پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۸May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر فوری 8 اردیبهشت 1403 - khabarfoori.com

خبر فوری 1 فروردین 1396 خبر فوری 29 اسفند 1397 خبر فوری 29 اسفند 1398 خبر فوری 30 اسفند 1399 خبر فوری 14 آبان 1400 خبر فوری 29 اسفند 1401 خبر فوری 29 اسفند 1402 خبر فوری 31 فروردین 1403 خبر فوری 1 اردیبهشت 1403 خبر فوری 2 اردیبهشت 1403 خبر فوری 3 اردیبهشت 1403 خبر فوری 4 اردیبهشت 1403 خبر فوری 5 اردیبهشت 1403 خبر فوری 6 اردیبهشت 1403 خبر فوری 7 اردیبهشت 1403 خبر فوری 8 اردیبهشت 1403 خبر فوری 9 اردیبهشت 1403 خبر فوری 10 اردیبهشت 1403 خبر فوری 11 اردیبهشت 1403 خبر فوری 12 اردیبهشت 1403 خبر فوری 13 اردیبهشت 1403 خبر فوری 14 اردیبهشت 1403 خبر فوری 15 اردیبهشت 1403 خبر فوری 16 اردیبهشت 1403 خبر فوری 17 اردیبهشت 1403 خبر فوری 18 اردیبهشت 1403 خبر فوری 19 اردیبهشت 1403 خبر فوری 20 اردیبهشت 1403 
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۶    
پلتفرم فیلیمو با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال حشاشین به پخش این سریال ادامه می داد که سر انجام شامگاه 10 اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۶    
اولین واکسن سفارشی مبتنی بر فناوری ام آر ان ای برای بیماران مبتلا به ملانوما، کشنده ترین سرطان پوست، در بریتانیا آزمایش شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۷    
دانشمندان برای اولین بار موفق به ساخت ورقه هایی از طلا شدند که ضخامت آن ها تنها یک اتم است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۷    
به تازگی مطالعه ای منتشر شده است که در آن تاثیرات احتمالی مصرف چای سبز رست شده ژاپنی و چای سبز معمولی بر عملکرد ذهنی در مقایسه با آب ساده مورد بررسی قرار گرفته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۳    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد، از کشف 26 کیلو موادمخدر از نوع تریاک خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۲    
مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۴    
روزنامه همشهری در مطلبی با عنوان یک زندگی سگی به قلم فاطمه عسگری نیا به شغل جدیدی که این روزها در ایران مُد شده، پرداخت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
بادبان های خورشیدی راهی مرموز و باشکوه برای سفر در وسعت فضا هستند. آنها با شباهت به بادبان کشتی ها یکی از کارآمدترین راه ها برای فراهم کردن نیروی رانش فضاپیماها در فضا هستند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۳    
علاوه بر کلسیم، ویتامین D نیز در تقویت استخوان ها و بهبود رشد قدی نقش دارد. ویتامین D به تراکم و استحکام استخوان ها کمک کرده و کمبود آن می تواند به ضعف عضلانی و اختلال در رشد قد منجر شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۴    
بر اساس یک مطالعه جدید، شیر گاو حاوی نانوذراتی است که می تواند برای ارائه درمان های مبتنی بر آران ای (RNA) اصلاح کننده بیماری به صورت خوراکی استفاده شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۷    
استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: در این شرایط اقتصادی به جای اینکه به ایجاد آرامش کمک کنیم با این مداخله های اجتماعی مردم عصبانی را عصبانی تر می کنیم ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۷    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: اگر فردی احساس چاقی می کند یا از وزن خود رضایت ندارد به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۹    
تصویری از محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون در کنار خودرو تسلا سایبرتراک منتشر شده است. تسلا سایبرتراک یک خودروی تمام الکتریکی در سبک وانت است که توسط تسلا طراحی و ساخته می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
یک روانشناس اشاره می کند علیرغم آن که صدام حسین روان پریش نبود، اما گرایش پارانوئیدی قوی ای داشت. او برای تلافی کردن آماده بود و بدون دلیل خود را در محاصره دشمنان می دید ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۲    
تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی شرکت دخانیات ایران در تماسی با خبرگزاری پارس وجود کافور در سیگارهایی را که توسط این شرکت عرضه می شود تکذیب کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
نکته مهم بازار ارز این جاست که در عین ریزش قیمت ها ولی خریداری در بازار ارز وجود ندارد و همه چشم انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
در بحث مراسم های عروسی، سلبریتی ها بسیاری از اوقات با مهمانی های مجلل و پرزرق و برق خود، جریان ساز می شوند و استانداردهای تازه ای به وجود می آورند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: مروری بر متن لایحه عفاف و مسیری که تاکنون طی کرده است، این نگرانی جدی را پیش می کشد که مبادا همان گونه که برجام به جای لغو تحریم ها، تعداد آنها را دو برابر کرد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۷    
ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی خود است؛ طرحی بلندپروازانه که هدف آن برآورده کردن نیاز های این کشور در حوزه نیروی دریایی است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین گشایش جشنواره شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه گفت ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۴    
پژوهشگران فناوری جدیدی را توسعه داده اند که با آن می توانند محتویات چربی یا همان لیپیدهای موجود در سلول های سرطانی را مشاهده و مطالعه کنند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۳    
انتظارات تورمی تحت تاثیر اخبار و رویدادها تغییر می کند، خوش بینی به آینده می تواند منجر به کاهش تورم شود و بدبینی نسبت به آینده بر آتش انتظارات تورمی می دمد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۷    
یک روزنامه کویتی مدعی شد: تقاضای خرید تسلیحات ایرانی به شدت رو به افزایش است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۷    
به دنبال برگزاری یک مهمانی در شیراز که همه مهمانان پزشک بودند، 29 پزشک به خاطر مصرف مشروب تقلبی (متانول) دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۲:۱۷    
متهم با این ادعا که مقتول با همسرش رابطه داشت، او را با چاقو کشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۷    
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تداوم مداخله جویی واشنگتن در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران و سکوت درباره بازداشت دانشجویان آمریکایی و سرکوب آنان از سوی پلیس این کشور ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۷    
پسری نوجوان از چهار نفر شکایت کرد و مدعی شد از سوی آنها مورد تجاوز قرار گرفته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۹    
در شرایط تحریمی، قطعه سازان نیز دچار چالش های فراوانی اند. اگرچه ادعا می شود که به اندازه نیاز کشور، تولید وجود دارد، اما قیمت های بالا و کیفیت های متوسط ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۲    
دو منطقه 1 و 3 تهران، مناطق شمال شهر محسوب می شوند که همواره قیمت فروش آپارتمان در آنها، اختلاف چشمگیری با قیمت میانگین شهر دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۷    
چند روز پیش اعلام شد، چند فرد مسلح که یونیفرم نظامی به تن داشتند، یکی از مجریان عراقی را که به باربی عراق شهرت دارد ربودند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۷    
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد خودروی حاییم بیتون وزیر اسرائیلی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۹    
فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت 1403 به بیش از 44 میلیارد و 783 میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته ای که گذشت رکورد تازه ای به ثبت رساند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۳    
یک پزشک در راستای خودکشی یکی دیگر از اعضای جامعه پزشکی به خبرآنلاین می گوید: شاید اندیشیدن به تصمیم خودکشی، یک تجربه مشترک برای اکثر افراد در هر جایگاهی باشد، اما در مورد خودکشی دکتر آل سعیدی ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۱    
مدیر کل فرهنگی وزارت علوم گفت: کلاس های دانشگاه های سراسر کشور فردا از ساعت 12 تا 14 برای شرکت در تجمعات حمایت از دانشجویان آمریکایی تعطیل شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۵    
آنچه باید از مبلغ، بازپرداخت، نرخ سود و میزان اقساط وام ازدواج، وام قرض الحسنه 300 میلیونی، وام فرزندآوری، وام تعمیر مسکن، وام خوداشتغالی و وام خرید مسکن بدانید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۲    
قرارداد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در یک صورت با این باشگاه قطعی خواهد شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۹    
مهران مدیری مدتی است با تولید و پخش برنامه اسکار ، در کنار پیگیری ماجرای اختلافش با صداوسیما بر سر دورهمی و اخیرا هم خبر ساخت سریال جدیدش، نگاه ها را به خود معطوف کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۳    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، گفت: ساخت هواپیمای مسافربری 72 نفره که به عنوان یک پروژه دانشگاهی در دانشگاه امیرکبیر پیگیری می شود پروژه خوبی است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۲    
آیا می توانید زمانی را به خاطر بیاورید که پیش از یک رویداد بزرگ زندگی استرس داشتید و پس از آن احساس کردید وزنه ای از روی دوش تان برداشته شده است؟ این فرآیند افزایش پاسخ به استرس و سپس احساس آرامش ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۷    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: مدل های هواشناسی وقوع بارندگی شدید جنوب کشور و کشور های حاشیه خلیج فارس را از قبل پیش بینی کرده بودند این در حالیست مهف مدل ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۲    
از ایالات متحده تا فرانسه و استرالیا، دانشجویان دانشگاه های مختلف تبدیل به بخشی از تظاهرات حامی فلسطین شده اند؛ تظاهراتی که دانشجویان دانشگاه کلمبیا آن را آغاز کرده اند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶    
جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده، اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۷    
آغاز ساخت یک شهرک جدید در جیرفت و در عرصۀ شهر باستانی معروف به دقیانوس ، این محوطه تاریخی را در تهدید قرار داده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۱    
سازمان تاکسیرانی تهران گفت: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می کند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۹    
گلکسی A25 در بخش دوربین و نمایشگر اوضاع بهتری از ردمی نوت 13 دارد اما موقع مقایسه باتری و پردازنده، نمی توانیم به راحتی از اسم گوشی چینی بگذریم.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۶    
خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۰    
شرکت کلاین ویژن با خودروی پرنده خود به نام ایرکار (AirCar) متعلق به کشور اسلواکی اولین پرواز مسافربری جهان را با خودروی پرنده خود انجام داد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۷    
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری دستگیر شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۱    
شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین ویدئوی جدیدی از دو اسیر اسرائیلی منتشر کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۰    
منتخب مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۴    
یک منبع آگاه از ابراز پشیمانی برخی چهره های فعال که در ایام اغتشاشات زن، زندگی، آزادی به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۷    
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی گرگان گفت: همه کارگران در شرایط بد معیشتی قرار دارند که کمتر کسی سراغ آن ها را می گیرد و همه می دانیم که افزایش دستمزد کارگران عقب تر از رشد تورم است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۱    
اعتراضات دانشجویی در دانشگاه های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه ها کلاس های ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۶    
یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۸    
یک شهروند مصری در حال جمع آوری تابوت و مومیایی در محل سکونت خود در اسیوط با هدف تجارت آنها دستگیر شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۲    
ویدئو منتسب به بن گویر وزیر امنیت ملی اسرائیل که برای جای پارک خودرو اسلحه میکشد. او دیروز در تصادفی دچار حادثه شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۴    
تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
فروش اقساطی خودرو کارکرده فقط به مدل های اقتصادی و داخلی مربوط نمی شود و خیلی از فروشنده ها بابت پیدا کردن مشتری دست به نقد برای ماشین های مونتاژی و گرانقیمت ناامید شده اند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۲    
ورود آلاینده ها به دریای خزر حال و روز بزرگترین دریاچه بسته جهان را در شمال و جنوب آن آلوده کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۷    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: ساختار سه جانبه در دولتهای مختلف نقض شده است اما مسئله این است که باید برای قدرتمند کردن و واقعی تر کردنِ این ساختار تلاش کنیم ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۰    
خاطرات جالب همکاری با ویگن و عارف در مولن روژ، خوانندگی در جایی که زمانی صاحب آن، خانم دلکش بود، لباسی که در خشکشویی گیر کرده بود(به دلیل فوت پدر صاحب مغازه)، کت وشلواری که با آن، بالاجبار ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۷    
ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش ها شده و به گفته واسطه های ملکی، برای آپارتمان هایی که با قیمت های اعلامی جدید عرضه می شوند مشتری چندانی وجود ندارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۷    
مربی پرتغالی سپاهان، به لحاظ اخلاقی بی تردید یکی از متفاوت ترین مربیان خارجی است که در سال های اخیر به فوتبال ایران آمده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
ام فهد، ستاره عراقی شبکه اجتماعی تیک تاک روز جمعه به ضرب گلوله در بغداد، پایتخت این کشور کشته شد. این اینفلوئنسر عراقی سال گذشته به اتهام انتشار ویدئوهایی که خلاف عفت تشخیص داده شده بود به زندان ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۱    
آتش سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۴    
استاد اقتصاد دانشگاه و رئیس موسسه مطالعات دین و اقتصاد گفت: به عنوان یک هدیه به تمام نهادهای نظارتی کشور و به ویژه به روسای قوا که اکنون اختیارات بی سابقه دارند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۵    
دکتر سعید طالبی حقوقدان معتقد است در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری زمان مذاکره و صلح پایدار با جهان نه فقط ذیل برجام بلکه در کلیه اختلافات فی مابین است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۲    
جام حذفی، زیباست چراکه قربانگاه بزرگان است! در فوتبال هر کشوری، تیم های ضعیف ، یا تیم هایی که جزو غول های مدعی نیستند، در جام حذفی می توانند طعم "قهرمانیِ کشوری" را بچشند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۷    
احمد ابوالقاسمی با حضور در برنامه جعبه سیاه شبکه افق از نسبت فامیلی اش با علیرضا قربانی، خواننده کشورمان گفت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۶    
کشورهای عربی منطقه بیش از اینکه بخواهند در مقابل ایران و در کنار اسرائیل قرار بگیرند، مایلند تعادلی بین ایران و اسرائیل را در روابط خود حفظ کنند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا سریال حشاشین را غیرمجاز اعلام کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۰    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: در جلسه شورای عالی محیط زیست به وزیر نیرو گفتم چطور می خواهی برق خودرو های برقی را تامین کنی؟
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۵    
این ب ام و ویژه مسابقات در سال 1979 رونمایی شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۰    
سودان خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت به منظور بررسی تجاوز امارات به خاک خود شد و اعلام کرد رفتار امارات بیانگر نقض آشکار منشور سازمان ملل است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۰    
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی با یک قبضه کلت کمری خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۴    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع بندی نرسیده ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۱    
قصه از این قرار است که ظاهرا وزارت ارشاد برای کاهش مصرف دخانیات در میان جوانان، در یک طرح بالنی و آزمایشی از ترکیب گاز های شیمیایی N2O و اکسیژن یا.. ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۵    
نماینده تبریز در مجلس گفت: در جامعه این گونه بحث می شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می روند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۹    
طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان نهضت ملی مسکن، آورده خود را باید در بازه های 4 ماهه و هر بار 40 میلیون تومان واریز کنند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده اند، 8 میلیارد تومان بوده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۷    
مزدا آر ایکس-7 خودرویی است که در سال های 1978–2002 توسط شرکت مزدا در هیروشیما، ژاپن تولید شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۲    
رئیس جامعه دندانپزشکی ایران گفت: هزینه های دندانپزشکی در کشور گران نیست، بلکه درآمد های مردم کم است و این درآمدِ کم جوابگوی همۀ نیاز ها نیست.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۵    
برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می توان از محمدباقر قالیباف ، منوچهر متکی ، مجتبی ذوالنوری ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۹    
وزیر امور خارجه در گفتگو با همتای پرتغالی خود با توجه به موضوع رهایی خدمه کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط ایران گفت: به سفرایشان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل شان را اعلام کرده ایم.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۱    
مقایسه دو گشت ارشاد حاکی از آن است که دو بار این طرح شکست خورده است و هر دو شکست جزو موضوعات منفی کارنامه دولت است. گشت ارشاد عفاف و حجاب بدون قانون، کار خود را انجام می دهد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: طرح نور در چارچوب قوانین و مقررات و با حمایت همه دستگاه ها باید با قاطعیت تداوم پیدا کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
ارقام پیشنهادی فروشنده های شاهین دنده ای و کوییک GX در اولین روز معاملاتی هفته پنج میلیونی افزایش پیدا کرده است و 206 تیپ 3 پانوراما 670 میلیون فروخته می شود و قیمت تارا دنده ای در بازار آزاد به 825 ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
فرزانه فصیحی بانوی ملی پوش دوومیدانی ایران به رقابت های لیگ الماس دعوت شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
اگر پدران سنت زده ما خطاب به معلمان می گفتند " گوشت فرزندم مال تو استخوان اش مال من! " این روز ها بسیاری از والدین نادانسته مجوز برخورد شدیدتر را به مدارس فرزندان شان می دهند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
عکسی که مدارگرد مارس اکسپرس از منطقه ای در نزدیکی قطب جنوب مریخ ثبت کرده است، ویژگی هایی را روی سطح سیاره سرخ نشان می دهد که به عنکبوت شباهت دارند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۷    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: صاحبان املاک به فکر حفظ سرمایه شان هستند. برخی از موجران سعی دارند تا نرخی که اعلام می کنند بیش از نرخ تورم باشد از این رو افزایش 40 درصدی یا بیشتر از این نرخ هم در بهار ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
بازیکنان زیادی در لیگ برتر انگلیس به مواد مخدری به نام اسنوس اعتیاد پیدا کرده اند که موجب نگرانی باشگاه ها شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
قیمت سنگ قبر در ارزان ترین حالت از 4 میلیون تومان شروع می شود و در برخی مواقع به 80 میلیون تومان هم می رسد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت ...
  • ۱