یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۴:۱۶Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 1 دی 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 مهر 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 دی 1398 ایثار 2 دی 1398 ایثار 3 دی 1398 ایثار 4 دی 1398 ایثار 5 دی 1398 ایثار 6 دی 1398 ایثار 7 دی 1398 ایثار 8 دی 1398 ایثار 9 دی 1398 ایثار 10 دی 1398 ایثار 11 دی 1398 ایثار 12 دی 1398 ایثار 13 دی 1398 ایثار 14 دی 1398 ایثار 15 دی 1398 ایثار 16 دی 1398 ایثار 17 دی 1398 ایثار 18 دی 1398 ایثار 19 دی 1398 ایثار 20 دی 1398 ایثار 21 دی 1398 ایثار 22 دی 1398 ایثار 23 دی 1398 ایثار 24 دی 1398 ایثار 25 دی 1398 ایثار 26 دی 1398 ایثار 27 دی 1398 ایثار 28 دی 1398 ایثار 29 دی 1398 ایثار 30 دی 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۹    
قزوین- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: دهیاری ها متولی نگهداری گلزارهای شهدای روستایی هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۳    
همزمان با ایام سالروز اجرای عملیات کربلای4 ، کتاب جدیدی از حمید حسام توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ می رسد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۵    
کمیته موزه های اسلحه و تاریخ نظامی شورای بین لمللی موزه ها (ICOMAM) در تازه ترین شماره نشریه تخصصی خود، اقدام به معرفی فعالیت های فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران کرده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۶    
جلسه ساماندهی گلزار شهدای شهری و روستایی مهاباد با حضور فرماندار ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۵    
در مراسمی از کتاب سربداران دیار سردار در رشت رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۹    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه مسئولان برای حل مشکلات امروز جامعه به سیره زندگی شهدا توجه کنند،گفت:ما به خانواده شهدا بدهکار هستیم و باید از سیره ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۸    
محمود قاسم نژاد،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان روز یکشنبه،اول دی در آئین رونمایی از کتاب شهدای کارمند استان گیلان تحت عنوان سر به داران دیار میرزا که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) برگزار ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۳    
ویژه برنامه شب یلدای همسران شهدا با حضور 100 همسر شهید در معراج شهدای مشهد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۲    
ایسنا/یزد یک جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی که به دلیل نوع جراحت از ناحیه صورت بیش از 36 سال خود را خانه نشین کرده است، با بیان این که هشت سال دفاع مقدس الگوی مناسبی برای مسئولان کشور است ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۲    
مراسم گرامی داشت و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران ارامنه شامگاه یکشنبه اول دی ماه در آستانه آغاز سال نوی مسیحی با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و لشگری در تالار ایوان شمس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۹    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۲    
کارکنان بنیاد باید با مطالعه و یادگیری قوانین در مقابل ایثارگران پاسخگو باشند تا بتوانند مشکل آنان را رفع کرده و با ادای حق واقعی شان، رضایتمندی آنان را جلب کنند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۴    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: دهمین کمیسیون تعیین درصد و پرستاری جانبازان با حضور 400 ایثارگر در بنیاد خراسان رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۴    
معاون تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران روند ارایه تسهیلات رفاهی بنیاد استان و بنیاد شهرستان های قزوین و البرز به خانواده های شهدا و ایثارگران را بررسی کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۴    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان البرز تأکید کرد: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است تا بتوانیم در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۱    
جانباز سرافراز 70 درصد احمد نعلچی از استان اصفهان پس از تحمل 40 سال درد و رنج به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۵    
به منظور پیگیری وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش آموزان معزز شاهد و ایثارگر، مدیرکل بنیاد سیستان و بلوچستان به اتفاق معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان از سه مدرسه شاهد در این شهرستان بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۳    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با مراجعه معکوس، مشکلات ایثارگران را در منازل آنان بررسی و پیگیری می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۷    
همایش پیاده روی ویژه خانوادهای شهدا و ایثارگران در شهرستان سبزوار برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۲    
