در قلم دستگاه قضایی، در پروژه های کلان مدیریت شهری قابل مشاهده و تقدیر است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۳   + ۸ سایت دیگر  
مسئول دفتر هنر مردمی حوزه هنری استان البرز از تهیه و تولید دو برنامه تلویزیونی تئاتر ما و کتابخوان ها با مشارکت حوزه هنری و صدا و سیمای مرکز البرز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۰   + ۲۴ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری البرز از صدور هشدار وضعیت نارنجی هواشناسی در ارتفاعات البرز خبرداد و گفت: محور کرج_کندوان همچنان مسدود است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۹   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری پنج نفرعامل ایجاد درگیری و ناامنی در پارک خانواده منطقه جهانشهر کرج خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۶   + ۲۹ سایت دیگر  
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از افزایش 28 درصدی حمل کالا از استان البرز به سراسر کشور در سال 1402 خبر داد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۹   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیر کل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی گفت : وزش باد شدید همراه با گرد و خاک ، بارش رگباری باران و رعد و برق از عصر دوشنبه برای این استان پیش بینی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۰   + ۳۱ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز اعلام کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران ، هرگونه تبلیغات محیطی در خصوص پیش فروش خودرو ، ساختمان ویلایی و گوشی تلفن همراه در این استان ممنوع است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: آنچه در قانون آمده بازگشایی مدارس در اول مهرماه هر سال بوده و تاکنون ابلاغ جدیدی در ارتباط با بازگشایی زودهنگام به ما اعلام نشده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۴   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح زرد گفت: براساس پیش بینی های انجام شده، بارش های تندری همراه با آذرخش و تندباد پدیده غالب جوی استان در چهار روز آینده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۴    
رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی گفت: امروز بیش از پنج میلیون نمونه ذخیره ژنتیکی در کلکسیون های کشاورزی کشور داریم که ارزش زیادی دارند و پایه و اساس خودکفایی کشور هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۹:۵۱   + ۷ سایت دیگر  
مدیر زیباسازی شهرداری فردیس گفت: شهروندان فردیسی معابر فاقد نام را معرفی کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۹:۴۵   + ۱۲ سایت دیگر  
استاندار البرز اعلام کرد: اقدامات گسترده قرارگاه اجتماعی طی 2 سال اخیر موجب شد تا میزان جرایم مختلف در این استان پرجمعیت 21 درصد کاهش یابد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۳   + ۱۵ سایت دیگر  
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید با تبیین گری و اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام بویژه در دولت سیزدهم، در جامعه اعتمادافزایی و امیدبخشی کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۰   + ۱۰ سایت دیگر  
رییس پلیس راه استان البرز گفت: تردد از شهرستان کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت استان مازندران برای روان سازی ترافیک ممنوع شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۱   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرکل بهزیستی استان البرز از برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی معلولین برای جذب 94 نفر معلول در دستگاه های دولتی البرز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۳   + ۱۷ سایت دیگر  
سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری ضمن صیانت از منابع درآمدی موجود، مالیات بر ارزش افزوده در موضوعات توسعه و عمران و حمل و نقل و ترافیک شهری هزینه شود
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۳   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از نصب 22 دستگاه کلر زن هیدرو مکانیکی در روستاهای کوهستانی البرز با هدف بهبود شرایط آبرسانی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۵   + ۷ سایت دیگر  
در پی انتقاد شدید شهروندان محمدشهری از خاموشی معابر شهر عضو شورای شهر از شرکت توزیع برق استان خواست پاسخگو باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت:مرکز بانک خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی البرز خدمات چشم گیری را در جمع آوری و نگهداری نمونه خون بند ناف نوزادان در لحظه تولد ارائه می نماید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۶   + ۱۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: فعالیت های دور جدید مدیریتی در سازمان مدیریت پسماند با اولویت هدف اصلی این مجموعه که در فرهنگسازی میان اقشار مختلف جامعه خلاصه می شود، آغاز خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۸   + ۸ سایت دیگر  
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از انعقاد قرارداد با مشاور و آغاز تهیه طرح مرمت و احیای امامزاده سلیمان (ع) اشتهارد خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۶   + ۲۴ سایت دیگر  
رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز با بیان اینکه در اردیبهشت سال جاری 10 میلیون و 18 هزار و 369 خودرو وارد استان شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 11/7 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۶   + ۵ سایت دیگر  
سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: نفرات برگزیده اولین مسابقه عکاسی حرفه ای و موبایلی با عنوان “فردیس شهر زندگی” مشخص شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۱   + ۱۱ سایت دیگر  
شرکت آب و فاضلاب استان البرز نسبت به روند افزایش دما در روز های پیش رو و افزایش مصرف آب در ایام تعطیل رسمی و اواخر هفته بخصوص در روستا ها هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج، گفت: بنای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی مجموعه ای بزرگ و زیبا در دل شهر کرج است که می تواند جایگاهی برای رویدادهای فرهنگی و صنایع دستی باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۱   + ۲۷ سایت دیگر  
علیرضا رحیمی از اختصاص و سرویس دهی چهار دستگاه ون به معلولین عزیز در سطح شهر کرج خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۸   + ۲۳ سایت دیگر  
با اجرای طرح راهبران شغلی طی 8 ماهه گذشته 850 مددجوی مورد حمایت کمیته امداد استان البرز، مشغول به کار شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و بخش آسارا در منزل شهید امیرعبدالهیان مرد میدان دیپلماسی عزت حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
خطیب جمعه موقت چهارباغ با اشاره به نامه رهبر انقلاب به دانشجوها در غرب، گفت: این نامه به دانشجویان هویت داد تا از فلسطین مظلوم دفاع کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۲   + ۷ سایت دیگر  
معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از جمع آوری 150 کیلوگرم زباله تفکیک شده در یک مدرسه خبر داد و گفت: این امر در راستای ادامه طرح های آموزشی تفکیک از مبدا که در مدارس اجرا شد شکل گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۸   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: امکان پرداخت صدقات از طریق کارتخوان نانوایی های سراسر استان فراهم شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
رئیس موسسه اصلاح نهال و بذر با اشاره به خودکفایی 98 درصدی ایران در تولید بذر غلات گفت: سالانه حدود 1300 تن بذر هسته های اولیه با توجه به نیاز زراعت تولید شده و در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۲   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: ظرفیت های عشایر در زمینه گردشگری و صنایع دستی استان مغفول مانده است؛ این درحالی است که استان البرز ظرفیت توسعه گردشگری عشایری را دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
استاندار البرز گفت: در دولت سیزدهم افزایش یک هزار و 500 تخت بیمارستانی در استان را خواهیم داشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر از حمایت این سازمان توسعه فناوری کوانتومی جهاد دانشگاهی داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۵۷   + ۱۷ سایت دیگر  
مرتضی تاجیک مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان البرز نشان ملی ستاره روابط عمومی ایران را دریافت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۹:۵۷   + ۹ سایت دیگر  
مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از آموزش بیش از 5 هزار دانش آموز کرجی از مفاهیم مرتبط با پسماند خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۶   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: امروز 3 هزا ر و 380 واحد مسکن مهر در پردیس و 3 هزار 80 واحد در شهر جدید مهستان به بهره برداری می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۸   + ۱۵ سایت دیگر  
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز از حمایت این نهاد از 680 خانواده زندانیان نیازمند خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۵   + ۳۰ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس آگاهی استان با انتشار بدون پوشش تصویر شخصی که از طریق پیام رسان تلگرام اقدام به اغفال دختران و دریافت عکس های شخصی از آنها کرده و سپس با تهدید از آنها اخاذی می ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۳   + ۷ سایت دیگر  
کارگروه تببین نظام استاد شاگردی به دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۷   + ۷ سایت دیگر  
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز گفت: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای حمل و نقل عمومی ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۷   + ۷ سایت دیگر  
پروژه احداث آرامستان فردیس گفت: اقدامات پیش برنده ای در این مسیر انجام شده و تملک بخشی از اراضی آرامستان مربوط به اشخاص حقیقی در حوزه املاک منطقه یک و ستاد مرکز شهرداری این شهردر حال انجام است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۷   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس حوزه هنری استان البرز از ظرفیت بالای شعر آیینی در استان البرز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۷   + ۱۳ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری همگام مراسم بزرگداشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۷   + ۵۴ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز،محسن اسلامی در گفت وگویی، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیر 1403، گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی متفاوت است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۱   + ۵ سایت دیگر  
