سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 دی 1397 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 شهریور 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 آذر 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 دی 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 دی 1397 
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۳    
مرحله نخست طرح پژوهشی بررسی نقوش برجسته آثار صخره ای استان خوزستان زیر نظر پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی آغاز شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۳    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، گفت: پروژه ساخت هواپیمای بومی 72 نفره در کشور، به کمک متخصصان داخلی پیشرفت خوبی داشته است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
حکم میزبانی سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان از سوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۶    
یک نماینده عراقی از اقدام آمریکا در بازگرداندن عناصر گروهک تروریستی منافقین به عراق و آموزش آنها خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۷    
رئیس انجمن نورویورولوژی ایران با اشاره به اینکه 41 درصد افراد مبتلا به دیابت که 5 سال از بیماری شان گذشته باشد در معرض خطر ناباروری قرار دارند، گفت: دیسک کمر، افسردگی، ام ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۳:۱۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت 13 میلیارد ریالی شخصی به اتهام گرانفروشی خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۴    
محمد معیری در حال کارگردانی و آماده سازی نمایشی پداگوژیک با نام لثه های پشت دندان هایت را آزار بده نوشته علی اشکان نژاد است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۷    
دانش آموخته ی دانشکده ی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مدال 2019 جامعه زلزله شناسی آمریکا شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۳    
تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی میان تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی میان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و پژوهشکده حج و زیارت به امضا رسید. به امضا رسید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۰    
راننده یک دستگاه اتوبوس حین تردد در محور هشتگرد -ساوجبلاغ که دچار نقص فنی شده و برای پنچر گیری خودرو ، اقدام به تعبیه جک زیر خودرو کرده بود ، بر اثر رها شدن جک ، جان خو را از دست داد .
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۵:۳۲    
مشاور امنیت ملی آمریکا پس از ورود به اسرائیل به رئیس جمهور سوریه هشدار داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۵:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات نابجای مقامات سیاسی انگلیس، بر نقش دولت لندن در حمایت از گروه های تروریستی در منطقه و رقم خوردن فجایع انسانی در خاورمیانه تأکید کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۵:۱۴    
معترضان موسوم به جلیقه زرد برای هشتمین هفتۀ پیاپی به خیابانهای پاریس و دیگر شهرهای فرانسه از جمله لیون، گرونوبل، روئن، بوردو و تولوز آمدند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۴:۳۲    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن برای بررسی آخرین تحولات سیاسی و نظامی این کشور وارد صنعاء شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۴:۰۴    
دادستان تهران به پلیس دستور داد که نسبت به توقیف خودروی رانندگان مست اقدام کند و تاکیدکرد: در این زمینه دستور کتبی صادر شده و تا پایان زمان مقرر نباید این گونه خودروها رفع توقیف شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۴:۰۴    
ناوگروه صلح و دوستی پاکستان از فردا به مدت 3 روز در بندرعباس پهلو خواهد گرفت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۳:۵۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد تاکید کرد که روابط ایران و عراق در کلیه زمینه ها آنگونه گسترش می یابد تا به عنوان الگویی موفق از همکاری دو کشور همسایه در روابط بین الملل در آید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۳:۴۳    
شهردار منطقه چهار تهران از رفع مشکل دیرینه ساکنان شهرک امید خبر داد و گفت: پس از چهل سال مراحل صدور پایان کار ساختمانی برای حدود دو هزار واحد مسکونی این شهرک به عنوان یکی از ایمن ترین شهرک های کشور ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۳:۱۳    
جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان از گازگرفتگی ومرگ خاموش 3جوان در یکی از مناطق روستایی شهرستان بانه خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۳:۰۴    
در دیدار معاون وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس اجرائی دولت وحدت ملی افغانستان که عصر امروز شنبه انجام شد دو کشور بر ادامه همکاری های مشترک و دوستانه تأکید کردند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۱:۳۴    
رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران گفت: هرچند به تدریج کیفیت چمن مصنوعی در ورزش فوتبال بالاتر رفته و کفش ها هم اصلاح شده ولی باز هم میزان آسیب دیدگی به خصوص پیچ خوردن مفصل زانو و پارگی لیگامان کروشیت ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۴    
سفیر جدید ونزوئلا در تهران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۲    
