شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۴May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 28 دی 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 دی 1396 ایران اکونومیست 2 دی 1396 ایران اکونومیست 3 دی 1396 ایران اکونومیست 4 دی 1396 ایران اکونومیست 5 دی 1396 ایران اکونومیست 6 دی 1396 ایران اکونومیست 7 دی 1396 ایران اکونومیست 8 دی 1396 ایران اکونومیست 9 دی 1396 ایران اکونومیست 10 دی 1396 ایران اکونومیست 11 دی 1396 ایران اکونومیست 12 دی 1396 ایران اکونومیست 13 دی 1396 ایران اکونومیست 14 دی 1396 ایران اکونومیست 15 دی 1396 ایران اکونومیست 16 دی 1396 ایران اکونومیست 17 دی 1396 ایران اکونومیست 18 دی 1396 ایران اکونومیست 19 دی 1396 ایران اکونومیست 20 دی 1396 ایران اکونومیست 21 دی 1396 ایران اکونومیست 22 دی 1396 ایران اکونومیست 23 دی 1396 ایران اکونومیست 24 دی 1396 ایران اکونومیست 25 دی 1396 ایران اکونومیست 26 دی 1396 ایران اکونومیست 27 دی 1396 ایران اکونومیست 28 دی 1396 ایران اکونومیست 29 دی 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۱    
محققان امنیتی یک جاسوس افزار اندرویدی بسیار پیشرفته کشف کرده اند که به هکرها امکان می دهد پیام های واتس اپ (WhatsApp) قربانی را بدزدد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۹    
دِرِساژ اولین ساخته بلند سینمایی پویا بادکوبه به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری برای رقابت در بخش بهترین فیلم اول جشنواره برلین 2018 انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
طراحی الگویی برای حرکت مستمر و ساختارمند به سمت وضع مطلوب در عرصه زندگی اجتماعی ایرانیان مستلزم در اختیار داشتن توصیف و تحلیل دقیق از وضعیت موجود و ترسیم نظامی جهت تنظیم و جهت دهی رفتار و روابط ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۱    
زمین لرزه ای با قدرت چهار ریشتر (در مقیاس امواج درونی زمین) شهرستان مرزی قصرشیرین را لرزاند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۳    
ایرانسل شبکه اختصاصی باشگاه پرسپولیس را بربسترشبکه تلویزیون تعاملی خود، لنز، راه اندازی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
در پی اظهارات سرکار خانم زهرا سعیدی، نماینده محترم مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و طرح شبهاتی مبنی بر شانه خالی کردن وزارت نفت از مسئولیت خود در قبال نفتکش سانچی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۶    
موضوع ممانعت از ورود عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران مرد به مسابقات ورزشی زنان محجبه به تدریج به یک چالش و ابزاری برای ممانعت از رشد ورزش زنان و دیده شدن آن تبدیل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۲    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت شرکت راه آهن گفت: تست گرم قطارهای ترانزیت کریدور ایران - چین نشان داد حمل بار از مسیر ریلی، کمتر از یک سوم مسیر دریا زمان می برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۸    
رییس سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت هوشمند در مدت 15 روز خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۸    
حدود دو هفته دیگر سیارکی بزرگتر از برج الخلیفه با سرعت 107826 کیلومتر برساعت و از فاصله 4208641 کیلومتری زمین رد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در سه ماهه نخست سال تغییری در طرح زوج و فرد نخواهیم داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز خوشحالی از اینکه تیمش به خودباوری رسیده است، می گوید: برای ادامه موفقیت های تیمش باید بازیکنان دیگری را جذب کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۸    
سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس داور بازی را رقم خوردن تساوی در ورزشگاه آزادی سهیم می داند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۹    
سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی این همه فرصت از دست می دهید باید ببازید اما خوشحالم نباختیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۶    
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: مجبور شدیم عقب نشینی کنیم اما به راحتی طرح های تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۰    
سرمربی استقلال می گوید تمام مجموعه به دنبال این هستند تا شاهد استقلالب قدرتمند باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۰    
همه کسانی که روزی به دیوار اتاقشان یک کیسه بوکس آویزان کردند و به آن کوبیدند، محمدعلی کلی را می شناسند. قهرمانی که سالها قبل سلطان رینگ های بوکس بود و هنوز افسانه عاشقان این رشته ورزشی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۸    
وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در بخش کشاورزی راهی جز طی کردن مسیر از مزرعه تا سفره نداریم گفت: این زنجیره باید به درستی شکل بگیرد تا اهداف محقق شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۲    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنجشنبه در تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو و خدمه کشتی نفتکش سانچی آغاز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل مدیریت بحران لرستان از وقوع زلزله 3.9 ریشتری در گراب این استان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۰    
وزیر خارجه انگلیس با انتشار پیامی توئیتری، پایان دادن به حکومت بشار اسد در سوریه را شرط بازسازی این کشور دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۷    
تیم فوتبال پارس جنوبی جم در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال در شهر جم با استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک دست یافت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم صغری مبارک آبادی والده شهیدان شعبانعلی، اکبر و اصغر زینلی از دلاوران دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۱    
جلسه پارلمان عراق به منظور تصویب تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا به روز شنبه پیش رو موکول شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۸    
دولت سوریه به ترکیه درباره هرگونه فعالیت نظامی در خاک این کشور هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف 575 کیلوگرم ماده مخدر تریاک از این باند خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد چهارمین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۱    
تنیسور سوییسی با شکست یلن لنارد اشتروف به دور سوم تنیس اُپن استرالیا صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۸    
چین عملیات احداث زیرساخت های لازم را برای استقرار زیردریایی های هسته ای خود در بندر گوادر واقع در جنوب غربی پاکستان، آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۵    
نماینده دایمی قزاقستان در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: تروریست هایی که از سوریه و عراق وارد افغانستان شده و در این کشور مستقر شده اند تهدیدی برای منطقه هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۲    
مدیر جهاد کشاورزی چالدران با بیان اینکه عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار پایاب سد بابا احمد این شهرستان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات اروپایی گزارش داد: اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه، با افزودن نام مقام های ونزوئلایی به فهرست تحریم هایش موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه خانگی خود مغلوب شاگردان علی دایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۰    
مدیر کل موزه ها و اموال منقول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که فرهنگ جوامع را تهدید می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۷    
معاون پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی گفت: سالانه پنج تا هفت هزار کودک دارای معلولیت شنوایی در کشور متولد می شود که این مهم اجرای طرحهای غربالگری را بیش از پیش ضروری می سازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت:در راستای پرکردن اوقات فراغت شهروندان بوشهری و جذب توریست، نخستین مرکز آموزش خلبانی هواپیمای فوق سبک جنوب کشور در این استان راه اندازی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۹    
تقابل تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد در نیمه نخست گلی در بر نداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۷    
معاونت حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشورگفت: در زمان حاضر حفاظت بیش از 17 میلیون هکتار از اراضی کشور به مردم سپرده شده و 70 درصد عوامل تخریبی منابع طبیعی کاهش پیدا کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۴    
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با تاکید بر اینکه امروز دیگر اداره کشور با نفت ممکن نیست، تصریح کرد: امروز باید از صنعت گردشگری برای توسعه اقتصادی کشور بهره گیری کنیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: تولید کننده واقعی صادرکننده است که می تواند با سلیقه ها و نیازهای مختلف در سطح جهانی و متناسب با کیفیت های جهانی قدم بردارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۸    
ایران و پاکستان برای احیای خط مسافری قطار ' کویته پاکستان - زاهدان ایران' تا ابتدای محرم سال آینده (1440 ه ق) به توافق رسیدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۶    
مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تحصیل 172هزار دانش آموز در 1615مرکز آموزش از راه دور گفت: مدارس امسال تحت ارزیابی قرار گرفته و برای آنها کارنامه عملکرد صادر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۳    
احساس گرسنگی یک زنگ هشدار طبیعی برای انسان است تا سوخت مورد نیاز بدن خود را تامین کند اما در اکثر افراد حتی با وجود خوردن حجم کافیِ مواد غذایی همچنان میل به خوردن وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور از مه گرفتگی در برخی محورهای استان گلستان و اردبیل خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۰    
رئیس شورای عالی استان ها بر لزوم تشکیل دیوان محاسبات محلی در کشور تاکید کرد و افزود: باید کمیسیون های شورای عالی استان ها تشکیل دیوان محاسبات محلی را پیگیری کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز طی امروز خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۱    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی رویکرد اقتدار توام با رافت پلیس در روزهای اغتشاشات را عاملی برای جدایی راه مردم از آشوبگران و ناامیدی دشمن دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۰    
َشورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، طرح جدید ترافیک برای سال 1397 را تصویب کرد. شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نحوه اجرای این طرح و نرخ عوارض تصمیم خواهد گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۲    
شرکت رویال داچ شل که دومین شرکت نفتی بزرگ جهان است، آخرین میادین نفتی عراق را ترک می کند اما همچنان در صنعت گاز طبیعی حضور دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۹    
معاون وزیر تعاون، بهترین راهکار توسعه و اشتغال پایدار روستایی را جلب مشارکت مردم دانست و گفت : تعاونی ها در اولویت دریافت وام و تسهیلات اشتغال روستایی قرار دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۰    
بانک مرکزی انگلیس کمترین دقت پیش بینی نرخ تورم بین بانک های مرکزی را به ثبت رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۷    
براساس برنامه ریزی انجام شده از سوی وزارت نیرو باید تا سال 2050 حدود 70 درصد خودروها و موتورسیکلت ها به سمت برقی شدن بروند که البته برقی کردن موتورسیکلت ها در اولویت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۴    
در حالی که هر کیلوگرم انار براساس آمار رسمی بانک مرکزی 7924 تومان در سطح شهر تهران فروخته می شود، این محصول آن هم در نمونه های صادراتی اش به صورت میانگین 2 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۸    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان اعلام کرد که یک سال از آتش سوزی و آوار شدن ساختمان پلاسکو روی سر کسبه می ذرد و آنها نه تنها جای ثابت و مناسبی برای کاسبی خود ندارند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه مجتمع های کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری،سیاست کلیدی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۳    
بانک رفاه پس از رفع تحریم های ظالمانه و گشایش های ایجاد شده در پسابرجام، بسیار فعال و کارآمد نسبت به بروزرسانی فعالیت های خود اقدام کرد و به لحاظ کمی و کیفی رشد و توسعه مطلوبی داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۷    
رییس انجمن دوستی ایران و چین از برنامه ریزی ایران برای جذب سالیانه 20 میلیون نفر گردشگر در افق 1404 خبر داد و گفت: برای تحقق این رقم، تامین و توسعه زیرساخت هایی مانند حمل و نقل بار و مسافر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:چالش اساسی فعالان اقتصادی که بیشترین فراوانی مراجعان را به خود اختصاص داده، در حقیقت مشکلات مربوط به تامین مالی بانکی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۸    
شرکت ساخت نرم افزار ضد ویروس کاسپارسکی اعلام کرد که بد افزاری را شناسایی کرده که قادر به سرقت اطلاعات مالی در اپلیکیشن واتس آپ از کاربران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۸    
تا پایان آبان ماه سال جاری به 5 هزار و 431 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در راستای تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و نیز طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۸    
طی حکمی از سوی مهندس محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ، اردشیر امینی به عنوان مدیر عامل شرکت بازرگانی سایپا یدک منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای بازی برابر گسترش فولاد تبریز را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۲    
طی حکمی از سوی مهندس محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ، مجید باقری به عنوان مدیر عامل شرکت رایان سایپا منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۹    
برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر اگرچه با تغییرات مثبت و امیدهایی همراه بود اما حاشیه های زیادی نیز داشت که سهم اندک زنان در آن از جمله مهم ترین آنها بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۷    
تیم اسکرا بلهاتوف لهستان در حضور ثابت میلاد عبادی پور و تیم ورونا با درخشش محمد جواد معنوی نژاد به ترتیب در لیگ قهرمانان اروپا و کاپ اروپا برابر رقیبانشان پیروز شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۱    
ایران در نخستین رنکینگ اعلام شده از سوی فیفا در سال 2018 در رده سی و چهارم جهان قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۸    
اگر لحظه تحویل سال پس از ظهر نصف النهار مرکزی ایران اتفاق بیفتد، آن روز آخرین روز سال و روز بعد، اول فروردین سال جدید خواهد بود، اما اگر تحویل سال قبل از ظهر رخ دهد، آن روز اول فروردین خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۵    
