شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنامه دانشجویان ایران 30 دی 1399 - iusnews.ir

خبرنامه دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مرداد 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 31 شهریور 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مهر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آبان 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 اسفند 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 2 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 3 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 4 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 5 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 6 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 7 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 8 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 9 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 10 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 11 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 12 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 13 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 14 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 15 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 16 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 17 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 18 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 19 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 20 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 21 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 22 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 23 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 24 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 25 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 26 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 27 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 28 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 29 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 دی 1399 
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۶    
تازه ترین رنگ بندی کرونا در استان های ایران را در عکس زیر مشاهده می کنید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۴    
بانک مرکزی امروز (یکشنبه، 19بهمن) نرخ 47 ارز رسمی را اعلام کرد که براساس آن و با توجه به تعطیلی بازار های جهانی نرخ همه ارز ها ثابت ماند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۳    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 51 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۸    
رئیس جمهوری روسیه مراسم غسل تعمید را در آب یخ 20- برای جشن خاج شویان در مسکو انجام داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۴    
مهلت ثبت نام برای شرکت در چهل و هشتمین آزمون دستیار تخصصی ساعت 24 امشب، شنبه چهارم بهمن ماه پایان می یابد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۱    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با معاون رئیس جمهور دیدار کرد در این دیدار بهبود اعتبارات دانشگاه فنی و حرفه ای پیگیری شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۲    
رویداد سرمایه گذاری سکوی پرتاب یزد اول و دوم بهمن ماه با حمایت کاروان استانی 100 استارتاپ، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و پارک علم و فناوری یزد برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس اداره ژنتیک دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان این که غربالگری که اکنون خارج از چارچوب دستورالعمل ها صورت می گیرد مشکلاتی دارد، گفت: ممکن است مادران باردار با یک تست احتمالی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۹    
اینستاگرام، صفحه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی که در آن درباره توانایی و سابقه طولانی ایران در تولید واکسن و همچنین پیرامون آخرین مراحل تولید واکسن کرونا در کشورمان گفت وگو می شد، را مسدود کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۶    
بیانیه ساختارشکنانه تشکل های اصلاح طلب برخی دانشگاه های تهران، نشان داد آنها نه دغدغه پیگیری پرونده حادثه هواپیمایی را دارند و نه به دنبال همدردی با خانواده شهدای حادثه هستند و منافع آنها در جای ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۳    
از جمله این نیروگاه ها می توان به نیروگاه علی آباد با ظرفیت تولید 1024 مگاوات و همچنین به نیروگاه خرم آباد با ظرفیت تولید 324 مگاوات اشاره کرد که هم اکنون از مدار بهره برداری خارج هستند و تنها دلیل ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در مذاکرات اخیر، وزارت خارجه کره جنوبی قول داد برود و با دست پر برگردد، گفت: با اخباری که از آزادسازی پول هایمان داریم، امیدوارم که بتوانیم پایه پولی را تقویت کنیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
وزارت خارجه ایالات آمریکا در اولین واکنش خود به تحریم های ایران علیه ترامپ و برخی دیگر از مسئولان آمریکایی، تلاش کرد اهمیت آن را تقلیل دهد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
مهلت تمدید شده برای ثبت درخواست وام های دانشجویی امروز چهارشنبه اول بهمن ماه پایان می پذیرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۳    
بایدن در تبلیغات کارزار انتخاباتی خود گفته بود: منع کردن مسلمانان از ورود به کشور به صورت اخلاقی نادرست است و هیچ اطلاعات یا شواهدی وجود ندارد نشان دهد این تصمیم آمریکا را امن تر کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۳۸    
وی افزود: امت اسلامی در آینده ای نه چندان دور پاسخ اقدامات دین ستیزانه آنها را خواهد داد و رزمندگان قدرتمند امت اسلامی منطقه ی غرب آسیا را از لوث وجود ارتش تروریستی آمریکا پاک خواهند کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۵۹    
از سوی دیگر، سناتور چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا که قرار است ظرف روزهای آینده عهده دار رهبری اکثریت در این مجلس شود، در سخنرانی خود گفت که ترامپ یک تهدید علیه نظم قانون اساسی آمریکا است .
