شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری صدا و سیما 7 بهمن 1401 - iribnews.ir

خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1393 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1394 خبرگزاری صدا و سیما 30 اسفند 1395 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1396 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1397 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1398 خبرگزاری صدا و سیما 30 اسفند 1399 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1400 خبرگزاری صدا و سیما 31 فروردین 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 خرداد 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 مرداد 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 27 آذر 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 دی 1401 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 1 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 2 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 3 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 4 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 5 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 6 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 7 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 8 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 9 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 10 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 11 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 12 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 13 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 14 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 15 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 16 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 17 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 18 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 19 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 20 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 21 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 22 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 23 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 24 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 25 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 26 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 27 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 28 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 29 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 بهمن 1401 
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۱    
نحوه فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری فردا دوشنبه 10 بهمن1401 اعلام شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۵:۲۰    
آیین پنجاه و ششمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمدحسین رضوی کاشانی (ره) و بزرگداشت آیت الله آقاحسین دربندی آرانی در کاشان برگزار شد
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۶    
شهردار شیراز گفت: شاخص های محرومیت زدایی با استفاده از نظرات علمی معتمدین، مشاورین و شهرداران مناطق احصا و عملیات اجرایی آن با تأیید شورای اسلامی شهر آغاز شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۱    
سومین دوره مسابقات قرآنی مهاجران و نهمین دوره همایش مجامع قرآنی باقرالعلوم مهاجران افغانی مقیم آران و بیدگل و حومه در آران و بیدگل برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۶    
شهردار شیراز گفت: ما در مدیریت شهری از برنامه های مذهبی و جریان ساز و هرآنچه زمینه ساز توانمندسازی هیئات مذهبی را فراهم کند، حمایت می کنیم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۱    
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از عدم دریافت حق پرستاری معلولان در شهر کرمان گلایه کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۸    
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار فارس در نشست با فعالان سیاسی استان گفت: هر نامزدی را که حمایت کردید باید پس از انتخابات نیز مطالبه گری خود را از وی داشته باشید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۰    
شبکه سعودی اینترنشنال پس از اعتراف کارشناس برنامه مبنی بر شکست خوردن جنبش ضد انفلاب در ایران، صدای او را قطع کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۵    
بسیاری از دوزیستان دنیا در حال رویارویی با یک تهدید جدی هستند که آن ها را در معرض خطر انقراض قرار داده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۲۱:۲۵    
قائم مقام کمیته امداد: آنچه باعث ناامیدی دشمن می شود، خدمت به مردم است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۲۱:۲۰    
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت:به منظور کمک به معیشت مردم و با دستور رئیس جمهور، تخفیف 70 درصدی در افزایش تعرفه قبوض گاز تا پایان سال 1401 اعمال خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۷    
رژیم غذایی کتوژنیک یک برنامه کاهش وزن متداول شناخته می شود. فرایندی متابولیکی بوده و با رژیم همیشگی فرق دارد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۰    
واژگونی خودروی سمند در محور راین _ جیرفت ، جان یک خانم باردار را گرفت و چهارمصدوم برجا گذاشت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۱    
محمدمهدی اسماعیلی در فضای مجازی با اشاره به حضورش در مراسم نکوداشت حمید حسام، نویسنده و چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی نوشت: تقدیر و معرفی راویان صادق دفاع مقدس به نسل جدید تکلیفی بس مهم است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۵    
