شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۷May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 14 شهریور 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 شهریور 1397 خبر آنلاین 2 شهریور 1397 خبر آنلاین 3 شهریور 1397 خبر آنلاین 4 شهریور 1397 خبر آنلاین 5 شهریور 1397 خبر آنلاین 6 شهریور 1397 خبر آنلاین 7 شهریور 1397 خبر آنلاین 8 شهریور 1397 خبر آنلاین 9 شهریور 1397 خبر آنلاین 10 شهریور 1397 خبر آنلاین 11 شهریور 1397 خبر آنلاین 12 شهریور 1397 خبر آنلاین 13 شهریور 1397 خبر آنلاین 14 شهریور 1397 خبر آنلاین 15 شهریور 1397 خبر آنلاین 16 شهریور 1397 خبر آنلاین 17 شهریور 1397 خبر آنلاین 18 شهریور 1397 خبر آنلاین 19 شهریور 1397 خبر آنلاین 20 شهریور 1397 خبر آنلاین 21 شهریور 1397 خبر آنلاین 22 شهریور 1397 خبر آنلاین 23 شهریور 1397 خبر آنلاین 24 شهریور 1397 خبر آنلاین 25 شهریور 1397 خبر آنلاین 26 شهریور 1397 خبر آنلاین 27 شهریور 1397 خبر آنلاین 28 شهریور 1397 خبر آنلاین 29 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 شهریور 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۵    
یک شهروند اصفهانی پس از تحویل گرفتن خودروی صفر خود از نمایندگی و مراجعه به کارواش متوجه ریختگی رنگ قسمتی از خودرو خود شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۲:۱۰    
تابناک نوشت: سند سری در مورد اهداف وزارت امور خارجه اسرائیل برای سال 2019 که توسط هاآرتص به دست آمده است، اظهار می دارد، اکنون که ایالات متحده از معاهده هسته ای ایران خارج شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۵    
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در خصوص توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی ارومیه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۰    
مهر نوشت: بازار گوشی تلفن همراه روزهای بی ثباتی را طی می کند و خریداران در مراجعه به این بازار با قیمتهای نجومی و چندین میلیونی گوشی ها مواجه می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۲    
پایانه صادراتی شرکت نفت ایرانول در بندرامام خمینی(ره) با ظرفیت مخازن 25 هزار تنی و با سرمایه گذاری 630 میلیارد ریال و ارزش روز حدود 2000 میلیارد ریالی با حضور دکتر محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تلاش می شود پروژه های عمرانی تا پایان فصل کاری در شهر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری شهروندان قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که تعاونی ها را از حالت شعاری خارج کنیم و به لحاظ کیفی ارتقا دهیم و این بسیار اهمیت دارد چراکه با برنامه ریزی درست در این زمینه می توانیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شمار زیاد پناهجویان افغان که با هدف مهاجرت به اروپا وارد ترکیه شده اند معضلی جدی و جدید برای مقامات این کشور هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۰    
جلسه جمع آوری برق های غیر مجاز و تست لوازم اندازه گیری مدیریت توزیع برق شهرستان نورآباد با حضور مدیرعامل شرکت، مدیریت توزیع برق شهرستان و همکاران دست اندرکار برگزار گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۶    
به گزارش خبرآنلاین،آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با حضور معاون پارلمانی و حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن نشاط آموزش و پرورش مریوان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۱    
با حضور معاون استاندار، مدیرکل کارو رفاه اجتماعی استان و تعداد زیادی از کارآفرینان از تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان لرستان طی مراسمی در سالن اجتماعات مرکز علامه طباطبایی تجلیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل دفتر بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به بهره برداری از فاز دوم سامانه جامع انبار، به تدریج احتکار موضوعیت خود را از دست می دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۴    
پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران خواهد بود، دیداری که به احتمال زیاد تنها چهار روز مانده به مسابقه حساس سرخپوشان تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۵    
سیدعلی خرم سفیر سابق ایران در اتحادیه اروپا و کارشناس مسائل بین المللی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت حسن روحانی می تواند در جلسه شورای امنیت به ریاست ترامپ شرکت کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۲۷    
کیهان در ستون گفت و شنید خود نوشت: گفت: دوتن از وکیل الدوله های فراکسیون امید در نطق های پیش از دستور مجلس به بهانه مشکلات اقتصادی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۱۴    
کیهان در سرمقاله خود نوشت: سخنرانی ها، یادداشت ها و موضع گیری های برخی جریان های سیاسی نزدیک به دولت نشان می دهد، آنها به هیچ وجه قصد ندارند مسئولیت وضعی که دولت را گرفتار آن کرده اند بر عهده بگیرند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۸    
احمد ناصری افزود: اقلام توزیعی بیشتر هنرستانی بوده و با هدف ارتقای انگیزه تحصیلی و بروز رسانی تجهیزات به مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان ارسال شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۵۳    
2 فیلم مهمان مامان کار داریوش مهرجویی و آدم برفی به کارگردانی داود میرباقری، تعطیلات آخر این هفته از شبکه سه پخش می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۱:۲۸    
فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا در سخنانی که متن آن به تازگی منتشر شده گفته که یک زن اهل سوریه به او گفته دولت این کشور قصد دارد میلیون ها نفر را بکشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۱:۲۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رتش روسیه در نمایشگاه Army 2018 که در مسکو برگزار شد، از زره جنگی ارتقا دهنده قدرت خود رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۳۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور ارشد سابق ترامپ در اظهاراتی افشاگرانه اعلام کرد آمریکا به سوی انقلابی پیش می رود که همه چیز را تغییر می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۲۳    
ایسنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که باید از کارشناسانی در عرصه اقتصاد استفاده شود که اداره اقتصاد در دوران بحران را می شناسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۲۳    
سیروس شفقی با 9 رای به عنوان شهردار کرج انتخاب شد.هشتاد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که به صورت فوق العاده از ساعت 6 بعد از ظهر آغاز شد به موضوع انتخاب شهردار اختصاص داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۱۳    
مهر نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که سینمای انیمیشن با فرصت هایی که در حوزه سینمای ایران داریم می تواند یکی از نقاط قوت سینمای کودک باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۱۱    
سی امین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی با معرفی برترین آثار نمایشی به کار خود پایان داد.شیرین بینا از طرف هیئت داوران بخش اصلی بیانیه هیئت داوران سی امین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۶    
دبیر اجرایی سی امین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی، با بیان اینکه جشنواره استانی به خواست و همت اهالی تئاتر برگزار می شود، گفت: هرکس که در راس مجموعه قرار بگیرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۶    
در حرکتی خیرخواهانه و در جشن عاطفه ها، استاندار آذربایجان غربی از محل فروش سوخت مرزنشینان استان، مبلغ 5 میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش آموز مرزنشین اهدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پرداخت بیش از 500 میلیون تومان پول به شهرداری برای افزایش متراژ مغازه دلیل خودسوزی مرد از سوی برادرش عنوان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۴۸    
رئیس جمهوری آمریکا در دیدار امیر کویت باز هم ژست حمایت از مذاکره با ایران گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۴۸    
مشرق نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی دریایی سپاه را بزرگترین برقرار کننده امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز دانست و گفت: با کمک همسایگان جنوبی بایستی این امنیت را حفظ کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۳۰    
علیرضا جهانبخش عصر امروز در اردوی تیم ملی حاضر شد و پیش از شروع تمرین با کی روش صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۳    
44 درصد از پرسش شوندگان 18 تا 29 ساله آمریکایی اعلام کردند اپلیکیشن فیس بوک را از روی موبایل خود پاک کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی خصوصا امارات به حدی افزایش یافته است که برافراشتن پرچم این رژیم و پخش سرود آن در امارات مجاز اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۰    
با اعلام سرپرست باشگاه استقلال، فعلا عضو جدیدی به کادرفنی استقلال اضافه نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۲    
مهر نوشت: کمیسر بودجه اتحادیه اروپا نام کشورهایی که درصدد نابودی این اتحادیه هستند را رسانه ای کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۲    