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۱    
آمریکا هیچ روزی همراه ملت یمن نبوده و بی طرف نبوده است تا ما از اقدامات کودن و سخیف آن تعجب کنیم. قبل از این اقدام سخیف آمریکا علیه ملت یمن انواع جرایم را به شکل مستقیم یا از طریق مزدوران منطقه ای ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
بیگی نژاد افزود: همچنین علی علیزاده نماینده مراغه از این سوال که چرا پایاب سد قلعه چای شهرستان عجب شیر با وجود گذشت سال ها همچنان ناقص و ناتمام رها شده است به صورت مشروط قانع شد چراکه مقرر شد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۷    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از کشیدگی همسترینگ پای سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۱    
برخی کاربران فضای مجازی از ترور سید حسن نصرالله خبر دادند که تکذیب انفجار بیروت و ترور سید حسن نصرالله از سوی صدا و سیما اعلام شد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه بهره گیری از نخبگان و افراد دارای مهارت برای راه اندازی این پارک در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: از پارک های اقتصادی دیجیتال، جهاد دانشگاهی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۴    
گلزاری ضمن هشدار به افراد سودجو که با دخالت در امورات پزشکی جان مردم را به خطر می اندازند تاکید کرد: انجام اعمال خلاف قانون در حوزه بهداشت کلاله، حتما رسیدگی می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۴    
مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو به مصاحبه اخیر ظریف که گفته اطلاعات سپاه جایی است که سریال گاندو را علیه من ساخته است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۱    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در انتقاد از رئیس جمهور به دلیل وضعیت کنونی بورس در توئیتی نوشت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: پکن امیدوار است که همه طرف ها همراه با جامعه جهانی برای پیشبرد بازگشت برجام به مسیر درست و پیشبرد روند حل و فصل سیاسی مساله هسته ای ایران نقش سازنده ای ایفاء کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۲    
برترین گلزن تیم های ملی فوتبال جهان کریستیانو رونالدو را شایسته شکستن رکورد خودش می داند و تایید کرد به کادرفنی اورتون اضافه خواهد شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۹    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: هر ایرانی باید در مقابل مجاهدت متخصصان ساخت و جسارت داوطلبان تزریق واکسن ایرانی کرونا با همه وجود احساس غرور کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از پیگیری کمیسیون اصل 90 برای ایجاد ردیف بودجه ای در لایحه بودجه 1400 کل کشور خاص حقوق سربازان خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری آزمون های پایان ترم در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد به صورت غیرحضوری است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تحریم ترامپ و 9 نفر از مقامات دولتش به خاطر نقش و دخالت در اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران و اتباع ایرانی خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۰    
مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان با درخشش در بازی های آنلاین شطرنج موفق شد عنوان پردرآمدترین بازیکن ورزشی سال 2020 را کسب کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس وظیفه خود می داند که از مردم، سهامداران و افرادی که به بورس اعتماد کردند، حمایت کند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۴    
رئیس جمهور تاکید کرد که دولت مصمم است ظرف هفته های آینده و با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۵    
مسوولان باشگاه استقلال از برنامه ریزی رقابت های لیگ برتر به شدت شاکی بوده و معتقدند عدالت در این زمینه رعایت نمی شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی به تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران، وزش باد شدید، کولاک برف، مه، احتمال وقوع بهمن پیش بینی می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۳    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تعطیلی ایستگاه مترو شوش و توقف مسافرگیری در نیمه جنوبی خط یک خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۷    
پس از درخواست کره جنوبی از دوحه برای میانجیگری میان این کشور و ایران در ارتباط با نفتکش توقیف شده، وزیر خارجه قطر در گفت وگو با یک رسانه آمریکایی خبر داد که دوحه آماده میانجیگری میان ایران و کره جنوبی
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۱    
وزارت امور خارجه ایران به زودی لیست تحریم های جدیدی را علیه مقامات ارشد این کشور از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور اعلام می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۴    
براساس اسناد جدید، فاش شده که رژیم صهیونیستی با شرکت واکسن سازی فایزر قراردادی امضا کرده تا در ازای واکسن کرونا، اطلاعات افراد واکسینه شده را در اختیار شرکت قرار دهد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۵    
حسن قالیباف اصل، رئیس مستعفی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران همراه وزیر اقتصاد در جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی وضعیت بازار سرمایه حضور داشت و شنونده گلایه ها و انتقادهای محمدباقر ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس پیگیر وضعیت بورس هستند اما افرادی که مردم را به بورس دعوت کردند باید پاسخگو باشند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۱    
یکی از مدیربرنامه های ترابی با ارسال پیام های صوتی برای سه خبرنگار ورزشی اعلام کرده جوی که در ایران برای پرسپولیسی شدن مهدی به راه افتاده، کاملاً کذب است و مهدی در قطر می ماند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
