چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۰۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرهای فوری 30 اسفند 1399 - khabar-fouri.com

خبرهای فوری 1 فروردین 1397 خبرهای فوری 29 اسفند 1398 خبرهای فوری 31 فروردین 1399 خبرهای فوری 31 اردیبهشت 1399 خبرهای فوری 31 خرداد 1399 خبرهای فوری 31 تیر 1399 خبرهای فوری 31 مرداد 1399 خبرهای فوری 31 شهریور 1399 خبرهای فوری 30 مهر 1399 خبرهای فوری 30 آبان 1399 خبرهای فوری 30 آذر 1399 خبرهای فوری 30 دی 1399 خبرهای فوری 30 بهمن 1399 خبرهای فوری 1 اسفند 1399 خبرهای فوری 2 اسفند 1399 خبرهای فوری 3 اسفند 1399 خبرهای فوری 4 اسفند 1399 خبرهای فوری 5 اسفند 1399 خبرهای فوری 6 اسفند 1399 خبرهای فوری 7 اسفند 1399 خبرهای فوری 8 اسفند 1399 خبرهای فوری 9 اسفند 1399 خبرهای فوری 10 اسفند 1399 خبرهای فوری 11 اسفند 1399 خبرهای فوری 12 اسفند 1399 خبرهای فوری 13 اسفند 1399 خبرهای فوری 14 اسفند 1399 خبرهای فوری 15 اسفند 1399 خبرهای فوری 16 اسفند 1399 خبرهای فوری 17 اسفند 1399 خبرهای فوری 18 اسفند 1399 خبرهای فوری 19 اسفند 1399 خبرهای فوری 20 اسفند 1399 خبرهای فوری 21 اسفند 1399 خبرهای فوری 22 اسفند 1399 خبرهای فوری 23 اسفند 1399 خبرهای فوری 24 اسفند 1399 خبرهای فوری 25 اسفند 1399 خبرهای فوری 26 اسفند 1399 خبرهای فوری 27 اسفند 1399 خبرهای فوری 28 اسفند 1399 خبرهای فوری 29 اسفند 1399 خبرهای فوری 30 اسفند 1399 
خبرهای فوری   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۴۱    
خبرمهم: 10 تن از اعضای مجلس آمریکا با ارسال نامه ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور خواستار پایبندی دولت جو بایدن به سیاست "حمایت از حقوق بشر و کرامت ملت فلسطین" شدند.
خبرهای فوری   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۳    
خبرمهم: رییس پلیس راه خراسان رضوی از ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی و خروجی های مشهد خبر داد.
خبرهای فوری   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۸    
خبرمهم: مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران به بیان توضیحاتی درباره دلیل اینکه ساعت رسمی کشور با تحویل سال یک ساعت به جلو کشیده می شود، پرداخت.
خبرهای فوری   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۴    
خبرمهم: قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مهلت 72 ساعته برای خروج از شهرهای قرمز و نارنجی برای صاحبان خودروهای دارای پلاک غیر بومی خبر داد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۳۸    
خبرمهم: رئیس جمهور آمریکا در پیامی عید نوروز را تبریک گفت.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۳۸    
خبرمهم: محسن بهاروند معاون حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه، در سفر به ارمنستان با مقامات و همتایان ارمنی خود و دیگر مقامات این کشور دیدار و از استان" سیونیک "در مرز دو کشور بازدید کرد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۱۴    
خبرمهم: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خود، ضمن اعلام فهرست جدید شهر های قرمز و نارنجی ...
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۶    
خبرمهم: بانک مسکن مهلت استفاده از تسهیلات طرح 82 را تا پایان اردیبهشت ماه سال 1400 تمدید کرد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۷    
خبرمهم: کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن سری آ در فصل گذشته انتخاب شد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۱    
خبرمهم: در شرایطی که استفاده از خدمات اینترنتی افزایش یافته و به دنبال آن کلاهبرداران هم روش های جدیدی برای سرقت اطلاعات پیدا کردند ...
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۲۹    
خبرمهم: سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) اعلام کرد، یک پایگاه نظامی سعودی در فرودگاه بین المللی أبها در عسیر عربستان را هدف حمله پهپادی قرار داده است.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۵۹    
خبرمهم: وزیر آموزش و پرورش از تامین بودجه و واریز مطالبات فرهنگیان خبر داد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۱    
خبرمهم: بازی های المپیک توکیو بدون حضور تماشاگران خارجی برگزار می شود.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۵    
خبرمهم: عبدالناصر همتی از رشد مثبت اقتصادی کشور در 9 ماهه گذشته سال 99 خبر داد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرمهم: بازارهای سهام ایالات متحده از یک سو با چشم انداز روشن تر اقتصادی و از سوی دیگر با نگرانی برای افزایش سریع نرخ بهره هفته معاملاتی را منفی به پایان بردند.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۹    
خبزمهم: آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران پس از انتخاب نشدن توسط کادر فنی تیم ملی برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک، در صفحه اینستاگرام خود واکنش تندی به این اتفاق داشت.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۳    
خبرمهم: یک مقام مسئول گفت:سود عملکرد سال 98 بر مبنای تفاوت در مبلغ اسمی سهام متفاوت است.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۱    
خبرمهم: اخباری درباره تلاش برخی ها برای جذب فرزندانشان به عنوان هیئت علمی به گوش می رسد که اعتبار فرآیند جذب هیئت علمی ها را زیر سوال می برد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۲    
خبرمهم: وزیران دفاع هند و آمریکا با گسترش روابط دفاعی میان دو کشور موافقت کردند.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۹    
خبرمهم: عدم توانایی در کنار عزیزان بودن، تنها یکی از چالش های بسیاری است که همه ما در نتیجه هم گیری جهانی کرونا با آن روبرو شدیم ...
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۳    
خبرمهم: نخست وزیر پاکستان که دو روز پیش واکسن کرونا تزریق کرده بود، اکنون ابتلای وی به این ویروس همه گیر به طور رسمی تایید شد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۱۷    
خبرمهم: سردار اشتری گفت: پلیس بر اساس رنگ بندی شهر ها، با کسانی که قانون را رعایت نکنند، برخورد و آن ها را جریمه خواهند کرد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
خبرمهم: معاون اول رئیس جمهور طی پیامی فرا رسیدن سال 1400 را تبریک گفت.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۸    
خبرمهم: تاجر جوان تحصیلکرده قبل از سفر به خارج از کشور در آخرین روز سال 99 به خاطر اعتماد به دوستش راهی زندان شد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۹    
به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم ، سخنگوی کاخ سفید که گفته بود بایدن برای پیشنهاد گفت وگوی تصویری پوتین وقت ندارد ...
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۳    
خبرمهم: بر اساس گزارش ها، زلزله ای به قدرت 7.2 ریشتر در شمال شرق ژاپن به وقوع پیوست که در پی آن هشدار سونامی صادر شده است.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۷    
خبرمهم: در آخرین ساعت سال 99، تعداد سهمیه های ایران در المپیک توکیو افزایش یافت و به عدد 53 رسید.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۱    
خبرمهم: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1400 هجری شمسی، با تبریک عید عید نوروز به هم میهنان بویژه خانواده های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت هایی که نوروز را گرامی می دارند ...
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۸    
خبرمهم: رییس جمهور آغاز سال 1400 را تبریک گفت.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۷    
خبرمهم: تلویزیون دولتی چین از دستیابی وزرای خارجه چین و آمریکا به توافقی جامع بر سر اختلاف میان دو طرف و همچنین اجتناب از تقابل با یکدیگر خبر داد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۲۹    
خبرمهم: رییس پلیس راه مازندران گفت که تردد خودرو در محورهای منتهی به این استان همزمان با تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۷    
به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم ، اوزلم توره چی، یکی از کاشفان نخستین واکسن بیماری همه گیر کووید 19 می گوید به زودی از فناوری استفاده شده در تولید واکسن بیون تک-فایزر برای مقابله با بیماری سرطان ...
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۹    
خبرمهم: مخالفان کودتای میانمار همزمان با افزایش فشارهای بین المللی علیه خونتای نظامی برای متوقف کردن سرکوب طرفداران دموکراسی خواهی ،بار دیگر به خیابان ها آمدند.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
خبرمهم: متاسفانه با آغاز سفرها روند ابتلا و شیوع به ویروس منحوس کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی در مازندران رشد یافته و بهتر است مسافران به مازندران سفر نکنند.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۴    
خبرمهم: بایدن از آمریکایی ها خواست تا درمورد جلوگیری از خشونت علیه هموطنان آسیایی تبار صحبت و اقدام کنند.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۶    
خبرمهم: وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه مدعی شد که تمام موشک ها و پهپادهایی که کشورش را هدف قرار دادند یا در ایران ساخته شده اند و یا ایران آن ها را وارد کرده است.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۲    
خبرمهم: وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه سال جدید پیامی توییتری به زبان عربی منتشر کرد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۰    
خبرمهم: شنبه هفته بعدی یعنی هفتم فروردین ماه اولین روز کاری بازار سهام است. این بازار با بازدهی بیش از 150 درصدی در سال 99 بیشترین بازدهی را بین بازارها داشته است.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۱    
خبرمهم: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: اولین سهمیه بنزین یارانه در سال 1400 امشب در کارت های سوخت خودروها بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته واریز می شود.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۷    
خبرمهم: رئیس فیفا اطمینان دارد که در جام جهانی 2022 قطر ظرفیت ورزشگاه پر خواهد شد و ویروس کرونا مشکلی را به وجود نخواهد آورد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۶    
خبرمهم: سند همکاری های مشترک 25 ساله ایران و چین که طی یک سال گذشته از موضوعات روز بود و گفته می شود امتیازات بسیاری به لحاظ اقتصادی و منطقه ای برای ایران می تواندبه همراه داشته باشد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۰۵    
خبرمهم: بازار ارز و سکه در آخرین هفته اسفند 99 با ثبات نسبی همراه بود و بورس در روز های پایانی سال سبز پوش شد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۱    
خبرمهم: همانطور که می دانید افراد مختلف هنگام ابتلا به ویروس کرونا سطوح مختلفی از بیماری را تجربه می کنند. برخی نیازمند بستری در بیمارستان بوده و برخی با استراحت در منزل بهبود می یابند ...
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۳۲    
خبرمهم: سر الکس فرگوسن با اختلاف زیاد با بقیه در صدر پر افتخارترین مربیان فوتبال جهان قرار گرفته است.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۱۷    
خبرمهم: دفتر دادستانی کل لس آنجلس در بیانیه ای از آغاز بررسی شکایتی علیه 10 تبعه ایرانی به دلیل آنچه که نقض تحریم های ایالات متحده علیه ایران خوانده است، خبر داد.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۱۴    
خبرمهم: رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت بارش ها در کشور طی نوروز 1400 می گوید: درحال حاضر در کشور با کم بارشی مواجه هستیم.
خبرهای فوری   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۰۸    
خبرمهم:نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد: مراحل خروج روسیه از پیمان آسمان های باز آغاز شده است و این مراحل چندان طولانی نخواهد بود.