دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 15 شهریور 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 شهریور 1395 خبر آنلاین 2 شهریور 1395 خبر آنلاین 3 شهریور 1395 خبر آنلاین 4 شهریور 1395 خبر آنلاین 5 شهریور 1395 خبر آنلاین 6 شهریور 1395 خبر آنلاین 7 شهریور 1395 خبر آنلاین 8 شهریور 1395 خبر آنلاین 9 شهریور 1395 خبر آنلاین 10 شهریور 1395 خبر آنلاین 11 شهریور 1395 خبر آنلاین 12 شهریور 1395 خبر آنلاین 13 شهریور 1395 خبر آنلاین 14 شهریور 1395 خبر آنلاین 15 شهریور 1395 خبر آنلاین 16 شهریور 1395 خبر آنلاین 17 شهریور 1395 خبر آنلاین 18 شهریور 1395 خبر آنلاین 19 شهریور 1395 خبر آنلاین 20 شهریور 1395 خبر آنلاین 21 شهریور 1395 خبر آنلاین 22 شهریور 1395 خبر آنلاین 23 شهریور 1395 خبر آنلاین 24 شهریور 1395 خبر آنلاین 25 شهریور 1395 خبر آنلاین 26 شهریور 1395 خبر آنلاین 27 شهریور 1395 خبر آنلاین 28 شهریور 1395 خبر آنلاین 29 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 شهریور 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۱    
ایرنا نوشت: محمود عباس رئیس حکومت خودگردان فلسطین با انجام مذاکرات مستقیم با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روسیه موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۸    
مهر نوشت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهم خود در آستانه ایام حج، ضمن تبیین نقشه راه وحدت بخش برای مسلمانان جهان، بر لزوم مقابله همه جانبه با کارشکنی های سعودیها در تمامی زمینه ها تأکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۵    
رئیس هیات فوتبال کیش مانع از برگزاری بازی لیگ دویی نمایده این جزیره شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۲    
ایرنا نوشت: بسیاری از اعضای گروههای تروریستی برای جنگیدن در کنار ارتش ترکیه و دریافت 400 دلار، جنوب حلب را رها کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۳۶    
مهر نوشت: نگرانی، یکی از دلایل پیری زودرس و تضعیف جسم است اما آیا نگرانی می تواند دلیلی برای سفید شدن موها باشد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۲۶    
ایرنا نوشت: اعضای ائتلاف ملی با حضور وزیر خارجه و رییس ائتلاف ملی و حیدر العبادی نخست وزیر عراق با انتخاب سید عمار حکیم به ریاست ائتلاف ملی برای یک دوره یک ساله موافقت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۲۳    
لئوناردو پادوانی بالاخره قراردادش را با استقلال امضا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۳    
ایرنا نوشت: یازدهمین اجلاس سران گروه جی 20 که چین برای نخستین بار آن را میزبانی می کرد امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای در شهر هانگ جو مرکز استان جه جیانگ در شرق این کشور خاتمه یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۷    
متن زیر به قلم دکتر رسول جعفریان در تلگرام شخصی وی منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۷    
ایسنا نوشت:محمدرضا خاتمی با بیان این که روز چهارشنبه شماره ناشناسی با من تماس گرفت و از من خواست که شنبه در دادگاه حضور پیدا کنم، گفت: بنده به دادگاه نرفتم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۸    
کارلوس کی روش اسامی بازیکنان ایران برای بازی با چین را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۱۹    
ایسنا نوشت: بر اساس گزارش رسانه های اسرائیلی، این رژیم در تلاشی برای حل نهایی راز سرنوشت رون آراد خلبان نیروی هوایی این رژیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۱۹    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسئله ای که پیش آمد به دلیل برداشت بد قطری ها از خوشحالی جواد نکونام بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۱۳    
معاون اول رییس جمهور گفته دولت به خوبی از شوک نفتی عبور کرد. این خبر دستمایه علیرضا پاکدل برای انتشار کاریکاتور در روزنامه اعتماد شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۳    
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور انسان دوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری گفت: ایران در دسترسی به سازمان های بشردوستانه و ارائه خدمات، نقش کلیدی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۷    
خانه ملت نوشت:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرانسه کشوری تأثیرگذار در اتحادیه اروپا و 1+5 است، گفت: فرانسه می تواند در اجرای بهتر برجام نقش مثبتی را ایفا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۴۷    