این تیم در مورد نوع و میزان میکروب های مقاوم در سرتاسر جهان تحقیق خواهد کرد پروفسور لوییز ریچاردسون معاون دانشگاه آکسفورد گفت: این یک هدیه فوق العاده سخاوتمندانه است که ما بسیار سپاسگزاریم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
صبح 20 ژانویه دونالد ترامپ و همسرش ملانیا کاخ سفید را به عنوان رئیس جمهور و بانوی اول ترک خواهند کرد ولی برای مراسم خداحافظی از جو بایدن و همسرش دعوت به عمل نیاورده اند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
همسر دونالد ترامپ با انتشار ویدیویی پایان حضور خود در کاخ سفید را اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۴    
افزایش ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی علی رغم واکسیناسیون، طی روزهای اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و شمار مبتلایان روزانه در این منطقه بار دیگر رکورد بیشترین میزان خود را شکست.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۴    
یک روز مانده به مراسم تحلیف جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا، سرپرست وزارت دادگستری این کشور هشدار داد با اخلال گران امنیت این مراسم مسامحه نخواهد شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
قصر باشکوه شیروان شاهان، محل زندگی سران حکومت شیروان شاهان ( اقوام عرب متجاوز به این منطقه ) بوده که بعد از ویرانی شهر شماخی، این منطقه را به عنوان پایتخت انتخاب نموده اند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر کسی به تیم پزشکی ورودی دانشگاه فرهنگیان اعتراض داشته باشد باید دوباره اعتراض بزند و اعتراض آن به کمیسیون پزشکی استان ارجاع داده و در این کمیسون بررسی می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۲    
کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده و قیمت فروش خدمات هتل بر اساس شرایطی متنوع و متناسب با میزان عرضه و تقاضای بازار هتلداری و هم چنین شکلی از محاسبات مالی یا هزینه-فایده تعیین می گردد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
وی اظهار داشت: بنابراین این مباحث تمام شده است و مساله جدیدی نیست که بخواهیم مجدد درباره آن بحث کنیم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار تهران افزود: اطلاع ندارم که چه کسی این خبر را و با چه هدفی منتشر کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و مدیران عامل گروه اقتصادی تدبیر، هلدینگ دارویی وابسته به ستاد اجرایی در شهرک دارویی برکت سه شنبه 30 دی ماه 99 و با حضور در استان البرز از چند دستاورد دارویی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۶    
همچنین نمایندگان مجلس دیروز تصمیم گرفتند، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی را به عنوان رئیس شورای عالی بورس و حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و رئیس هیأت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار به ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۶    
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی در واکنش به استعفای رئیس سازمان بورس با تاکید بر اینکه ضرر هزاران میلیاردی مردم با یک استعفا جبران نمی شود گفت: بورس ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۰    
باتوجه به قرارگیری روی سطح صاف فشار اتمسفر یا هوا را از ضلع مرکزی خود خارج کرده و و روی سطح میچسبد،سپس با ورود هوا به زیر لایه های لاستیکی از روی سطح جدا میشود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
باشگاه فولاد خوزستان درباره اتفاقات و حواشی دیدار برابر پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی دانشگاه آزاد در پاسخ به اعتراض دانشجویان دکتری در خصوص برگزاری حضوری آزمون جامع تاکید کرد که امکان لغو برگزاری حضوری آزمون وجود ندارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۸    
به نقل از مشرق، دکتر حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، استعفای دوباره خود را به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی، به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارایه کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رییس شورای اسلامی شهر تهران از ارائه بودجه سال آینده شهرداری تهران به شورا ظرف هفته آینده خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۳    
باشگاه استقلال قرار است با ارسال نامه ای به سازمان لیگ نسبت به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعتراض کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۴    
دانشگاه "استنفورد"طرح بازگشت دانشجویان سال اول و دوم به دانشگاه را لغو کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۱    
مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته جدید در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اجرا می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۵    
شیوه حضور دانشجویان در آزمون های مجازی پایان ترم دانشگاه آزاد بر بستر دان تشریح شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۲    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: سهمیه های جذب هیات علمی بسیار محدود است و امسال حدود 80 عضو هیات علمی جذب کرده ایم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: تربیت دانشجوی فنی وحرفه ای که در آینده معلم خواهد شد، یکی از انتظارات از دانشگاه شهید رجایی است که باید تقسیم کار توسط دستگاه ها ذی ربط انجام شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ضمن جزئیات برگزاری اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در این المپیاد از امروز 30 دی ماه آغاز می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
معاون پژوهشی دانشگاه تهران پژوهش های بین المللی را از اولویت های پژوهشی این دانشگاه با هدف حفظ و ارتقاء ارتباطات بین المللی اساتید برشمرد و افزود ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت درباره اظهارات رسول پناه و بیان برخی مسائل در ویدئوهای منتشر شده، "تذکرات لازم" به باشگاه داده شده و "پیگیری لازم از طرف باشگاه انجام می شود."
