سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۶:۵۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 2 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 3 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 4 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 7 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 8 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 9 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 10 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 14 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 15 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 16 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 17 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 18 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 19 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 20 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 21 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 22 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 23 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 24 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 25 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 26 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 27 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 28 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 29 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 30 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 31 اردیبهشت 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با اشاره به ابهامات جدید درخصوص سوء استفاده از لیبل های سال ساخت خودروهای وارداتی گفت: باید جزییات دقیق تری از پرونده قاچاق خودرو در بندرعباس رسانه ای شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۸    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 21 ارز از جمله یورو نسبت به روز یکشنبه کاهش و نرخ 8 واحد پولی دیگر مانند پوند افزایش یافت؛ نرخ 10 ارز مانند دلار نیز ثابت ماند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۸    
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: اقبال تجار و واردکنندگان از واردات نخ ابریشم به واردات پیله ابریشم در راستای فعال شدن کارخانجات صنعتی و کارگاه های سنتی ابریشم کشی تغییر مییابد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۸    
معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت:اگر برآوردهای نروژی ها از ذخایر هیدروکربوری در خزر جنوبی تایید شود، می توانیم به افزایش ذخایر هیدروکربوری درجا و قابل برداشت آن امیدوار باشیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۸    
بانک صادرات ایران به منظور حمایت از پیام رسان های اجتماعی داخلی، اطلاع رسانی های شبکه ای خود را منبعد از طریق پنج پیام رسان سروش ، گپ ، آی گپ ، بیسفون و ایتا انجام خواهد داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۸    
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با آنکه فکر می کردیم امسال سال پرباری خواهیم داشت، اما سرمای ناگهانی سبب از بین رفتن میوه های سردرختی از جمله آلبالو ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۸    
رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از کاهش 76 درصدی واردات سیگار در سال 96 خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۸    
کدهای معاملاتی بورس کالای ایران که طی 6 ماه گذشته فعالیت نداشته اند، غیرفعال شدند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۸    
مجتبی خسروتاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید براینکه روابط ایران و عراق همواره رو به توسعه است، گفت: 14 درصد از مجموع صادرات غیرنفتی کشور به بازار عراق عرضه می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۸    
بانک ملی ایران در سال گذشته با پرداخت بیش از 31 هزار و 871 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط، دولت را در عملیاتی کردن طرح های اشتغال زا یاری کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
معاون نظارت مالی وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور گفت: براساس دستور رییس جمهوری برای تکریم حقوق شهروندی و ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه 1397 ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
بر اساس اعلام مرکز آمار نرخ تورم در فروردین ماه 1397 به 8،1 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8.2 درصد) 0.1 واحد درصد کاهش نشان می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۷    
انتشار خبر های ضد و نقیض در مورد سرنوشت برجام و همچنین ایجاد تغییرات کابینه ترامپ، گمانه زنی ها نسبت به احتمال خروج آمریکا از برجام را افزایش داد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۵:۴۶    
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به این که پس از توقف ثبت سفارش واردات خودرو ، تخلف صورت گرفته است گفت: برای روشن شدن این موضوع پرونده تخلفات به دستگاههای ذیربط امنیتی قضایی ارسال شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۲:۴۷    
سود 49 هزار تومانی سهام عدالت به حساب برخی مشمولان واریز شد
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۱:۳۷    
وزیر نیرو گفت: در بحث خشکسالی، از ساختن سد و تونل یا بارورکردن ابرها با هدف تامین منابع جدید استقبال می کنیم اما اینها ما را از اصلاح شیوه مصرف دور می کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۰:۳۷    
وزیر نیرو گفت: با توجه به وضعیت بارشها در تابستان امسال پیش بینی می شود 334 شهر با جمعیت حدود 35 میلیون نفر در معرض تنش آبی قرار بگیرند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