ایرنا نوشت: گزارش جدید منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی حاکی است که بیش از یک نفر از هر چهار فرد بزرگ سال در سراسر جهان یعنی معادل یک میلیارد و 400 هزار نفر، از نظر فیزیکی بدون تحرک هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۲    
پیرترین زوج دنیا یک مرد ژاپنی 108 ساله با همسر 100 ساله اش هستند که در مرکز سالمندان در شهر تاکاماتسو ژاپن اسکان دارند. آنها در اکتبر سال 1937 ازدواج کرده اند و 80 سال است که با هم زندگی می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای رقابت گفت که اگر شورای رقابت بخواهد قیمت گذاری انجام دهد و این قیمت گذاری افزایشی باشد باید آن را به ستاد تنظیم بازار اطلاع دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۲    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در تمرین بعد از ظهر امروز خود کری های زیادی با یکدیگر خواندند و لحظات با نشاطی را پشت سر گذاشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۸    
در روز چهارشنبه 14 شهریور اخباری درباره واکنش جالب حمید فرخ نژاد به هجوم مردم برای خرید پراید، پیدا شدن کودک زباله گرد با گوشی سالم و بریده نشده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۵    
ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سوءاستفاده آمریکا از ریاست دوره ای بر شورای امنیت، به انحراف کشاندن موضوع این شورا از فلسطین به ایران را وقاحت ترامپ توصیف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۵    
اینستاگرام در حال ساخت اپلیکیشن شاپینگ و فروشگاه آنلاین به طور مستقل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۲    
ایسنا نوشت: اتحادیه اروپا، منتخبان رقابت های جدید گردشگری را اعلام کرد و در این لیست شهرهای اروپایی در گردشگری هوشمند موفق بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۵    
ایرنا نوشت: فرماندار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت که برجک مرزی میل 160 و 161 این شهرستان ساعاتی پیش مورد هدف حمله کور گروهک تروریستی جیش الظلم قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۸    
رضا نوروزی با بخشیدن بخشی از طلب خود توانست با این تیم به توافق دست یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۵    
صحنه هایی از فوتبال بازی کردن رضا گلزار، محسن کیایی و عوامل سریال شبکه نمایش خانگی ساخت ایران 2 را با گزارشگری امین حیایی ببینید. برزو نیک نژاد کارگردان این اثر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۷    
خبرگزاری صداوسیما نوشت: سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در صورت خروج طرف مقابل از برجام به سطح گذشته فعالیت های هسته ای باز نخواهیم گشت بلکه سطوح پیشرفته تری را پیشرو داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۳    
دروازه بان سابق استقلال مطمئن است تراکتورسازی استیل آذین نمی شود، چون هواداران عاشقی دارد که تیمشان را تنها نمی گذارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۶    
کمبود پوشک بچه، افزایش عجیب قیمت آن و خبر کشف سه انبار بزرگ احتکار پوشک بچه در استان البرز ، سوژه کارتون محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه شهرآرا شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۶    
ایسنا نوشت: رئیس شورای امنیت کشور تاکید کرد: دولت هایی که امنیت خود را در بیرون از کشور خود تعریف می کنند قطعاً در تامین امنیت کشور خود موفق نخواهند بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۴    
اعتراف محسن قهرمانی در یک برنامه تلویزیونی تبعات زیادی داشت و جو فوتبال ایران را حسابی ملتهب کرد. حمید رضا صدر از جمله افراد علاقه مند به فوتبال است که در این باره نظرات جالبی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۰    
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران ازنامه بازیکنان این تیم به وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۸    
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از صدور رای بازی سوپرجام خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۶    
تیم هایی از 66 کشور در سومین دوره بازی های جهانی عشایر قرقیزستان رقابت می کنند که تا 8 سپتامبر در شهر چالپان آتا این کشور برگزار می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۹    
میزان نوشت: نتایج جدیدترین نظرسنجی در انگلیس نشان می دهد که حدود دو سوم از دختران و زنان جوان در این کشور مورد آزار جنسی در مکان های عمومی قرار گرفته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۳    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که برنامه ای برای اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی این تیم وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
