دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 23 خرداد 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 خرداد 1397 خبر آنلاین 2 خرداد 1397 خبر آنلاین 3 خرداد 1397 خبر آنلاین 4 خرداد 1397 خبر آنلاین 5 خرداد 1397 خبر آنلاین 6 خرداد 1397 خبر آنلاین 7 خرداد 1397 خبر آنلاین 8 خرداد 1397 خبر آنلاین 9 خرداد 1397 خبر آنلاین 10 خرداد 1397 خبر آنلاین 11 خرداد 1397 خبر آنلاین 12 خرداد 1397 خبر آنلاین 13 خرداد 1397 خبر آنلاین 14 خرداد 1397 خبر آنلاین 15 خرداد 1397 خبر آنلاین 16 خرداد 1397 خبر آنلاین 17 خرداد 1397 خبر آنلاین 18 خرداد 1397 خبر آنلاین 19 خرداد 1397 خبر آنلاین 20 خرداد 1397 خبر آنلاین 21 خرداد 1397 خبر آنلاین 22 خرداد 1397 خبر آنلاین 23 خرداد 1397 خبر آنلاین 24 خرداد 1397 خبر آنلاین 25 خرداد 1397 خبر آنلاین 26 خرداد 1397 خبر آنلاین 27 خرداد 1397 خبر آنلاین 28 خرداد 1397 خبر آنلاین 29 خرداد 1397 خبر آنلاین 30 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از افزایش تعداد روستاهای آب رسانی با تانکر در استان در صورت ادامه داشتن کاهش بارندگی ها خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۲    
به مناسبت هفته محیط زیست(15 الی 21 خرداد) ، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از یکی از نانوایان سطح شهر خرم آباد تقدیر بعمل آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۹    
ایسنا نوشت: رئیس شورای شهر آسارا با بیان اینکه آسفالتی که اخیراً در جاده چالوس ریخته شده باعث سر خوردن خودروها می شود گفت: در یک ماه اخیر حوادث ناشی از این موضوع باعث مرگ چهار نفر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۰    
در میان هیاهو و هیجان جام جهانی فوتبال در کشورهای ختلف، در تایلند فیل ها در راستای افزایش آگاهی درباره قمار غیرقانونی بر سر نتایج فوتبال، نمایش خیابانی انجام دادند و در زمین فوتبال توپ زدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۹    
مسابقه جالب و دیدنی تبدیل کامیون به باغ کوچک هر سالانه در ژاپن برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار شیرزاد از اعزام پلیس بین الملل ایران برای مشارکت در برقراری امنیت مسابقات جام جهانی به کشور روسیه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۰    
مهر نوشت: وزارت آموزش و پرورش شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97 را ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۱    
ایران نوشت:.ساعت 23 و 50 دقیقه شامگاه 19 خرداد جاری مرد جوانی با شلیک های پی در پی فردی ناشناس در یکی از خیابان های شهرستان کلاله به قتل رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۱    
در سه روز تعطیلی پیشِ رو، شبکه های سیما پخش 32 فیلم را در جدول پخش خود قرار داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۶:۲۶    
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به هزینه های بالای درمان ناباروری وگلایه بسیاری از زوجین از این هزینه ها گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۷:۲۵    
کیهان نوشت: یک بازیگر منتسب به فرقه ای ضاله در یکی از سریال های ماه مبارک رمضان به ایفای نقش پرداخته است. اتفاقی که بی شک ابعاد یک مصداق از نفوذ فرهنگی را مشخص خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۶:۳۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان استان اردبیل از دوم تیرماه خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۱:۰۴    
رئیس جمهوری با فراخوانی یکپارچگی رسانه ای در برابر جنگ روانی دشمن، رسانه ها و اهل آن را امانتداران مردم دانست و تاکید کرد: تلاطم بازار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۳:۲۲    
مهر نوشت: چند نماینده پارلمان اروپا خواستار تأسیس دفتر رسمی این اتحادیه در تهران به بهانه تلاش برای حفظ برجام شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۱    
پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران به فرودگاه سن پترزبورگ، اتوبوس مخصوص تیم ملی با حضور در باند فرودگاه، ملی پوشان را سوار کرد تا به صورت مستقیم راهی هتل محل اقامت خود در این شهر شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۴۱    
مهاجم سنگالی استقلال احتمالا در این تیم می ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۳۷    
مراکشی ها فکر می کنند با اختلاف چند گل ایران را می برند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۲۸    
دادستان تهران وضع آشفته فعلی بازار را ناشی از غفلت دستگاه های اجرایی، اتحادیه ها و دستگاه قضایی دانست و گفت: در تغییر روزانه قیمت ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۰    
در روز چهارشنبه 23 خرداد، اخباری درباره دلایل گران شدن خودرو، پایان گروگانگیری در پاریس و بیلبورد عجیب شهرداری برای جام جهانی پربیننده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۵۷    
فرناندو هیرو هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۳۷    
شهر اسکوئینتلا در نزدیکی آتشفشان فوئگو در گواتمالا، پس از فوران این آتشفشان و بارش خاکسترهای آتشفشانی به شهر ارواح تبدیل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۴۳    
سرمربی اسپانیا به طور رسمی اردوی این تیم را ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۵    
