پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۳۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

حوزه علمیه خراسان (hozehkh.com)

حوزه علمیه خراسان 29 اسفند 1396 حوزه علمیه خراسان 28 اسفند 1397 حوزه علمیه خراسان 15 مرداد 1398 حوزه علمیه خراسان 28 اسفند 1399 حوزه علمیه خراسان 15 آذر 1400 حوزه علمیه خراسان 29 اسفند 1401 حوزه علمیه خراسان 1 فروردین 1402 حوزه علمیه خراسان 30 فروردین 1403 حوزه علمیه خراسان 31 اردیبهشت 1403 حوزه علمیه خراسان 1 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 2 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 3 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 4 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 5 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 6 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 7 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 8 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 9 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 10 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 11 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 12 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 13 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 14 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 15 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 16 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 17 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 18 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 19 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 20 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 21 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 22 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 23 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 24 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 25 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 26 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 27 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 28 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 29 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 30 خرداد 1403 حوزه علمیه خراسان 31 خرداد 1403 
  ۲۶ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مهم ترین ویژگی در انتخاب، نزدیک بودن فرد به رهبری و ولایت است که مبلّغ باید این ویژگی را شاخصه تصمیم گیری خود در انتخاب قرار داده و مردم را نیز به آن توجه دهد تا ...
  ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
(رئیس جمهور) باید تهذیب اخلاقی داشته باشد؛ نپرداختن به حواشی. اینها چیزهای لازمی است. بنده توصیه ام به همه ی دولت ها همیشه همین بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۱:۵۴    
استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان، به رعایت اخلاق در سیر مناظرات انتخاباتی تاکید و به طرفداران نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد: در جریان انتخابات، از بحث های بی فایده دوری شود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۹   + ۸ سایت دیگر  
ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه ولایت و امامت اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۴    
استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه افراد باید طبق قانون و وظیفه شرعی در انتخابات شرکت کنند، تأکید کرد: ملت ایران در هشتم تیرماه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۹   + ۴ سایت دیگر  
سی ام خرداد سال 1373، عاشورایی در حرم مطهر امام رضا علیه السلام به راه افتاد و منافقان کوردل زائران رضوی را به خاک و خون کشیدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۴   + ۳ سایت دیگر  
کتاب شهید جمهور، دستاوردهای دولت شهید آیت الله رئیسی از سوی مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در انتشارات نهاد ریاست جمهوری منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۴   + ۳ سایت دیگر  
مسابقه کشوری کتابخوانی غدیر خم ، به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی ائمه اطهار علیهم السلام با حمایت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) ویژه طلاب خواهر و برادر سراسر کشور، از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، به صورت مجازی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۵   + ۷ سایت دیگر  
کسانی که در رأس قوه ی اجرائی قرار میگیرند، باید کسانی باشند که در مقابل فشارهای دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند؛ این یکی از شروط لازم است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۵   + ۱۷۵ سایت دیگر  
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای نقل قول های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان که توسط برخی نامزدهای انتخابات و طرفداران شان مطرح شده را غیر قابل اعتبار خواند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان، از برگزاری نخستین جشنواره تخفیف کتاب به مناسبت دهه ولایت و امامت، در مدرسه علمیه حضرت رقیه سلام الله علیها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان درس خارج را، زمینه ساز اجتهاد دانست و گفت: طلبه درس خارج باید شایستگی و قابلیت این را داشته باشد که بعد از اتمام درس قوه اجتهاد و استنباط پیدا کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، اساس کار طلبگی را، رسیدن به قوه اجتهاد و استنباط در فقه دانست و گفت: با توجه به اینکه عمده منابع درس خارج به زبان عربی تألیف شده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۵۰   + ۱ سایت دیگر  
استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با تأکید بر اینکه با تقریرنویسی قلم طلاب را قوی می کند، گفت: اگر طلبه ای توان نوشتن و مرتب کردن مطالب را نداشته باشد در تبلیغ دین که وظیفه اصلی طلبه است ناتوان و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۰   + ۲۱ سایت دیگر  
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از نامزدهای انتخاباتی خواست وفاداری خود را به اسلام و ولایت فقیه نشان دهند و با حرکت در چارچوب قانون اساسی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۱۵   + ۸ سایت دیگر  
انتخابات مؤثرترین وسیله برای این است که هر فردی بتواند آرمان ها و خواست ها و مطلوب خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۰   + ۳۲ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اگر شما برای انتخاب خود توانستید کسی را در رأس قرار دهید که بتواند حافظ این اقتدار باشد و بتواند با یک دیپلماسی کامل عیار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۰   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تأخیر در ظهور حضرت مهدی(عج) پیوند با عملکرد امت دارد و اگر معنی صحیح آن را بگوییم امام مهدی(عج) منتظر ماست چون او بالفعل است و هر لحظه ای ما آماده باشیم او آماده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۰:۴۵    
اسلام حرمت خاصی برای قربانی قرار داد که به آن در این آیه اشاره شده است: لاَ تُحِلُّواْ شَعَآئِرَ اللّهِ وَلاَ الشَّهْرَ الْحَرَامَ وَلاَ الْهَدْیَ وَلاَ القلائد(4) ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۰:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
خداوند متعال اصل قربانی کردن را از شعائرالله دانسته و آن را نشانه ی بزرگداشت و سپاسگزاری مؤمنان بر نعمت هدایت معرفی کرده و قربانی کننده را در گروه و خیل محسنین و نیکوکاران داخل کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۰:۱۰   + ۱۰ سایت دیگر  
ویژه برنامه های بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) به مناسبت فرارسیدن روز عید سعید قربان را تشریح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان از برگزاری نخستین اردوی طلاب زباندان و مستعدان عرصه بین الملل این حوزه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۰   + ۱ سایت دیگر  
عرفه روزی است که طبق روایت معصوم علیه السلام در آن موقعیّتی برای اعتراف به گناه در نزد پروردگار پیش می آید این روایت را رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های خود، در باب فضیلت روز عرفه نقل کرده اند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۰   + ۳ سایت دیگر  
دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید، طلاب و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان با حضور آیت الله العظمی سبحانی در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۰   + ۳ سایت دیگر  
استاد حوزه و دانشگاه گفت: زیارت انسان را از وادی ظلمات و تاریکی به وادی نور و روشنایی می برد و او را در این وادی جاودان می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
مسئول علمی مدرسه علمیه تخصصی عباسقلی خان مشهد مقدس از تمدید زمان ثبت نام رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی سطح 2 و 3 پیوسته این مدرسه تا 9 تیرماه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۰   + ۴ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گردهمایی ملت ابراهیم با تمسک به آیات قرآن، از دو امتیاز الهی در مقابل تلاش و جهاد با خلوص نیت برای خدا سخن گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۰   + ۱۳ سایت دیگر  
مراسم دعای پرفیض عرفه یکشنبه 27خرداد، از ساعت 15:30 در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۵   + ۹ سایت دیگر  
حضرت زین العابدین علیه السلام در روز عرفه صدای گدایی را شنید که از مردم درخواست کمک می کرد، به او فرمود: وای بر تو، آیا در این روز از غیر خدا درخواست می کنی؟! و حال آنکه برای بچه های در رحم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۰    
کارشناس خدمات راهبردی مشاوره ای و ارتقاء بهداشت روان طلاب از آغاز ثبت نام در کارگاه های تابستانه مرکز مشاوره معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ویژه طلاب و خانواده های ایشان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۷:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
مصاحبه تصویری با حجت الاسلام والمسلمین سجادی زاده استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، در رابطه با انتخابات
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۲۱:۰۵   + ۱۲ سایت دیگر  
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، جلوه های مسئولیت پذیری، ایثار و فداکاری جامعه پزشکی کشور را، در ایام همه گیری کرونا یک سرمایه برای جامعه دانست که باید ثبت، حفظ و ترویج شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۹:۲۰   + ۳ سایت دیگر  
همایش مجازی حج برائت و لزوم دفاع از فلسطین، با همکاری و مشارکت روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۰    
نسخه پژوه و نماینده مقام معظم رهبری در احیاء نسخ خطی هند، با تاکید به ضرورت راه اندازی مرکز اسناد و تراث حوزه علمیه خراسان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
ارزیاب تقریرات دروس خارج با اشاره به دومرحله ای شدن ارزیابی تقریرات، عنوان کرد: از برکات این تصمیم آموزشی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۵   + ۳۱ سایت دیگر  
آیت الله نوری همدانی در پاسخ به جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: اساتید دروس خارج در کنار رسالت علمی، باید برای طلاب نقش پدری داشته باشند تا بتوانند لغزش های طلبه را شناسایی و به اصلاح آن کمک نمایند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۰   + ۳ سایت دیگر  
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، نهضت اباعبدالله الحسین علیه السلام را، الگوی متعالی ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر پایمال کردن حقوق انسانی و ارزش های الهی دانست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۰   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی سبک دولت حکومت اسلامی را در ایران و جهان تثبیت کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۷:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در جمع معاونین تبلیغ حوزه خراسان گفت: دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از ارزش های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب که یکی از آنها سیره ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۷:۵۶   + ۳ سایت دیگر  
مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه، ضمن تشریح برنامه های این حوزه در ایام انتخابات، حضور حداکثری مردم را، در انتخابات پیش رو در حفظ جمهوریت نظام مؤثر خواند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۷:۴۲    
استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان ضمن تببین شاخصه های مهم انتخاب استاد در درس خارج، به مطالعه و مباحثه جهت غنی شدن دروس در ایام تحصیل تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
حجت الاسلام ویژه گفت: بیشتر روایات تبیین کننده وجود تمدن در دین اسلام در زمان امام محمد باقر علیه السلام است و حضرت با تبیین مسائل کلامی سعی داشتند، شبهات را از بین ببرند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
سرپرست ریاست جمهوری گفت: من هیچ گاه آیت الله رئیسی را در حالت بن بست ندیدم. ما در ابتدای کار با مشکلاتی رو به رو بودیم، اما باوجود تمام مسائل شهید رئیسی مجاهدانه ایستاد و مسائل را حل کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
فرزند شهید جمهور گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک انسان با پشتکار و پیگیر رفع مشکلات مردم بود و اطرافیان ایشان باید مجاهدانه و جهادی کار می کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۷   + ۵ سایت دیگر  
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه غدیر جریانی تاریخی نیست، گفت: جمهوری اسلامی غدیر قبل از ظهور است و امروز وظیفه همگان در انتخابات پیش رو حصول نتیجه است و می بایست انتخاب غدیری از جنس رئیسی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
امام جمعه بجنورد گفت: مردم در انتخاب رئیس جمهور دقت و فردی را انتخاب کنند که شایستگی این ملت و نمایندگی مردم را داشته باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۶   + ۱۹ سایت دیگر  
ویژه برنامه های آستان مقدس رضوی به مناسبت شهادت امام محمدباقر علیه السلام تشریح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۱    
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، یکی از سیاست ها و راهبردهای این حوزه را، توانمندسازی و پشتیانی از مبلغان دانست و به برگزاری دوره های تبلیغی مفید و کاربردی تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۶    
امام جمعه درگز خطاب به عموم مردم گفت: بهترین و مستعدترین فرزندان خود را در حوزه های علمیه ثبت نام کنید، چراکه امروز اسلام و بشریت به طلاب و روحانیون مستعد بسیار نیازمند است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۶   + ۲ سایت دیگر  
عضو هیات علمی گروه فقه و اصول دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه تقریرنویسی تمرینی برای طلاب است و آنان را متوجه زوایای مبهم مباحث خواهد کرد، گفت: طلاب برای تثبیت مطالب در ذهن ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۶   + ۲ سایت دیگر  
مدیر آموزش و برنامه ریزی معاونت علمی حوزه علمیه خراسان گفت: بر اساس مصوبه 16 شورای گسترش مبنی بر واگذاری امور سطح چهار به مدارس، این مصوبه عملیاتی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۸:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان از آغاز جشنواره تخفیف کتاب ویژه انتشارات این حوزه، در حاشیه برگزاری امتحانات شفاهی درس خارج حوزه علمیه خراسان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۱   + ۸ سایت دیگر  
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: 23 طرح و مصوبه مرتبط با حوزه سلامت، دستاوردهای شاخص سفر استانی رئیس جمهور شهید به خراسان رضوی بود و ثابت کرد که در دولت سیزدهم توجه ویژه به حل چالش های موجود در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۸:۲۶   + ۱۲ سایت دیگر  
حضرت آیت الله جوادی آملی تصریح کردند: ما همه در کنار سفره امامان نشسته ایم و باید توجه داشت که منطقه ما در آستانه خطر هست و مسئولیت اصلی رفع این خطر نیز به عهده ایران است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، با تأکید بر اینکه باید زمینه حضور طلاب علاقه مند و مستعد در درس خارج فراهم شود، گفت: طلاب علوم دینی، در صورتی که درس را با جدیت و علاقه بخوانند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۶    
مرکز تخصصی طوبی از میان خواهران مستعد و علاقه مند به تحصیل در مقطع عالی(سطح چهار) طلبه می پذیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۶   + ۱ سایت دیگر  
مدرسه علمیه حضرت بقیه الله(عج) برای سال تحصیلی 1404_1403 از بین طلاب مستعد و توانمند در رشته تخصصی تبلیغ با گرایش خطابه و رسانه دانش پژوه می پذیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۱   + ۲۱ سایت دیگر  
تولیت آستان قدس رضوی و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، تقویت ارتباطات و تبادل دانش و تجربیات انباشته آستان های مقدس ایران و عراق با یکدیگر را موجب سرعت بخشی به رشد کمی و کیفی خدمت رسانی های این ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین لبنان تصریح کرد: مظلومیت و مقاومت فداکارانه ملت فلسطین، تصویر جدیدی از انسان فلسطینی را ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: مشکلات زیرساختی و صیانت از هویت زیارتی صورت مسئله های اصلی مشهدالرضا(علیه السلام) بوده و نمایندگان مجلس مکلف به پیگیری این ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۶   + ۳ سایت دیگر  
عضو ستاد شاهد حوزه علمیه خراسان در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، از پذیرش فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان طلبه در مدرسه علمیه شاهد شهید شفیعی برای سال تحصیلی1404_1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
پنجمین دوره توانمندسازی مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه خراسان، با موضوع دولت تراز در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۶    
پنجمین دوره توانمندسازی مدیران و مسئولان مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه خراسان، به همت دفتر امور مدارس این حوزه، 24و23 خردادماه برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان مجتهدین در حوزه های علمیه را، پشتوانه اسلام خواند و تأکید کرد: طلاب دروس خارج باید در تبلیغ و تبیین دین اسلام و معارف الهی صاحبنظر باشند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۶:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مصاحبه تصویری با حجت الاسلام و المسلمین ابطحی مقدم مدیر مدرسه جعفریه قدیمه قاین، در رابطه با پذیرش حوزه علمیه
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۷    
استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، تأکید کرد: تربیت طلاب فاضل در سطوح مختلف تحصیلی یکی از رسالت های اساتید و مسئولان مدارس علمیه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
استاد و ممتحن دروس خارج حوزه علمیه خراسان گفت: استادی که به تدریس دروس خارج در حوزه های علمیه می پردازد، علاوه بر داشتن اطلاعات دینی و مذهبی، باید به مسائل فقهی و اصولی مسلط باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان حوزه های علمیه را تأثیرگذارترین مراکز علمی و معنوی در جامعه دانست و به اخلاق و تزکیه در میان طلاب علوم دینی تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان تسلط بر سطوح عالی، برخورداری از خلاقیت ذهنی و تعلیم روش های جدید را، از شروط تدریس در دروس خارج خواند و گفت: استاد این سطوح علاوه بر آموزش تحلیل ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
دوره آموزشی مراقبت از سلامت خانواده، از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مرکز مشاوره) برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مسئول اداره برنامه ریزی و ارزیابی پژوهشی حوزه علمیه خراسان از داوری بیش از 70 مقاله مستخرج در رساله های سطوح علمی 4و3 برای چاپ در نشریات حوزه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۷    
پنجمین دوره دانش افزایی ویژه اساتید درس زن در اسلام، توسط اداره پژوهش دفتر خواهران با مشارکت نهادهای علمی مشهد، در بستر فضای مجازی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۲    
امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه جامعه اسلامی از طلبه و روحانی وزین، بااخلاق و خوش رفتار استقبال می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۷    
نشست علمی و دوره دانش افزایی احیای نسخ خطی ویژه علاقه مندان و پژوهشگران این عرصه با ارائه دکتر خواجه پیری، نماینده رهبر معظم انقلاب در احیای نسخ خطی شیعه در کشور هند برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد مشهد برای سال تحصیلی جدید از بین طلاب مستعد و با انگیزه برادر طلبه می پذیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۲   + ۳۸ سایت دیگر  
سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۷    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فردی تکلیف محور و مظهر یک انسان موحد بودند، گفت: تفکر امام راحل و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری باعث شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه و دانشگاه برای گسترش اندیشه های شهید مطهری مسئول هستند، گفت: اندیشه ناب مطهری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۹    
عضو کمیسیون تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: شهادت شهید رئیسی سبب افزایش بصیرت مردم نسبت به جایگاه ریاست جمهور، انعکاس دیانت سیاسی مردم، افزایش انسجام اجتماعی و شناخت و غربال دوست از دشمن شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۴   + ۵ سایت دیگر  
مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه همواره اولویت های نظام اسلامی در رأس برنامه های حوزه های علمیه بوده است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۹   + ۱ سایت دیگر  
نشست تبیین نامه امام خامنه ای به جوانان آمریکایی با حضور اساتید، مسئولان تربیتی تبلیغی مدارس علمیه و طلاب زبان دان حوزه علمیه خراسان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۶:۴۹    
مراسم افتتاحیه امتحانات دروس خارج حوزه علمیه خراسان، در محل مدرسه علمیه نواب برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۳   + ۲ سایت دیگر  
مصاحبه تصویری با حجت الاسلام والمسلمین محدثی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(علیه السلام) تایباد، در رابطه با پذیرش حوزه علمیه
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
مدیر مدرسه علمیه عالی نواب از برگزاری دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان با همکاری مرکز مدیریت این حوزه از 2 لغایت 13 تیرماه سال جاری خبر داد.
مشاهده نتایج بیشتر...