سرمربی تیم ملی ایران گفت: مطمئنم مشکل سردار آزمون به زودی حل می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شمار هواپیما های از رده خارج شده آمریکایی در بزرگ ترین گورستان هواپیما های جهان به بیش از 5 هزار فروند رسید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
با فرا رسیدن ماه های محرم و صفر، تغییراتی در جدول پخش برنامه های مختلف تلویزیون به وجود می آید، از جمله این تغییرات، پایان یافتن پخش برنامه خندوانه از شبکه نسیم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پیامی دریافت جایزه فیلدز را به فریدون درخشانی(کوچر بیرکار) تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
آتش سوزی چند روز پیش موزه ای در برزیل منجر به سوختن 20 میلیون اثر تاریخی در برزیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: انتقاد رئیس دفتر رئیس جمهور از صحبت های دیروز آیت الله جنتی در حاشیه هیئت دولت، حکایت از ارائه اطلاعات غلط به او دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
اینستاگرام خبرآنلاین منتشر کرد؛ حقایق درباره سردیس سرباز هخامنشی را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
محمدرضا عیلمردانی، صداپیشه دیرین دیرین در افتتاحیه برنامه صفر تا صد برای اولین بار به اجرای صحنه ای می پردازد. این برنامه تلویزیونی مسابقات آفرود سوارها را به نمایش می گذارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
دپارتمان تیم ملی فوتبال در بحث پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه آرژانتین و کلمبیا برابر ایران اطلاعیه ای را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
مهاجم تیم پرسپولیس درباره انتقال موقتش به سپیدرود گفت: به برانکو گفتم هر تصمیمی بگیری قبول می کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: داده های آماری فکت چکرز نشان داد رئیس جمهور آمریکا از زمان ورود به کاخ سفید تاکنون 4713 ادعای دروغین مطرح کرده است!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پلیس انگلیس دو شهروند روس را به عنوان متهمان حمله با عامل اعصاب نوویچوک به جاسوس دوجانبه روس و دخترش در شهر سالزبری معرفی کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۵    
جماران نوشت: عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما از ممنوع المنبری محمدرضا زائری انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۵    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سردیس هخامنشی پس از هماهنگی های لازم در اسرع وقت به ایران بازگردانده می شود و در جای اصلی خود در تخت جمشید قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۱    
کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران گفت: گر پیشنهاد بازی با آرژانتین صحت داشته باشد از تهران تا دبی روی زانو راه می روم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۱    
امروزه صنایع صوتی و تصویری در دنیا رو به پیشرفت است، جزء صنایع پیشتاز محسوب شده و در مرزهای دانش حرکت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۳    
فردی که با عنوان مجری شبکه های رادیویی توانسته بود از 70 نفر به مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کند، در شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۳    
ایسنا نوشت : یک منبع آگاه در پی اقدام بعضی از رسانه ها درباره عدم حضور رئیس جمهور در اجلاس خبرگان رهبری اعلام کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۹    
با انجام تست گریم نهایی بازیگران، فیلم سینمایی سلام علیکم حاج آقا از امروز در تهران مقابل دوربین می رود. محمدرضا شریفی نیا و حمید گودرزی در این فیلم نقش یک روحانی را ایفا می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۹    
90 سال پیش باغ ملی یا میدان مشق تهران هنوز پر از ساختمان های اداری نبود. این محوطه محل مشق نظام بود و تنها ساختمان بزرگ قزاقخانه و سر در میدان در آن ساخته شده بود و خبری از ساختمان شهربانی، پست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۷    
ایلنا نوشت: بر اساس شنیده ها از برخی منابع شب قبل از حضور روحانی در مجلس شورای اسلامی پیامی بین رهبری و رئیس جمهوری ردوبدل شده است که بنا بر توصیه های رهبری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سردشت از برگزاری دومین جشنواره انگور سیاه در منطقه توریستی چشمه معدنی گراوان سردشت خبرداد و گفت: این شهرستان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۵    
مهر نوشت: 20 نماینده مجلس با امضای نامه ای خطاب به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواستار بررسی نطق سلحشوری و حیدری در این هیات شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۳    