حساب توئیتر تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار یک توئیت برای تیم ملی ایران پیام فرستاد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۵    
رادوشویچ سعی می کند این روزها آمادگی اش را حفظ کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۲۸    
مدیر کل امور کتابخانه های استان از فراخوان شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان لرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۲۸    
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت : آخرین اقلیم بندی شهرهای استان از سال 95 اعلام شده و از آن زمان تغییری در اقلیم بندی و نحوه محاسبه گازبهای مشترکین استان صورت نگرفته است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۱    
سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا به اخراج ناگهانی سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۱    
کاروان تیم ملی فوتبال ایران کمپ لوکوموتیو را به مقصد فرودگاه مسکو ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۹    
ایسنا نوشت: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال نفت آبادان قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۳    
ویدئویی به تازگی منتشر شده که در آن مشاهده می کنید دو مرد ناشناس نوزادی که دفن شده را پیدا کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۳۶    
موتور محرک پیشرفت و توسعه سازمان منطقه آزاد اروند با الحاق کامل شهرستان های آبادان و خرمشهر در برنامه های دولت یازدهم تحت عنوان منطقه آزاد تجاری اروند شتاب گرفته و تعامل و هم افزایی چشمگیری بین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۲۸    
تا پایان ماه رمضان و عید فطر 31 زندانی واجدالشرایط نیازمند جرائم غیرعمد استان آذربایجان غربی با همت خیرین خداجوی استان آزاد می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۲۸    
در راستای اجرای طرح سپاس و دیدار با ایثارگران،امام جمعه شهرستان دورود به همراه حقانی، رئیس بنیادشهید این شهرستان با جانباز 65% باقر یاراحمدی دیدار و گفتگو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۸    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک یک گوزن را در پارک بوشی لندن نشان می دهد. آماندا کوک، عکاس این عکس که در هوای برفی پیاده روی می کرد، می گوید: باورنکردنی است که این عکس با شکوه را در هوای برفی گرفتم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۱    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار یادداشتی به تحلیل توافق بین ترامپ و کیم جونگ اون پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۱    
متن زیر سندی است قاجاری درباره نرخ کرایه شتر برای رفتن از جده به مکه معظمه. در این باره شایع شده بود که جنرال قونسول، پولی برای خود می گیرد، و او مجبور شده سندی تنظیم کرده این اتهام را از خود دفع کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۸:۵۳    
لحظه اصابت گلوگه و کشته شدن خبرنگار زن عراقی درحال پوشش خبری دفع حمله داعش به البوکمال توسط حشد الشعبی را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۲    
ایسنا نوشت: رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر آخرین قیمت ها از بازار طلا و سکه را اعلام و توصیه کرد که با توجه به ملتهب بودن بازار و حبابی بودن قیمت سکه نباید در بازار ملتهب خرید کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۹    
تعرفه رومینگ بین الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین همراه اول در دو اپراتور بزرگ روسیه کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۸:۰۷    
محمدرضا مهاجر
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۸:۰۱    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه به تصویب طرح محدود کننده روابط با ایران در مجلس عوام کانادا و مطرح کردن برخی ادعاها و اتهامات علیه نهادهای نظامی کشور واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۴۹    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار تاریخی با رهبر کره شمالی، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق این کشور را با لحنی کنایه آمیز مورد خطاب قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۱    
میزبان جام جهانی 2026 در حالی اعلام شد که ظاهرا فقط یک رای ممتنع در این انتخابات داده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۷    
ایرنا نوشت: محققان دانشگاه استنفورد آمریکا سیستم محاسباتی ابداع کرده اند که با تقلید فرآیند طبیعی تطابق چشم انسان می تواند پیر چشمی را با کیفیت بینایی دوره جوانی تصحیح کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۳۳    
دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۹    
شهرداری تهران با نصب بیلبوردی در میدان ولیعصر تهران، آماده استقبال از برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۷    
ایرنا به نقل از دیلی میل نوشت: مرکز فرماندهی وزارت دفاع آمریکا پنتاگون در تلاشی برای حفظ مقادیر بی حد و حصر اطلاعات شخصی افراد، می خواهد داده های حساس را تا سال 2028 روی دی ان ای ذخیره کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۹    
