یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 19 بهمن 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 بهمن 1397 خبر آنلاین 2 بهمن 1397 خبر آنلاین 3 بهمن 1397 خبر آنلاین 4 بهمن 1397 خبر آنلاین 5 بهمن 1397 خبر آنلاین 6 بهمن 1397 خبر آنلاین 7 بهمن 1397 خبر آنلاین 8 بهمن 1397 خبر آنلاین 9 بهمن 1397 خبر آنلاین 10 بهمن 1397 خبر آنلاین 11 بهمن 1397 خبر آنلاین 12 بهمن 1397 خبر آنلاین 13 بهمن 1397 خبر آنلاین 14 بهمن 1397 خبر آنلاین 15 بهمن 1397 خبر آنلاین 16 بهمن 1397 خبر آنلاین 17 بهمن 1397 خبر آنلاین 18 بهمن 1397 خبر آنلاین 19 بهمن 1397 خبر آنلاین 20 بهمن 1397 خبر آنلاین 21 بهمن 1397 خبر آنلاین 22 بهمن 1397 خبر آنلاین 23 بهمن 1397 خبر آنلاین 24 بهمن 1397 خبر آنلاین 25 بهمن 1397 خبر آنلاین 26 بهمن 1397 خبر آنلاین 27 بهمن 1397 خبر آنلاین 28 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 بهمن 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۴    
موزه عبرت ایران، با استفاده از اسناد و مدارک مکتوب و شفاهی موجود و با بهره مندی از وجود مجرب ترین هنرمندان متعهد ایرانی و با حفظ و بازسازی فضای آن زمان سعی در به تصویر کشیدن جنایات رژیم پهلوی و معرفی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
کارلوس کیروش سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا در حال تماشای بازی های لیگ این کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۸    
با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، کلنگ احداث پاسگاه محیط بانی منطقه برخوردار شهرستان دلفان به زمین زده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۰    
دو سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس در هفته جاری یک تقابل ویژه را خواهند داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۷:۲۹    
ترکیب سروش و پرسپولیس در لیگ برتر، همیشه به پیروزی ختم می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۷:۲۵    
در جامعه سنتی افغانستان ورود زنان به اماکن ورزشی و تفریحی تا چند سال اخیر با همراه و یا بدون همراه ننگ پنداشته می شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۱:۴۵    
ایسنا نوشت: یک نوجوان معلول اروپایی با استفاده از لگو برای خود دست رباتیکی ساخت که وی را از استفاده از دست مصنوعی بی نیاز می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۱:۰۷    
ایرنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: 300 زن در زندان های کشور به دلیل مشکلات مالی و جرایم غیرعمد در حبس به سرمی برند که باید برای جلوگیری از فروپاشی و بازگشت آرامش به کانون خانواده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۰:۱۴    
باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت شورای امنیت تنها مرجع تشخیص تناقض پرتاب موشک ایران و قطعنامه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۷    
میزان نوشت: جدیدترین عکس از فیلم سینمایی هابز و شاو ، نسخه فرعی فیلم سینمایی سریع خشن از سوی کمپانی تولید کننده اثر منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۲    
ایرنا نوشت: رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران تمامی پایگاههای آمریکا در منطقه را زیر نظر دارد و نیروهای مسلح کشورمان غافلگیر نمی شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۲    
برنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با تکرار این موضوع که فعالیت های موشکی کشور با هیچ کدام از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل مغایرت ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۹    
فارس نوشت: دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که فلسطینیان در کنفرانس ورشو حضور نخواهند یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۵    
محسن چاوشی خبر مهاجرتش به کانادا را تکذیب کرد و دلیل ذکر شده برای آن را خیلی عجیب دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۵    
باشگاه فوتبال لس آنجلس گلکسی آمریکا مجسمه ستاره پیشین خود را در ورودی ورزشگاه خانگی اش نصب خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: پلیس سوئد از دستگیری عامل حمله با چاقو در استکهلم که یک نفر را زخمی و تعدادی را نیز تعقیب کرده بود، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۷    
با دستور بانک مرکزی، بانک ها از اولین روز هفته آینده تخصیص اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی میان دو خودروساز بزرگ ایرانی یعنی ایران خودرو و سایپا را آغاز می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۰    
رئیس هیئت مدیره استقلال از تلاش این باشگاه برای رفع مشکل پاتوسی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز نوشت:قیمت جهانی طلا در ادامه معاملات امروز افزایش یافت و هر اونس فلز زرد در برابر 1314 دلار معامله شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
تسنیم نوشت: نماینده آمریکا در اتحادیه اروپا به شرکت هایی که قصد استفاده کردن از سازوکار مالی ویژه برای تجارت با ایران (موسوم به اینستکس) را دارند، هشدار داد که ممکن است توسط ایالات متحده تحریم شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۲    