وجود بیش از 8 هزار تعاونی و تشکل در بخش کشاورزی، بستری مناسب برای نقش آفرینی مؤثر تعاونی ها در توسعه پایدار بخش کشاورزی کشور است .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۰    
بررسی حادثه بیمارستان امام سجاد یاسوج، در دستورکار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرار دارد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۸:۱۰    
معاون آموزش انجمن سواد رسانه ای ایران در گفت و گوی اخیر خود اصلی ترین راه های شناسایی اخبار جعلی را مطرح کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۰    
در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش "ایران سرسبز- ایران قوی" رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۷:۵۶    
هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۷:۵۰    
رییس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از راهیابی فیلم کارگردان کرمانشاهی به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی دفاع مقدس رسام خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۷:۳۶    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: به بیماران صعب العلاج در صورت داشتن هزینه های مازاد پرداخت از جیب با ارائه مستندات و فاکتور های لازم تا سقف 50 میلیون تومان مساعدت پرداخت می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۶:۲۵    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: مؤثرترین راه حل شرایط موجود این است که در نظام بودجه ریزی و هزینه کرد کشور تجدیدنظر جدی صورت بگیرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۵    
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و دامداران توصیه می شود که هشدار های هواشناسی را جدی بگیرند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۵    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به گفت وگوهای سازنده بین مقامات ایران و آذربایجان، اظهار داشت: اقدام مجرمانه ناشی از انگیزه های شخصی یک فرد نمی تواند مخل روابط برادرانه و تاریخی ایران و ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۰    
انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم و معصومه ابتکار، معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور سیاستگذاری حوزه زنان در برنامه شیوه شبکه چهار سیما به گفت وگو و مناظره می پردازند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۵    
پنج استان آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و همدان در برگزاری روز جهانی خاک به عنوان برتر معرفی شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
همزمان با روز اطلاعات عملیات در سپاه ؛ چهلمین سالگرد شهادت سردار حسن باقری و یارانش فردا در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۵    
جزئیات خرید تعهدات دانش آموختگان علوم پزشکی را وزارت بهداشت اعلام کرد و براساس آن امکان خرید تعهدات دانشجویان در حین تحصیل میسر نیست.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۵    
میلیون ها نفر در جهان به دلیل رژیم های غذایی مدرن و سبک زندگی کم تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می برند که در مطلب زیر به آن اشاره کرده ایم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بر تدوین تقویم گردشگری کوهسرخ و اجرای گردشگری خانواده محور بر مبنای پتانسیل های موجود تاکید کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۱    
جهاددانشگاهی با انتشار بیانیه ای اقدامات شنیع اخیر در هتک حرمت به قرآن کریم در برخی از کشور های غربی را محکوم کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۱    
وزیر اقتصاد تاکید کرد: آمار ها بیانگر جابجایی رکورد های کشور در حوزه تجارت آسیایی و غیرآسیایی در شرایط تحریم ها و فشار خارجی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۱    
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری دومین دوره جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه در شهرستان کارون خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۱    
هواشناسی خوزستان تا اوایل روز دوشنبه پدیده مه صبحگاهی و شامگاهی به ویژه در جاده های مواضلاتی استان پیش بینی کرده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۸    
هیئتی مرکب از مدیران پست کشور عمان با هدف توسعه همکاری های پستی بین دو کشور به ایران سفر کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۷    
سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد از تجهیز و مرمت وسایل ورزشی بوستان های منطقه چهار شهرداری یزد خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۹    
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سومین "نشست نیاوران" با عنوان "انقلاب مردم، پایان سلطنت در ایران" در مجموعه نیاوران برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۵    
محققان در حالی که راهی برای کارکرد پنل های خورشیدی در تاریکی کشف کردند، دریافتند؛ پنل های خورشیدی از قبل ساخته شده را می توان به گونه ای اصلاح کرد تا در شب نیز برق تولید کنند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۱    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ضمن تاکید بر مقید بودن معلمان و مربیان به اقامه نماز گفت: باید آگاه بود که دانش آموزان در دریافت پیام های تربیتی مستقیم از مربیان بیشترین اثرپذیری دارند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۷    
ویروس های اصلاح شده ژنتیکی و ضعیف شده واکسن سرخک یک پلتفرم امیدوار کننده برای تحقیق و توسعه واکسن های ناقل و ویروس های سرخک در نظر گرفته می شوند ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۴    
هفدهمین دوره رقابت های قوی ترین مردان ایران با معرفی برترین های وزن 105 + کیلوگرم به پایان رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۴    
سیستان بلوچستان در یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی، رشد هجده برابری را کسب کرد و از نظر تعداد آثار به رتبه 5 کشوری رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۷    
امیر دریادار کاویانی گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش در غرب آمریکای لاتین پرچم ایران را به اهتزاز در آورده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۶    
رییس شبکه شتاب نگاری با اعلام اینکه هم اکنون 1500 دستگاه شتاب نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید 800 دستگاه جدید در سال 97 و نصب 600 دستگاه تاکنون خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۱    
یافته های جدید نشان می دهد که تریلیون ها میکروب که در بدن ما زندگی می کنند، می توانند مسری تر از آن چیزی باشند که ما تصور می کنیم و این موضوع می تواند پیامدهای جدی برای سلامت عمومی داشته باشد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۹    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: برنامه محوری مدارس در دهه فجر، حول محور جهاد تبیین با روایت گری دانش آموزان تحت عنوان نمایشگاه های دانش آموزی انقلاب است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۷    
امام جمعه کاشمر و جمعی از مسئولان این شهرستان با عیادت ازمحمد حسین پورحسن خبرنگار پیشکسوت خراسان رضوی در کاشمر از زحمات وی تقدیر کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از امحا بیش از 38 تن کالای زود فساد موجود در انبار های اموال تملیکی استان در دی ماه امسال خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۶    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی از رشد تجارت خارجی و رکوردشکنی صادرات غیرنفتی در 10 ماهه سال جاری خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۰    
عضو گروه دوستی و پارلمانی ایران و آذربایجان گفت:تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان، خللی در روابط دیرینه دو کشور ایجاد نخواهد کرد
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۰    
داود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در نشست با نمایندگان اصناف سراسر کشور گفت: تلاش می کنیم حق را به افراد بدهیم و مالیات دادن را تلخ تر نکنیم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۱    
براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، از 11 محصول منتخب معدنی تولید، سه محصول شیشه جام، کنسانتره زغالسنگ و ظروف چینی در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیشتر شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
فیلم های جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی اکران می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۵    
شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از جولان سگ های ولگرد در معابر شهر گلبهار استان خراسان رضوی خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۱    
وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکومیت تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران گفت:این پرونده تا به نتیجه رسیدن آن پیگیری خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۶    
مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص سامانه بارشی فراگیر صادر کرد
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۵    
در شبانه روز گذشته از 38 ایستگاه هواشناسی و بارنسنجی سیستان و بلوچستان بارش رحمت الهی گزارش شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: تعقیب پمپئو و ترامپ به اتهام ترور مقامات رسمی ایران و عراق تا اجرای عدالت ادامه دارد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۵    
دارالقرآن خانه کارگر در محکومیت به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
کسب جایگاه متناسب با ظرفیت های ایران در حوزه دارایی های مالی اسلامی، نیازمند بسترسازی مناسب برای رشد فین تک ها در کشور است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی، ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی را به منزله ابلاغ قانونی دانست و از مودیان خواست نسبت به مشاهده آن اهتمام جدی داشته باشند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۵    
در 16 ماه گذشته 45 هزار میلیارد ریال شامل 35 هزار میلیارد ریال اعتبارات جذب شده و 10 هزار میلیارد ریال هم اعتبار تهاتر نفتی به طرح های زیرساختی و اساسی استان اختصاص یافته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف 15 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در یک کارگاه تولیدی به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۰    
در جریان حضور استاندار یزد در برخی روستا های بخش مرکزی شهرستان یزد قریب به 17 طرح با حجم اعتبار 60 میلیارد تومان به تصویب رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۰    
دبیر شبکه فن بازار ملی ایران و نماینده ایران در شبکه تبادل فناوری هشت کشور اسلامی در حال توسعه بر لزوم گسترش ارتباطات بین المللی و در نظر گرفتن ذائقه کشور های مختلف در تولید محتوای هنری و علمی تاکید ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۰    
تعمیرات اساسی دیگ بخار بازیافت حرارت نیروگاه شرکت آب و برق کیش با اعتباری در حدود 100 میلیارد ریال به پایان رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: امدادرسانی به 2 حادثه دیده سقوط خودروی 206 به داخل رودخانه در پیست اسکی دیزین انجام شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسالت معاونان فرهنگی و دانشجویی مجاهدت در جنگ ترکیبی است و در این مسیر نیازمند ارائه راهکار برای پرورش نسل جوان بر مبنای فرهنگ ایرانی اسلامی هستیم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۵    
رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: گسترده ترین حوزه کاری مشترک با شرح وظایف حوزه علمیه با وزارت ارشاد است که شامل سبک زندگی اسلامی، زندگی قرآنی و امور رسانه ای می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۵    
ورود این سامانه از اواخر وقت شنبه منجر به بارش پراکنده برف در برخی مناطق استان زنجان می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۰    
مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم گفت: طرح خوانش دقیق بیانیه گام دوم از 12 بهمن به مدت هفت روز در همه مدارس علمیه اجرا می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۰    
سردار محمدرضا نقدی افزود: ما پاسدار انقلابیم و هرجا انقلاب نیاز به دفاع دارد یا مشکلی وجود داشته باشد وارد عمل می شویم، اقتصاد، سیاست، فرهنگ یا سازندگی، سپاه هر جا نیاز به کمک باشد وارد عمل می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۱    
از ابتدای سال تاکنون 15 هزار هکتار زمین به ذخیره گاه های ژنتیکی جنگلی استان کردستان اضافه شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۰    
باشگاه پرسپولیس با انتشار توضیحی در مورد اتفاقات دیدار این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر اعلام کرد از داور دیدار برابر فولاد شکایت خواهد کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۰    
مدیر اجرایی منطقه آزاد بوشهر گفت: 12 کارگروه در حوزه های مختلف تشکیل شده تا با هم افزایی و اندیشه ورزی نخبگان طرح جامع منطقه آزاد متناسب با ظرفیت های استان بوشهر تهیه شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۰    
عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: معرفی زنان شاخص و الگو در جامعه راهبرد خوبی است،چرا که سرعت پیشرفت زنان از همه جهات بعد از انقلاب فوق العاده بوده و راه صد ساله در چهل سال طی شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۱    
هنرمندان صنوف خانه سینما در سینما های قدس، سمرقند، پایتخت و سپیده به تماشای آثار چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر می نشینند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اینستاگرام و واتساپ در ایران محدود نمی شود، گفت: اما همچنان جمهوری اسلامی ایران بر قانونمند شدن این پلتفرم های خارجی تاکید جدی دارد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۶    
مسابقات دو صحرانوردی ویژه انتخابی تیم لرستان در سراب دوره برگزار شد..
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۵    
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان با 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۰    
با افتتاح پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نمایشگاه آثار برتر این جشنواره هم آغاز به کار کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۵    
باشگاه تراکتور تبریز با قراردادی دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را به خدمت گرفت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۷:۴۰    
چین در حال کار کردن روی ماه نورد جدیدی است که کاوش در قطب جنوب ماه را در حدود سال 2026 آغاز خواهد کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۷:۲۶    
دانشگاه علوم پزشکی هوشمند به عنوان عضو عالی کمیته آموزش شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام (CINVU) انتخاب شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۷:۱۶    
پیشنهاد ایجاد دانشکده اقتصاد هنر، خانه خلاق جهانی هنر و احداث شهرک علمی و تحقیقاتی هنر در کنار حمایت های مالی، حقوقی و آموزشی از 60 واحد فناور مستقر در مرکز رشد ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۷:۱۰    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از کاهش نرخ بیکاری در 19 استان کشور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۵:۵۵    
استاندار آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای، حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را محکوم کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۰    
در عملیات تیراندازی به یک کنیسه در شرق شهر قدس اشغالی دستکم 7 صهیونیست به هلاکت رسیده و 12 نفر زخمی شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۰    
سفیر جمهوری آذربایجان در ایران، از وزیر امور خارجه کشورمان برای عیادت از مجروحان حمله به سفارت این کشور قدردانی کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۰    
نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه های کشور با برگزاری یک بازی در اهواز آغاز شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۱    
در عملیات تیراندازی به یک کنیسه در شرق شهر قدس اشغالی دستکم 7 صهیونیست به هلاکت رسیده و 12 نفر زخمی شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۰    
رئیس بیمارستان شهدای تجریش از ارائه بهترین خدمات پزشکی برای درمان مجروحان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۰    
خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: این اولین بار نیست که قرآن کریم، دین اسلام و مقدسات میلیون ها مسلمان در کشور های غربی مورد اهانت قرار می گیرد و خاطر بشر از این بی شرمی ها رنجیده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه امشب با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از مجروحان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران عیادت کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این که مناسبات ایران و آذربایجان در وضعیت طبیعی قرار دارد، گفت: دو طرف تلاش کردند تا حادثه حمله به سفارت جمهوری آذربایجان ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۰    
منابع خبری از تیراندازی در قدس اشغالی و زخمی شدن 10 نفر در این حادثه خبر دادند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۰    
به گفته کارشناسان هواشناسی استان سمنان در شبانه روز آینده، جوی پایدار همراه با افزایش نسبی آلاینده های جوی را پیش بینی می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۶    
شهرستان ایرانشهر اولین شهرستان در استان سیستان و بلوچستان است که تمام گندمزارهای آن تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۱    
مدیرعامل شرکت گاز گیلان اعلام کرد: مصرف گاز در استان در شبانه روز گذشته به 24 میلیون و 900 هزار مترمکعب رسید.