شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۵:۲۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 2 آبان 1397 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 31 فروردین 1397 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1397 ایران اکونومیست 31 خرداد 1397 ایران اکونومیست 31 تیر 1397 ایران اکونومیست 31 مرداد 1397 ایران اکونومیست 31 شهریور 1397 ایران اکونومیست 30 مهر 1397 ایران اکونومیست 1 آبان 1397 ایران اکونومیست 2 آبان 1397 ایران اکونومیست 3 آبان 1397 ایران اکونومیست 4 آبان 1397 ایران اکونومیست 5 آبان 1397 ایران اکونومیست 6 آبان 1397 ایران اکونومیست 7 آبان 1397 ایران اکونومیست 8 آبان 1397 ایران اکونومیست 9 آبان 1397 ایران اکونومیست 10 آبان 1397 ایران اکونومیست 11 آبان 1397 ایران اکونومیست 12 آبان 1397 ایران اکونومیست 13 آبان 1397 ایران اکونومیست 14 آبان 1397 ایران اکونومیست 15 آبان 1397 ایران اکونومیست 16 آبان 1397 ایران اکونومیست 17 آبان 1397 ایران اکونومیست 18 آبان 1397 ایران اکونومیست 19 آبان 1397 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۵    
درصد تورم بی آبی کشور در چند سال گذشته تک رقمی بود و تورم امسال نسبت به سال قبل بیش از30 درصد افزایش یافته است و اگر مقدار بارش های سال آبی جدید به همان مقدار 90 میلیارد متر مکعب برسد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش جزئی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی، به کیلویی 10 هزار و 300 تومان رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۹    
سهام عدالت، طرحی است که در چند سال گذشته در بین مردم پررنگ شده است و نوعی یارانه است که طبق نظر دولت نهم، از طریق شرکت های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۶    
بانک سامان در شش ماهه نخست امسال هزینه جراحی و درمان 33 کودک بی بضاعت موسسه خیریه زنجیره امید را تقبل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۲    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در نیمه نخست امسال یک میلیون و 138 هزار تن انواع میوه های خوراکی، پوست مرکبات یا پوست خربزه به ارزش 741 میلیون دلار صادر شده که نسبت به پارسال 17 درصد رشد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۴    
نمایندگان مجلس یک فوریت طرحی را در دنبال می کنند که طی آن با استناد به مستثنی بودن وزرا و معاونانشان از قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، شهردار تهران نیز از این قانون مستثنی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۸    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر شمیرانات با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب به همت خیرین و بنیاد حامیان بدون مرز کودکان بی سرپرست گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۴    
روزی که از مجلس برای رفتن به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی رای اعتماد گرفت، یک جبهه برای خودش باز کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۲    
به عنوان کسی که سال ها پیراهن پرسپولیس را در مسابقات داخلی و آسیایی بر تن کرده است، می خواهم از برانکو و دستیارانش تشکر کنم که این موفقیت بزرگ را به دست آوردند و میلیون ها هوادار پرشور پرسپولیس در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۹    
رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برگزاری و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا کمتر از فینال جام ملت های آسیا نیست، گفت: خوشبختانه وزارت ورزش اقداماتی را بدین منظور آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۶    
سرمربی تیم پیکان گفت: ما با پرسپولیس بازی نکردیم اما این موضوع باعث شد پرسپولیس به فینال آسیا برسد و این اتفاق برای فوتبال ایران خوب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰    
مراسم قرعه کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان عصر چهارشنبه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۷    
کلوپ بروژ درحالیکه کاوه رضایی را 79 دقیقه در ترکیب داشت برابر تیم تیری آنری متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۲    
محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، درباره پرونده قتل جمال خاشقچی گفت و گو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۹    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که سازوکار جدید اتحادیه اروپا برای حمایت از برجام و تسهیل تجارت کشورها با ایران از4 نوامبر (13آبان) شروع به کار می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