در این تصویر چهار تن از اعضای مجلس خبرگار رهبری در مترو دیده می شوند. افراد حاضر در این عکس از راست: حجت الاسلام مجید انصاری، حجت الاسلام شیخ محمد هاشمیان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۳    
اولین گفت وگو با کودک زباله گردی که گفته بود گوشش را شهرداری بریده است در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۸    
رییس هیات مدیره خانه تئاتر در پی انتشار گزارش مالی معاونت هنری در حوزه هنرهای نمایشی تاکید کرد: تمام هزینه های اعلام شده برای تجهیز عمارت جدید خانه تئاتر بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۳    
اقتصاد بر خط نوشت : استاندار البرز با اشاره به کثرت واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: ظرفیت صنایع کوچک البرز برای رونق اقتصادی و توسعه اشتغال ، قابل اتکا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۳    
مهر نوشت: فرمانده مرزبانی از کشف محموله لوازم آرایشی بهداشتی که در بازرسی مأموران 201 هزار و 600 قالب صابون آرایشی قاچاق بدون مجوز بارگیری شده خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۷    
ایلنا نوشت: سعید لیلاز گفت: هیچ مسئولیتی در حزب کارگزاران سازندگی ندارم، تمامی موضع گیری ها و اظهار نظرهای من ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۷    
مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان چهارشنبه از ساعت 20:15 دقیقه با اجرای هومن عبداللهی در سالن کوثر برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۸    
سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که ویژه برنامه ای به مناسبت برگزاری این رویداد سینمایی هر شب از شبکه چهار روی آنتن می رود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۸    
تمرین امروز سرخپوشان با غیبت برانکو ایوانکوویچ برعهده کریم باقری خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۵    
رضوانی گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد تا سال 2030 به 18 میلیون تن می رسد که ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش مراودات تجاری در منطقه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۱    
فیلم کامل نطق حیدری نماینده تهران در جلسه دیروز مجلس را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۱    
حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت و گو با خبرآنلاین از انتظارات اصلاح طلبان از دولت حسن روحانی می گوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۱    
ایرنا نوشت: نشنال اینترست در گزارشی نوشت: اگر دموکرات ها کنترل مجلس نمایندگان را در دست گیرند، می توانند با انجام معامله ای ترامپ را مجبور به خروج از کاخ سفید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۱    
خبرورزشی نوشت:مجتبی جباری از علی فتح الله زاده شکایت کرده است.مدیر عامل اسبق آبی ها می گوید مشکلی در این زمینه وجود ندارد و او در دادگاه از خودش دفاع خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۳    
رئیس هیئت ووشو استان گفت: نخستین دوره مسابقات لیگ ووشو استان ویژه آقایان با شرکت 4 شهرستان تابعه استان در 3 رده سنی نونهالان،نوجوانان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۳    
رامین رضاییان هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است و گفته می شود او با پرسپولیس به توافق رسیده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۳    
اقتصاد بر خط نوشت : سرهنگ جواد صفایی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی البرز در گفت و گو با خبرنگاران از رهایی گروگان 40 ساله در شهرستان فردیس این استان خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۳    
تیرانداز ایران امروز در نشستی خبری مقصر اصلی حادثه ای که برایش در بازی های آسیایی پیش آمد را معرفی کرد.او گفت که "پارک"سرمربی تیم ملی مقصر اصلی این اتفاق بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۹    
جماران نوشت: استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از اتهام به حوزه علمیه گفت: نقد به هر صورتی که باشد، حتی از یک فرد غیر حوزوی، قابل قبول است؛ هیچ اشکالی ندارد و در گذشته هم بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۹    
اشکان رهگذر کارگردان انیمیشن سینمایی آخرین داستان که این روزها در سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان به نمایش درآمده است می گوید در ابتدای ساخت این کار خیلی ها آنها را جدی نمی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۵    
مهر نوشت: رضا رشیدپور حدود یک هفته است که در برنامه حالا خورشید حضور نیافته و باز هم کسالت او برای این غیبت اعلام شده است. در این مدت دو مجری دیگر برنامه را اجرا می کنند.