دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنامه دانشجویان ایران 16 فروردین 1400 - iusnews.ir

خبرنامه دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرنامه دانشجویان ایران 1 فروردین 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 خرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 تیر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 شهریور 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 آبان 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آذر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 دی 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 8 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 2 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 3 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 4 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 5 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 6 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 7 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 8 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 9 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 10 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 11 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 12 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 13 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 14 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 15 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 16 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 17 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 18 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 19 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 20 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 21 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 22 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 23 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 24 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 25 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 26 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 27 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 28 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 29 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 30 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 فروردین 1400 
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
شاخص بورس با افت سه هزار واحدی در 10 دقیقه آغازین معاملات امروز همراه شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۳    
دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از کمبود خوابگاه دخترانه رنج می برد لذا دانشجویان دختر مجبورند هزینه های سنگینی را برای حضور در خوابگاه های خودگردان پرداخت کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۴    
مرکز ماهر در گزارشی با بررسی 5 بدافزار شایع اندرویدی اعلام کرد: بیش از 100 هزار گوشی تلفن همراه در کشور آلوده به یکی از این بدافزارها هستند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۲:۵۳    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی دوشنبه 23 فروردین 1400
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۱    
وظیفه من به عنوان بازیگر، بازی درست برای نشان دادن واقعیت های موجود در این سریال است. حساسیت گاندو نیز به این دلیل است که درباره مسائل سیاسی و اقتصادی صحبت می کند و روی آن ها مانور می دهد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۲:۱۷    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی شنبه 21 فروردین
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی سازمان سنجش گفت: بالا رفتن آمار تعداد شهر های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود و آزمون در موعد مقرر برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۴    
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال دوشنبه 16 فروردین 1400 آغاز شد و در نخستین بازی شهرداری گرگان و شیمیدر قم از ساعت 18:30 در تالار بسکتبال آزادی به میدان رفتند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۱    
ترمووود ها چوب های حرارت دیده ای می باشند. که از مقاومت بیشتری نسبت به دیگر چوب ها برخوردار می باشند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۸    
رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: در سال 1400 توجه به قراردادهای صنعتی و اجرای قراردادهای بزرگ و ملی نیز در دستور کار دانشگاه قرار دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۴    
تازه ترین کتاب مهرداد صدقی، طنزپرداز، با عنوان دومین نشان مردی توسط سوره مهر منتشر شد. کتاب نگاهی دارد به وضعیت پایان نامه نویسی در دانشگاه ها.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۱    
مسؤول قرارگاه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل مهم ترین فعالیت های این گروه جهادی در سال گذشته و در ایام شیوع کرونا را تشریح کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
دانشگاه صنعتی سهند از میان دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد سرباز امریه می پذیرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۸    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به قرمز شدن شرایط کرونایی در اصفهان، دروس بالینی به جز برای دانشجویان کارورز رشته های پزشکی و پرستاری تعطیل است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در واکنش به دستور جدید وزارت علوم در خصوص تغییر نام دانشگاه صنعتی بیرجند به پردیس صنعتی بیرجند به منصور غلامی، نامه نوشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
پربیننده ترین فیلم های سینمایی نوروز امسال تک تیرانداز با 51 درصد مخاطب بود که برای اولین بار از تلویزیون پخش شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۴    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به جزئیات گزارش اخیر وزیر بهداشت به این کمیسیون درباره روند مقابله با بیماری کرونا و توزیع واکسن اشاره کرد و گفت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۳:۱۸    
مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی از بازداشت جاسوس اسرائیلی و چند جاسوس در ارتباط با سرویس های امنیتی کشورهای مختلف در استان خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۵۱    
اصلاح طلبان که اکنون سازوکار انتخاباتی خود را با نام جبهه اصلاحات ایران راه اندازی کرده اند، در حال ارسال نامه ای به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هستند تا با بازگشت آمریکا به برجام اهداف انتخاباتی و ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری شامگاه دوشنبه گفت که کشورش برای بازگشت به برجام چارچوب زمانی مدنظر نخواهد داشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۱۵    
سوگاکو هاشیدا فیلمنامه نویس مشهور ژاپنی که بیشتر برای خلق سریال اوشین به یادآورده می شد، در 95 سالگی درگذشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۰:۴۲    
اولین محموله واکسن کرونای خریداری شده از طریق پروژه کواکس به ایران رسید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۳    
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به میزگردهای برخی وزرا در کلاب هوس به بهانه پاسخ دادن به منتقدان گفت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۸    
قالیباف گفت: با تصمیم انقلابی مجلس، کشاورزان وارد چرخۀ قیمت گذاری محصول شدند تا دولت نتواند حاصل دسترنج آنها را هرگونه که خواست قیمت گذاری کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۴    
دانشمندان هسته ای ما در سازمان انرژی اتمی موفق شدند تکلیفی که در قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها برای آنها تعیین شده بود را اجرایی کنند و توان غنی سازی ایران را به 10 برابر افزایش دهند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۵    
وی ادامه داد: سندهای همکاری در گذشته هم وجود داشته و مربوط به یک کشور یا دو کشور نیست. متاسفانه برخی بزرگ نمایی ها در این خصوص صورت می گیرد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۶    
مطالعات جدید نشان می دهد که مصرف برخی از خوراکی ها می تواند مانع از ابتلا به کرونای حاد و حتی مرگ شوند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۱    
معاون درمان وزارت بهداشت و درمان کشور گفت: با خبر خوشی که از تولید داخل واکسن کرونا داریم واکسیناسیون عموم مردم علیه کرونا از اواخر بهار آغاز خواهد شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۸    
رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت: کسانی که تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنها در سال 1400 اجرا خواهیم کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۹    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما اصحاب ما می توانیم هستیم، اظهارداشت: یقین داریم فرهنگ ما می توانیم بر فرهنگ ما نمی توانیم فائق خواهد آمد و باید به اصحاب ما می توانیم در بستر گام دوم میدان داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۲    
تیم سپاهان در دیدار مقابل سایپا در هفته نوزدهم به پیروزی دست یافت و به صدر بازگشت. در دیگر مسابقه امروز نیز تیم فوتبال گل گهر سیرجان با پیروزی مقابل ماشین سازی به مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۹    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز در توئیتی از پایان ماموریتش در انگلیس خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: البته در دستگاه تقنینی آن زمان نیز وقف دانشگاه آزاد در روزی موسوم به یکشنبه سیاه به تصویب نمایندگان رسید و زمانی که اساتید دانشگاه به نحوه مدیریت این دانشگاه اعتراض کردند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۶    
گزارش های اخیر حاکی از استفاده قابل توجه داعش از زنان برای احیای عملیات های تروریستی خود در عراق و سوریه است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۶    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: مجلس سنا فرانسه به ممنوعیت حجاب برای زنان کمتر از 18 ساله رای مثبت داد و در صورتی که مجمع ملی هم به این لایحه رای مثبت بده ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۷    
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا اعلام کرد زنان در مقایسه با مردان، تاثیرات بهتری از تزریق واکسن کرونا و ایمنی در برابر این بیماری از خود نشان داده اند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۲    
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: سعی داریم افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم البته معرفی اصلحی که هیچ رای آوری نداشته باشد کار لغو است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۶    
محصولات ایران ساخت کارآمدی که در ابعاد نانویی تعریف می شود، با توانمندی فناوران داخلی توسعه یافته و جایگاه ایران را جهانی کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوء مدیریت و نظام بوروکراسی اداری و اجرایی به عنوان یکی از عوامل مشکلات کنونی کشور با تاکید بر این که حتی اگر مسئله تحریم حل شود بازهم باید برای رهایی از خود تحریمی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۳    
رئیس جمهور ازبکستان در دیدار وزیر امور خارجه بر گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف تأکید کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۷    
یک دانش آموز 10 ساله به همراه پدر خود که در کوهستان های شمال ایتالیا چوپانی می کند در کلاس های آنلاین مدرسه اینگونه شرکت کرد./عکس: Reuters
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۵    
سال گذشته سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از قول استخدام 12 هزار فرزند شاهد و جانباز بالای 70 درصد را تا پایان دولت دوازدهم داده بود ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۹    
مدافع پرسپولیس روز گذشته تست کرونا داد که ظاهرا جواب این تست منفی اعلام شده اما طبق پروتکل ها برای خارج شدن فرجی از قرنطینه وی باید بار دیگر تست بدهد و در صورت منفی شدن آن تست می تواند در تمرینات ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۰    
