جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 20 تیر 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 1 تیر 1398 جام نیوز 2 تیر 1398 جام نیوز 3 تیر 1398 جام نیوز 4 تیر 1398 جام نیوز 5 تیر 1398 جام نیوز 6 تیر 1398 جام نیوز 7 تیر 1398 جام نیوز 8 تیر 1398 جام نیوز 9 تیر 1398 جام نیوز 10 تیر 1398 جام نیوز 11 تیر 1398 جام نیوز 12 تیر 1398 جام نیوز 13 تیر 1398 جام نیوز 14 تیر 1398 جام نیوز 15 تیر 1398 جام نیوز 16 تیر 1398 جام نیوز 17 تیر 1398 جام نیوز 18 تیر 1398 جام نیوز 19 تیر 1398 جام نیوز 20 تیر 1398 جام نیوز 21 تیر 1398 جام نیوز 22 تیر 1398 جام نیوز 23 تیر 1398 جام نیوز 24 تیر 1398 جام نیوز 25 تیر 1398 جام نیوز 26 تیر 1398 جام نیوز 27 تیر 1398 جام نیوز 28 تیر 1398 جام نیوز 29 تیر 1398 جام نیوز 30 تیر 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۳    
خودروسازان از بدو تحمیل تحریم ها وارد پروسه تازه ای از قیمت گذاری محصولات شان شده اند که در آن با کم و زیاد کردن لیست آپشن ها و تجهیزات هر مدل ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۳    
هر چند تقاضا برای خرید خودرو کاهشی قابل توجه را در ماه های اخیر تجربه کرده است اما در سایه این رکود و نبود مشتری، قیمت ها همچنان روندی افزایشی را تجربه می کند .
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۱    
سه استان خراسان جنوبی، کرمان و آذربایجان غربی، امکان جذب بیشترین سرمایه گذاری خارجی را خواهند داشت. بیشترین ارزش طرح های مصوب سرمایه گذاری خارجی در سال 1397، مربوط به این سه استان بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۳    
با فرارسیدن موسم حج98 و اعزام زائران ،اولین کاروان زائران ایرانی هفدهم تیرماه وارد مدینه منوره شدند و مورد استقبال مسؤولان ایرانی و عربستانی قرار گرفتند/ تسنیم
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۳    
هر دستفروش برای پهن کردن بساط به حداقل چهار موزاییک نیاز دارد. با این توصیف برای اجاره هر بساط با چهار موزاییک، روزانه 200 هزار تومان باید بپردازد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۶    
خرید جدید استقلال نشان داد از آمادگی بدنی بسیار بالایی برخوردار است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۰    
ستاره ملی پوش درخواستی نجومی از مسئولان پرسپولیس برای تمدید قرارداد داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۵    
سازمان کشورهای صادر کننده نفت اعلام کرد جهان در سال آینده 29.27 میلیون بشکه در روز به نفت 14 عضو این سازمان نیاز خواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۹    
دو مدافع محبوب پرسپولیس در آستانۀ خروج از این باشگاله قرار دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۴    
ستاره متعصب پرسپولیس رکوردی جالب را به نام خود ثبت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۴    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را به روزرسانی و منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۳    
ژنرال ماتیس چهار ستاره با هفت تریلیون دلار در برابر سردار قاسم سلیمانی دو ستاره قرار گرفته بود. در نهایت نیز در برابر ناتوی اسلامی و ناتوی شیعی شکست خورد و از مقام خود استعفا داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۳    
گزارش های منتشر شده از میزان فروش خودروهای پورشه در سال 2018 میلادی نشان می دهد که پورشه در کشورهای آسیایی بیشترین طرفدار را داراست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۲    
سرمربی ایتالیایی کاپیتان جدید استقلال را انتخاب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۲    
پایه سنوات مبلغی است که به عنوان کمک هزینه به کارگرانی که سابقه کار بیش از یک سال دارند پرداخت می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۱    
مهاجم فصل گذشتۀ استقلال تهران راهی امارات شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۵    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه پیشرفت هایی در جهت اجرایی شدن ساز و کار اینستکس حاصل شده، گفت کشورهای غیراروپایی نیز به این ساز و کار ملحق می شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل توانیر گفت:هدف وزارت نیرو این است که تولیدکنندگان ارز دیجیتال، با برق یارانه ای به تولید نپردازند بلکه قیمت غیریارانه ای برق را پرداخت کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۳    
نامزد ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا در جلسه ای در مجلس سنا ایران را به انجام فعالیت های مخرب متهم کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۳    
وزیر امور خارجه انگلیس که کشورش کشتی مرتبط با ایران را توقیف کرده، از افزایش تنش در خلیج فارس ابراز نگرانی کرد و گفت، توقیف کشتی، اجرای تحریم های اروپا (در خصوص سوریه) است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۲    
دو سه سال بعد از انقلاب، که تا اندازه ای بحران ها کاسته شد و گرفتاری های ما نیز کمتر شد، دوستان به فکر افتادند که این ایده ای که قبل از انقلاب داشتیم عملی شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۲    
پنتاگون و انگلیس درباره امنیت خلیج فارس تدابیر تازه اتخاذ کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۲    
آمار بانک مرکزی حاکی از آن است که بانک ها در سال گذشته تسهیلات بانکی را افزایش داده و نسبت به سال 1396 بیش از 20 درصد رشد تسهیلات دهی داشتند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۱    
کانادا مشغول بحث با هم پیمانان خود در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از جمله بریتانیا و هلند، درباره افزایش تنش ها با ایران و غرب در خلیج فارس بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۵    
نخست وزیر روسیه، دیمیتری مدودف، احداث یک بزرگراه دارای عوارض جدید در روسیه را تایید کرد که مسیرهای حمل کالا را به شدت کاهش می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۰    
یک هفته پس از اقدام غیر قانونی لندن در توقیف نفتکش ایرانی گریس یک در تنگه جبل الطارق، مقامات این کشور با ادعای جدید بروز ناامنی در تنگه هرمز بازی پر مخاطره ای را در منطقه آغاز کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۵    
امروز آخرین نمازجمعه شهر بندرعباس به امامت آیت الله نعیم آبادی برگزار و در هفته آینده شاهد انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان هرمزگان خواهیم بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۴    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا که خود جزو نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات 2020 نیز محسوب می شود، با انتقاد از تصمیم دولت فعلی کشورش برای خروج از برجام اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۴    
ایران و سوریه قرار است به عنوان موضوع مذاکره هفته آتی وزاری خارجه آلمان و روسیه مورد توجه قرار گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۷:۰۳    
گام دوم کاهش تعهدات برجامی روز یکشبه با دستور دولت رسما اجرایی شد و کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزایش ذخایر اورانیوم غنی سازی شده را به 4 درصد تائید کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۸    
مطهری ادعا کرده که احتمال نفوذ در نهاد های حکومتی و نیرو های مسلح بیشتر از احتمال نفوذ و جاسوسی در دولت است!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۷    
وزارت امور خانواده ی آلمان" اعلام کرده که سال گذشته نزدیک به 140 هزار مورد از این نوع خشونت ها به ثبت رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۶    
نرخ مرگ و میر برای دومین سال متوالی از میزان زاد و ولد در کشورهای عضو اتحادیه پیشی گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۱    
آمریکا از بدو تاسیس، مناقشه برانگیزترین دوره ریاست جمهوری خود را سپری می کند. در نگاه برخی از اندیشمندان ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۵    
ناتالی توچی مشاور فدریکا موگرینی:اگر بخواهیم به اثرات کوتاه مدت اینستکس نگاه کنیم، باید بگوییم که اثرات آن بر اقتصاد ایران غیرقابل محاسبه و ناچیز خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۴    
مدتی است که انگلیس به اجراکننده اوامر آمریکا علیه ایران تبدیل شده است؛ چرا لندن چنین سیاستی را در پیش گرفته است؟
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۴    
روند افزایشی قیمت طلا که این فلز زرد را به بالاترین حد در شش سال اخیر رسانده است، با اقدام هند در افزایش عوارض مالیات، به یکباره شکننده به نظر رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۹    
آخوند "عبدالحی میرزا علی" مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت و امام جمعه محترم شهر "آق قلا" در ضمن مصاحبه ای با یکی از وب سایت های خبری دیدگاه خود درباره کانال معاند آمدنیوز را بیان کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۳    