یک مقام آمریکایی روز چهارشنبه اعلام کرد که بسته ای انفجاری در منزل بیل و هیلاری کلینتون سیاستمداران پیشین آمریکا در حومه نیویورک کشف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین با بیان اینکه کشورش با هر اقدامی در راستای پیشبرد تحریم های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مخالف است تاکید کرد پکن به همکاری های اقتصادی خود با تهران ادامه می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۳    
در روزهای آینده تهران شاهد بحث و بررسی گزینه های احتمالی جایگزینی شهردار خواهد شد. این فرآیند از جلسه یک شنبه شورا با افشانی آغاز می شود و گفته می شود تا آخر هفته لیست نامزدهای نهایی اعلام خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۳    
استاندار تهران گفت: در سال های گذشته فعالیت هایی در خصوص حل آسیب های اجتماعی انجام شده اما تاکنون اقدام جدی و ریشه ای که به حل این آسیب ها منجر شود انجام نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با بیان اینکه موفقیت بدون اعمال یک مدیریت خوب رقم نمی خورد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۰    
شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان روز چهارشنبه اعلام کرد که دفتر این شبکه در نیویورک را به دلیل کشف بسته ای مشکوک تخلیه کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۷    
معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور توسط این بنیاد با صرف 70 هزار میلیارد ریال بهسازی و مقاوم سازی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۴    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تجاوز به چپ در محور ایلام به مهران پنج نفر را به کام مرگ کشاند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۴    
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: 2 هزار و 100موکب این ستاد در ایران و شهرهای مقدس عراق برپا شده و مشغول خدمت رسانی شبانه روزی به زائران اربعین حسینی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۱    
رقابت های قهرمانی واترپلوی بانوان کشور با حضور هشت تیم عصر چهارشنبه به میزبانی قزوین آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۶    
عضو هیات علمی گروه آموزشی گفتار درمانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: با توجه به مشکلات لکنت مزمن در زندگی آینده کودک، بهترین زمان درمان ' لکنت'، ابتدای دوران کودکی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۳    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: سند سالمندی کشور تصویب و در شورای عالی سلامت نهایی شده است و برای اجرای آن آمادگی داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۳    
دولت ایتالیا روز چهارشنبه دو شرکت بزرگ ساخت لوازم الکترونیکی اپل و سامسونگ را به جرم کندساختن برنامه ریزی شده گوشی های هوشمند خود به ترتیب به میزان 10 و پنج میلیون یورو جریمه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۰    
لوئیس روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا امیدوار است تا فیفا تمام تلاش خود را برای ممانعت از برگزاری دیدار لالیگا در خاک آمریکا، انجام داده و کاروان تیم های خیرونا و بارسلونا را در مرز متوقف کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۷    
برگزاری پنل تخصصی، رقابت شناورهای دریایی و پایان رقابت ربات های زیر سطحی و تقدیر از برگزیدگان دانش آموزی جشنواره دریا مسیر پیشرفت مهمترین رویدادهای روز دوم جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۷    
رییس کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی در خصوص اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت این کمیته گفت: هم اکنون بیش از 80 درصد زیرساخت های مرزهای اربعین آماده است و در اربعین سال آینده 100 درصد زیرساخت ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۱    
در پی اعزام گروهی از کارکنان بانک ملی ایران در منطقه مرزی مهران برای کمک به تحویل ارز و افزایش تعداد باجه ها، زائران به صورت روان تر ارز خود را تحویل می گیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۱    
دبیر اجرایی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد گفت: به نفع کشورهاست که تغییر ساختار جمعیتی را لحاظ کنند؛ زیرا این امر بر آینده آنها موثر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۸    
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون زنان برنامه های محمد شریعتمداری گزینه پیشنهادی برای وزارت تعاون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۸    
دومین کارگزاری تحویل ارز بانک ملی ایران در شهر کاظمین به منظور ارتقای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین فعال شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۵    
رئیس اداره نهادهای نوین مالی فرابورس ایران طی یک کارگاه آموزشی در کیش اینوکس 2018 حلقه های تامین مالی نوآوری در بازار سرمایه را به کمک بازارها و ابزارهای مختلف فرابورس تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۲    
پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و خصوصی سازی روز سی ام مهر ماه جاری در جزیره کیش آغاز بکار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۲    
دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت سهامی بیمه "ما" در سال 97 با حضور مدیرعامل ، رییس و اعضا هیات مدیره ، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب در شهر تبریز آغاز شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۲    
بیمه میهن پس از سالها دوری از نمایشگاه ها و محافل اقتصادی کشور ،در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۹    
امیر قلعه نویی در این سال ها به دفعات برای تحقیر مخالفانش از تعبیر نوکر اجنبی استفاده کرده، با این وجود خودش بارها در مورد سرمربی پرسپولیس گفته: مسلمان واقعی یعنی برانکو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۹    
تیم های ویژه خسارت سیار شرکت سهامی بیمه ایران با بدرقه رسمی از مقابل ساختمان مرکزی این شرکت عازم مناطق مرزی غربی کشور و مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین حسینی(ع) شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۹    
بیمه سرمد با افتتاح شعبه در شهر بوشهر، تعداد شعب خود را به 29 شعبه افزایش داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۹    
اولین وانت پیکاپ ریچ با برند زامیاد از خط تولید این شرکت خارج شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۹    
کاهش تعرفه، ارایه اپلیکیشن برای برقراری ارتباطات ارزان و خدمات رسانی به مشترکین در کشور عراق، از جمله خدمات رایتل به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۳    
باجه شهید قهرمان همدان با حضور معاون امور بانکی، مدیر پشتیبانی، مدیر منطقه لرستان همدان مرکزی، فرمانده پادگان قهرمان همدان و جمعی از ارتشیان افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۰    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: انتصابات جدید مدیریتی در این بانک سبب ایجاد انگیزه و موجب تقویت سازمان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۰    
مالیات در هر کشوری به تناسب پیشرفت و توسعه اقتصادی آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۷    
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران با تأکید بر لزوم توجه جدی به مدیریت دانش گفت: برای انجام پژوهش ها و طراحی خدمات جدید از تجارب بازنشستگان بانک باید استفاده شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۷    
بانک حکمت ایرانیان در ادامه حرکت خود در عرصه مسئولیت های اجتماعی، این بار با تجهیز دو مدرسه در خرمشهر، فضای مطلوب و با کیفیت جهت تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم را به ایشان هدیه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۱    
شرکت بیمه پاسارگاد در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 که از 30 مهر تا 3 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود، حضور فعال دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۸    
دولت برنامه اصلی خود در حوزه ارزی در سال آینده را حفظ ذخایر ارزی از طریق مدیریت مصارف ارزی به کمک اولویت بندی مصارف و همچنین برخورد جدی با قاچاق کالا، ارز و واردات غیررسمی تعیین کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۸    
شرکت ها با حضور در نمایشگاه ها می توانند با بهره مندی از ظرفیت های داخلی و خارجی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور نقش موثری را ایفا کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۵    
پلیس آگاهی ناجا با صدور اطلاعیه ای به منظور پیشگیری از سوءاستفاده های احتمالی در خصوص پیامک های فریب دهنده افراد کلاهبردار هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۲    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که این کشور قصد ندارد تا پایان سال 2018 میلادی تولید روزانه نفت خود را به 12 میلیون بشکه در روز برساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۲    
رهبری مدظله العالی از طریق اجرای برنامه های محرومیت زدایی و حمایت از طرح های مرتبط با پیشرفت و آبادانی مناطق محروم و کم تر توسعه یافته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۶    
یولن لوپتگی سرمربی تیم بحران زده رئال مادرید شاید با پیروزی 2 بر یک مقابل ویکتوریا پلژن جمهوری چک برای ماندن خود روی نیمکت تیم خود زمان خریده باشد اما این مساله تضمینی برای بقای او نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۰    
با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران،همایش بررسی عملکرد واحدهای این بانک طی شش ماهه اول سال 97در تهران آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۰    
اقدامات بانک تجارت در حمایت از فعالان اقتصادی از سوی استاندار مرکزی تقدیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۴    