البته به خاطر خروج غیرقانونی دولت ترامپ از برجام در سال 2018، اکنون نیاز به نجات دادن این توافق است چرا که این دولت فکر می کرد با خروج از توافق و اعمال مجدد تحریم ها منجر به پذیرش یک توافق سفت و سخت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۸    
وی افزود رژیم صهیونیستی درباره میزان و کیفیت قدرت ایران بعد از آن که تهران از فناوری های نظامی چین به خصوص در بخش های موشکی و دفاع هوایی و به روز رسانی ناوگان هوایی خود استفاده کند، فکر می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۵    
عبدالله گنجی فعال رسانه ای در توییتر نوشت: جهانگیری رسما و علنا سلبا و ایجابا تبلیغات را شروع کرده رقیب احتمالی را هم شناسایی و حملات را شروع کرده است. یادم هست پس از انتخابات 96گفت زیاده روی کردم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
علی محمد بُد، عضو انجمن سیمان در این مورد با بیان اینکه قیمت گذاری سیمان سفید تقریباً آزاد بوده است، اظهار داشت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۷    
فاضل نظری با تایید خبر رفتنش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ضرورت تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره این مجموعه تاکید کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۷    
کاهش امکان پیش بینی سیاست های اقتصادی آمریکا و سیاست کنترل نشده آنها در اعمال تحریم ها و محدودیت های غیرمنطقی اطمینان پذیری دلار را زیر سؤال برده و باعث پایین آمدن تمایل به استفاده از دلار به عنوان ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۱    
وی با اشاره به اینکه پروژه بهسازی و احداث تأسیسات جمع آوری گازهای مشعل حدود یک میلیارد یورو هزینه دارد که ازسوی هلدینگ خلیج فارس تأمین می شود ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۲    
وی افزود: دقایقی پس از وقوع حادثه نیروهای آتش نشانی پس از تماس با سامانه 125 به محل اعزام شدند و مشخص شد یک دستگاه سواری سوزوکی با 3 سرنشین با کامیون حامل بار برخورد کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۲    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: همه پرسی مردمی نتیجه ای منفی برای دولت خواهد داشت؛ بهتر است دولت در این چند ماه پایانی به کوشش برای حل مشکلات مردم اقدام کند که مشکل مرغ و تخم مرغ پدید نیاید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۳    
آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر (موضوع تکلیف بند (ج) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۱    
علی رغم تلاش برای پخش فصل دوم زیرخاکی در ماه مبارک رمضان، این سریال به پخش نرسید و تصویربرداری آن با حضور هومن برق نورد جلوی دوربین همچنان ادامه دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۷    
جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های راهبردی نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۱    
دو قسمت جدید سریال پایتخت همراه با پشت صحنه آن طی روزهای آتی از شبکه یک سیما پخش می شوند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۹    
دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت از کاهش چشم گیر پرونده های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی در سال گذشته خبر داد و گفت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۴    
در نشست مشترک رؤسای دیوان عدالت اداری و دانشگاه امام صادق(ع)، تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی به امضاء رسید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۲    
رسانه های یونانی از اعتراض شدید کریم انصاری فرد به سرمربی آ.ا.ک آتن خبر دادند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۹    
کرملین امروز (دوشنبه) اعلام کرد که تحرکات نظامی روسیه در نزدیک مرز مشترک با اوکراین برای این کشور یا هر جای دیگری تهدید محسوب نمی شود و نقل و انتقال سربازان از سوی مسکو در سراسر کشور درست است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از افزایش تعداد شهرهای محل برگزاری آزمون وکالت از 31 به 84 شهر خبر داد و گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان این آزمون نیز از فردا توزیع می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۰    
قیمت بیت کوین در معاملات یکی دو روز گذشته بازار جهانی چند هزار دلار عقب نشینی کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۰    
دانشگاه علم و صنعت نحوه و شرایط پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون را اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۲    
تصادف شدید در آزادگان سبب کشته شدن یک زن و مرد تهرانی شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۲    
روسیه از تهدید برای مسدود کردن توییتر عقب نشست و اعلام کرد این پلتفرم شبکه اجتماعی تلاشها برای حذف محتوایی که مقامات این کشور غیرقانونی می دانند را سرعت بخشیده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۶    
مهاجم پورتو در کلکسیون یادگاری هایش حالا پیراهن با ارزشی دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۳    
زمان قرعه کشی و برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 اعلام شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد که به سامانه آنلاین فروش بلیت های سینمایی دستور توقف فروش بلیت را صادر کرده ایم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان از آغاز گفتگو های این شورای با نامزد های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۳    
فراخوان جذب نیروهای امریه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور تا تاریخ 24 فروردین سال جاری تمدید شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۰    
سفیر پیشین ایران در انگلیس، در پاسخ به پرسشی مبنی بر چشم انداز مذاکرات کمیسیون برجام و امکان بروز گشایش اقتصادی در کشور اظهار داشت: دولت بایدن تفاوت ماهوی با ترامپ در ارتباطات با برجام دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۸    
ریحانه پاسا بازیگر ایرانی که مدتی قبل از کشور خارج شد،با پست ها و استوری هایی که منتشر می کند همیشه جنجال برانگیز بوده و سوژه رسانه ها قرار گرفته است.او به تازگی به پدر و مادرش هم توهین کرد .