فیفا شهری که مراسم انتخاب برترین های جهان را در سال 2019 برگزار خواهد کرد را مشخص و اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۳    
رمضان زاده در واکنش به خواندن خبر اشتباه آیت الله یزدی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: چگونه اطلاعات غلط یکی از فقهای عظام را به موضعگیری غلط می کشاند
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۱    
جماران نوشت: فشارها بر عربستان در ارتباط با پرونده قتل جمال خاشقجی بار دیگر بالا گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۴    
مهر نوشت: آنگلا مرکل در صحبتهایی مغایر با مواضع دونالد ترامپ، تاکید کرد گروه تروریستی داعش هنوز شکست نخورده و به دنبال به کارگیری تاکتیک های جنگ نامتقارن در آینده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۶    
سرمربی استقلال در پیامی اینستاگرامی به افرادی که خودشان را از خانواده استقلال می دانند اما از پشت خنجر می زنند حمله کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۶    
حساب توئیتری حضرت آیت الله خامنه ای با منشن کردن ترامپ،بولتون و پمپئو به صحبت های امروز رهبری درباره شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرذ.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: هیئتی کویتی هفته گذشته به طور مخفیانه به اراضی اشغالی سفر کرده است. این هیئت چند روز در اسراییل بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
پوستر فیلم آشغال های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیریوسفی، رونمایی شد. این اثر سینمایی پس از 6 سال، شاید روی پرده سینماها بیاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
امام جمعه کرج در خصوص برخی حواشی پیش آمده در خصوص لغو یک سخنرانی گفت: در این جریان بنده خواستم عزت و آبروی نظام و افراد حفظ شود و بنده تضعیف مسؤولین را حرام می دانم اما نقد گفتمانی راهش باز است و ما ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
ایسنا نوشت: محمد جواد ظریف، در کنفرانس امنیتی مونیخ سال 2019 شرکت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
مهر نوشت: معاون وزیر خارجه لهستان مدعی شد که ایران به دلیل روبط تیره با آمریکا به کنفرانس ورشو دعوت نشده است!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
نوحه خوانی مادر بمون را با نوای حاج محمود کریمی ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رییس جمهور آمریکا در جدیدترین پیام توییتری خود از رسانه های جعلی انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
ورزش سه نوشت: نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، پاسخ اولین مصاحبه کارلوس کی روش در کسوت هدایت تیم ملی کلمبیا را داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
تسنیم به نقل از رویترز نوشت:قیمت نفت برنت در ادامه معاملات امروز با 64 سنت افزایش به 62 دلار و 27 سنت رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
با اعلام رسمی کمیته انتخاب برترین های لیگ برتر جزیره مربی و بازیکن منچستر به عنوان برترین های ماه ژانویه انتخاب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۹    
شفاآنلاین نوشت: فاکتورهای پرخطر بیماری برونشیت شامل تماس مستقیم با افراد مبتلا به برونشیت، عدم واکسیناسیون در سن مناسب، و قرارگیری در معرض دود دخانیات، گردوغبار و آلودگی هوا است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۶    
شفقنا نوشت: محمود صادقی حقوقدان و نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی عملکرد هیات نظارت را از عوامل تضعیف مجلس شورای اسلامی می داند و می گوید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: صد درصد روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
گزارشی از حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ایران خودرو و جلسات با خودروسازان پشت درهای بسته را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۸    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول گفت: نقطه عطف نمایشگاه عکس اشک و شمشیر نگاه موشکافانه و جدیدی بود که غالب مردم آن را ندیده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۰    
تسنیم نوشت: رئیس فدراسیون بوکس گفت: از ناپدید شدن کهرازه متاسفم هستم و در حال رایزنی و پیگری هستیم تا او را راضی به بازگشت کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۴    
منتجب نیا گفت: متاسفانه احزاب ما کادر تربیت شده ندارند و مجبور هستند موعد انتخابات سراغ افراد غیر حزبی بروند تا سهمی در انتخابات بگیرند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۹    
مهاجم الغرافه قطر برای جدایی از این باشگاه باید مبلغ قابل توجهی را پرداخت کند که هنوز مشتریانش حاضر به پرداخت آن نشده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
آن طور که کارشناسان اذعان کرده اند شاید ثبت کانال ارتباطات تجاری موسوم به اینستکس نتواند همه انتظارات جمهوری اسلامی در زمینه مراودات مالی را تامین کند اما نمی توان کتمان کرد که این کانال ویژه بانکی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
بسیاری از هنرمندان سینما و تئاتر، بعدازظهر امروز در مراسم ترحیم همسر علی نصیریان که در مسجد جامع شهرک غرب برپا شده بود، شرکت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۹    