محققان دانشگاه نیویورک توانستند ساختار اتمی پروتئینی موسوم به آلفا کلوتو و نحوه تاثیرگذاری آن بر کاهش روند پیری را کشف کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۹    
اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان در 2 روز آینده را صاف تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، بارش پراکنده، وزش باد و کاهش تدریجی دمای هوا پیش بینی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی ستاد بودجه 97 سازمان برنامه و بودجه کشور ادعای برخی رسانه ها را درباره 50 هزار میلیارد ریال بودجه بدون حسابرسی تکذیب کرد و هرگونه پرداخت دولتی را منوط به رعایت موارد قانونی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۰    
یک مقام سازمان تامین اجتماعی روز پنجشنبه هشدار داد شرایط صندوق تامین اجتماعی در آستانه رسیدن به مرز بحران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۹    
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: نگاه دولت توسعه مناطق محروم و رفتن آنها به سمت رونق اقتصادی است بنابراین ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی در همین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
قیمت نفت روز پنجشنبه تحت تاثیر کاهش ذخایر نفت خام آمریکا و تهدید شورشیان در نیجریه برای حمله به تاسیسات نفتی این کشور صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۲    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهادکشاورزی برای جلوگیری از افزایش قیمت برنج در بازار شب عید، تصمیم به صدور مجوز ثبت سفارش واردات به مدت محدود (2ماه) گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۶    
سقوط آزاد ارزش پول های دیجیتال بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین را به سمت خرید سکه های طلا کشانده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۰    
رییس کل بانک مرکزی نسبت به رفتار برخی ها نسبت به رشد مقعطی نرخ ارز در ایران انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۴    
میانگین مصرف بنزین کشور از ابتدا تا 26دی ماه حدود 6درصد و از ابتدای سال تا 26 دی ماه حدود 7.9درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۲    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه یکی از برنامه های این دفتر، شناسایی غذاها و خوراکهای محلی مناطق مختلف کشور است، افزود: متاسفانه برخی از غذاها و خوراکهای محلی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۶    
طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی بدنبال بهبود ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را ضعیف کرد، به پایین ترین قیمت یک هفته اخیر رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۰    
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور گفت: شرکت خودروسازی رنو برنامه ریزی خاصی برای شریکان استراتژیک خود از جمله قطعه سازان دارد و در این راستا یک رابطه برد - برد تعریف کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۱    
وزارت راه و ترابری چین اعلام کرد نفتکش سانچی به پهلوی راست قرار گرفته است و در اطراف آن پدیده غیرمعمولی دیده نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۶    
سفیر جمهوری خلق چین در تهران ارزش تجاری ایران و چین در 11 ماهه سال 2017 میلادی را 33 میلیارد و 660 میلیون دلار اعلام کرد که در همسنجی با پارسال 20.5 درصد افزایش داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۷    
شاخص بورس کشورهای آسیایی با 4 دهم درصد افزایش شروع بکار کرد؛ اما قیمت طلا در هر اونس یک دهم درصد کاهش پیدا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۸    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طبق آن نرخ 25 ارز از جمله دلار و پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و نرخ 13 واحد پولی دیگر از جمله یورو کاهش یافت؛ نرخ روپیه هند نیز ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۹    
سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر فعالیت خود را از امروز(پنجشنبه) با اجرای 89 اثر نمایشی و به مدت 12 روز آغاز می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۷    
علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه در دیدار با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیونهای فوتبال دو کشور در سال گذشته گام موثری برای توسعه همکاریهای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۱    
چلسی در دیداری تکراری در جام حذفی انگلیس میزبان حریف خود نوریچ شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۸    
پاری سن ژرمن با پیروزی که برابر دیژون به دست آورد به یکه تازی خود در جدول رده بندی لیگ فرانسه ادامه داد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۲    
بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مغلوب اسپانیول شد و نخستین شکست فصل را تجربه کرد.