ظریف گفت: من به همسایگانمان اطمینان می دهم که تندروهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی هیچ گاه یک سربازشان را فدای شما نخواهند کرد و هیچ گاه یک قدم برای شما برنخواهند داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۳    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: باید وزارت اقتصاد علت این تخلف را بگوید زیرا دیگر دادن حقوق نجومی قابل قبول نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۳    
آمریکا به حمایت مالی از پروژه ضد ایرانی ایران دیس اینفو به دلیل هجمه به "خودی ها" پایان داد!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۳    
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، صد و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی تیرماه 98 چهارشنبه 26 تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۷    
وزیر امور خارجه گفت مشاور دیپلماتیک رییس جمهور فرانسه در سفر به تهران پیشنهادی برای جلوگیری از افزایش تنش ارائه کرده و گفته است که نمی خواهد نقش میانجی را ایفا کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
شبکه بلومبرگ با اشاره به برگزاری نشست شورای حکام آژانس انرژی اتمی به درخواست آمریکا گزارش داد که اگرچه واشنگتن سعی داشت فشارها را بر ایران افزایش دهد اما با مخالفت تند سایر طرف های برجام مواجه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
در اردوی آماده سازی استقلال در کشور ترکیه اتفاقی عجیب و به دور از باور رقم خورده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه ای به ارائه جزئیاتی از درگیری رزمندگان قرارگاه نجف اشرف با یک تیم تروریستی در منطقه عمومی جوانرود استان کرمانشاه که منجر به انهدام این تیم تروریستی گردید ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۷    
به نظر من، سیاست دولت ترامپ در برابر ایران، از اول اشتباه بود. به نظر می رسد این سیاست جنگ ترامپ با خودش است که حتی با اصول معاملاتی خود اوهم در تناقض است. به قول معروف اشتباه، بدتر از جنایت است .
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۷    
یک روزنامه لبنانی نوشت، امارات در پی فهم وضع خود در قبال ایران و یمن، تصمیم گرفت به صورت آبرومندانه از یمن خارج شود و برای همین یک نماینده به تهران فرستاد و سه پیشنهاد به ایران داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۲    
جانشین قرارگاه ثارالله گفت: انگلیسی ها بدانند خودشان شروع کننده بودند و باید منتظر مسائل بعدی آن هم باشند، تصور نکنند که ایران هیچ اقدامی در واکنش به توقیف نفتکش خود انجام نمی دهد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۷    
هافبک - مهاجم سابق پرسپولیس تهران به شکلی عجیب بار دیگر در آستانۀ بازگشت به این تیم قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۱    
در حالی که هواداران پرسپولیس امیدوار به بازگشت آقای پدیده به خانه بودند، خبری مبنی بر...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۱    
به تازگی فهرستی از کشورهای جهان که ارزان ترین اینترنت همراه (موبایل دیتا) را به کاربران و شهروندان خود ارائه می دهند، ارائه و منتشر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۱    
بی بی سی فارسی در سایت خود خبری با عنوان "سگ ها خواب می بینند و پرسش ها و توصیه های دیگر در مورد خواب" منتشر کرده است اما در اقدامی توهین آمیز از تصویر یک زن برای این خبر استفاده کرده است!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۱    
مدیربرنامه های علیرضا بیرانوند بار دیگر بر موضع خود مبنی بر جدایی آقای سوپراستار پافشاری کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخمگذار گفت: در یک و نیم ماه گذشته بیش از 6 هزارو 500 تن تخم مرغ به کشورهای هدف صادر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵    
آیاندا پاتوسی پس از افشاگری مدیربرنامه هایش در رها کردن باشگاه استقلال، سکوتش را شکست و وعدۀ برملاسازی دروغ های گفته شده را داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۰    
پرسپولیس تهران در ایده آل ترین شرایط ممکن در حال انجام تمرینات آماده سازی پیش فصل خود است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۵    
سازمان هواشناسی از بارش های پراکنده باران طی امروز در 13 استان کشور خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۴    
ستارۀ دردسرساز و جنجالی باشگاه استقلال با تصمیم عجیب مدیران این تیم روبرو شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی عجیب ادعا کرد که کلیه یک جای خاص و مهم در قلب است!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۹    
اعتباری که برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران برای خود حاصل کرده بود، به هیچ عنوان در حد و اندازۀ چیزی که امروز در عربستان دارد، نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۴    
قیمت نفت روز پنج شنبه با نزدیک شدن طوفان به خلیج مکزیک و تهدید شدن تولید نفت از این منطقه به بالاترین سطح 6 هفته ای خود رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۳    
تولید نفت خام آمریکا در آوریل نسبت به ماه پیش از آن 246 هزار بشکه در روز افزایش یافت اما دورنمای این صنعت همچنان تیره تر می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۳    
اعضای هیئت مدیرۀ باشگاه پرسپولیس تصمیمی جنجال ساز را اتخاذ کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۳    
وزارت نیرو درباره قطعی برق روز گذشته ارمنستان که به علت مشکل در شبکه داخلی آن کشور رخ داده بود توضیحی منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۷    
طوفان بسیار بزرگی در زمینۀ نقل و انتقالات میان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در راه است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۲    
خرید جدید باشگاه استقلال که شب گذشته رسماً به اردوی این تیم در کشور ترکیه محلق شده بود، در اولین نوبت تمرین آبی ها حضور یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۱    
به نظر می رسد که سامسونگ در حال توسعه یک گوشی هوشمند کاملاً بدون حاشیه و هرگونه کلید فیزیکی است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۶    
بالاخره باشگاه پرسپولیس خواستۀ خود را در بازار نقل و انتقالات به مرحلۀ نهایی شدن رساند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۵    
رئیس رسانه ملی جهت شرکت در مراسم پایانی جشنواره پویانمایی و برنامه های عروسکی به کرمانشاه سفر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۵    
دلار تا حد زیادی از مسیر صعودی دیروز خود عقب نشست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۰    
شب گذشته غول آفریقایی استقلال، در اردوی این تیم حضور یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۵    
عطاءالله مهاجرانی به ادبیات تجزیه طلبانه BBC واکنش نشان داد و گفت: دیگر در هیچ برنامه BBC شرکت نخواهم کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۵    
مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش اقدام به انتشار توئیتی جنجالی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۴    
مدیربرنامه های آیاندا پاتوسی بالاخره تیر خلاص را به آبی ها زد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۳    
الکترونیکی شدن خدمات دولتی شاید در نخستین مرحله شامل حذف کاغذ شود، اتفاقی که در نمایشگاه الکامپ امسال کلید خورده و در راستای رعایت موازین محیط زیستی ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۳    
باشگاه استقلال تهران تا به اینجای فصل نقل و انتقالات تابستانی، بسیاری از ستاره های خود را از دست داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۲    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در جلسه شورای حکام یادآوری کرده که برجام قرار بوده به عادی سازی روابط تجاری و اقتصادی با ایران منجر شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۲    
مترجم سابق برانکو در جدیدترین مصاحبۀ خود، اظهارات جالبی دربارۀ سرمربی سابق پرسپولیس بیان کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۲    
ادعای تلاش نیروی دریایی سپاه برای توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس از سوی نیروی دریایی سپاه تکذیب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۶    
منابع مطلع از احتمال دیدار مجدد نخست وزیر ژاپن با رئیس جمهور ایران در نیویورک و در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد در شهریور ماه خبر می دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۶    
در اتفاقی غیر منتظره، ستارۀ سابق پرسپولیس تهران کفش های خود را آویزان کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۵:۵۷    
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۱:۵۷    
استفاده از شیوه های گوناگون عملیات روانی برای اثرگذاری بر ذهن مخاطب، همواره در دستور کار رسانه های بیگانه قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۱:۲۷    
"فؤاز جرجس" کارشناس مسائل منطقه ای: امریکا به خاطر تقویت اسرائیل و تضعیف ایران، سعی دارد بال های حزب الله را بزند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۲۰    
به دنبال جدیت مسئولان کشورمان در کاهش تعهدات برجامی، در پاسخ به بدعهدی طرف مقابل، رسانه های بیگانه تبلیغات مبتنی بر "ایران هراسی" را شدت بخشیده اند.