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۹    
باوجود هجمه ای که علیه مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در بازی با سانتاکلارا ایجاد شده بود، دو کارشناس داوری پنالتی روی این مهاجم را تایید کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به موفقیت سایر کشورها در پی تاسیس و گسترش مناطق آزاد و مقایسه آن در ایران تصریح کرد: تجربه چین و امارات در خصوص این مناطق درخور توجه است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
تصویری از خانه رهبر انقلاب که زمان تبعید در زندگی می کردند را مشاهده می کنید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۹    
سرمربی سرشناس ایتالیایی در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۶    
رییس پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ماجرای شکایت از نماینده مجلسی که با سرباز راهور درگیر شده بود، گفت که کیفرخواست این فرد به زودی صادر می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس گفت: از رسانه های محترم خواهش می کنم با توجه به عدم انجام مصاحبه، از انتشار هرگونه نقل قول منسوب به اینجانب که غیر واقعی خواهد بود، خودداری کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از نخبه ها در هیأت علمی دانشگاه ها جذب نمی شوند، بلکه افرادی با مشخصات علمی کمتر جذب می شوند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
معاملات هفته دوم فروردین ماه با روند نزولی و حالتی فرسایشی همراه شده و این در حالیست که پیش بینی می شد بازار سهام در هفته اول معاملات سال 1400 متعادل شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۷    
طارمی در این مدت برای تیمش چند پنالتی گرفته و پاس گل هم داده ولی درخشش باعث شده تا توقعات از او بیش از اینها باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در نشست با کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دغدغه نمایندگان درباره مسائل کلان اقتصادی و بازار سرمایه به ویژه تاثیر بودجه 1400 بر بازار سرمایه مطرح شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه کارورزی دانشجویان برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی کفایت نمی کند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۹    
مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس گفت: باور کنید اصلاً نمی خواهم بهانه بیاورم ولی چمن ورزشگاه امام رضا (ع) خیلی بلند بود و پای آدم را می کشید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر آنقدر که آقایان جلسه گذاشتند برای اینکه چطور از غربی ها امتیاز بگیرند، جلسه می گذاشتند برای رونق تولید کشور و رفع موانع تولید، بسیار می توانست در رفع مشکلات گره گشا باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۰    
دو چهره محبوب فوتبال ایران هرگز از یادها نخواهند رفت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۹    
ژاپنی ها فناوری های جالبی برای المپیک طراحی کرده اند اما باید دید با این کرونا کدامیک مورد استفاده قرار می گیرد. ژاپن مدتهاست که در خط مقدم توسعه فناوری قرار دارد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۶    
اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، یکشنبه 15 فروردین 1400 به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور 237 نماینده برگزار شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
گفتگوی زنده اینستاگرامی با موضوع چالش های اساسی پیش روی ایران 1400 عصر امروز، 16 فروردین از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۳    
معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) شرایط اسکان در خوابگاه های دانشجویی را تشریح کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۳    
مدافع آبی پوشان که در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد، آمادگی اش را برای تمدید قرارداد با این تیم اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۴    
یک چهره نزدیک به لاریجانی گفت: کارنامه رفوزگی جریان چپ و راست توسط عموم مردم صادر شده است و این دو جریان دیگر برای مردم اعتبار سیاسی ندارند لذا باید به سمت فردی رفت که روی او موردی قضاوت شود باید دید ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۴    
حجت الاسلام احمد سالک می گوید: هم شورای ائتلاف و شورای وحدت باید به یک نقطه نظرات مثبت و قوی برسند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۸    
وضعیت کرونا در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از امروز قرمز اعلام شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۵    
ارزش بیتکوین مجددا در بازارها کاهش یافت. افزایش جذابیت سایر ارزهای دیجیتالی برای معامله گران به ویژه پس از ناکامی بیتکوین در فتح کانال 60 هزار دلاری باعث شده است تا در روزهای اخیر و برای نخستین بار ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۶    
حذف نرم عارف توسط اصلاح طلبان آغاز شده و شواهد حکایت از این دارد که این بار معاون اول دولت اصلاحات بی توجه به آنچه تندروهای این جریان و رئیس دولت اصلاحات دنبال می کند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۸    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار سه تیم ایرانی از جمله استقلال را در زمره بازی های به یادماندنی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۶    
وزیر خارجه رژیم سعودی مدعی است برجام ناقص است و ریاض این تضمین را گرفته که هرگونه توافق جدید با ایران موضوعاتی فراتر از برجام را شامل شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۶    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان را با رعایت تمام مقررات و پروتکل های بهداشتی برگزار کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از افزایش 25 درصدی نرخ بلیت مترو از اول اردیبهشت خبر داد.
  • ۱