اهمیت تنوع زیستی و وابستگی بشر به آن می بایست با استفاده از روش های علمی جدید و دانش سنتی در راستای جمع آوری، حفاظت و بهره برداری از تنوع زیستی تلاش حداکثری صورت پذیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
با تلاش ماموران کلانتری 22 مهرشهر کرج، سارقان خودرو که اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس در محدوده مهرشهر کرج کرده بودند، در کمتر از 48 ساعت پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱   + ۲۵ سایت دیگر  
رییس پلیس راه البرز از وزش باد شدید ، بارش باران و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزادراه های این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۲    
به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز بعد از ظهر امروز در حرکتی خودجوش مرد فهیم استان البرز و شهر کرج با حضور مسئولین استانی برای رئیس جمهور شهید خود آیت الله سید ابراهیم رئیسی و چند تن از همران او در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۳   + ۲۶ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز، استاندار البرز طی پیامی مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی، خادم الرضا (ع)و تیم همراه در سانحه بالگرد حین ماموریت اعلام کرد. ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با اشاره به تلاش برای تسریع در بهره برداری از ایستگاه شهید سلطانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با راه اندازی ایستگاه های مختلف قطار شهری، شاهد کاهش ترافیک در مسیرهایی خواهیم بود که تردد و تراکم پذیری بالایی دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی البرز گفت: حوزه تولید و فعالیت تولیدکنندگان حوزه دامپزشکی که محصول آن را مردم مصرف می کنند از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به همراه آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۸   + ۸ سایت دیگر  
یک قلاده روباه که وارد خانه ای در رجایی شهر شده بود، توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست کرج، زنده گیری و سپس در طبیعت رهاسازی شد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
رییس پارک علم و فناوری البرز اعلام کرد؛ در راستای حمایت و توسعه اقتصاد دانش بنیان، اولین سند حدنگاری و اعیانی کشور به مساحت سه هزار متر مربع در پارک علم و فناوری البرز سند خورد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار دارای 10 هزار قطعه لوازم یدکی خودرو به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۸   + ۹ سایت دیگر  
مدیر برنامه ریزی و بودجه کمیته امداد استان البرز از راه اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد امام خمینی ره خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۵   + ۷ سایت دیگر  
رییس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت: تعامل و همکاری مدیریت شهری با مدارس فرصتی برای توسعه فرهنگی شهر است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۵   + ۹ سایت دیگر  
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت:برخورد دو دستگاه خودرو در مهرشهر کرج،دو مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۳   + ۲۰ سایت دیگر  
نماینده عالی دولت در استان البرز از ابلاغ مصوبه ارتقا و تبدیل هشت لکه صنعتی البرز به شهرک صنعتی که برخی از آنها بیش از 20 سال در انتظار این امر مهم بودند، خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از جشواره بازیافت توسط دانش آموزان کرجی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
موتور دیزل بومی سازی شده لوکوموتیو با قدرت 4 هزار اسب در گروه مادرتخصصی مپنا در شهرستان فردیس استان البرز رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷   + ۱۰۷ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی از بارش های شدید و سیل آسا 14 استان کشور خبر داد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۲   + ۱۵ سایت دیگر  
رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد از 18 تا 21 اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد در جوار امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد و دو نماینده از استان البرز نیز در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز در دیدار با سرپرست صندوق گفت: مدیران محلات 66 گانه قرارگاه اجتماعی استان، در ترویج خدمات صندوق به جامعه هدف همیار صندوق خواهند شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۲   + ۹ سایت دیگر  
جانشین فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات سازنده ، گفت : اهمیت روابط عمومی در دوران جنگ روایت ها دو چندان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۲   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از جمع آوری و تبدیل 3 هزار و 308 انشعاب غیرمجاز به انشعاب مجاز طی سال 1402 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر عامل گروه گردشگری و اقتصادی البرز نوین از ایجاد اشتغال در پروژه های جدید این شرکت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۷   + ۳۶ سایت دیگر  
مدیرکل بهزیستی استان البرز از پرداخت 235میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کم بهره با نرخ سود چهار درصد به مددجویان بهزیستی این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
علی حدادی در دیدار با سرپرست صندوق استان البرز گفت: موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر مغفول مانده و نیاز به توجه بیشتری دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۶   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از شناسایی یک واحد مسکونی که مملو از پسماند و ضایعات بود خبر داد و گفت: در این میان بیش از 15 تن زباله استخراج شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
امام جمعه چهارباغ با اشاره به نگاه ابزاری و تحقیرآمیز غرب به زنان و دختران، افزود: افتخار دشمن، برهنگی زن است، در حالی که در اسلام، بانوان دارای عظمت و جایگاه ویژه ای هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
معاونت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گرمدره گفت:جشنواره اقوام در پارک ملت گرمدره برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
فرهنگی استان البرز به عنوان مدیریت فرهنگی برتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور انتخاب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۶   + ۱۱ سایت دیگر  
علیرضا رحیمی خواستار تسریع و توجه ویژه به توسعه زیر ساخت های آموزشی در محلات کم برخوردار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
استاندار البرز گفت: درسفر دوم رئیس جمهور به استان البرز هزینه دو طبقه شدن آزادراه کرج_قزوین 60 هزار میلیارد تومان برآورد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۰   + ۲ سایت دیگر  
مدیر عامل موسسه بهار ارتباطات ایرانیان از برگزاری آخرین متد گردشگری در موسسه بهار ارتباطات ایرانیان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز، گفت: در سال 1402 به 30 روستای محروم در استان البرز آبرسانی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم شناسایی راه های توسعه همکاری مدیریت شهری با آموزش و پرورش گفت: آموزش پرورشو مدیریت شهری در خصوص حقوق شهروندی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۲   + ۱۴ سایت دیگر  
آیین اختتامیه مسابقات جام شهدای مهارت ویژه بانوان و آقایان در روز سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۲   + ۱۱۶ سایت دیگر  
سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می رسد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۲   + ۱۳ سایت دیگر  
شرکت پخش رازی وابسته به هلدینگ شفادارو، در چهارماهه ابتدایی سال مالی خود، ضمن افزایش 35 درصدی سود خالص خود نسبت به مدت مشابه سال قبل ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر محمد علی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر یحیی رمضانی فرماندار شهر کرج ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۲   + ۱۵ سایت دیگر  
همزمان با روز کارگر، رییس سازمان مدیریت پسماند همراه با رییس شورای شهر از مرکز حلقه دره بازدید کرده و با قشر کارگر فعال در این مرکز به گفتگو پرداختند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۲   + ۲۳ سایت دیگر  
دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی از گام های بلند و موثر شهرداری فردیس به سوی برندسازی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۸   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کل آموزش و پرورش البرز از تحصیل 23 هزار دانش آموزدر مدارس البرز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیر عامل چادرملو از سرمایه گذاری 300 میلیارد تومان برای صندوق خطرپذیر نوچاد خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت از رشد 13 درصدی معادن کشور در برنامه هفتم توسعه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
شهردار مشکین دشت گفت: 6 دستگاه اتوبوس به شهرداری مشکین دشت اختصاص داده شده است که تا کنون 3 دستگاه آن را دریافت کرده ایم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
محمد اسکندری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر محمدشهر با اعتراض از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: کم کاری و سهل انگاری اداره کل ورزش و جوانان البرز را چه کسی باید پاسخگو باشد؟
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۳   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کل بیمه سلامت استان البرز در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اعلام کرد: وفق ماده 5 آئین نامه اجرایی بند الف ماده 70قانون برنامه ششم توسعه دهکهای 1 تا 5 به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان از بازگشت 22 هزار میلیارد ریال از پرونده مسکن مهر مشاهیر به بیت المال خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۳   + ۹ سایت دیگر  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آغاز واکسیناسیون حجاج بیت الله الحرام در این استان خبرداد و گفت : این واکسیناسیون از امروز آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.
مشاهده نتایج بیشتر...