اگر سیم کارت دائمی دارید اما هنگام برقراری تماس به شما گفته می شود اعتبار لازم را ندارید، این موضوع به دلیل عدم پرداخت به موقع قبض تان است و با پرداخت قبض این مشکل حل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۴    
زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع)، در صورت بروز هر گونه مشکل برای دریافت ارز اربعین می توانند از طریق بازوی بر خط پشتیبانی در پیام رسان بله،راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۴    
محمد حسن مرادی با ارزیابی عملکرد بانک مسکن در نیمه نخست امسال، اعلام کرد: تا پایان خرداد ماه سال جاری بانک مسکن به لحاظ تسهیلات دهی در مقایسه با سایر بانک ها در جایگاه نخست قرار دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۱    
اعضای هیات مدیره ومدیران عالی بانک با حضور در جزیره کیش از پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری بازدید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۱    
سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در ایران، حدود 6 درصد مردان سالمند، تنها زندگی می کنند؛ در حالی که این میزان در مورد زنان به 21 درصد می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۸    
دومین همایش مدیران بانک مسکن در سال 97 با عنوان بهره وری تولد دوباره ی ثروت دقایقی پیش در ساختمان مرکزی بانک با حضور همه ی مدیران استانی روسای ادارات و همچنین مسوولان ارشد بانک مسکن آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۵    
بانک تجارت طی شش ماه نخست سال 1397 با پرداخت نزدیک به دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط و تخصیص بیش از پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات خرید خودرو و کالای ایرانی از تولید و رونق این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۲    
وزارت نفت در پاسخ به گزارش خبرگزاری فارس با عنوان روایتی جدید از فروش نفت توسط بابک زنجانی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: جریان مشکوکی از ابتدای ماجرای بابک زنجانی و تشکیل پرونده فساد وی در محاکم قضایی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۲    
جلسه معارفه مدیر جدید سازمان و روش های بانک کارآفرین با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۴    
معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: این سازمان امسال 24 طرح بزرگ صنعتی را با سرمایه گذاری نزدیک به 115 هزار میلیارد ریال اجرا می کند که برای 17 هزار نفر اشتغال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۸    
یک استارتاپ کانادایی عینک هوشمندی تولید کرده که می تواند پیام های اعلان را روی لنز خود به نمایش بگذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
یکی از تولیدکنندگان آمریکایی گوشی هوشمند با همکاری یک سایت تخصصی تعمیر دستگاه های دیجیتالی از این پس به مشتریانش این امکان را می دهد که خودشان گوشی شان را تعمیر کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۹    
بانک مرکزی اعلام کرد: گروه جاوید (کارگزار تامین سرمایه بازار املاک و مستغلات) فاقد مجوز فعالیت لیزینگ از این بانک در حوزه تامین مالی خرید مسکن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۶    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ بلیت پروازهای اربعین افزایش نیافته است و هیچکس حق فروش بلیت پروازهای اربعین بالاتر از نرخ توافقی را ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، دریافت هرگونه هشدار و اولتیماتوم از سوی مدیران باشگاه مبنی بر اینکه باید نتیجه مناسب و برد مقابل ماشین سازی تبریز کسب کند را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۳    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به قیمت مناسبی که خرمالو در بازار دارد، کشاورزان نیز برای تولید این محصول رغبت بیشتری یافته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
ایران اکونومیست -
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برگزار شد که سوژه آبی پوشان صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۳    
مدیر کل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری معاونت امور باغبانی پیش بینی کرد: امسال تولید خرما به یک میلیون و 236 هزار تن برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۰    
نشست هم اندیشی تعاونگران با سه وزیر پیشنهادی اقتصاد، تعاون و صنعت در حالی امروز به میزبانی اتاق تعاون ایران برگزار شد که حاضران معتقد بودند دولت باید در برنامه ریزی خود به بخش خصوصی و تعاونی توجه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۴    
ایران اکونومیست -
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۸    
شاخص های کلی تورم اعلام شده توسط مرکز آمار معمولا از سوی شهروندان، با مقاومتی ناخواسته روبرو می شود، چراکه احساس می کنند با واقعیت های روزمره زندگی شان همخوانی ندارند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۸    
تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با عبور از سوون سامسونگ کره جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف پرسپولیس برود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۲    
خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد ضمن تمجید از عملکرد دفاع مرکزی یوونتوس اظهار داشت: جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی می توانند چگونگی تبدیل شدن به یک مدافع مرکزی خوب را در دانشگاه هاروارد تدریس کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۹    
قرارداد تامین مالی کوتاه مدت یا ریفاینانس بانک توسعه صادرات ایران با پرشیا اینترنشنال بانک لندن از 4 میلیون به 30میلیون یورو افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۳    
قائم مقام سازمان شیلات ایران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، تولید 200 هزار تن ماهی در طرح پرورش ماهی در دریا هدف گذاری شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۴    
شورای صدور پروانه ساخت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه اخیر خود با سه فیلمنامه از جمله ملخ به تهیه کنندگی مهدی عسگرپور موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۴    
هیات داوران جشنواره چهره های ماندگار، افراد مورد نظر خود را از میان پیشکسوتان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری های مالی برگزیدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۸    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد: در سال 2018 میلادی از 900 ورزشکار نمونه استفاده از مواد نیروزا (دوپینگ) در رشته های مختلف گرفته شد که از این تعداد، 31 مورد مثبت گزارش شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۵    
تیم فوتبال زنان زیر 19 سال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل لائوس به برتری رسید تا این آوردگاه مهم را با پیروزی آغاز کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۶    
ابوالفضل جلیلی که مشغول ساخت یک ساخت فیلم تازه است، با بیان اینکه بسیاری از فیلم های کمدی امروز لودگی است، گفت: گاهی فکر می کنم جریانی از ابتدا درصدد این بوده که مردم ایران بی فرهنگ باشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۰    
اکران بین المللی فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی که از ماه می در فرانسه آغاز شده بود در ماه جاری و ماه های آینده، در کشورهای مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۰    
ساخت فیلم رسمی المپیک 2020 توکیو به نائومی کاواسه فیمساز مطرح ژاپنی سپرده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۴    
مستند زنانی با گوشواره های باروتی به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، برنده جایزه بهترین مستند شانزدهمین جشنواره بین المللی Signes de Nuit پاریس شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۱    
گروهی از پژوهشگران ایرانی کانادا به سرپرستی دکتر "توحید دیدار"، سطوح هوشمندی ابداع کرده اند که عناصر غیرضروری مانند باکتری ها و ویروس ها را دفع می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۸    
رضا اردکانیان وزیر نیرو اعلام کرد که صادرات برق ارتباطی با تحریم های احتمالی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۸    
هلدینگ فناپ ضمن اعلام حضور خود در نمایشگاه تراکنش ایران، اسپانسر الماس چهارمین دوره این رویداد شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: این نهاد ورزشی آماده میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا در 19 آبان ماه سالجاری در ورزشگاه آزادی تهران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
گابریل تان سردبیر بخش ورزشی شبکه فاکس اسپورتس آسیا در یادداشتی ضمن تحسین عملکرد علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس، اظهار داشت: بیرانوند در بازی دیشب مقابل السد ثابت کرد که یک گلر کلاس جهانی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۷    
ممانعت از پخش برنامه نود از شبکه سه سیما در طی دو هفته متوالی، واکنش های گسترده ای در فضای توئیتر با تاکید بر سه موضوع انتقاد از رویه صدا و سیما ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۴    
جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ضمن تحسین پیشرفت قطر در حوزه زیرساخت های جام جهانی 2022 اذعان داشت که این کشور قصد دارد تا لقب بهترین میزبان این تورنمنت را از آن خود کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در این برهه از زمان پول برایش مهم نیست، گفت: حرف از پول نزنید و از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا شادی کنید.
  • ۱