جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۵:۱۶Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای کبنا نیوز 11 دی 1395 - kebnanews.ir

کبنا نیوز 29 اسفند 1394 کبنا نیوز 31 فروردین 1395 کبنا نیوز 31 اردیبهشت 1395 کبنا نیوز 31 خرداد 1395 کبنا نیوز 31 تیر 1395 کبنا نیوز 31 مرداد 1395 کبنا نیوز 31 شهریور 1395 کبنا نیوز 30 مهر 1395 کبنا نیوز 30 آبان 1395 کبنا نیوز 30 آذر 1395 کبنا نیوز 30 بهمن 1395 کبنا نیوز 30 اسفند 1395 کبنا نیوز 1 دی 1395 کبنا نیوز 2 دی 1395 کبنا نیوز 3 دی 1395 کبنا نیوز 4 دی 1395 کبنا نیوز 5 دی 1395 کبنا نیوز 6 دی 1395 کبنا نیوز 7 دی 1395 کبنا نیوز 8 دی 1395 کبنا نیوز 9 دی 1395 کبنا نیوز 10 دی 1395 کبنا نیوز 11 دی 1395 کبنا نیوز 12 دی 1395 کبنا نیوز 13 دی 1395 کبنا نیوز 14 دی 1395 کبنا نیوز 15 دی 1395 کبنا نیوز 16 دی 1395 کبنا نیوز 17 دی 1395 کبنا نیوز 18 دی 1395 کبنا نیوز 19 دی 1395 کبنا نیوز 20 دی 1395 کبنا نیوز 21 دی 1395 کبنا نیوز 22 دی 1395 کبنا نیوز 23 دی 1395 کبنا نیوز 24 دی 1395 کبنا نیوز 25 دی 1395 کبنا نیوز 26 دی 1395 کبنا نیوز 27 دی 1395 کبنا نیوز 28 دی 1395 کبنا نیوز 29 دی 1395 کبنا نیوز 30 دی 1395 
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۷    
گورخواب های نصیر آباد امروز فقط عکسشان منتشر شده است. بسیاری از مسائل دیگر اجتماعی وجود دارد که مرز بحران را رد کرده اند اما هنوز شکار دوربین ها نشده اند. باید فکری جدی کرد ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۵    
تیم کهگیلویه وبویراحمد با اقتدار و شکست تیم کرمان با نتیجه 5 بر 2 ضمن صعود به فینال، جواز حضور در لیگ بر تر را کسب کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۴    
جهادگران بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد پایان هر هفته در یکی از مناطق محروم استان مشغول خدمت رسانی خواهند شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۸    
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد / صدور 60 هزار شناسنامه مکانیزه در کهگیلویه و بویراحمد / گشت ارشاد در استان /چشم انداز 20 ساله گچساران برای مقابله با کمبود آب ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۴۸    
جهت به دست آوردن جواب های دقیق و قابل اطمینان نمونه برداری نمونه های لازم به آزمایشگاه فرستاده شده و بخشی نیز به آزمایشگاه های خارج از استان فرستاده شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۳    
متاسفانه اتفاق رخ داده بسیار نگران کننده بود، ولی با تحقیقات صورت گرفته این معلم از روی عمد چنین نیتی نداشت.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۸    
در این شرایط خاص و در این برهه زمانی، شخصا معتقد و متعهدم که مصلحت منطقه را در ارائه نقد ها، تخریب ها، تهمت ها، چند دستگی ها و تفرقه ها آنهم با رنگ و بوهای سیاسی، جناحی، قومی و قبیله ای نمی بینم.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۸    
معصومه سادات نیک آئین، در مسابقات انتخابی قهرمانی و سوپر لیگ کاراته کشور که در تهران برگزار گردید، برنده یک مدال طلا و یک مدال برنز در دو رشته " کاتا" و " کمیته" قهرماتی کاراته کشور شد .
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۳    
عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ با ارسال پیامی نسبت به تنبیه بدنی دانش آموز چاروسایی واکنش نشان داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۳    
جباری ضمن اینکه اعتراض به نتایج انتخابات را بهانه ای برای هتک حرمت به عاشورا و فرهنگ حسینی عنوان کرد، گفت: انتخابات بهانه بود، چرا که اعتراض به نتایج انتخابات امری نیست که با تجمع های خیابانی ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۷    
با امضا مجاز صاحبان سهام صورت گرفته و رسما طی مراسمی در دفتر مدیرعامل بانک تجارت کشور دفتر ثبت سهام و همچنین اوراق سهام به خریدار (لهراسب باقری) تحویل گردیده است که این نشان می دهد ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۲    
مستند من سیلاب و کلوار هستم با موضوع حقوق های نجومی از سید مسعود پرهیزگاری و مستند جمهوریت در جمعه بازار اثر سحر دانشور و حمیده هدایت خواه موفق به راه یابی به مرحله مسابقه این جشنواره شدند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۷    
بهترین زنان شما آن زنی است که برای شوهرش آرایش و زینت می کند، اما از بیگانگان خود را می پوشاند. و همچنین می فرمایند: هر زنی که خود را خوشبو کند و از منزل خارج شود، تا زمانی که به خانه برگردد ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۲    
به مناسبت گرامیداشت پنجم دیماه، سالروز زلزله بم، مانور ایمنی در برابر زلزله وکاهش اثرات بلایای طبیعی برگزارشد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۲    
برای نخستین بار دو مسیرعبور دوچرخه و دوچرخه سواری در بوستان های این شهر آماده بهره برداری شده است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۷    
رئیس کمیته دانشجویی حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی از جوانان برای حضور در این حزب دعوت کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت شبکه استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی استان در واگذاری خدمات خود به دفا تر پیشخوان دولت برای ارائه به مردم شریف استان تاکید کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۸    
به مناسبت گرامیداشت پنجم دیماه، سالروز زلزله بم، مانور ایمنی در برابر زلزله وکاهش اثرات بلایای طبیعی در روستای مزدک بویراحمد برگزارشد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۸    
هشتیمن نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار این استان برگزار و اسناد خزانه و مطالبات کارکنان دو موضوعی بود که در این نشست بررسی شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: تنبیه بدنی دانش آموز چاروسایی در حال پیگیری است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۳    
هشتمین نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به ریاست استاندار و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۵    
مشاور فرماندار بویراحمد کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰    
دگرگونی را نیز می توان به عنوان یک پدیده ی عادی در هر جامعه ای در هر زمان و مکانی برشمرد، و هم چنین پر واضح است که در طول تاریخ تغییر و دگرگونی طرح و برنامه ها روندی پیوسته و طولانی دارد که برای حل ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۵    
ترکیدگی لاستیک نیسان و واژگونی خودرو جان راننده اش را گرفت.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل سازمان سیما، منظروفضای سبزشهری شهرداری یاسوج از آغاز طرح ساماندهی فضای سبز تقاطع های شهری این شهربرای نخستین بار خبرداد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۵    
جلسه هم اندیشی پنجمین دوره طرح ملی دادرس در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۵    
در منشور حقوق شهروندی که اخیرا توسط دولت منتشر شده است در ماده ی 11 خود هم به حقوق زنان اشاره شده است. که این خود نماینگر توجه به حقوق زنان در سطح کلان می باشد
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۲۵    
مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از سلف سرویس مرکزی دانشگاه بازدید کردند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۷:۵۰    
برخی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از عدم پرداخت حقوق 2 تا 4 ماهه خود رنج می برند اما معاون این دانشگاه معتقد بوده نیروهای کارگری باید با این وضعیت کنار بیایند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۳:۴۰    
نوتلا معروف ترین و محبوب ترین شکلات دنیاست که طرفداران بسیاری دارد. محصولات نوتلا که باعث شده طرفداران نوتلایی در ایران به میلیون ها نفر برسد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۱:۵۰    
همایش یک روزه ائمه جمعه شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر چرام در حالی برگزار که بنر مربوط به رئیس جمهور ایران در آن همایش وارونه شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۱:۴۵    
از دل این لیگ قطعا در آینده شاهد رشد استعدادهایی خواهیم بود که در سطوح بالاتر خواهند درخشید
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۱:۴۵    
خادمی در مقام یک تکنوکرات نجیب و متدین در این سه سال و سه ماه گام هایی در مسیر توسعه و ارامش استان برداشته است که نادیده گرفتن همه ی آن ها تنها از یک ذهن منفی باف و کاملا سیاست زده بر می آید.
کبنا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۲۹    
در محور گچساران باشت تصادف یک خودروی سایپا با یک دستگاه پراید حادثه آفرید.