سفیر قطر در روسیه گفته است که ایران حق دارد تا از منافع خود در سوریه دفاع کند و در عین حال دوحه نیز مایل است تا از تلاش های روسیه، ایران و ترکیه در سوریه حمایت کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۴    
میدان ارگ قدیمی ترین میدان شهر اراک و یکی از قدیمترین پدیده های معماری این شهر بحساب می آید که با توجه به جایگاه تاریخی، معماری، اجتماعی و تاریخ شفاهی شهر حائز اهمیت است که به ثبت ملی رسید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۷    
یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 77 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات پرشکی و مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار در کشور آغاز کرد ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۸    
ثبت نام در آزمون زبان وزارت علوم MSRT امروز به پایان می رسد، این آزمون 5 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: مجله بین المللی Journal of Nuts از انتشارات این دانشگاه در پایگاه اسکوپوس (Scopus) نمایه شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۳    
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در آخرین جلسه خود، حمایت از 11 اختراع را برای ثبت بین المللی تصویب کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۴    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: زنان در دوران انقلاب و پس از آن دستاوردهای خوبی در بخش های مختلف داشته اند؛ از این رو، نقش آنان در چهار دهه انقلاب مورد بازخوانی و واکاوی قرار می گیرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۲    
بیماری پارکینسون یک اختلال مخرب عصبی است که به وسیله نواقص حرکتی و غیرحرکتی مشخص می شود و عمدتا به وسیله فقدان سلول های دوپامینرژیک در جسم سیاه و هم چنین تخریب مسیر جسم سیاه-مخطط ایجاد می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۸    
یک درمان جدید که با هدف بهبود دید افراد مبتلا به یکی از شایع ترین اشکال نابینایی کودکان ایجاد شده است، نتایج اولیه بسیار امیدوارکننده ای را نشان داده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۱    
وزارت آموزش و پرورش در روزهای گذشته شاهد چند انتصاب در پست های مختلف مدیریتی خود بوده است و با احکام جداگانه وزیر آموزش و پرورش 5 مدیر جدید در این وزارت خانه منصوب شده اند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۸    
گروهی از پژوهشگران سوئدی با هدف کاستن از درد و رنج بیماران مبتلا به قند خون چسب زخم های جدیدی را تولید کرده اند که قادر به کنترل دائم قند خون هستند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۶    
دبیر کارگروه آب و خشکسالی معاونت علمی؛ در جلسه ای ضمن شرح مختصری از اهمیت منابع آب ساحلی و ظرفیت های موجود در سواحل خلیج فارس و دریای عمان ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۳    
فهرست اطلاعات واحدهای تولید فناوری اطلاعات برای بهره مندی از معافیت مالیات بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی به ادارات کل امور مالیاتی کل کشور ابلاغ شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۳    
دانشمندان با استفاده از تکنولوژی، چاپگری را توسعه دادند که با آن می توان تصاویری از چهره به صورت سه بعدی ایجاد کرد و در جهت تولید ماسک های زیبایی از آن بهره برد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۴    
محققان برنامه هایی با استفاده از تقویت منفی، به شکل ارتعاشات گوشی های هوشمند پایدار را توسعه داده اند تا به کاربران یادآوری کند که از حدود زمانی که از پیش برای استفاده از تلفن تعیین کرده اند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۵    
کتاب مدیر به عنوان مربی رویکرد مؤثر در توسعه منابع انسانی تألیف سلیمان احمدزاده توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد مهاباد در دست انتشار است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۵    
طی حوادث رانندگی 8 ماه امسال (1397)، 12 هزار و 261 نفر جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به سال گذشته (1396)، 0.9 درصد افزایش را نشان می دهد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۶    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: باید از ظرفیت نخبگان دانشگاهی برای ثروت زایی محصولات زیست فناوری استفاده کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۴    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، گفت: دانشگاه ها می توانند دانش ساخت ماهواره های خود را به اشتراک گذاشته و مجموعه ای مشترک از زنجیره تامین دانش را گسترش دهند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۰    
در پی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان البرز در دانشگاه خوارزمی شهرستان کرج، دو فناور برتر استان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزیده شدند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد که در پوشش شرکت های کاغذی متعدد و به بهانه تهیه وام های کم بهره اقدام به کلاهبرداری 100 میلیارد تومانی کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۹    
دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری از صدور حکم حبس طولانی وی در دادگاه بدوی خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۳    
شرکت Speed Test کشورهای دارای پر سرعت ترین اینترنت گوشی های همراه را اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۰    
فوم کامپوزیتی، ترکیبی از فلز و پلیمر با استحکام بالا و بیشترین میزان جذب انرژی در میان فوم های تولید شده، توسط محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تولید شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۹    
دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی در رویداد هنرسو ، گفت: صنایع خلاق باید به عنوان حوزه ای پیشران در کشور شناخته شوند و نقش خود را در اقتصاد عرصه فرهنگی ایفا کنند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه برخی یادشان رفته که چگونه بر سرکار آمدند، گفت: وزرایی که مدعی اصلاح طلبی هستند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۳    
مستندی پرتره از انخل مولفینو ی آرژانتینی به پخش هیسپان تی وی رسیده که به بهانه گوشه هایی از زندگی این نویسنده، دوران دیکتاتوری در این کشور را بررسی می کند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۳    
لایحه موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۰    
مقررات و قوانین فنی مربوط به مسابقات چهارمین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۷    
هفتمین برنامه از سلسله نشست های عصرانه مستند به فیلم شورش علیه سازندگی به کارگردانی مصطفی شوقی اختصاص یافت.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۵    
برگزاری آزمون بسندگی زبان عربی در مصوبه شورای عالی آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاه تهران واگذار شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا از ادامه بارش باران در برخی از محورهای کشور تا ساعت 12 ظهر امروز خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای کشور گزارش نشده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۴    
دانشمندان دانشگاه پترزبورگ توانستند صفحات دو بعدی کوچکی را تولید کنند که طی یک واکنش شیمیایی و با استفاده از یک کاتالیزور تغییر شکل داده و به حالت سه بعدی در می آیند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۹    
رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: در حال حاضر دانشگاه هرمزگان با توجه به ظرفیت های متعدد استان، در حوزه های نفت و گاز و همچنین دریا درآمدزایی های موثری داشته است و توانسته ارتباط نسبتا خوبی با صنایع مختلف ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۳    
با هدف پرورش و شکوفایی استعداد و توانایی های افراد و نیز ترویج و ارتقای دانش علم شناختی، طرح پژوهشی "تاثیر نرم افزار تعاملی هوشمند مبتنی بر جریان یادگیری برزبان آموزی در حال اجرا است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۷    
احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه 11 در تهرانگردی روز جمعه از کوچه لولاگر تنها کوچه قرینه شهر تهران و اقدامات انجام شده برای حفاظت از بافت تاریخی این کوچه بازدید کردند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۸    
معاون پژوهش و فناوری واحد تهران شمال گفت: مسئله اصلی پژوهش بر سر قوانین دست و پا گیر در دانشگاه آزاد است وقتی که برای مصرف خودمان با وجود تاییدیه حراست نمی توانیم خرید انجام دهیم در واقع ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲    
شهردار منطقه 13 از اسکان 112 بی خانمان طی شب گذشته در مددسرا و گرمخانه شهید دوران خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۶    
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی غلامرضا فروغی نعمت اللهی ، دانش آموخته نخبه و پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر را به عنوان مشاور خود در این سازمان منصوب کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
دکتر سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با اعضای هیات علمی دانشکده های حقوق و علوم سیاسی نشست صمیمانه ای داشتند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات امروز با دیدار میزبان این رقابت ها با بحرین کلید می خورد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۷    
سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه امسال دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه CFT پس از اعمال اصلاحات توسط مجلس ارسال و در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت اما فقط دو ایراد از ایراداتی که شورا گرفته بود مرتفع شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از نهایی شدن لایحه اصلاح قانون مبارزه با قانون پولشویی و پذیرش مواردی از نظر مجلس و شورای نگهبان خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۸    
نایب رئیس انجمن مراقبت های ویژه با اشاره به اینکه حدود 10 درصد از بیمارانی که در بیمارستان ها بستری می شوند نیاز به رسیدگی در بخش های مراقبت های ویژه دارند ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای رتبه این دانشگاه در آخرین بروزرسانی پایگاه استنادی ESI به 109 جهان خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه لزوم اجرای موارد ایمنی را به روسای استان ها و واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۳    
دانشمندان توانستند یک ابزار جدید بی سیم تولید کنند که در جهت بهبود بیماری های پارکینسون موثر است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۹    
مشاور مدیرعامل شرکت توانیر گفت: استفاده از توانمندی های شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه مدیریت بار و پیک سایی یکی از رویکردهای وزارت نیرو در جهت این سند همکاری است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۴    
فرض کنیم همه ما موافقیم که علم بسیار هیجان انگیز است؛ اما برخی از تحقیقات علمی می تواند واقعا عجیب و غریب باشد. در متن زیر می توانید عجیب ترین اخبار علمی سال 2018 را بخوانید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۵    
بزرگترین پارکینگ دانشگاه آزاد اسلامی د درواحدخرم آباد به بهره بهره برداری رسید.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۷    
نخستین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۸    
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما سعی می کنیم به موسسات غیردولتی که فاقد شاخص های آموزش عالی باشند، تذکرات لازم را بدهیم، در صورت عدم تامین شاخص ها و نیازها ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۳    
ناسا اعلام کرد فناوری را معرفی کرده که با استفاده از ماهواره هایی کوچک امکان تصویربرداری با وضوح بالاتر و مقرون به صرفه را فراهم کرده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۳    
امروزه بحران هایی که در جامعه به وجود می آید، بدون حضور و نقش فعال رسانه های جمعی و به ویژه رسانه های ملی، به نحو شایسته ای قابل مدیریت و پایش نیست ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۲    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی میزبان 3 هزار و 200 داوطلب آزمون زبان انگلیسی EPT و مهارتهای عربی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۶    
مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران می تواند با در دست داشتن نقشه راه و توسعه همکاری های علمی، بین المللی مرکز فعالیت های آموزشی ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰    
دانشمندان اعلام کردند که امکان اسکن مغز حیوانات بدون بیهوش کردن و در حالت تحرک آنان امکان پذیر شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰    
همزمان با شروع امتحانات پایان ترم نیمسال اول97/98 دکتر کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور در جلسه امتحان از روند برگزاری امتحانات بازدید کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۱    
در سال 2018 بیش از 166 هزار مقاله نانو در پایگاه Web of Science نمایه شده است که نزدیک به ده درصد از کل مقالات این بانک را شامل می شود ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: قبل از انقلاب پزشک خارجی از کشورهای اطراف به کشور وارد می شد؛ اما امروز ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۴    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مدیریت فرماندهان و شهدای نیروی هوایی ارتش نمونه عملی مدیریت جهادی و انقلابی است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی تهران: خصوصی سازی آموزش علی الخصوص دانشگاه ها صراحتا در تعارض با آرمان های انقلاب اسلامی به خصوص عدالت است ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۸    
محققان دریافتند، دختران بعد از تولد در صورت افسرگی پدران خود بیشتر در معرض افسردگی قرار می گیرند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
فیلم های مردم شناسی و مردم نگاری استان گیلان در بخش ویژه نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش نمایش داده خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
وزیر امور خارجه لبنان از تلاش این کشور برای دعوت از دولت سوریه به منظور شرکت در اجلاس آتی اتحادیه عرب خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور فرهنگی گفت: طرح بازی و یادگیری وزارت آموزش و پرورش در بهمن ماه به طور رسمی آغاز می شود.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماده الحاقی آیین نامه تخفیف شهریه دانشجویی ماده 20 را ابلاغ کرد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۷    
همزمان با پایان مهلت 15 روزه کمیته، سوالاتی در رسانه ها مطرح شد که نشان داد رسانه ها به زوایای موضوع اشراف قابل ملاحظه ای دارند و از شورای عالی انتظار دارند پاسخ های قانع کننده ای حاوی جزئیات و ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۴    
200 نفر از اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه ای بر تبعیت و حمایت از تدابیر رهبر معظم نظام جمهوری اسلامی ایران در حفظ وحدت همگانی و عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۸    
معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امیدوارم طرح هایی که در وزارت آموزش و پرورش در حال شکل گیری است ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۸    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا بر آن است که 1000 مدرسه شامل مدارس دخترانه، پسرانه، دولتی و غیر دولتی در طرح جدید بازی و یادگیری شرکت کنند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در صورت لزوم دولت تا ماه ها و سال ها تعطیل خواهد ماند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۲    
تعداد شعرهای انتخاب شده از هشت کتاب سهراب، که به صورت موسیقی گفتار به دوستدارانش ارائه شده است؛ 60 قطعه می باشد؛ که از نظر کمی، بسیار بیشتر از مجموعه شعرهایی است ؛که تا کنون دیگران از وی ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۶    
متن و حاشیه یک بسته خبری دانشجویی است که در اولین آیتم به حواشی تجمع اعتراضی دانشجویان واحد علوم و تحقیقات پرداخته است ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زیارت پسینه و پیشینه زندگی زائر را به هم متصل می کند؛ زیارت یک پروسه است نه پروژه، گفت: کشوری که محور آن امام رضا(ع) است، همه رفتارهای سیاسی، اجتماعی ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۵    
تشکل های دانشجویی قوه ایجاد کننده پویایی و نقش آفرینی در دانشگاه ها هستند از سوی دیگر اشاعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی در دانشگاه ها بسیار اثرگذار است حال اگر همگرایی و ...
  • ۱