ایلنا نوشت: نماینده اصولگرای مجلس در واکنش به اینکه گفته شده خرج تعمیر یک دستشویی در مجلس 26 میلیون تومان شده است، گفت: این هزینه ها از جیب مردم نمی شود که مردم بتوانند به آن معترض باشند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
استاندار گیلان گفت: در زنجیره تولید چای باید با همکاری چایکاران و موسسه های مطالعاتی به صورت علمی و هدفمند حرکت کنیم تا شاهد آثار مطلوب و افزایش درآمد در این حوزه باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی از برگزاری مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره و نمایشگاه ملّی گردشگری و صنایع دستی 29 تیرماه در ارومیه خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
شهردار ارومیه ازانتخاب علی وقاری و پیمان رضایی به عنوان مدیرعامل های دو تیم والیبال شهرداری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای تکمیل بخش دیگری از کریدور آزادراهی شرق به غرب، 35 کیلومتر دیگر از آزادراه ارومیه- تبریز در نیمه اول سالجاری به بهره برداری می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
1800 کیلو گرم پنیر و خامه فاسد و غیر بهداشتی توقیف شده در این شهرستان امحاء شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۷    
داور بازی ایران - مراکش در جام جهانی 2018 مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۱    
مسئولان فدراسیون اسپانیا جانشین لوپتگی را انتخاب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۷    
در تصاویر زیر یک خودروی سمند را در خیابان های ژنو سوئیس می بینید. سمند خودروی ملی ایران و از محصولات ایران خودرو است که به کشور سوئیس هم صادر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۶    
ورزش سه نوشت:محمد عباس زاده علیرغم گمانه زنی هایی که وجود داشت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با نساجی مازندران تمدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۲    
نمایش دستورالعمل های پرواز برای خدمه و خلبان به نویسندگی و کارگردانی فرهاد فزونی در تماشاخانه پالیز به روی صحنه رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۷    
ایسنا نوشت: معاون تحقیقات وزیر بهداشت گفت: محققان دو شرکت دانش بنیان ایرانی، به پیشرفت 90 و 70 درصدی در تولید واکسن HPV (پاپیلوم انسانی) رسیده اند و با اطمینان می توان اعلام کرد نخستین واکسن ایرانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۷    
تیم ملی فوتبال کشورمان آخرین تمرین خود را پیش از سفر به سن پترزبورگ برگزار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۷    
مهر نوشت: سرپرست دفتر امور آسیب های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه از کودکان کار در محیطهای غیر ایمن و بهداشتی استفاده می شود، گفت: لیست شرکتهای تفکیک زباله متخلف اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۱    
ایسنا نوشت: معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران از امکان پخش بازی های جام جهانی در اماکن ورزشی و سرپوشیده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۴    
در جلسه کنگره فیفا آمریکا، کانادا و مکزیک به عنوان میزبان جام جهانی 2026 انتخاب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز گذشته در ضیافت افطار با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با بیان این که یتیم بودن به معنای کمتر شدن پیشرفت نیست گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۴    
ایسنا نوشت: وزیر خارجه فرانسه بر راستی آزمایی نسبت به تعهد کره شمالی برای خلع سلاح هسته ای تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۱    
لوییس روبیالس با رسانه ها درباره اخراج سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۱    
ایلنا نوشت: شاخص کل بورس تهران بازهم رکورد زد و با یک صعود پر قدرت از مرز 99 هزار واحد هم عبور کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۵    
بازسازی سینما استقلال و سپیده تهران به زودی آغاز شده و این سینماها سه سالنه می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی از انصراف همه نمایندگانی که قرار بود برای جام جهانی به روسیه سفر کنند، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۶    
جمع کثیری از اهالی رسانه و مطبوعات شب گذشته در مراسم افطاری انجمن صنفی روزنامه نگاران حضور پیدا کرده و با یکدیگر به گفت وگو پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۴    
در اینفوگرافیک زیر وضعیت داروخانه های ایران را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تحریم تیم ملی توسط کمپانی نایکی را جنایت علیه فوتبال دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۱    
دادستان کل کشور دادستان عمومی و انقلاب تهران را موظف کرد ادعاهای مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی مربوط به نوعی بیماری کمتر شناخته شده را در اسرع وقت پیگیری و نتیجه را گزارش کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۴    
کاربران خبرآنلاین فصل سوم سریال شهرزاد را در مقایسه با دو فصل گذشته ضعیف تر دانسته و تاکید کردند که در جلب رضایت آن ها ناتوان بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۴    
ایسنا نوشت: رییس سازمان حفاطت محیط زیست گفت: کمیسیون جدیدی در دولت به نام کمیسیون مقاومت و کم آبی تشکیل شده است که سیاست هایی را دنبال می کند تا کشور با کم آبی سازگار شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۶    
وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفت: باوجود بارش های اخیر، هنوز 27درصد کمبود بارش داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۶    
مدافع تیم امید ایران با امضای قراردادی پنج ساله استقلالی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۴    
ضیافت افطاری شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان قم، با سخنرانی مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۷    
ایسنا نوشت: دو حزب اصلی کرد عراق تشکیل ائتلاف میان "سائرون" و "الفتح" را گامی مثبت ارزیابی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۴    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد، توهین ها به کره شمالی برای سرعت دادن به روند حضور آنها در پای میز مذاکره "حیاتی" بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۵    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیش بینی کرد ایران بتواند مراکش را در اولین بازی خود در جام جهانی شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۳    
ایسنا نوشت: قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن در طی معاملات این هفته فرابورس ایران حدود 3000 تومان افزایش یافته و هر برگ از این اوراق به قیمت حدودی 67 تا 68 هزار تومان معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۳    
گفتگوی فرهاد عشوندی با علی دوستی مهر مربی و کاشف چهره های سرشناس فوتبال ایران را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۲    
استاندار البرز گفت: اکنون از تمامی دستگاه های اجرایی استان این انتظار وجود دارد که فراتر از وظایف خود در جهت رفع موانع توسعه و رشد استان اقدام کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۲    
تسنیم نوشت: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از پخش اولین بازی تیم ملی ایران مقابل مراکش در ورزشگاه انقلاب کرج با استفاده از تلویزیون های بزرگ خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۲    
اقتصاد بر خط نوشت: این روزها شایعه خروج تیم فوتبال اکسین از البرز در محافل ورزشی استان مطرح است ، موضوعی که مسئولان ورزش البرز صحت آن را تائید نکردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۲    
نشست هم اندیشی مجمع سمن های جوانان استان مرکزی با حضور مهندس رشیدی مشاور جوانان استاندار مرکزی و جمعی از مدیران مرتبط در خانه جوان استان مرکزی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۲    
ایرنا نوشت : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: سهم آورده متقاضیان استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در چهارمحال و بختیاری 10 درصد کاهش می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۲    
ایسنا نوشت: مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری نماز عید فطر در 1500 مسجد و مصلی در سطح استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۴    
یک تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: نخبگان سیاسی نباید در مقابل حرکت های رادیکالی، محافظه کاری پیشه کنند و در برابر حرکت های افراطی و تندروی ها موضع بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۴    
دو بازیکن تیم ملی ایران و آلمان در روسیه با هم دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: دولت چین اعلام کرد، نشست تاریخی آمریکا و کره شمالی بدین معنا نیست که چین نیز می تواند اجلاس مشابهی با تایوان برگزار کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۷    
کمپانی کفش نایکی حدود دو هفته قبل اعلام کرد که به بازیکنان تیم ملی ایران کفش ورزشی نخواهد داد. این در حالی است که بازیکنان هنوز با استوک های نایکی تمرین می کنند و کارلوس کی روش معتقد است بازیکنان به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۵    
میزان نوشت: رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران با بیان اینکه برای عید فطر قیمت شیرینی افزایشی نخواهد داشت گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۳    
تینسم نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور از برگزاری جلسه روحانی با وزرا برای تصمیم گیری درباره گرانی های اخیر طی هفته آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۶    
سه فیلمنامه در شورای صدور پروانه ساخت فیلم های سینمایی مجوز گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۲    
آخرین جمعه ماه رمضان در راه پیمایی روز قدس علی اکبر صالحی با حمله تند تعدادی از راهپیمایان مواجه شد. اما این اولین بار نیست که به یک مقام دولتی در مراسمی که قرار است نماد وحدت جهان اسلام باشد حمله می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۰    
نخستین اظهارنظر ریچارد کلایدرمن درباره حضورش در ایران را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۷    
ایلنا نوشت: به گفته فعالان محیط زیست به دلیل برداشت بی رویه معادن شن و ماسه، زیر "دریاچه ولشت" در حال خالی شدن است و در صورتی که این اتفاق بیفتد ...
  • ۱