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با حضور در برنامه یلدایی با شهدا در گلزار علی بن جعفر (ع) ضمن دیدار با مادران شهدا گفت: مادران شهدا با ویژگی های صبر، ایثار، استقامت، ولایت مداری ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۷    
اردوی زیارتی به قم ویژه همسران شاهد و ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۴    
ام شهدا مرحومه زینب یکه زارع مادر گرامی شهیدان گران قدر نبی اله و سیف اله یکه فلاح پس از سال ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۴    
استاندار زنجان گفت: اینکه در خدمت جانبازان باشیم، وظیفه و افتخار است و خود را از خانواده شهدا و ایثارگران می دانیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۸    
به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه، مسئولان شهرستان بوئین زهرا از دانشجویان و طلاب شاهد تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۵    
با حضور مردم و مسئولین ، خانواده های شاهد وایثارگر ، جانبازان 70درصد ، استانداراذربایجان شرقی ، مدیرکل بنیاد استان مراسم تشییع و تدفین جانباز 70درصد شهید اضغر انجمی بحری در گلزارشهدای وادی رحمت تبریز ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۹    
پیکر شهید قربان نیک رفتار مارشک جانباز 70 درصد ضایعه نخاعی با حضور آحاد مردم و مسئولان در مشهد تشییع و در بهشت رضا به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس در دیدار با جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تأکید کرد: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه می دارد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار و ملاقات عمومی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باهدف رفع مشکلات و رضایتمندی آنان گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۷    
پیکر شهید جانباز، قربان نیک رفتار امروز با حضور جمعی از مسؤولان و ایثارگران در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۷    
پیکر مطهر جانباز 70 درصد "قربان نیک رفتار مارشک" روز یکشنبه در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۴    
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی کلیبر گفت: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و ترسیم مسیر حرکت نسل ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده شهدا، با تأسی از سیرهٔ فاطمی، با درایت و استقامت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۴    
دومین یادواره سرداران، امیران و دوهزار شهید عشایر استان فارس با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولین در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۱    
معاون فرهنگی و آموزش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۲    
یادواره شهدای روستای زشک پنجشنبه 5 دی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰    
جمعی از اعضای شورای حوزه دانش آموزی اردل با خانواده معظم شهید احمد احمدی دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰    
مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان استکی نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی و جعفرزاده فرماندار شهرکرد برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰    
رئیس بنیادساوه در محفل صمیمی دیداربا والدین شهدا گفت:در کنار وجود مبارک والدین شهدا شادی ونشاط معنوی به انسان دست می دهد که با هیچ لذتی در دنیا قابل مقایسه نیست وگوش فرا دادن به سخنان انان اجر معنوی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۷    
با حضور استاندار آذربایجان شرقی ، مردم و مسئولین مراسم تشییع و تدفین جانباز 70 % شهید اصغر انجمی (انجمن) بحری یک شنبه اول دی ماه 1398 در تبریز برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۴    
رئیس بنیاد ملکشاهی گفت: یاد شهدا باعث توسعه فرهنگ ایثارگری و افزایش معنویت در جامعه می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۱    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ؛ آئین بدرقه نمادین تیم دوچرخه سواری این شهرستان در بهشت زهرا با حضور مهندس احمدی معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه شهرستان میناب ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۱    
زیبا در روستای فاریاب رودان در فصل خرماپزون در خانواده مذهبی بدنیا آمد ، دو برادر و یک خواهر بودند . ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۱    
به منظور گسترش فرهنگ ایثار و شهادت خانه موزه شهید فرومندی در شهرستان سبزوار توسعه می یابد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل بنیاد استان در جلسه ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تأکید ما الگوسازی و بهره برداری از روحیه ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۹    
از دانش آموزان شاهد و ایثارگر مدرسه شاهد علی آبادی شهرستان سبزوار تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو کرج از دیدار جمعی از مسئولین با همسران معظم شهدا خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل بنیاد خراسان شمالی با تأکید بر اینکه همه ما مسئولان نسبت به یادگاران شهدا و ایثارگران متعهد هستیم، گفت: هدف بنیاد و دانشگاه باید ارتقای سطح تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۰    
کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان صبح امروز به صورت رسمی و با محوریت تبیین نقش زنان شهیده و ایثارگر استان در دوران تاریخ انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۱    
مادر صبور شهید معظم ناصر رودی در سن 79 سالگی به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۱    
ویژه برنامه یلدای شهدایی با حضور خانواده شهدا در حسینیه لاله های زهرایی آمل برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۸    
امام جمعه نیمروز در دیدار با خانواده های معظم شهدای روستای راهدار گفت: عزت و افتخاری که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد به واسطه شهدا و صبر و استقامت و پایداری خانواده های شهداست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۵    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیمروز گفت: با هماهنگی فرمانداری این شهرستان پنجشنبه هر هفته با حضور در یک روستا با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر آن روستا دیدار و دلجویی صورت می گیرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اهتمام نسبت به تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و خدمت رسانی به آنان را نشانه اوج تعهد بر حفظ آرمان های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۲    
عکاس: مهدی کاظمی
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۳    
حجة الاسلام بنی جمالی امام جمعه چادگان، توکلی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهداء دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۱    
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان های فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی، یزد، کرمان و قزوین خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۱    
حاج نگهدار علیخانی گله پدر شهید والامقام غلام علیخانی گله در سن 83 سالگی به دلیل کهولت سن به دیدار فرزندش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
حاجیه خانم سنمبر عسگری گندمانی مادر شهید گران قدر هیبت الله پرندوش در سن 85 سالگی به دیدار فرزندش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل بنیاد ایلام گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۶    
حاجیه خانم سیده سکینه هاشمی مادر شهید گران قدر آیت الله مردانی در سن 87 سالگی به دیدار فرزندش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۰    
حاجیه خانم بیگم شهبازی مادر شهید گران قدر خانعلی شهبازی در سن 85 سالگی به دیدار فرزندش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۷    
روز شنبه 30 آذر 98 با حضور جانشین فرمانده تیپ2 لشکر 84 مسئول ایثار گران و رئیس عقیدتی سیاسی و همکاران بنیاد شهرستان از خانواده شهید حشمت اله یار محمدی مقدم دیدار به عمل آمد
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۹    
امام جمعه نهاوند در دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ورزشکار شهدا را ستارگان تابناک آسمان الهی دانست و تأکید کرد: مسئولان و مردم ایران همواره مدیون خون پاک شهیدان هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مرحوم حاج برزو یوسفی پارسا پدر شهید رضا صفری روز گذشته دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۶    
دوره آموزشی مدیریت و برنامه ریزی پروژه روز یک شنبه 1 دی ماه ویژه مدیران میانی و ارشد ستادی و مدیران میانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۹    
ابوالفتح محمودخانی پدر شهید مفقودالاثر عباس محمودخانی به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۶    
دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی با مضمون شهدای حریم و حرم همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولین در مسجد جامع فامنین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
مسئولان در کمیته برنامه ریزی قزوین باید در افزایش اعتبارات ساماندهی گلزارهای شهدا تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
حاجیه پروین دخت عبدالوند یکی دیگر از اسوه های صبر و استقامت این شهرستان و مادر شهید والا مقام حسن نانکلی روز جمعه بیست و نهم آذرماه دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خدمت رسانی صحیح، هدفمند و مطابق قانون به منظور تسریع در امور را ضروری دانست و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۸    
باید مشکلات دسترسی جاده همه روستاهای استان قزوین به گلزار شهدا در سریعترین زمان با کمک مسئولان استانی و شهرستانی برطرف شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۵    
مراسم سالگرد شهید مرتضی سجادی در ملایر با حضور امام جمعه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، هیئت جانبازان، مرادی ریاست بنیاد در منزل شهید برگزار گردید،
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۱    
جلسه شورای معاونین با دستور کار بررسی موضوعات بنیاد شهرستان دورود روز شنبه 30 آذر 98 با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین در محل دفتر مدیر کل تشکیل گردید .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۵    
یادواره شهدای گرانقدر روستای گوشه در حسینیه بزرگ روستا با حضور خدارحمی ریاست و تعدادی از مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل بنیاد ایلام خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلی ایثار و از خودگذشتگی نامید و گفت: مسئولین و مردم مدیون این پرچمداران عرصه ایثار و شهادت هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل بنیاد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه جامعه باید دنبال فضائلی همچون گذشت، ایثار و نوع دوستی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۱    
مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر رحمت اله و محمد اسدی المشیری پیام تسلیتی را صادر نمود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی توجه به وضعیت تحصیلی دانشجویان و نیز توجه به مسئله فرهنگ در سطح دانشگاه را دو مسئله بسیار مهم دانست و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۹    
عکاس: سید رضا عظیمی
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۳    
از ابتدای سال تاکنون 15 اردو ویژه جامعه هدف شهرستان بردسکن برگزار شده است، که از این تعداد هشت اردو زیارتی بوده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۱    
همزمان با آخرین روز پائیز در شهرستان بدره با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار شد و در شب یلدا جمعی از مسئولین از صبر و ایثار مادران معظم شهدا تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۵    
پدر شهیدان گرانقدر رحمت اله و محمد اسدی المشیری (( قائم شهر مازندران)) بدلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۹    
یکسری از اسرا که به کشور بازگشتند، عکس آقامهدی را در دستم گرفته و در مسیر بازگشت اسرا سراغ همسرم را از آن ها گرفتم. باز هم ناامید نشدم و برای گرفتن خبری از آقامهدی، به منزل 50 نفر از آزاده ها رفتم، ام
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: مددکاران و مشاوران بنیاد باید بر وضع موجود و نیازهای روز ایثارگران اشراف کامل داشته باشند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۴    
در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر رتبه برتر را کسب کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۱    
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری همایش شکوه ایثار با هدف تجلیل از پرستاران دوران دفاع مقدس به مناسبت روز میلاد باشکوه حضرت زینب (س) خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در نشستی با مدیر عامل بانک رفاه خبر از احداث دندانپزشکی در بیمارستان میلاد شهریار با حمایت بانک رفاه کارگران داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۸    
مرحومه سیده معصومه قاسمی مادر گرامی شهید احد محرمی از شهدای اسلامشهر به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۵    
مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با مادران شهدا در آسایشگاه سالمندان کهریزک دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۳    
جلسه هماهنگی مراسم نهم دی ماه با حضور مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی شهریار در دفتر امام جمعه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل بنیاد استان کرمان با حضور در اداره کل ثبت احوال کرمان با محمد قاسمی مدیرکل ثبت احوال استان کرمان و ایثارگران این اداره دیدار و از آن ها تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۹    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از پدر شهید حسن افخمی راد عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۳    
مرحوم خانم زیور ابراهیم نسب مادر شهید والامقام سید محمود حسینی نیا از شهدای دوران دفاع مقدس آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۰    
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان پاکدشت از برگزاری مسابقه ای دوستانه والیبال نشسته جانبازان و معلولین بین تیم ملی عراق و پاکدشت خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۴    
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان رباط کریم گفت: تمامی معابر و کوچه های پرند به تصویر و نام شهدا مزین خواهند شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۴    
بیستمین و پنجمین برنامه رادیو ماندگار در سال 98 این بار تحت عنوان یاد یاران و پنجاه و پنجمین برنامه رادیو ماندگار تولید شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۵    
سید منصور موسوی گفت: ظرفیت فضای مجازی باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار گرفته شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۲    
معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی افزود: 545 فقره وام های سهمیه ای سال 97 توسط ایثارگران شهرستان نیشابور به صورت صد درصد جذب شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۲    
جانباز سرافراز 70درصد قربان نیک رفتار مارشک به فیض شهادت نائل آمد.
  • ۱