پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۵۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنر نیوز 27 بهمن 1394 - honarnews.com

هنر نیوز 31 مرداد 1394 هنر نیوز 31 شهریور 1394 هنر نیوز 30 مهر 1394 هنر نیوز 30 آبان 1394 هنر نیوز 30 آذر 1394 هنر نیوز 30 دی 1394 هنر نیوز 27 اسفند 1394 هنر نیوز 1 بهمن 1394 هنر نیوز 2 بهمن 1394 هنر نیوز 3 بهمن 1394 هنر نیوز 4 بهمن 1394 هنر نیوز 5 بهمن 1394 هنر نیوز 6 بهمن 1394 هنر نیوز 7 بهمن 1394 هنر نیوز 9 بهمن 1394 هنر نیوز 10 بهمن 1394 هنر نیوز 11 بهمن 1394 هنر نیوز 12 بهمن 1394 هنر نیوز 13 بهمن 1394 هنر نیوز 14 بهمن 1394 هنر نیوز 15 بهمن 1394 هنر نیوز 16 بهمن 1394 هنر نیوز 17 بهمن 1394 هنر نیوز 18 بهمن 1394 هنر نیوز 19 بهمن 1394 هنر نیوز 20 بهمن 1394 هنر نیوز 21 بهمن 1394 هنر نیوز 22 بهمن 1394 هنر نیوز 23 بهمن 1394 هنر نیوز 24 بهمن 1394 هنر نیوز 25 بهمن 1394 هنر نیوز 26 بهمن 1394 هنر نیوز 27 بهمن 1394 هنر نیوز 28 بهمن 1394 هنر نیوز 30 بهمن 1394 
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۱    
فرهاد آئیش در نشست مطبوعاتی چمدان با تاکید بر اینکه خودش را هنرمندی متعهد نمی داند، گفت: خودم را ناجی نمی دانم، خودم را ابراز می کنم و به دنبال ارتباط پیدا کردن در جایگاه یک انسانم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۱    
نفرین طبقه گرسنه نام نمایشی هست که فرامرز رمضانیان به واسطه تشویق ها و راهنمایی های زنده یاد هما روستا با همراهی تعدادی از فارغ التحصیلان آموزشگاه سمندریان به روی صحنه می برد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
بیست و یکمین مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در تالار وحدت تهران با حضور وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس، مدیران قرآنی کشور و دیگر مقامات مسئول در تالار وحدت تهران برگزار شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو از کلید خوردن سریال ماه رمضان سال آینده شبکه دو که با عنوان خوشه های رنج ساخته خواهد شد، خبر داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۱    
نشست نقد و تحلیل آثار مسعود عربشاهی برگزار شد و در آن، بهروز دارش و ابوالقاسم اسماعیل پور به بررسی این آثار پرداختند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۷    
توجه به مسایل کودکان اگر دغدغه ی نان شب مسوولان شود، آن گاه تمامی ظرفیت ها برای رفع مشکلات کودکان به کار گرفته خواهد شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۷    
کامبیز درمبخش با اشاره به روند هنر پاپ در ایران، این هنر را یک تکرار خوشایند توصیف کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۲    
تدوین مجموعه تلویزیونی دودکش 2 به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی برای پخش در ایام نوروز 95 آغاز شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۷    
محمدرضا پوینده مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی در دیدار سفیر افغانستان از سالن اختصاصی صندوق احیاء در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران پیرو اعلام آمادگی افغانستان ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۲    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از سالن صندوق حفظ و احیاء و در حاشیه رونمایی از پایگاه جدید اطلاع رسانی آن در جمع مسئولان میراث فرهنگی و خبرنگاران اعلام کرد ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۲    
بهره بردار خانه تاریخی مستوفی گفت: در تلاش هستیم تا خانه مستوفی شوشتر به عنوان یکی از بناهای تاریخی واگذار شده به بخش خصوصیف جایزه حفاظت از میراث فرهنگی یونسکو را دریافت کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل ثبت آثار سازمان میراث فرهنگی از معرفی پرونده نخستین اختراع ایرانیان در سدسازی برای ثبت جهانی خبر داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۸    
داریوش مهرجویی این روزها مشغول آخرین مراحل بازنویسی فیلمنامه سنتوری 2 است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۸    
نمایش بیداری خانه نسوان نوشته حسین کیانی و کارگردانی سیده شقایق هاشمی پور اصیل که روز 13 بهمن به روی صحنه رفته، برای سه شب تمدید شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۸    
نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی با عنوان نقاشی های دنیای نیمه تمام با حضور و سخنرانی محمود دولت آبادی، ابراهیم حقیقی، حوری اعتصام، رضا کیانیان و بابک احمدی ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۸    
چهار دهه فعالیت جمشید حیدری در عرصه خوشنویسی و نقاشیخط را در بستری از انگاره های مفهومی و دغدغه های فکری در معرض دید قرار می گیرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۸    
اکران خصوصی فیلم سینمایی پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد در پردیس سینمایی کورش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و تعدادی از آنها روی پله های سالن به نظاره گر این فیلم نشستند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۳    
شهردار مسقط و هیات همراه ضمن دیدار و گفت و گو با مجید ملا نوروزی از نمایشگاه در جستجوی گمشده،آثار فریده لاشایی و منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۸    
تأملی در سخنان شماری از مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
نمایشگاه نگاره های گلیم و گبه شیرین علیزاده عصر جمعه 30 بهمن ماه 94 در گالری شکوه افتتاح می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۹    
کانون موسیقی معاصر برنامه دسترسی محدود صدا، مجموعه اجراهای صدا به صورت تبادل هنرمندان ایرانی و بین المللی را در روزهای 29 بهمن ماه ویکم اسفند ماه ساعت 17/00 در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۹    
سرانجام پس از 14 سال انتظار؛ آلبوم سیر با همراهی ارکستر سمفونیک تهران امکان اجرای زنده پیدا کرد و نشان داد که همچنان اثری پیشرو در زمانه ی ما محسوب می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۹    
کارگردان رود لندن و فیلم جدید مسیر به سوی استانبول در فستیوال فیلم برلین گفت ما هنوز درک نمی کنیم که چرا برخی جوان ها می خواهند به گروه داعش بپیوندند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۴    
من نقش بهادر را در سریال پشت بام تهران خاکستری می بینم.یعنی نه مثبت ونه منفی.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۹    
مراسم رونمایی از کتاب دوران آقای رییس جمهور این شکلی بود نوشته بهزاد رهبر حقیقت روز شنبه اول اسفندماه در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۴    
فیلم "مردی روی ماه" در روزهای پایانی مراحل فنی قرار دارد و به زودی آماده نمایش می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۴    
بازیگر زیر آسمان شهر با ابتلا به بیماری پارکینسون حال مساعدی ندارد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
وزیر کشور با رد این مسئله که کارگروه های گردشگری در استان ها فعالیت متمرکز، پیگیر و منسجمی در بخش گردشگری ندارند، گفت: تلاش ما این است که نقش مهم گردشگری در فرهنگ، اقتصاد و اجتماع را پررنگ تر کنیم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
در جلسه ای که با حضور منصور حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف ایران و دبیر پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر وسیدمصطفی قاسمی معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد فرهنگی اصناف ایران و دبیر کمیته ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به فعال بودن ایران در کنوانسیون های میراث جهانی یونسکو تاکید کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
معاون رئیس جمهور از صد درصد معافیت مالیاتی هتل ها، مراکز اقامتی و آژانس های واردکننده گردشگر به کشور خبر داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۴    
دو روز پیش با احساس درد در قلب و تنگی نفس به بیمارستان پارسیان مراجعه کردم و بنا به تشخیص پزشکان در بخش مراقبت های ویژه بستری شدم و تحت آنژیوگرافی قرار گرفتم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۴    
حسین انتظامی از راه اندازی سایت جدید سمان برای خبرنگاران خبر داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۴    
دبیر علمی چهارمین جشنواره کانون وبلاگ و رسانه های اجتماعی تاکید کرد: این مساله که شهرداری فضایی را فراهم کرد تا ابزار گفتگو و قلم برای شهروندان با افکار مختلف مهیا شود ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
یازده قصه گو از 10 کشور جهان در هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون داستان های ملل را روایت می کنند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
دومین جشنواره طراحی مبلمان شهری با عنوان دایره خلاق با برگزاری نمایشگاه و سمینار علمی در پردیس ملت برگزار می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
در سومین برنامه ی گفتگو و نمایش فیلم انیمیشن که با عنوان رویاهای رنگی در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار می شود، منتخبی از آثار کارولین لیف به نمایش درمی آید.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
شبکه مستند سیما، پشت صحنه فیلم سینمایی امکان مینا ساخته کمال تبریزی را برای اولین بار روی آنتن می فرستد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
بازی موبایلی مگنیس ساخته استودیو راسپینا است، استودیویی که یکی از بهترین بازی های ایرانی به نام ارتش های فرازمینی را در کارنامه دارد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
سیصدو هفتادو هفتمین نشست کتاب خوان با حضور محمد اله یاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد، دیگر مسئولین و جمعی از علاقه مندان کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات پارک شهر برگزار شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۳    
کتاب انسانیت: تاریخ اخلاقی قرن بیستم گذشته را به حال پیوند می زند. تلاشی است برای جمع کردن اخلاق با تاریخ. موضوع کتاب تاریخ اخلاقی نوع بشر در سده ی بیستم است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۸    
طراح لباس نوید محمدزاده درباره اینکه بعد از اختتامیه سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر عکس هایی در شبکه های اجتماعی مبنی بر مقایسه هنرمندان ایرانی و خارجی روی فرش قرمز منتشر شده است ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۳    
منوچهر محمدی تهیه کننده سینما می گوید وقتی داوران جشنواره فیلم فجر می گویند داوری سلیقه ای است و اگر تیم دیگری جای آنها بود نتایج متفاوت می شد دیگر جایی برای تحلیل و استدلال نمی ماند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۸    
امیر دژاکام که نمایشنامه ننه دلاور و فرزندانش را با خوانشی جدید از 7 فروردین ماه 95 در تالار چهارسو به صحنه می برد از شرایط نابرابری که در تئاتر جریان پیدا کرده است، گلایه کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۸    
زمانی که فردی در سینما اعتراض می کند و سنش بالا است دلیل بر جبهه گیری آن ها نیست.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۳    
هیچ وقت فیلمی که دلم نخواهد را بازی نمی کنم. همیشه باید نقش را انتخاب کنم و این موضوع را مدنظر قرار دادم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۸    
علی شمس که این روزها نمایش قصه های میان رودان را اجرا می کند، ابراز تاسف کرد که هنرمندان مستقل تئاتر ناچارند برای جذب مخاطب، به لطایف الحیل متوسل شوند، هرچند گاه این تمهید هم چاره ساز نیست.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۸    
دبیر اجرایی جایزه عکس شید گفت: در چند سال گذشته، یک جریان جدی در عکاسی مستند اجتماعی ایران به راه افتاده که به حمایت نهادها و جریان های مستقل عکاسی نیاز دارد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۳    
یکی از پیشتازان ادبیات داستانی معاصر ایران است که از او به عنوان پایه گذار ادبیات زندان در ایران یاد شده است. بهمن ماه نوزدهمین سالگرد درگذشت بزرگ علوی مرد مبارزه جوی داستان است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۳    
القای روحیه، انگیزه، القا خودباوری، به خصوص در میان جوانان وظیفه نهادهای فرهنگی و هنری کشور است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۸    
باشگاه فیلم سوره با 6 فیلم در بخش مسابقه دهمین جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای حضور دارد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۸    
عضو هیأت انتخاب دهمین جشنواره فیلم های صد ثانیه ای، فرصت محدود مخاطب و میل به شنیدن یک پیام در زمان اندک را یکی از دلایل استقبال مخاطبان از این فیلم ها عنوان کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۸    
فیلم سینمایی بادیگارد تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا روز سه شنبه مورخ 27 بهمن ماه ساعت 13 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نمایش درمی آید.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۳    
در پی درخشش فیلم سینمای ابد و یک روز فرید فرخنده کیش موفقیت فیلم ابد و یک روز را به عوامل این فیلم تبریک گفت.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۳    
فضای مجازی این روزها یکی از الزامات زندگی مدرن به خصوص از نوع شهری اش است. ادیان به عنوان یکی از حوائج و نیازهای بشر اتمسفر مجازی را بستر و فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج پیام خود در میان کاربران ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۹    
با سپری شدن روز و شب های شلوغ و پرتماشاگر جشنواره فیلم فجر، سینماها هنوز به روال پیش از این رویداد برنگشته اند و به نظر می رسد کمی زمان می برد تا سالن های نمایش فیلم به مسیر طبیعی خود برگردند و ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۴    
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره شعر انقلاب با معرفی برگزیدگان این رویداد برگزار شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۴    
حدود سال 91 بود. ما طرحی به اسم اتحادیه انیمیشن سازان مسلمان داشتیم. به مانیفست نرسیده بودیم، ولی طرح قطوری داشتیم. می خواستیم همه انیمیشن سازهای کشورهای مختلف را جمع کنیم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۹    
شاعران این موضوع را در نظر بگیرند که شبکه های اجتماعی مجازی، صرفا فضایی برای روبرو شدن با مخاطب عام است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۴    
مجموعه 10 جلدی قصه هایی از امام عسکری(ع) به روایت مسلم ناصری از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۴    
مجموعه شعر اقیانوس آرام - سروده علیرضا بهرامی - با حضور شاعر در رادیو پیام بررسی می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۹    
فرزاد مؤتمن مهمان این هفته برنامه فیلم کوتاه با اجرای محمد حمزه ای فیلمساز است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۹    
کیومرث مرادی با برپایی یک کارگاه نمایشنامه خوانی در ایالت تگزاس، خانه نغمه ثمینی را اجرا می کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۴    
اجراهای سالن رودکی در جشنواره موسیقی فجر هرچند در نظر خیلی ها نسبت به برنامه های همسایه ی متمولش، تالار وحدت، کم اهمیت تر به نظر می رسند اما تجربه چند روز گذشته نشان داده که عموما جذاب ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۱۹    
علیرضا ذاکری در تابلوی انسان علیه انسان ظهور داعش و مباحث سرمایه داری را به تصویر کشید.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۱۴    
رادیو فرانسه گزارش داد: رضا دُرمیشیان، دو سال پس از حواشی ای که فیلم عصبانی نیستم به وجود آورد، با فیلم لانتوری نخست به جشنواره فجر' رسید و سپس در بخش پانورامای ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۲:۴۹    
می گویند عاقبت به خیر شده ای. قرار است دوباره زیبایی بر رخسارت بنشیند اما نمی دانم چرا هر کس وصف حالت را بشنود دوست دارد این ابیات را در وصف تو بخواند: آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ...