شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۲May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 16 دی 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 دی 1395 خبر آنلاین 2 دی 1395 خبر آنلاین 3 دی 1395 خبر آنلاین 4 دی 1395 خبر آنلاین 5 دی 1395 خبر آنلاین 6 دی 1395 خبر آنلاین 7 دی 1395 خبر آنلاین 8 دی 1395 خبر آنلاین 9 دی 1395 خبر آنلاین 10 دی 1395 خبر آنلاین 11 دی 1395 خبر آنلاین 12 دی 1395 خبر آنلاین 13 دی 1395 خبر آنلاین 14 دی 1395 خبر آنلاین 15 دی 1395 خبر آنلاین 16 دی 1395 خبر آنلاین 17 دی 1395 خبر آنلاین 18 دی 1395 خبر آنلاین 19 دی 1395 خبر آنلاین 20 دی 1395 خبر آنلاین 21 دی 1395 خبر آنلاین 22 دی 1395 خبر آنلاین 23 دی 1395 خبر آنلاین 24 دی 1395 خبر آنلاین 25 دی 1395 خبر آنلاین 26 دی 1395 خبر آنلاین 27 دی 1395 خبر آنلاین 28 دی 1395 خبر آنلاین 29 دی 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۴:۰۹    
معاون اداری و مالی سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت: مؤسسات قرآنی غیر انتفاعی هستند و دولت آنها را از مالیات معاف کرد ولی برخی از ادارات این دستورالعمل را اجرا نمیکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۸    
کرمان نو نوشت: حاشیه نشینان شهرک سعیدی کرمان با تجمع اعتراض آمیز و آتش زدن لاستیک خواستار بررسی مشکلاتشان شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۶    
گروه ترویستی داعش برای جذب جوانان در افغانستان تلاش می کند. ویدئوی در این زمینه در زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۶:۳۲    
هوشنگ خندان دل: می توانیم از این تجربه موفق و قابل توجه؛ در دیگر سازمان های اتوبوسرانی سراسر کشور نیز استفاده کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 5.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی از اول دولت تدبیر و امید تا امروز در صنعت، معدن و تجارت به تصویب رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۶    
دله الی ستاره انگلیسی تاتنهام در دیدار مقابل چلسی با زدن دو گل، به روند بردهای تیم کونته پایان داد تا رقابت در صدر جدول فوتبال جزیره داغ تر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۶    
امیر آقایی در گفتگو با برنامه اینترنتی فریدون جیرانی گفت: آن کسی که باعث شد من و شما با هم کار نکنیم باید پاسخگو باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۱    
مهر نوشت : رئیس شورای هماهنگی بانک های لرستان از پرداخت 820 فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در این استان خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۱    
امام جمعه پاوه با بیان اینکه مردم این شهرستان پیرو نظام بوده اند و خواهند بود گفت: مشکل ما اکنون آب شرب شهر پاوه است که انتظار داریم با تخصیص بودجه، این مشکل را به هر شیوه ممکن مرتفع نمایید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۰    
ده ها هزار کوبایی همزمان با شصتمین سالگرد ورود قایق گرانما از مکزیک به کوبا که برادران کاسترو را با خود به این کشور آورده بود در مراسمی ویژه رژه رفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۶    
گادی آیزنکوت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 26 میلیون شیکل (معادل 6.7 میلیون دلار) از بودجه ارتش صهیونیستی برای کمک های درمانی و پزشکی به گروه های مسلح در سوریه هزینه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۰    
رئیس فراکسیون امید با اشاره به گزارش معاون وزیر راه در جلسه،گفت: پروژه مسکن مهر علی رغم مشکلاتی که داشت از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت و ما از وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه قدردانی می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۷    
مهر نوشت: معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، گفت: لایحه حمایت از محیط بانان ضمن تکمیل، هفته آینده در دولت بررسی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۷    
ایسنا نوشت: نوام چامسکی، تحلیلگر برجسته آمریکایی انتخاب ترامپ را تهدیدی برای بقای نوع بشر تلقی کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۷    
میزان نوشت: یک دستگاه کامیون خاور مخزن دار در حال حرکت در یکی از جاده های کوه بی بی شهربانو، ناگهان از بالای یک تپه به پایین سقوط کرد و بر روی سقف واژگون شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۲    
لحظه ترکیدن مخزن گاز خودرو در پمپ گاز در یکی از شهرهای کشور را در ویدئوی کوتاه زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۷    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان روغن زیتون و زیتون شور ایران به منظور اطمینان بخشی به مصرف کنندگان و شناسایی محصولات دارای تایید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۲    
مهر نوشت: روابط عمومی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: محتوای انتشار فیلمی منتسب به عوامل نیروی انتظامی در فضای مجازی صحت ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۱    
سیدجواد طباطبایی گفت: فارابی و کانت دو عصای ماست. باید بتوانیم هم در مورد فارابی و هم در مورد دکارت و کانت اجتهاد کنیم و این آغاز راه تولید علم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۲    
اهمیت و چگونگی وضعیت فرهنگ حقوق شهروندی و وکالت در ایران، با رجوع به آمار فزاینده منتشره نسبت به پرونده های وارده به محاکم قضایی قابل احراز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۰    
علاءالدینی معاون اداره کل بهزیستی مازندران گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون 100 خانه به مدد جویان تحت حمایت این اداره در شهرهای استان مازندران واگذار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۰    
بسیاری از کارشناسان، با اشاره به محورهای 24 گانه ی سیاست های اقتصاد مقاومتی، عقیده دارند تحقق اهدافی چون شفاف سازی، سالم سازی ساختار اداری - مالی و تبدیل اقتصاد مقاومتی به گفتمان فراگیر ملی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۵    
ایرنا نوشت:مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: عامل بروز فتنه در جامعه، کسانی هستند که به حق خود راضی نبوده و نسبت به دیگران حس برتری جویی دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۸    
نشریه خط حزب الله این هفته در سرمقاله خود به توصیه های رهبر انقلاب به روسای قوا اختصاص یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۷    
تسنیم نوشت: رئیس جمهور منتخب آمریکا در توئیتی جنجالی رهبر اقلیت سنای این کشور را دلقک خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۷    
وزارت فرهنگ فرانسه از مردم این کشور خواست تا در 17 ژانویه 2017 با هدف مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی شب کتابخوانی ، در کتابخانه های پاریس و دیگر شهرهای فرانسه حضور پیدا کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۷    
بانک مرکزی با هدف تمهید مقدمات و الزامات مربوط به اجرای آخرین استانداردهای بین المللی نظارت بانکی در شبکه بانکی کشور، بخش سوم سند بال دو را ترجمه و منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۳    
همیشه باید هوای آنهایی که زیبایی و پاکی را به ما هدیه می دهند داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۷    
مایک پنس در تازه ترین پست توئیتری خود عکسی از دیدار خود با سناتورهای جمهوری خواه منتشر کرده و در آن از طرح بیمه اوباما انتقاد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۷    
واحدمرکزی خبر نوشت: جیمز کلاپر، مدیر اطلاعات ملی آمریکا گفت: همچنین از نظر ما، تهدیدات سایبری چالشی برای اعتماد عمومی به دستگاه های اطلاعاتی و نهادهای خدماتی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۱    
ایرنا نوشت: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا نبود چراغ این فتنه گری خاموش شود و آنها به کمتر از ساقط کردن نظام اسلامی راضی نبودند و مساله تقلب در انتخابات و دیگر مسایل حاشیه سازی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۱    
زیباترین شهرهای برفی دنیا را در تصاویر زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۵    
الهام امین زاده، معاون رییس جمهور در امور حقوقی صبح امروز پنج شنبه ضمن بازدید از کلیسای سرکیس مقدس واقع در خیابان کریمخان تهران با جناب اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان و بزرگان این کلیسا ملاقات و گفت وگو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۲    
در چهارمین سال مهاجرت زمستانه قوهای سیبری به شهر فریدونکنار در مازندران، بیش از 8 هزار قو در شالیزارهای روستای ازباران ساکن شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۵    
اردوی پرحاشیه تیم ملی در امارات در حالی برگزار شد که در جمع بازیکنان حاضر در اردو تنها یک لژیونر حضور دارد و سایر لژیونرهای اروپایی به همراه تیم های باشگاهی خود مشغول آماده سازی برای نیم فصل دوم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۳    
پروفسور دکتر محمود ارول قیلیچ، دبیرکل اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در کنفرانس عرفان؛ پلی میان ایران و ترکیه در تهران شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۴    
تسنیم نوشت:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گروهک های تکفیری به دنبال ورود به کشورمان هستند و می خواهند از طریق مرزهای زرباطیه و دیگر مرزها وارد ایران شوند اما هرگز این موضوع محقق نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۷    
تازه ترین سخنان سخنگوی شورای عالی تهیه کنندگان حکایت از آن دارد که برخلاف انتشار برخی اخبار مبنی بر اکران فیلم های خارجی در تهران، این اخبار صحت ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۵۸    
انویدیا در افتتاحیه نمایشگاه لاس وگاس گوی سبقت را از اینتل ربود. این در حالی است که به طور سنتی اینتل با محصولات جدید استارت نمایشگاه CES را می زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۸    
آتش سوزی در مخازن گاز کارخانه فوم در کلات را می توانید در ویدئوی زیر ببینید. مدیر حوزه 2 آتش نشانی مشهد در دقایق ابتدایی این آتش سوزی اعلام کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۸    
واحدمرکزی خبر نوشت: سخنگوی دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز پنجشنبه گزارش رسانه ها را درمورد اینکه ترامپ قصد دارد ساختار دستگاه های اطلاعاتی این کشور را تغییر دهد تکذیب کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۵    
واحدمرکزی خبر نوشت: در حالی که فقط دو هفته دیگر از دوره ریاست جمهوری باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا زمان باقی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۲    
محمدرضا یزدانپرست *
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۲    
جیمز کلاپر مدیرسابق اطلاعات ملی آمریکا گفت انتخابات آمریکا مورد حمله سایبری چندوجهی روسیه و دخالت این کشور قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۵    
مهر نوشت:مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به انجام 16 هزار سفر در بندر شهیدحقانی گفت: گام های ابتدایی برای توسعه زیرساختهای سواحل مکران برداشته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۹    
واحدمرکزی خبر نوشت: رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا گفت هدف از تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات تغییر نتیجه انتخابات نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۶    
ایرنا نوشت: محققان موفق شدند بخش دیگری از بافت معده انسان را در آزمایشگاه بسازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۹    
تیم ملی در دیدار دوستانه خودش در اردوی دوبی پیروز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۳    
فرمانده انتظامی استان از رد رشوه 50 میلیون ریالی مأموران وظیفه شناس پلیس یگان امداد شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: چند قبضه اسلحه قلابی از محموله قاچاق متهمان کشف شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۳    
ستاره هایی که در تصویر می بینید همگی در پیش زمینه ی عکس و کهکشان خودمان هستند. ولی دو کهکشانی که در مرکز عکس می بینید کاملا در فراسوی کهکشان ما و فاصله 300 میلیون سال نوری از ما قرار دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۰    
اولین جلسه ستاد انتخابات استان ایلام با حضور استاندار ایلام برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۰    
مجید خدابخش گفت: پرداخت یک هزار و 320 میلیارد ریال تسهیلات مالی تنها در بخش صنعت وتثبیت اشتغال سه هزار و 209 نفر تا به امروز از اقدامات ارزشمند در جهت فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال استان می باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۳    
ایرنا نوشت: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و اعضای کابینه وی در آستانه پایان دوره هشت ساله آن دولت، هر یک با انتشار یادداشتی، به بیان دستاوردهای چند ساله خود پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۰    
با بازگشت 7 ملی پوش پرسپولیس به تهران و خودداری آن ها از حضور در تمرین سرخپوشان، اوضاع پیچیده تر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۰    
کاربران سایت یوفا تیم منتخب سال را انتخاب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۴    
تیم فوتبال بانوان پالایش گاز در هفته دوم بازی های دوربرگشت مغلوب شهرداری سیرجان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۴    
محمود سریع القلم
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۴    
رئیس هیات امنای بازار بزرگ زنجان گفت: برای رونق هر چه بیشتر بازار باید جاذبه ها بیشتر شود و تداوم برگزاری این قبیل جشنواره هاذ بر این امر خواهد افزود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۴    
مهر نوشت : دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب زده ها که کشاورزی و صنعت و خدمات و بانکداری را اداره می کردند اجازه ورود اسلام و انقلاب را به این عرصه ندادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۴    
مدیر عامل بیمه دانا گفت: تمامی خسارت دیدگان ایام اربعین و حتی آنهایی که بیمه ای نداشته اند به خصوص شهدای حادثه حله پرداخت می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۴    
روزنامه آرمان در گفت و گو با محمدرضا مروارید استاندار ایلام در باره موضوعات مختلف استان و کشور گفت و گو کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۰    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همدان گفت: خوشایند سازی محیط خدمت در 70 درصد کلانتریهای و پاسگاه های نیروی انتظامی صورت گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۰    
شهاب نادری؛ نماینده مردم پاوه و اورامانات به همراه جمعی از مدیران وزارت نیرو و مدیران کل آبفای شهری و روستایی و منطقه ای استان از سد داریان و پروژه آبرسانی آب هانی کوان به پاوه بازید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۰    
چهارمین جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه آب در امور آبفای شهرستان طارم با مشارکت آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه شهید فهیمه سیاری برگزار شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۰    
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به معضل آلودگی هوا به عنوان یکی از اولویتها روز مردم منطقه، گازسوز شدن شهرکهای صنعتی و دو نیروگاه بناب و صوفیان بسیار ضروری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۰    
طرح میدان آذربایجان برنده مسابقه استعداد یابی معماری INSPIRELI AWARD 2016 ایتالیا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۰    
عامل جنایت قتل دو نوجوان اهوازی با هشیاری و اقدام ضربتی پلیس استان مرکزی دستگیر شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۷    
یک پژوهش اروپایی ک اثر بد دیگر کمبود ویتامین دی بر سلامت را نشان می دهد: افزایش خطر سردردهای مزمن در مردان.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۷    
گزارش صدا و سیما از انفجار در شهر ازمیر ترکیه را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۴    
گل زیبای کریم انصاری فرد روی پاس زیباتر مسعود شجاعی در سوپر لیگ یونان را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۴    
استاندار زنجان با اشاره به فعالیت حدود 570 واحد آبزی پروری در شهرستان ماهنشان، بر ضرورت ساماندهی واحدهای بدون مجوز بهره برداری تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۴    
کلنگ احداث خط لوله انتقال اتیلن از پتروشیمی میاندوآب به پتروشیمی تبریز با حضور وزیر نفت برزمین زده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: در راستای انجام تمهیدات لازم جهت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۱    
در حاشیه دیدار هیاتی از مجلس شورای اسلامی با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق، روح الله حضرت پور نماینده ارومیه با بشار اسد عکس یادگاری گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۸    
معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد: اولین اقدامی که ساکن جدید کاخ سفید انجام خواهد داد، لغو قانون نظام بهداشتی موسوم به اوباما کر خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۸    
وزارت اطلاعات بخشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه درباره پرونده بانک زنجانی را اعلام و تاکید کرد گزارشی درباره فعالیت های اقتصادی زنجانی و شرکت ها و اشخاص مرتبط با وی و برخی اموال آن تهیه و به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۵    
روزانه افکار زیادی از طرق مختلف به ذهن جامعه وارد می شود، اما پرسشگری نسبت به آنها، سنجش درست و غلط، معیارهای آن، و جدا کردن سره از ناسره بسیار مهم است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۶    
مهتاب کرامتی یکی از بازیگران فیلم کوتاه باهر به کارگردانی سیدامیر سیدزاده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۱    
یوفا در گزارشی به بررسی برترین نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی در تعطیلات ژانویه پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۴    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: تیم ملی تمرین امروز خود را در زمین باشگاه ایرانیان برگزار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۱    
ایسنا نوشت: رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از رسانه ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولین انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۷    
یکی از شرکت کنندگان پیشین برنامه استعدادیابی خوانندگی در شبکه من وتو فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۰    
3 پسر جوان که در قالب باند سه نفره با خودروی های سرقتی و با سناریوی های مختلف اقدام به زورگیری با اسلحه از زنان در پایتخت می کردند توسط کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خیار شور ممتاز در میادین میوه و تره بار تهران کیلویی 3 تومان به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۶    
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: در صورت بروز اختلاف بین سران قوا باید این مسائل در جلسات خصوصی مطرح شود. نباید این اختلاف نظرها به فضای عمومی کشیده شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۹    
آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا (بفتا) فهرست پنج بازیگر نامزد دریافت جایزه ستاره نوظهور را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۱    
کمدین ها با برنامه ویژه خندوانه در شبکه نسیم حضور خواهند یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۱    
یک اتوموبیل بمبگذاری شده در نزدیکی یک دادگاه در شهر ازمیر ترکیه منفجر شد که در اثر آن یک نفر کشته و ده نفر زخمی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۸    
در طول 36 ساعت پس از پخش برنامه خندوانه با موضوع اهدای عضو بیش از 40 هزار نفر برای دریافت کارت اهدای عضو اقدام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۵    
تسنیم نوشت: رئیس پارلمان اروپا این اتحادیه را در وضعیت بدی ارزیابی کرده و خواستار شجاعت بیشتر در مقابله با پوپولیست ها و مخالفان آن شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۸    
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد این روزها درگیر بیماری همسرش شده که در لیسبون مورد عمل جراحی قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سریال تلویزیونی معمای شاه در 80 قسمت 60 دقیقه ای به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی علی لدنی تولیدشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ام جی GS مدل 2016 به مبلغ 155 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۵    
ایسنا نوشت: پلیس آگاهی با انتشار تصاویر یک زن و مرد که اقدام به سرقت دستبند طلای 9 میلیون تومانی از یک مغازه طلافروشی کرده و متواری شده اند، از شهروندان خواست که آنها را شناسایی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۵    
ایلنا نوشت:عضو ارشد حزب اعتماد ملی تاکید کرد: نهاد نظارتی شورای نگهبان به جای دوپهلو سخن گفتن و طفره رفتن از پاسخگویی و برخورد غیرشفاف به صراحت اعلام کند که آیا بانوان می توانند مصداق رجل سیاسی مذهبی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۵    
میزان نوشت: مدیرکل نظارت بر سبک های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: شرکت کار ما همچنان بدون مجوز بوده و در لیست شرکت های لیزینگ معتبر قرار ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۷    
مسجد تاریخانه مربوط به دوره ساسانیان و همچنین سده های 2 و 3 و 5 ه . ق است که در شهر دامغان، خیابان ایستگاه راه آهن، قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۷    
مهر نوشت: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۷    
رییس فدراسیون فوتبال در مورد اختلافات پیش آمده بین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به اظهارنظر پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۴    
نخستین مرکز خدمات آموزشی و مشاوره خانواده با حضور محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی،دکترعلیرضا نظام آبادی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ...