پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۴۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر نو 20 دی 1394 - khabareno.com

خبر نو 29 اسفند 1393 خبر نو 31 فروردین 1394 خبر نو 30 اردیبهشت 1394 خبر نو 31 خرداد 1394 خبر نو 31 تیر 1394 خبر نو 31 مرداد 1394 خبر نو 31 شهریور 1394 خبر نو 30 مهر 1394 خبر نو 30 آبان 1394 خبر نو 30 آذر 1394 خبر نو 29 بهمن 1394 خبر نو 29 اسفند 1394 خبر نو 1 دی 1394 خبر نو 2 دی 1394 خبر نو 3 دی 1394 خبر نو 4 دی 1394 خبر نو 5 دی 1394 خبر نو 6 دی 1394 خبر نو 7 دی 1394 خبر نو 9 دی 1394 خبر نو 10 دی 1394 خبر نو 12 دی 1394 خبر نو 13 دی 1394 خبر نو 14 دی 1394 خبر نو 15 دی 1394 خبر نو 16 دی 1394 خبر نو 17 دی 1394 خبر نو 18 دی 1394 خبر نو 19 دی 1394 خبر نو 20 دی 1394 خبر نو 21 دی 1394 خبر نو 22 دی 1394 خبر نو 23 دی 1394 خبر نو 24 دی 1394 خبر نو 26 دی 1394 خبر نو 27 دی 1394 خبر نو 28 دی 1394 خبر نو 29 دی 1394 خبر نو 30 دی 1394 
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۳    
از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۸    
نرخ تمامی ارزهای دولتی ثابت باقی ماند و تکان نخورد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۸    
برنج ایرانی درجه یک که هر کیلوگرم آن در فروش کیسه ای حداکثر 9000 تومان است، در مغازه های خرده فروشی و سوپرمارکت ها تا کیلویی 15 هزار تومان هم فروخته می شود؛ یعنی افزایش بیش از 60 درصدی!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۸    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: سقف کارت های اعتباری خرید لوازم خانگی ایرانی شش میلیون تومان تصویب شده و اولویت با زوجین است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۳    
یک استاد دانشگاه معتقد است: با توجه به قرار گرفتن ایران در شرایط پساتحریم، ایران از تنش های موجود آسیب کمتری نسبت به عربستان می بیند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۴۸    
هرچه از شیراز و زیبایی هایش دیده اید یا شنیده اید را باید کنار بگذارید و یک بار فقط به قصد دیدن خانه های تاریخی به این شهر سفر کنید.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۹    
میرزا قاسمی یکی از پر طرفدار ترین غذاهای گیلان و مازندران میباشد که در سراسر ایران این غذا محبوبیت خاصی دارد و به عنوان پیش غذا نیز سرو می شود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۹    
مغز به عنوان فرماندار بدن مسئول حافظه و یاداوری خاطراتمان نیز هست.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۹    
آیة صریح در قرآن بر اینکه زن نمی تواند قاضی و یا مرجع باشد وجد ندارد
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۹    
برای جلوگیری از افتادگی پوست به طور تدریجی وزن کم کنید
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۴    
ما قانون هایی که وقت دعوا کردن به همسرتان باید به آنها پایبند باشید را به شما معرفی می کنیم.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۴    
کتاب رهبری دومین کتابی است که الکس فرگوسن بعد از خداحافظی از فوتبال منتشر کرده است؛ کتابی که بیشتر از آموزه های فوتبالی، با استعاره هایی از دنیای توپ گرد، سراغ مدیریت و راه های موفقیت می رود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۴    
اگر تا به حال نان های کاسه ای ندیده اید، نان تارت گوجه فرنگی یکی از آنهاست. این نان با شکل منحصر به فردش، بسیار پر طرفدار است. داخل این نان را با انواع ماست و یا مواد دیگر می توانید پر کنید.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۴    
ممکن است فردی به ویروس ایدز (اچ آی وی) آلوده باشد، اما کاملا سالم به نظر برسد. بنابراین تنها راه مطمئن تشخیص آلودگی به ویروس ایدز انجام آزمایش خون در آزمایشگاه است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۴    
کدو پلو یک غذای سنتی آمل است که به آن کی پلا می گویند
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۴    
اگر عادت دارید همیشه پاسخ مثبت بدهید، برایتان نه گفتن ممکن است دشوار باشد اما یادگیری این مهارت بخش مهمی از مدیریت استرس و تسهیل کردن زندگی است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۷    
معمولا افراد از ترس اینکه مبادا فاش کردن این اسرار در آینده برایشان دردسرساز بشود در گفتن و عنوان کردن این مسائل دچار شک و تردید می شوند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۲    
من ترانه... از آن فیلم هایی است که هر بازیگری دوست دارد در شروع حرفه بازیگری اش در پرونده اش داشته باشد. ترانه علیدوستی در آن زمان هجده ساله بود و این فیلم اولین تجربه بازیگری او به حساب می آمد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۸    
تاثیرگذاری روی تربیت جنسی بیشتر معطوف به استفاده مناسب یا نامناسب از فضاهای مجازی است
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۸    
لوکس گرایی، آنچه که امروزه بیشتر در غالب چشم و هم چشمی و تجمل گرایی در آمده است تا یک سبک و سیاق و سلیقه ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۸    
سحر قریشی و امید علومی برای اولین بار از زندگی مشترک و عشق شان می گویند و از حرف و حدیث ها خلاص می شوند...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۰    
هنگام برداشت ابروهایتان بیش از حد به آینه نزدیک نشوید
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۰    
یک زن مصری در فرودگاه "جازان" عربستان در اعتراض به درخواست خدمه پرواز برای قرار دادن چمدانش در بخش بار هواپیما، تهدید کرد که هواپیما را منفجر می کند!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۵    
راز سلامتی هیلاری کلینتون در استفاده از فلفل است. غذاهای تند برای سلامتی مفید هستند، از جمله خطر مرگ ناشی از شرایطی همچون بیماری قلبی، سرطان، و بیماری تنفسی را کاهش می دهند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۵    
شما هم مانند بسیاری افراد دیگر برای سلامت خود برنامه هایی دارید، اما تصور میکنید این کار بدون کاهش وزن ممکن نیست،به همین علت اهدافی مانند برنامه کاهش وزن برای خود طراحی میکنید.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۵    
در برخی موارد علت کوتاهی قد به اختلالات کروموزومی و سندرم ترنر و یک نقص ژنتیکی در استخوان بازمی گردد که راه درمانی هم برای آن وجود ندارد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۰    
قیمت All In One اپل ، قیمت All In One ایسوس ، قیمت All In One دل ، قیمت All In One ای سونیک ، قیمت All In One اچ پی ، قیمت All In One لاویتا ، قیمت All In One لنوو ، قیمت All In One میتاک ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۰    
سرباز امریکایی که بن لادن را به قتل رسانده بود، تحت تاثیر این قتل جنسیتش را تغییر داد. او گفته است که پس از کشتن بن لادن ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۰    
پدر و پسر جنایتکار که درطول 15سال، 13 قتل هولناک را درپرونده جنایی خود ثبت کرده بودند، به زودی در دادگاه محاکمه می شوند ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۰    
کم خوابی باعث ابتلا به برخی از بیماری ها خواهد بود.کم خوابی و بی خوابی با ابتلا به چاقی، افزایش فشارخون، بیماری های قلبی- عروقی و افسردگی همراه است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۰    
رحیم ایرانیان علیرضا منصوریان بیرانوند دروازه بان ماست و باید با ما بیاید...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۳    
رابعه اسکویی پس از چند روز که شایعه حضورش در شبکه جم خبر ساز شده بود سکوت کرد اما بالاخره با انتشار تصویری بدون حجاب از خود به تمام حرف و حدیث ها پایان داد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۹    
مهدی پاکدل در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون کیمیا توانسته رقیب سریال های طولانی مدت شبکه های ماهواره ای باشد، گفت: به هر حال این اولین تجربه بود
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۹    
در حالی که بیشتر بازیگران آرزو دارند تا روزی پشت دوربین قرار بگیرند، لئوناردو دی کاپریو گفت هرگز چنین آرزویی در سر نمی پروراند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۹    
نشست کارشناسی تیم های مذاکره کننده هسته ای ایران و گروه 1+5 در راستای بررسی چگونگی اجرای برجام از روز پنجشنبه در ژنو آغاز شده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۹    
هنگامه قاضیانی در جدیدترین تجربه ی هنری اش در تالار وحدت روی صحنه رفت و قطعات موسیقی خاطره انگیزی را با تنظیمی متفاوت برای بانوان اجرا کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۹    
سلام بمبئی با بازی محمدرضا گلزار که ملودرامی عاشقانه است، داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۴    
محسن امیریوسفی در پی عذرخواهی دبیر جشنواره ی فیلم فجر، خطاب به او گفت: جناب آقای حیدری، عذرخواهیتان قابل تقدیر است ولی به بخشش نیاز ندارم!
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۹    
وکیل سوشا مکانی اتهام اصلی سوشا و جزئیات پرونده را مطرح کرد...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۹    
رئیس مؤسسه مطالعات خاورمیانه مسکو در اظهاراتی اعلام کرد تقابل مستقیم تهران و ریاض منجر به فروپاشی و نابودی عربستان سعودی خواهد شد و سعودی ها به رغم ثروت خود و حمایت های آمریکا در برابر ایران بازنده ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۹    
شاهرخ سبک دست هدف مهم استقلال آشتی دادن باشگاه با هواداران است...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۹    
وزیر امور خارجه عراق گفت که بغداد قصد میانجی گری میان ایران و عربستان برای کاهش تنش ایجاد شده میان دو کشور را دارد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۹    
حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت خارجه، با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک صدا وسیما ، اظهار کرد : حمله به سفارت عربستان در تهران به هیچ وجهه قابل دفاع نیست و از تمامی ابعاد و جهات محکوم است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۵    
مدیرمسئول روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود فاش کرد نه فقط از آقای سیدحسن خمینی نیز مانند سایر نامزدها برای شرکت در آزمون مجلس خبرگان دعوت شده است، بلکه دعوت اختصاصی از ایشان هم صورت گرفته است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۵    
نشست خبری علیرضا زاکانی نماینده تهران در مجلس ساعت 9 صبح فردا (یکشنبه) در محل خبرگزاری فارس با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می شود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۵    
به خاطر خودم و اینکه در آینده وضعیت بهتری داشته باشم تصمیم به جدایی گرفتم...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۵    
سپاه پاسداران بخشی از انبوه موشک های بالستیک عماد را در جریان بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از تونل زیرزمینی موشکی خود به نمایش گذاشت.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۵    
ساعاتی بعد از انتشار شایعه خودکشی سوشا مکانی در زندان و تکذیب آن، عکس و خبر مربوط به بازداشت سوشا در اکثر رسانه های جهانی منتشر شده است...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۵    
یک هفته قبل از دربی به خواستگاری رفته بودم. یادم می آید پدر همسرم گفت دربی را ببرید بعد بیا خواستگاری...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی وزارت کشور گفت: برکناری معاون امنیتی استانداری تهران به دلیل حادثه تعرض به سفارت عربستان بود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می گوید کنگره برای پاسخ به ایران منتظر واکنش اوباما نمی ماند و خود دست به کار می شود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۰    
رئیس کمیته فوتسال اعلام کرد لیست تیم ملی در فدراسیون لو رفته است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۰    
وزیر خارجه ایران گفت : تاکنون اقدامات منفی عربستان را با بردباری پاسخ داده ایم چرا که تعقل ایرانی با رویکردهای نسنجیده و خام مقامات عربستان همواره فاصله دارد و ما به دنبال تنش در منطقه نیستیم.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۰    
هافبک سابق استقلال رسما به تیم سیاه جامگان پیوست....
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۰    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه در راستای گفت وگو و رایزنی با مقامات جمهوری اسلامی ایران بامداد فردا (یکشنبه) در سفری یک روزه وارد تهران می شود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مقامات سعودی در روزهای اخیر نشان دهنده رفتار سیاسی سبک آنها و از سر دشمنی با ملت ایران است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۵    
باورکردنی نیست اما حقیقت دارد که شماره 8 پرسپولیس برای تصاحب این شماره 150 میلیون تومان ضرر کرده است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۵    
قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) فهرست ورزشکارانی که در سال 2015 میلادی مرتکب به تخلف دوپینگ شده اند را اعلام کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۰    
کانون هواداران باشگاه ملوان در بیانیه ای تند،نسبت به تغییر نظر ستاد کل نیروهای مسلح درباره وضعیت مهدی شریفی واکنش نشان داد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۰    
رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم: ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد انتخابات مال رهبری نیست مال ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۰    
پرسپولیس که بد ون گلر نمی ماند ، ما می خواستیم به بهترین شکل این ماجرا را حل کنیم ولی به خاطر منیت و خود خواهی نخواستند این کار انجام شود ....
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۰    
این تیم به یک هافبک طراح نیاز دارد تا بتواند مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد....
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۵    
تیم الغرافه قطر که مسعود شجاعی،ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الاتحاد عربستان می رود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۰    
بیانیه ضدایرانی شورای همکاری خلیج فارس و سخنان الجبیر در حالی مطرح شده که وزیر امور خارجه ایران در نامه هایی جداگانه به دبیر کل سازمان همکاری های اسلامی و وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان ملل اعلام کرد ...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۰    
... زمانی که این حقیقت را در کنار زرادخانه تسلیحاتی عظیم عربستان و ایدئولوژی هردمبیل حاکم بر این کشور قرار دهیم، این حکومت پادشاهی را فوق العاده خطرناک می یابیم.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۰    
عقیل اعتمادی واکنش دروازه بان لژیونر به احتمال پرسپولیسی شدنش...
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۰    
یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا که در کنترل جمهوری خواهان است پیش نویس مصوبه ای را تصویب کرده است که به اعتقاد کاخ سفید می تواند گامی در جهت تضعیف توافق هسته ای با ایران باشد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۰    
جلسه فوق العاده شورای همکاری خلیج فارس، به درخواست عربستان و جهت بررسی تنش های اخیر تهران- ریاض برگزار شد
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۶    
معاون وزارت اطلاعات گفت: اخیرا اعضای یک باند با همکاری معاون یکی از بانک های کشور در صدد اختلاس و انتقال مبلغ 8600 میلیارد ریال به خارج از کشور بوده که توسط سازمان اطلاعات تهران دستگیر شدند.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۶    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با قرار وثیقه میلیاردی موقتا از زندان آزاد می شود.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۱    
معاون حقوقی رئیس جمهور از راه اندازی کانال تلگرامی قوانین و مقررات کشور خبرداد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۱    
تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش منطقه سربند شهرستان شازند و همچنین مدارس شهرستان کمیجان به دلیل بارش برف و کولاک، در روز یکشنبه در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۷    
استاندار تهران در رابطه با تغییر معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران و موضع گیری سخنگوی وزیر کشور در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۷    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۲    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
خبر نو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۰:۰۸    
از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...