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
احمدنادری نماینده مجلس در توییتی نوشت:
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حیات سیاسی اصلاح طلبان در 25 سال گذشته با ایجاد فضای دوقطبی همراه بوده است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
قرص ماشین ظرفشویی بر اساس فرمولی تولید شده است تا به راحتی قادر به انجام عملیات شستشو باشد.هر یک از قرص های ماشین ظرفشویی دارای مقادیر مشخص شوینده مناسب برای شستشوی یک میزان معین از ظروف می باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۴    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه هیچ یک از 14 داوطلب واکسن کرونا عوارض نداشته اند، گفت: حال داوطلبین خوب است و سومین مرحله تزریق نیز امروز انجام خواهد شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه تروئیکای اروپا عنوان کرد: پرسشنامه اطلاعات طراحی کارخانه اورانیوم فلزی اصفهان هنوز به آژانس ارائه نشده و این اقدام ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
یک رسانه آمریکایی خبر داد، رئیس جمهور منتخب این کشور از سفیر واشنگتن در مسکو خواست که به رغم پایان کار دولت دونالد ترامپ استعفا ندهد و این منصب مهم را خالی نگذارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۲    
اوپک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: هر بشکه نفت ایران در ماه دسامبر 2020 بیش از 6 دلار افزایش قیمت داشته است و نفت کشور به طور متوسط در سال 2020 بشکه ای 40.77 دلار فروخته شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۹    
وزیرخارجه هرچند باردیگر حضور در انتخابات را رد کرد اما این بار گفت که تسلیم تقدیرم!
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۳    
وبگاه شبکه خبری سی ان ان با اشاره به تحولات داخلی اخیر در آمریکا نوشته برای عده ای اکنون این کشور به مصداقی برای مرگ دموکراسی تبدیل شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما با هیچکس در موضوع دفاع از هویت، استقلال و عزت و شرف خود تعارف نداریم، گفت: دستان مان به نیابت از ملت ایران همیشه روی ماشه است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امور خارجه می تواند به نام وزارت خارجه و تجارت بین الملل تغییر کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۹    
چهره بی رتوش این روزهای آمریکا، حالا بیش از هرزمان دیگری نمایانگر آن است که دموکراسی ادعایی آمریکا فقط با زور اسلحه محقق می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۶    
حجت الاسلام حامد کاشانی، کارشناس تاریخ اسلام، شیخ محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه اهل سنت خاش را به مناظره دعوت کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷    
در پی تصمیم ناگهانی دانشگاه آزاد در خصوص برگزاری حضوری آزمون دکتری، برخی دانشجویان نسبت به آن اعتراض کردند و در حالی که خود را قربانی چنین تصمیماتی می دانند، خواستار لغو آزمون حضوری شده اند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۴    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: فروش محصولات نانو در داخل کشور بیش از 3 هزار میلیارد تومان است که امیدواریم در افق 1404 بتوانیم یک میلیارد دلار محصولات نانو به خارج ازکشور صادر کنیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۴    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: با افزایش سفرهای بین استانی شاهد افزایش مراجعه به بیمارستان ها هستیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجلس گفت: باید برای توسعه دیپلماسی اقتصادی در وزارت امور خارجه، نام این وزارتخانه را هم تغییر داده و به وزارت خارجه و تجارت و امور بین الملل تبدیل کنیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۰    
در حالی دولت در لایحه بودجه 1400 پیشنهاد کرده که 74 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی و معیشتی در سال آینده توزیع شود که مجلس در نظر دارد این رقم را به بیش از 170 هزار میلیارد تومان افزایش دهد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۰    
باشگاه موناکو حاضر است که با مارسلو قرارداد سه ساله با حقوق 6 میلیون یورو در سال امضا کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در سواحل مکران آغاز شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
مهدویان که امسال ششمین حضور متوالی خود در جشنواره فیلم فجر را تجربه می کند، قرار است اثری متفاوت نسبت به کارنامه کاری خود را در معرض داوری قرار دهد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۳    
علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد نانو از رخداد یک ترور علمی در بودجه این ستاد خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۳    
فواد ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت:
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۸    
آئین افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد. این افتتاحیه یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه انجام شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: سازمان برنامه و بودجه علی رغم قول هایی که داده، هنوز منابع مالی برای اجرای مرحله دوم افزایش حقوق کارکنان دانشگاه ها را تامین نکرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی برای بار سوم تمدید شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۵    
جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۲    
وزیر بهداشت، با اشاره به چالش های حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، نسبت به حذف یکباره ارز دولتی ابراز نگرانی کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۹    
رئیس جمهور منتخب آمریکا بامداد سه شنبه با دستور رئیس جمهور مستقر این کشور برای برداشتن بخشی از محدودیت های سفر به آمریکا مخالفت کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال 1400 با محوریت حل مشکلات معیشتی مردم نوشته نشده است.
  • ۱