ایرنا نوشت: موسس و مدیرعامل شرکت اینترنتی آمازون روز جمعه اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی با همراهی هفته نامه 'نشنال انکوایرر' علیه وی دست به یکی کرده اند و قصد اخاذی از وی را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۴    
ایسنا نوشت: دولت ونزوئلا جزئیات طرح کودتای آمریکا علیه نیکولاس مادورو و مشارکت کلمبیا در این طرح را فاش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۶    
مقدمات الحاق ایران به منطقه آزاد اتحادیه اقتصادی اوراسیا، با هدف دریافت تخفیف های تعرفه ای برای صادرات کالاهای ایرانی به این اتحادیه، در مسکو از امروز آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۶    
مشرق نوشت: یک روزنامه اقتصادی صهیونیستی از آنچه آن را مسیر جاده ابریشم چین به سوی پایگاه موشکی عربستان توصیف کرد سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۶    
در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ یک سورپرایز ویژه در ترکیب خود خواهد داشت و از شماره 9 جدیدش رونمایی خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۲    
شهدای انقلاب اسلامی به سبب وقوع جنگ تحمیلی به سرعت در محاق رفتند و کمتر کسی از زجرها و دلاوری های آنان در زیر شکنجه های طاقت فرسای رژیم پهلوی یاد می کند و اغلب مورد غفلت اند. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
ایلنا نوشت: سخنگوی اورژانس کشور از فوت 7 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در منطقه دماوند خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۴    
حمید عسکری تاکید کرد فعالیت هایش فعلا تعلیق شده است تا کارشناسان دفتر موسیقی، فیلم کنسرت هفته گذشته را به طور دقیق بررسی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امام با بیان اینکه خط 7 مترو تهران 22 ایستگاه را در برمی گیرد، گفت: هزینه تکمیل کامل این خط از 3 هزار میلیارد تومان عبور می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۲    
بر اساس آخرین تحلیل نقشه های هواشناسی، با ورود سامانه بارشی از اواسط امروز (جمعه) بارندگی ها در نوار غربی کشور آغاز می شود و تا آخر روز، علاوه بر مناطق غربی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۷    
سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با قهرمانی ایران در کرمانشاه به پایان رسید و تیم های آذربایجان و قرقیزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۰    
بررسی کوتاه مهم ترین اتفاقات فوتبالی دنیا در هفته گذشته را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۳    
فارس نوشت: رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال گفت که میزان مصدومیت طارق همام روز یکشنبه مشخص می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۳    
ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۸    
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تریبون نمازجمعه خطبا از گذشته و آینده انقلاب سخن به میان آوردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۶    
همزمان با آغاز ایام فاطمیه و مراسم چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، تهران حال و هوای فاطمی گرفته است. عکس ها: تسنیم 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۴    
یک روزنامه آمریکائی اعلام کرد: آمریکا تا پایان ماه آوریل تمام نیروهایش را از سوریه خارج می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۸    
ایرنا نوشت: محسن ابوالقاسمی، استاد فرهنگ و زبان های باستانی در سن 82 سالگی درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۴    
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی، در اینستاگرام خود، نظرش درباره سه فیلم جشنواره سی و هفتم فجر را به اشتراک گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۳    
در 19 بهمن ماه سال 1357 بیش از صدها هزار نفر از مردم تهران، به دعوت جامعه روحانیت و دیگر گروه های مذهبی - سیاسی برای اعلام همبستگی با تصمیم حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل دولت موقت انقلاب اسلامی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۲    
مهاجم جدید پرسپولیس که در بازی مقابل پدیده مصدوم شد امروز همراه با تیم بدون مشکل تمرین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۲    
تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری دوستانه مقابل بادران با نتیجه 3-0 شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
حسین مرعشی در مصاحبه با خبرآنلاین، از انجمنی که برای توسعه استان کرمان با حضور وی و محمدرضا باهنر تاسیس شده سخن گفت و به موانع پیش روی آن اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۳    
فارس نوشت: زن و شوهر موتور سوار بر اثر تصادف با کامیون جان خود را از دست دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۸    
تسنیم نوشت: مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که حدود 113 هزار مسکن مهر تعاونی ها هنوز به متقاضیان تحویل نشده است، گفت: باید این تعداد واحد مشکل دار تعیین تکلیف شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۶    
دستمزد سالیانه کارلوس کی روش برای هدایت کلمبیا سالیانه 3 میلیون یورو اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۷    
ایلنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج_ چالوس و محور هراز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۵    
2018 چهارمین سال گرمِ ثبت شده در جهان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۴    
ایسنا نوشت: قاضی محمد شهریاری در حاشیه جشنواره فیلم فجر، درباره برخی مباحث حقوقی و قضایی فیلم های امسال اظهارنظر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۴    
صدها پروژه و طرح در شهرهای مختلف استان و در حوزه های ورزشی، عمرانی، بهداشت و لامت، اقتصادی، تولیدی و صنعتی و آموزشی با حضور مقامات استانی افتتاح و یا کلنگ زنی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه تا به امروز تنها 46درصد بودجه سال 97 این منطقه محقق شده گفت: برای سال آینده بودجه منطقه آزاد ماکو 47درصد افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۳    
به مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با حضرت امام خمینی رحمه الله در نوزدهم بهمن ماه 1357، فرماندهان، خلبانان و جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۲    
تسنیم نوشت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با این نظر که لیگ به دو قسمت تبدیل شده است، موافقم و اعتقاد دارم هر بازی برای تیم ها حکم مرگ و زندگی را دارد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۰    
مشهد - امام جمعه مشهد گفت: اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود نباید امیدمان به خارج از کشور باشد و باید مانند فناوری هسته ای به جوانان خودمان اعتماد کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۵    
نفرات اصلی ترکیب استقلال در بازی روز گذشته، امروز به تمرین ریکاوری پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سرهنگ کاظمی گفت: شهروندان با دید بازتری نسبت به استفاده از اپلیکیشن ها اقدام کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۴    
آیا شما جزو کسانی هستید که از ورود ربات ها به صنعت گردشگری می ترسید؟ باید بگوییم که با ترس خود کنار بیایید چرا که ربات ها وارد این صنعت شده اند و چند سال است که مشغول به کار هم هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۱    
رضا قوچان نژاد در ترکیب فیکس تیمش مقابل بریزبین حضور دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۶    
تسنیم نوشت: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: امروز قرارداد صادرات برق ایران به عراق برای مدت یکسال تمدید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: به زودی ممنوعیت واردات 1300 قلم کالا از طریق مرزهای زمینی که دولت در سال 95 وضع کرده بود، لغو می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۷    
خبر ورزشی نوشت: پاتوسی می گوید پیشنهاد استقلالی ها برایش خنده دار بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
رهبر معظم انقلاب فرموردند: درباره ی اروپا، نمی گویم با آن ها ارتباط نداشته باشیم، بحث سر اعتماد است. به مسئولان توصیه می کنم مثل آمریکا به اروپایی ها هم اعتماد نکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۸    
مهر نوشت: مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران هوای تهران را ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۷    
فارس نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مسأله آب گفت: این یک بحث تخصصی است و ابعاد فنی حقوقی و کشاورزی و اقتصادی دارد و نباید احساسی به آن پرداخت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
ویدئویی کوتاه و حیرت انگیز به کارگردانی وحید جلیلوند فیلمساز برجسته سینمای ایران، که به اتفاق دانشجویانی از 11 کشور جهان ساخته شده است را تا آخر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۴    
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از بخش چهارسوی هنر در جشنواره هنرهای تجسمی فجر، تاکید کرد در حوزه هنرهای تجسمی می توان فرصتی برای صادرات کالای ایرانی یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
ایسنا نوشت: بررسی های میدانی نشان از آن دارد که دلالان برای قالب کردن گوشت یخ زده به عنوان گوشت تازه چرخ کرده، گوشت منجمد را به قیمت کیلویی 40 هزار تومان از مردم خریداری می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: پیوند فرزندان دو تاجر ثروتمند تنها یک ماه دوام آورد و خساست های پدر عروس باعث جدایی شان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
شورولت جدید سیلورادو اچ دی / Chevrolet 2020 Silverado HD مجهز به دو موتور، قادر به حمل 15.8 تن بار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۳    
منتجب نیا حزب جدید منشعب از اعتماد ملی را افتتاح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۱    
آمریکا قصد دارد پایان آوریل آینده تمام نیروهایش از سوریه را خارج کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۵    
باشگاه ذوب آهن اصفهان برای جدال با الکویت در لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۳    
معماران برجسته ی جهان، ما را در جریان پروژه های جدیدشان در سال 2019 قرار می دهند. حتی اگر اقتصاد جهانی رشد آهسته ای داشته باشد، باز هم پروژه های ساخت و ساز، همچنان بلندپروازانه ادامه دارد.
  • ۱