دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1398 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1398 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 2 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 4 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 8 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 9 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 10 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 12 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 14 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 15 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 16 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 17 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 18 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 19 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 21 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 22 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 25 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 26 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 27 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 28 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۴    
یک کارگر تاسیسات در اثر انفجار در معدن طلای جان خود را از دست داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۴    
از وزارت صمت خبر می رسد براساس تصمیم معاونت معدنی این وزارتخانه، قیمت شمش فولاد در بازه 4500 تا 5100 تومان برای هر کیلوگرم تعیین شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی باشگاه پدیده با انتشار توئیتی عجیب به وزیر ورزش و جوانان لقب مهندسی لیگ برتر را داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۳    
به دنبال شیوع کروناویروس در ایران و افزایش شمار مبتلایان در برخی استان های و گزارش یک مورد مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در یزد ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
استاندار آذربایجان شرقی خواستار کنترل تمامی مبادی ورودی و خروجی استان برای پیشگیری از شیوع کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سایر نهادهای مسئول شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با تلاش ماموران و بازرسان این اداره، نیروی انتظامی، تعزیرات و علوم پزشکی 7500 ماسک احتکار شده در سبزوار کشف شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
فرماندار قصرشیرین گفت: تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان مشاهده و گزارش نشده و تمامی اقدام های پیشگیرانه برای مقابله با شیوع کرونا ویروس لحاظ شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۳    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 14 هزار ماسک احتکار شده در غرب پایتخت و دستگیری دو متهم خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه خرم آباد گفت: جلسات ستاد بحران مصوباتی داشته که مردم انتظار دارند به آنها عمل شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۱    
بچه محل عنوان برنامه ای جدید با حضور عمو پورنگ است که نوروز 99 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
رئیس پلیس فتای استان زنجان، گفت: با افرادی که بخواهند با شایعه پراکنی در فضای مجاز نسبت به تشویش اذهان عمومی در خصوص ویروس کرونا اقدام کنند برخورد خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۳    
استاندار زنجان، در خصوص تامین ماسک مورد نیاز در جامعه به مردم اطمینان داد و افزود: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و بسیج برای آموزش و آگاهی رسانی در جامعه استفاده شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۰    
رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت ضمن ارائه گزارشی از پیش برنامه های تدارک دیده شده این سازمان، با اشاره به ولادت حضرت علی(ع) از جشن روز پدر در پیاده راه فرهنگی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت : برگزاری مراسم در اماکن عمومی به علت پیشگیری از انتشار ویروس بیماری کرونا در استان ممنوع است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۶    
مدیر عامل آتش نشانی رشت گفت : پخش گاز ادورانت برای ضد عفونی کردن شهر رشت کذب است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص20 میلیارد تومان تنخواه به این دانشگاه، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، برای پیشگیری و مقابله با کرونا در گیلان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز درباره ویروس کرونا و راه های مقابله با شیوع آن گفت: رسالت سازمان مدیریت پسماند حفاظت از تمیزی و سلامت شهری است و کلیه موارد بهداشتی را برای جلوگیری از ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران گفت: شاهد بهترین عملکرد گمرک در شرایط تحریم بوده ایم و با وجود تحریم ها تجارت خارجی ایران از 79 میلیارد دلار هم فراتر رفته است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۲    
رئیس پلیس فتای استان یزد با تاکید بر افزایش تعاملات بین سازمانی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان گفت: با انتشار دهندگان اخبار جعلی کرونا در فضای مجازی برخورد می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۱    
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خبری در فضای مجازی و برخی از رسانه ها مبنی بر انتقال 5 مبتلای کرونا ویروس مثبت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی استان زنجان گفت: با احتکار کنندگان مواد بهداشتی به شدت برخورد می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
شیوع سریع ویروس کرونا در کشور سبب شد تا سفرها هم لغو شود و در همین رابطه شب گذشته، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی طی ابلاغیه ای اعلام کرد که اگر مسافران از ترس ابتلا به ویروس کرونا ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: تریبون نماز جمعه در خدمت مقابله با این بیماری است. همه باید توصیه های ستاد مقابله با کرونا را انجام دهند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۷    
سیدعلی صالحی (شاعر معاصر) شعری را در صفحه شخصی خود قرار داد و آن را به استاد آواز ایران تقدیم کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۲    
با توجه به درخواست مسئولان از مردم جهت پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری به استان هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان هواشناسی از احتمال طغیان اغلب رودخانه های غرب کشور خبر داد و گفت:بحران اصلی در استان های لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و شمال شرق خوزستان خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
استاندار قزوین گفت: تاکنون در استان قزوین فرد مبتلا به بیماری کرونا نداشتیم اما حفظ این وضعیت سالم نیازمند مشارکت همه مردم و رعایت بیشتر نکات بهداشتی است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۴    
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد آزمون های بین المللی سازمان سنجش به بعد از 15 فردین 99 موکول شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
یک شبکه بزرگ احتکار ماسک با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران استان قزوین شناسایی و منهدم شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان با اشاره به ضرورت حفاظت از اراضی ملی گفت: وظیفه اصلی و مهم جنگلداران و منابع طبیعی حفاظت از اراضی ملی با توجه به حساسیت موضوع است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با شهرداران سراسر هرمزگان پیرامون امضای تفاهم نامه ساخت 9 پلاتو و نگارخانه در استان گفت: عملکرد شهرداری ها با رفاه و شادمانی و آرامش مردم همراه است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: حفظ سلامتی از واجبات موکد دینی است. تصمیم خوبی که در تعلیق مراسم اعتکاف اتخاذ شد از جمله تصمیمات هوشمندانه بود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۱    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی خواهان حفظ برجام شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۳:۵۲    
مذاکره کننده ارشد آمریکا از موافقت رئیس جمهوری افغانستان با تعویق دو هفته ای مراسم تحلیف خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۷    
وزیر ارشاد نوشت: در مدیریت بحران کرونا مواظب دوگانه سازی های جعلی باشیم.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۲۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت:جاده معمولان به خرم آباد بر اثر ریزش کوه مسدود شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۹    
مدیرعامل سابق پرسپولیس و رئیس فدراسیون دو و میدانی چند روزی به دلیل بیماری شدید در محل کارش حاضر نشده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۳    
باشگاه سپاهان از زاویه جدیدی به بررسی اتفاقات روز یکشنبه پرداخت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: ابراز نگرانی پمپئو از آنچه پنهان کاری ایران درباره کرونا می خواند، در حالی است که هنوز هیچ خبر دقیقی درباره حقیقت عین الاسد، منتشر نشده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۶    
طغیان رودخانه ها باعث آبگرفتگی 5 محله شهر نورآباد شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
شهردار بندرعباس از ضد عفونی اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به منظور پیشگیری از بیماری ویروسی کورونا خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۸    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: سازمان لیگ رقابت های لیگ برتر را لغو کند زیرا استقلال به سیرجان نخواهد رفت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۷    
از دقایقی دیگر دو تیم ناپولی و بارسلونا از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن پائولو به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیداری که قطعا از جذابیت های بالایی برخوردار خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۶    
چلسی از دقایقی دیگر و در یکی از جذاب ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
رئیس اداره خدمات شهری شهرداری دامغان از تعطیلی پنجشنبه بازار دامغان خبرداد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و مبتلا نشدن شهروندان تا اطلاع ثانوی پنجشنبه بازار دامغان تعطیل است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۱    
وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه ای اعلام کرد که مردی اهل ایالت آرکانزاس که تلاش داشت یک خودرو را در پنتاگون منفجر کند، اخیرا بازداشت شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۶    
ایالات متحده چندین فرد و شرکت در روسیه، چین، عراق و ترکیه را به خاطر همکاری با برنامه موشکی ایران تحریم کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۱    
یک انبار غیر مجاز ماسک و مواد ضدعفونی کننده در یک ساختمان سه طبقه مسکونی در قم کشف شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همه مدارس و مراکز آموزشی در همه مقاطع در استان تهران تا پایان این هفته تعطیل هستند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۹    
مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری ایالات متحده هشدار داد که مردم آمریکا باید آماده احتمال شیوع ویروس کرونا در این کشور باشند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۶    
جوان 18 ساله ای براثر سیل در ایلام جان باخت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۰    
طی عملیات هوایی ایالات متحده یکی از سرکرده های گروهک تروریستی الشباب که مسئول حمله به یک پایگاه نظامی در کنیا طی ماه گذشته میلادی را برعهده داشت کشته شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۹    
تست کرونای آیت الله شبیری زنجانی منفی اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۲    
قائم مقام تولید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، گفت: در تولید شکر سفید با مشکلی مواجه نیستیم و پس از اتمام بارندگی ها و برداشت نی، این خط فعال خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۶    
رئیس اورژانس سبزوار از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سبزوار - نیشابور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان ایلام نگران نباشند چرا که بعد از سفرم به این استان دچار بیماری کرونا شدم.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۵    
رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از فوت بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۹    
وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال با انتشار استوری نسبت به تصمیم مسئولین سازمان لیگ انتقاد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۹    
لیگ یک این هفته، هیجان انگیز دنبال شد و در یکی از پرگل ترین بازی های این هفته، رایکا بابل موفق شد در ورزشگاه هفت تیر، سپیدرود رشت را با نتیجه 3-2 شکست دهد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۶    
در امور بازرگانی درخواست کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش تردد فعالان اقتصادی، کارت های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها از 5 اسفند تا 29 اسفند 98 است تا 29 فروردین سال 1399 تمدید شود ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی قوه قضائیه از دستور آیت الله رئیسی برای پیشگیری از بیماری کرونا در زندان ها خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد که آلودگی دست شایع ترین راه انتقال ویروس کرونا است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۱    
رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد که هیچ مشکلی درباره تولید شوینده ها، الکل و مشتقات آن و تجهیزات پزشکی و ماسک نداریم.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۷    
فرودگاه امام درباره آخرین جزئیات لغو پروازها از این فرودگاه اطلاعیه داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۲    
مسیر برگشت محور خرم آباد به سمت نورآباد تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۹    
بر اثر بارندگی های شدید امروز چند دهنه پل و منازل مسکونی در ایلام دچار آسیب شدند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۳    
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش قیمت بنزین فاصله عمیقی بین حقوق کارگران و هزینه های زندگی ایجاد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۰    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری 2 سارق قاپ زن زورگیر و اعتراف آنان به 60 فقره سرقت خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
وزیر ورزش و جوانان گفت: تنها راه نجات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذاری به بخش خصوصی است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
رسانه های بحرین شامگاه سه شنبه اعلام کردند که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به 23 نفر رسیده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
نائب رئیس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه امروز کارگران و بازنشستگان در شرایط معیشتی خوبی به سرنمی برند و بازنشستگان صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۳    
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: همه چیز مشخص است. طبق ماده 86 آیین نامه مسوولیت امنیت بازی با میزبان است ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۳    
دادگاه فرهنگ و رسانه رای نهایی خود درباره محسن فروزان را صادر کرد که طبق آن، دروازه بان سابق تراکتور از اتهام شرط بندی تبرئه شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از لغو برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره این استان خبر داد و گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۸    
ارتش سوریه یک پهپاد نیروی هوایی ترکیه را در منطقه دادیخ در ادلب سرنگون کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۶    
فرمانده انتظامی قزوین از اجرای 17 مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی بهمن ماه سال جاری در سطح این استان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۶    
سرپرست باشگاه تراکتور با تأکید بر این که مسعود شجاعی کاری نکرده که سه جلسه محروم شود، گفت: رأی صادر شده ظلم در حق باشگاه تراکتور و هوادارانش است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۲    
وزیر ارتباطات نوشت: از فردا تا آخر هفته، بخش مخصوص کودکان آنها و در برخی، تمام فیلم ها وسریال ها رایگان خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۲    
مقام های بهداشت اسپانیا از مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کاتالونیا خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۹    
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شرکت ملی مس کشور با سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد تومانی در حوزه اکتشاف مس در خراسان رضوی موافقت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۳    
سود خالص شرکت های تحت مدیریت هلدینگ تاپیکو در شش ماهه نخست سال 98 نسبت به مدت مشابه در سال 97 دو برابر شد ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از تشخیص دو مورد مشکوک به ویروس کرونا در گناباد و ارسال نمونه آزمایشگاهی آنها به تهران خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۴    
مدیر کل گمرک دوغارون گفت: کرونا مشکل عمده ای در مرز دوغارون به وجود نیاورده و درحال حاضر تردد در این معبر رسمی در حال انجام است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهوری آمریکا تایید کرد که تلاش دارد شماری از مقام های کاخ سفید را برکنار کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۹    
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: بر اثر انفجار یک مخزن نفت و گازوئیل در یک واحد معدنی کارگر 40 ساله جان خود را از دست داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۹    
شرکت کنندگان در چهل وهفتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر آمادگی تاسیسات گردشگری کشور بر جلوگیری از شیوع کرونا تاکید کردند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی اساس به شیوع ویروس کرونا در ایران واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۶    
مهاجم گابنی آرسنال حاضر نشد قراردادش را با توپچی ها تمدید کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۳    
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آبگرفتگی در چند محور در استان لرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از کشف و ضبط 12 هزار عدد ماسک طبی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: برای مقابله با شیوع احتمالی ویروس کرونا بین دانش آموزان، مسافران و رانندگان، همه سرویس مدارس شهر اصفهان و تاکسی ها ضدعفونی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۷    
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، از ساماندهی وانت بارها و دست فروشان با هدف کاهش ترافیک در سطح شهر خبر داد و گفت: با وانت بارهای متخلف در سطح شهر برخورد می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۵    
وزیر امورخارجه کشورمان با مقایسه شیوع ویروس کرونا با گسترش تروریسم در جهان گفت که ایران خواهان همکاری بیشتر منطقه ای برای مقابله با این بیماری است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۳    
دفتر وزارت سلامت فدرال سوئیس از نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۲    
شهروندان قزوینی امروز و فردا به دلیل شرایط جوی نامساعد و امکان طغیان رودخانه ها از حضور در این مکان ها و در جنب مسیل ها خودداری کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
دادستان بردسکن گفت: به جهت تخلفات عدیده توسط شهردار سابق شهرآباد، انفصال از خدمت وی صادر شده است و پرونده سیر مراحل قضایی را طی می کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۸    
قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: سابقه ندارد چنین حکمی علیه باشگاهی، ولو مقصر صادر شود، چه برسد به شهرخودرو که ابدا در این پرونده هیچ تقصیری ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۷    
پزشک استقلال گفت: مگر کرونا در فرودگاه منتقل نمی شود؟ نگرانی ما فقط مربوط به استقلال نیست، بلکه شامل سایر تیم های فوتبال می شود.