از دیر بازهمواره حدی دائمی از تب و تنش های جدی میان ایران و اعراب خصوصا عربستان وجود داشته است.پازلی از اختلافات بر سر امنیت منطقه تا قیمت نفت، مرز های آبی ،جنگ ظفار،موضوع بحربن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۷    
پلیس راهور تهران پیش از این گفته بود با تخلفات شبانه برخی رانندگان بی مبالات، برخورد می کند ولی مردم همچنان از دست برخی از این رانندگان گلایه می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۴    
در حالیکه مورینیو شدیدا دنبال جذب آنتونیو گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید است، او گفته تا زمانی که سیمئونه در این تیم باشد، دوست دارد در اتلتیکو بماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تازه ترین نشست خبری خود از درخواست برخی بازیگران سفر کرده به خارج برای بازگشت به ایران خبر داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۷    
مهر نوشت: تحقیقات نشان می دهد که تنها 5 هزار گوریل شرقی در دنیا وجود دارد و این یعنی این جانور در آستانه انقراض نسل کامل قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۴    
در گزارش تصویری زیر بازی نور در آسمان دریاچه ای در شهر هانگژو مرکز استان چجیانگ چین را می بینید. اجلاس گروه جی 20 دراین شهر برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۰    
ایرنا نوشت: محققان انگلیسی در تلاش برای محافظت از بیماران مبتلا به سکته مغزی از آسیب های مخرب مغزی، در حال آزمایش فناوری خنک کننده ای هستند که دمای بدن بیمار را کاهش می دهد و با استفاده از یک لباس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۷    
محمود مکتبی می گوید: پروژه هنری کوچ رو که شهریور ماه در کشور آفریقای جنوبی برگزار می شود، در ادامه آذرماه امسال با حضور 9 هنرمند مشهور بین المللی و 12 هنرمند ایرانی در شهرهای تهران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۴    
آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با مفاسد بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی به موضوع واگذاری املاک شهرداری اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۴    
حسن کریم زاده این کارتون را در روزنامه شهروند منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۷    
روزنامه خبرورزشی نوشت: ... جای ساسان انصاری خالی است. عجب بچه خوبی بود و حیف شد از پرسپولیس جدا شد. او باید برود تا بعضی ها که آن بازی ها را درآوردند، تلفن خود را خاموش کردند و جواب باشگاه را ندادند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۷    
سلامت نیوز نوشت: آیا مدتی است حس می کنید نسبت به گذشته بیش تر احساس خستگی می کنید، بیش از پیش دمدمی مزاج شده اید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۴۵    
ایسنا نوشت: ناسا به دنبال یک محل فرود برای ماموریت بعدی مریخ نورد در سال 2020 است. آژانس فضایی آمریکا از میان تمام پیشنهادات ارائه شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۵    
ابراهیمی ترکمان، در ادامه برنامه سفر خود به آفریقای جنوبی با تأکید بر اجرای دقیق توافقات فی مابین جهت شناخت و تعامل هرچه بیشتر دو ملت گفت: تعاملات و ارتباطات فرهنگی و علاقه مندی دیدگاه های دو طرف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۲    
ایرنا نوشت: شرکت بازاریابی نفت عراق (سومو) روز دوشنبه اعلام کرد که تولید نفت این کشور در ماه آگوست (مرداد / شهریور) به چهار میلیون و 638 هزار بشکه در روز رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۲    
هشتاد و هفت درصد از پرستاران از شغل خود ناراضی هستند! این خبر دستمایه کارتون علی پاکنهاد برای ماهنامه خط خطی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۵    
روزنامه خبرورزشی نوشت: بیشتر ما کی روش را دوست داریم، می دانید چرا؟ چون او در مواقعی که لازم است، یک ایرانی تمام عیار می شود و حتی شاید از ما هم بیشتر حرص می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۹    
سرپرست هیات نظامی کشور ایتالیا ضمن دعوت از ناوگروه های ایرانی برای حضور دراین کشور گفت:در آینده شاهد پهلوگیری ناوهای کشور ایتالیا در بنادر جنوبی و تحت حوزه ماموریتی نیروی دریایی ارتش ایران خواهیم بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۹    
حمید بعیدی نژاد امروز در دیدار با وزیر خارجه انگلستان استوارنامۀ خود را به عنوان سفیر جدید ایران در لندن تقدیم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۹    
سالن استاد فنی زاده موسسه منشور هنر، از بیست و یکم شهریور پذیرای نمایش های گمشده در یانکرز و سعادت مردمان تیره روز خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۲    
حضور هیات مدیره شرکت ایرالکو در صف مقدم استقبال از معصومه ابتکار در نشستی که رئیس سازمان محیط زیست کشور با مسئولان استان و شورای شهر در استانداری مرکزی داشت با اعتراض جدی رئیس شورای شهر و انتقاد از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۳    
اوباما طی دیدار با پوتین مذاکرات با سوریه را موثر دانست ولی از عدم اعتماد بین آمریکا و روسیه سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۳    
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سابق موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با ارائه توضیحاتی موضوع اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان را رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۳    
ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: جریان تحجر جریانی است که خطرش از خطر سکولار در جامعه مسموم و کشنده تر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۰    
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: جشنواره تئاتر شهروند فرصت مناسبی برای جلب گردشگران داخلی و خارجی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۳    
قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: این حزب در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از روحانی حمایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۰    
معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: تردد وسایل نقلیه در خیابان آیت الله مرعشی نجفی(خیابان ارم) حدفاصل سه راه چهارمردان تا تقاطع خیابان شبستان از امروز(نیمه دوم شهریورماه) ممنوع است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۷    
ایرنا نوشت: روسیه پس از امضای بیانیه همکاری برای تثبیت بازارهای جهانی نفت به ویژه تعلیق در رشد تولید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۷    
عضو هیات مدیره استقلال گفت که منصوریان در صورت شکست استقلال مقابل ماشین سازی باز هم به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۷    
استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید استان گفت: تسهیلات رونق تولید با رویکرد شفاف پرداخت می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۱    
شهردار منطقه 20 از اجرای فعالیت های متعدد ترافیکی و ایمن سازی معابر و محیط های پیرامونی مدارس و مراکز آموزشی این منطقه جنوبی خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۱    
رجب طیب اردوغان طی کنفرانس مطبوعاتی در اجلاس جی بیست گفت: در رابطه با سوریه نه با چین ولی با روسیه و نیروهای ائتلاف بین المللی درحال همکاری هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۷    
شانا نوشت: دبیر کل اوپک دیروز (یکشنبه، 14 شهریور) با نخست وزیر قطر درباره بازار نفت گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۱    
نیکولاس هاپتون، سفیر جدید بریتانیا در تهران در اولین پست توئیتری خود نوشت: خوشحالم که سفیر جدید بریتانیا در ایران هستم. منتظر فاز بعدی همکاری میان کشورهای مان هستم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۱    
جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 84 ارتش در لرستان گفت: بحث دفاع مقدس متعلق به سازمان یا گروههای خاصی نیست
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۸    
تماشای دیدار داماش و نفت نوین رایگان اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۸    
ایسنا نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: برای شکست ایران باید بر کوچک ترین جزئیات مسابقه فردا مسلط باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۴    
مراحل ساخت یکی از بزرگترین کشتی های جهان را در این فیلم 3 دقیقه ای ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۴    
نماینده مردم شریف سلسله ودلفان در مجلس محترم شورای اسلامی از عملکرد رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقدیر کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۱    
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان امروز با نیکلاس هاپتون سفیر جدید بریتانیا دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۵۵    
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند پیروز باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۹    
مسعود شجاعی و مرتضی پورعلی گنجی در نشست خبری پیش از بازی با چین حاضر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۵    
ایرنا نوشت: وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که انفجار امروز در مقابل ساختمان وزارت دفاع این کشور در شهر کابل تاکنون 5 کشته و 13 زخمی برجای گذاشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۹    
امروز مهم ترین دغدغه ما کاهش آلودگی هوا در شهرهای اراک و شازند است و برای رسیدن به این هدف جدی هستیم .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۹    
استاندار زنجان در نخستین جلسه ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال95 استان، آمار و اطلاعات دقیق را پایه اصلی تصمیمات کشور دانست و گفت: در بخش های مختلف اداری، اجرایی و سیاسی کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۶    
آئین نامه ضوابط زیست محیطی فعالیت معادن کشور به زودی برای بررسی و تصمیم گیری تقدیم دولت می شود تا بر اساس آن، معادن ملزم به رعایت اصول زیست محیطی شده و ضوابط حفاظت از محیط زیست را رعایت کنند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۶    
یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز صبح امروز در سالن میلاد کرج برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۳    
عضوشورای اسلامی روستای حسن رباط از برگزاری دومین جشنواره انگور این روستا در روز 26 شهریورماه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۳    
در راستای مدیریت مصرف ، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به مشترکان پر مصرف هشدار داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۳    
مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان البرز از افتتاح و تحویل اسناد بیش از 750 تاکسی با حمایت این صندوق در شهر کرج خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۳    
انتخابات هیئت رئیسه شورای دوره چهارم کلانشهر اراک، عصر امروز با حضور پانزده عضو شورا برگزار شد و اسماعیل تاج آباد با رای 9 عضو شورا برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:خودرو کیا اسپورتیج فول - 2016، به مبلغ 1 میلیارد و 169 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۰    
هشتمین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال روز دوشنبه برگزار شد و اعضا بار دیگر بر حمایت از منصوریان تاکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۷    
بعد إز ظهر امروز 15 شهریور ماه حمید بعیدی نژاد سفیر جدید کشورمان دربریتانیا و نیکولاس هاپتون سفیر جدید بریتانیا در تهران بطور همزمان در وزارت أمور خارجه دو کشور حضور یافته و با تسلیم رو نوشت استوار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۱    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: مجموعه صنعت بیمه تمامی ذینفعان و فعالان این صنعت باید برای ایجاد یک فضای سالم و رقابتی بکوشند تا بیمه گذاران، سهامداران، نمایندگان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۸    
سایت باشگاه استقلال نوشت:مدافع برزیلی سپاهانی ها به استقلال پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۴    
آخرین اصلاحات مربوط به قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستا منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان درگذشت والده خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۸    
ایسنا نوشت: معاون اولین رئیس جمهور با شاره به لزوم توجه به وضعیت 900 هزار فارغ التحصیل جویای کار گفت:یکی از اولویت های دولت توسعه اشتغال پایدار در برخی از رشته های شغلی مناطق محروم کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۸    
علی پروین کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران نشان ستاره طلایی کنفدراسیون فوتبال آسیا را در سال 2013 از دست سپ بلاتر دریافت کرد که در این ویدئو مروری داریم بر لحظه دریافت این جایزه توسط سلطان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۵    
شانا نوشت: دبیرکل تازه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز دوشنبه (15شهریور ماه) برای مذاکره با رئیس جمهور و وزیرنفت ایران درباره وضعیت بازار نفت، عرضه و تقاضا و طرح تثبیت سطح تولید نفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۹    
جایزه عکاسی حیات وحش بریتانیا که هر سال با هدف کشف استعدادهای عکاسی برگزار می شود امسال برگزیدگان خود را معرفی کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۶    
تصویر زیر مربوط به فیلم ضیافت به کارگردانی مسعود کیمیایی و بازی فریبرز عرب نیا، پارسا پیروزفر، حسن جوهرچی، رامین پرچمی و بهزاد خداویسی است که سال 1374 اکران عمومی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۶    
در تصویر زیر گرت بارفوت مرد 80 ساله ای را مشاهده می کنید که در مسابقات قهرمانی سه گانه استرالیا معروف به مسابقات مرد آهنی به خط پایان نزدیک می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۳    
میزان نوشت: وزیر حج سعودی روز دوشنبه مدعی شد که حجاج ایرانی که از کشورهای خارجی عازم عربستان شدند اکنون در مکه اقامت دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۶    
بهنوش بختیاری، مصرف بالای لوازم آرایشی در کشور را نوعی اعتراض می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۹    
دو فرزند آیت الله طالقانی در توصیف نوع رفتار پدر در خانه می گویند: ما هیچ وقت فکر نکردیم بچه آخوندیم، آقا می گفت خود جوان ها باید به مسائل دینی شان برسند و رعایت کنند، روش امری و دستوری جواب نمی دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۹    
ایرنا نوشت: اولین پرواز وین به اصفهان و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی اتریش بامداد امروز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۶    
علی پاکدامن برای نخستین بار حضور در رقابت های المپیک را تجربه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۰    
اقتصاد نیوز نوشت:رئیس بانک مرکزی ژاپن اجرای طرح های جدید برای افزایش تورم در این کشور را رد نکرد. این در حالی است که بانک مرکزی در حال بررسی جامع سیاست های خود و میزان اثرگذاری آنهاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۴۶    
چهاردهم سپتامبر روز رونمایی از فبلت 5.7 اینچی شائومی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۴۶    
روزنامه پیام ما نوشت: از دیروز نمایشگاهی با 50 ازعکس یوسف جلال زاده، هنرمند جنوبی در محل نگارخانه شهید آتشی کرمان برپا شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۷    
با پایان جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، گروه های برتر معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۲۱    
مهر نوشت: شهروندان تهرانی چند سالی است که همزمان با گرم شدن هوا، میزبان حشرات کوچک سفید رنگی هستند. امسال این عسلک ها کمی دیرتر به پایتخت رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۴    
9 دستگاه از 10 دستگاه اپل مجهز به آی او اس 9 هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۵    
علی پروین چهره شاخص فوتبال ایران که این روزها دیدارهای غیر فوتبالی زیادی دارد، به کارخانه تولید کفش ملی رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۱    
میزان نوشت:فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال کشورمان،نظرش را در مورد اتفاقات و حاشیه های دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۵    
مهدی رحمتی در اینستاگرام خود کنایه ای به تیم ملی زده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۵    
بر اثر سقوط بالگرد در کانادا دوتن جان باختند. این بالگرد پس از برخورد با سیم های برق، ابتدا بر روی خاکریز و سپس به داخل رودخانه سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۵    
فرمانده انتظامی استان از برگزاری یادواره 270 شهید فرماندهی انتظامی استان البرز و شهدای مدافع حرم خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۵    
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان گفت:دفاع مقدس باارزش ترین و مهمترین دوران ایران اسلامی است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۶    
آخرین تحولات بازار، از کاهش قیمت سکه، طلا و دلار حکایت دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۰    
اولین دوشنبه ماه سپتامبر در آمریکا روز کارگر نام گرفته که یکی از تعطیلات رسمی در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. تصاویر زیر زنانی را نشان می دهد که در کشورهای مختلف به کار مشغولند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۹    
جشن بزرگ ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی امیر المومنین علی (ع) حضرت زهرا (س) از سوی عوامل خندوانه برگزار شد. در بخشی از این برنامه کلیپی با عنوان عروسی های دهه 60 پخش شد.