در معاملات روز جمعه پس از این که قیمت نفت در پی توییت انتقادی دونالد ترامپ در مورد اوپک، افت کرد، در پایان دوباره رشد کرد و اندکی بالاتر بسته شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات روز گذشته با 28 سنت، معادل 0.4 درصد افزایش به 74 دلار و 6 سنت رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
آمارهای به دست آمده از منابع کشتیرانی و صنعتی نشان می دهد، میزان خرید نفت هند از ایران در سال مالی 18/2017 با 15.7 درصد کاهش نسبت به سال قبل مواجه بوده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از افزایش تولید بنزین در کشور تا پایان سال جاری به 105 میلیون لیتر خبر داد و گفت:87 میلیون از این بنزین، یورو 4 و 5 خواهد بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
شرکت ایمن خودرو شرق پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان یکصد و هفتاد و پنجمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 258 واحد افت کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل استاندارد تهران با تاکید بر اجباری بودن استاندارد مصنوعات طلا، از ابطال کد شناسایی 50 واحد تولیدی مصنوعات طلا، در سال گذشته در استان تهران خبرداد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه مقرر کرد کارگر اخراجی پس از بازگشت به کار نباید تنزل شغل داده شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل مقررات و سیاست های ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه بانک ها با نرخ خود سپرده ارزی جذب می کنند، گفت: تصمیم بر این است که بانک ها با نرخ مدنظر خود سپرده گیری کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) از افتتاح ترمینال سلام این فرودگاه در تابستان امسال خبر داد و گفت: با افتتاح این ترمینال 5 میلیون نفر به ظرفیت فرودگاه امام خمینی (ره) افزوده می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
رئیس انجمن صنفی کشاورزان گفت: تاکنون 60 هزار تن گندم با قیمت کیلویی 1300 تومان به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه 98 هزار تن محصولات باغی استان دچار سرمازدگی شدند، گفت: خسارت سرمازدگی به این میزان، چهار هزار میلیارد ریال برآورد می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
وزیر ارتباطات در واکنش به ایجاد 2میلیون شغل در سال 96 گفت: گزارشی که خدمت آقای رئیس جمهور دادیم، مبنی بر این بود که در دو سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر 200هزار شغل ایجاد شده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی توئیتی از نتیجه اجرای رجیستری به عنوان بخشی از دولت الکترونیکی گفت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
در حالی برخی کارشناسان مسکن به نحوه محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک برای رهن و اجاره انتقاد می کنند که اتحادیه مشاوران املاک چگونگی و رقم دریافتی برای معاملات این بخش را قانونی اعلام می کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه ساختار اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان، حجیم و این سازمان از وظیفه قانونی اش دور شده است، گفت: این ساختار باید اصلاح شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.68 درصد کاهش به 1336 دلار و 36 سنت رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
رئیس بانک ملی ایران شعبه فرودگاه امام (ره) از آمادگی شعبه های این مجموعه برای تخصیص ارز مسافرتی به مسافران خارجی خبر داد و گفت: به زودی خود پردازهای ارزی در این مجموعه نصب و راه اندازی خواهد شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
شعب بانک ملی که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را به عهده دارند، به مسافران فقط یورو می پردازند آن هم با قیمتی نزدیک 5400 تومان!
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهمترین دلیل تعطیلی کارخانه ها معیوب بودن چرخه فروش است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
مقایسه آماری شاخص های نیروی کار حاکی از آن است که در سال گذشته به جمعیت شاغل کشور 790 هزار و 561 نفر و به جمعیت بیکار کشور نیز 6 هزار و 808 نفر اضافه شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
فوق ثروتمندان آسیایی به شکل روزافزونی خرید جت های شخصی دست دوم را به جت های نو ترجیح می دهند؛ کارگزاران فروش می گویند خریداران به دنبال تخفیف های بزرگ و زمان انتظار کوتاه هستند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: دولت باید آزادی عمل و اختیار را برای بخش خصوصی داشته باشد اما هیچ وقت نباید ابزار نظارتی و کنترلی خود را برای کارت های بازرگانی سلب کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 250 تومانی قیمت مرغ طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 8350 تومان رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مدیر کل مرکز امور جوی و اقیانوس شناسی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به نقش پررنگ پایش محیطی در اجرای پروژه های توسعه سواحل مکران ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: در پی تک نرخی شدن دلار، قیمت ها اندکی روند نزولی به خود گرفته اند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۶    
در صورت ادامه عقب ماندگی آماده سازی بخش تولید و عرضه صنعت برق برای تابستان 97، برآورد 51 هزار و 800 مگاواتی تولید عملی برق در پیک تابستان نیز محقق نخواهد شد و به طور قطع کشور دچار خاموشی می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۶    
اقتصاد تک محصولی نیجریه پس از افت ناگهانی قیمت نفت در سال 2014، سعی کرد با یک نظام سهمیه بندی، نرخ ارز را کنترل کند، اما این سیاست با شکست روبه رو شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۶    
گردشگران خارجی که در ایران نمی توانند از کارت های اعتباری خودشان استفاده کنند، فروش ارز در صرافی ها هم که این روزها ممنوع شده، بانک ها هم که کار آن ها را راه نمی اندازند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۶    
با نزدیک شدن به ضرب الاجل ترامپ برای اصلاح برجام ، لابی های سنگین با هدف حفظ توافق هسته ای تشدید شده است ...