شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۵May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 31 مرداد 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 مرداد 1399 خبر آنلاین 2 مرداد 1399 خبر آنلاین 3 مرداد 1399 خبر آنلاین 4 مرداد 1399 خبر آنلاین 5 مرداد 1399 خبر آنلاین 6 مرداد 1399 خبر آنلاین 7 مرداد 1399 خبر آنلاین 8 مرداد 1399 خبر آنلاین 9 مرداد 1399 خبر آنلاین 10 مرداد 1399 خبر آنلاین 11 مرداد 1399 خبر آنلاین 12 مرداد 1399 خبر آنلاین 13 مرداد 1399 خبر آنلاین 14 مرداد 1399 خبر آنلاین 15 مرداد 1399 خبر آنلاین 16 مرداد 1399 خبر آنلاین 17 مرداد 1399 خبر آنلاین 18 مرداد 1399 خبر آنلاین 19 مرداد 1399 خبر آنلاین 20 مرداد 1399 خبر آنلاین 21 مرداد 1399 خبر آنلاین 22 مرداد 1399 خبر آنلاین 23 مرداد 1399 خبر آنلاین 24 مرداد 1399 خبر آنلاین 25 مرداد 1399 خبر آنلاین 26 مرداد 1399 خبر آنلاین 27 مرداد 1399 خبر آنلاین 28 مرداد 1399 خبر آنلاین 29 مرداد 1399 خبر آنلاین 30 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۰    
متحدان و دشمنان آمریکا با هم، از پذیرش درخواست دولت ترامپ برای تحریم ایران، روی گرداندند و بطور بالقوه اقتدار جهانی آمریکا را تضعیف کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر ضرورت تکمیل پوشش ارتباطی در سطح راه های استان یزد تاکید کرد و از کاهش تلفات جاده ای استان در چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۱۹    
آنا نوشت: شیعیان در برخی از مناطق شیعه نشین هر روز دهه محرم به نام یکی از شهیدان کربلا عزاداری می کنند و روضه ای مناسب آن شخصیت می خوانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۰۴    
موشک کروز دریایی ابومهدی در حالی برای اولین بار به نمایش درآمد که پیش از آن، نیروهای مسلح ایران از انواع متنوع کروزهای دریایی با بردهای مختف از 25 تا 350کیلومتر را در اختیار داشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۳    
اگر دیاباته در تمامی بازی های استقلال بازی می کرد، آمار گلزنی اش به مراتب بالاتر از 15 گل بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۴    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در حال حاضر 160زوج قزوینی درنوبت فرزندخوانده در سطح این استان هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۱    
دومین روز از عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شنبه 1 شهریور 1399 با سخنرانی شیخ حسین انصاریان و با مداحی نریمان پناهی و سید مهدی حسینی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۸    
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات ساخت پد بالگرد در محور یاسوج دهدشت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۴    
چند روایت از روزهای عجیب تحصیل در دوران کرونا عالم گیری ویروس کرونا، همه فعالیت های عادی روزمره را در جهان، به شرایط عجیب و غریبی کشانده است. منبع: ایرنا
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۸    
تیم سردار بوکان بعد از تساوی برابر پاس همدان در لیگ دسته دوم ماندنی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۹    
سه صیاد اهل استان سیستان و بلوچستان پس از پنج سال اسارت توسط دزدان دریایی سومالی آزاد شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۱    
اسکای نیوز منتشر کرد: :در این حادثه، کشتی باری اندکی پس از برخورد با نفتکش غرق شد و 14 تن خدمه آن ناپدید شدند. نفتکش نیز که ظاهراً حامل 3 هزار تن بنزین است، در آتش می سوزد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۹    
ایران نوشت:مرد جوان که با همدستی برادرش و به بهانه طلاق و فرار خواهرشان به تهران او را با ضربه های قمه تا آستانه مرگ پیش برده بود بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۴    
خبرورزشی نوشت:مهاجم گلزن تیم پیکان اولویت اول خود برای فصل آتی را لژیونر شدن دانست و گفت همه تلاش خود را می کند تا بتواند پیشرفت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۵۸    
رئیس سازمان بهداشت جهانی از کادر درمانی ایران به مناسبت روز پزشک تقدیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۵۴    
ایران نوشت: چند روز قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از همسرش به اتهام سرقت وسایل با ارزش خانه و سوء قصد به جانش شکایت کرد و گفت در کار خرید و فروش بورس هستم و وضع مالی خوبی دارم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۰۹    
ایسنا نوشت: شاخص دلار پس از حدود یک هفته مجددا به کانال 93 واحدی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۴    
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری دانشگاه های کشور در سال 99 از حوزه برگزاری کنکور رشته علوم تجربی بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۴    
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: آزمون سراسری سال 99 در رشته های علوم انسانی و ریاضی و فنی مردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در این دانشگاه با موفقیت به اتمام رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۴    
برای نخستین بار در کشور از 2 دستگاه ماشین آلات کشاورزی ساخت تولیدکنندگان استان همدان در کشور رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۴    
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با هفته دولت حدود یکصد طرح با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومان در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۶:۴۹    
روستای کوپانی در فانگ بی واقع در کشور تایلند است که از هر 4طرف روی آب قرار دارد و مردم برای خرید و حتی کار مجبورند کل دریاچه را طی کنند. 266 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۶:۴۳    
ایران نوشت:تحقیق جدید مؤسسه مطالعات سیاستگذاری امریکا (آی پی اس) نشان داد که از آغاز پاندمی ثروت 12 ثروتمند برتر امریکا 40 درصد یا 283 میلیارد دلار افزایش یافته و به بیش از یک تریلیون دلار رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۶:۲۸    
چندین صدای ضبط شده به دوره ناصری و مظفرالدین شاه منسوب هستند که نوحه جبریٔیل هم از آن جمله است. شعر نوحه جبریٔیل منسوب به ناصرالدین شاه قاجار بوده و خواننده آن نامشخص است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۵:۳۲    
ایرنا نوشت: محمود واعظی رییس دفتر ریییس جمهوری در توئیتی با تاکید براین که ترامپ در آخرین ماه های دولتش با کاهش شدید محبوبیت مواجه شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۸    
به مناسبت ایام عزاداری دهه اول ماه محرم، ویدیویی از مداحی حاج حمید فارسی را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۹    
به مناسبت ماه محرم، حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی به شرح آیاتی که امام حسین علیه السلام از مدینه تا کربلا به آنها استشهاد می کردند، پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۹    
مهر نوشت:سرمربیان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای به تعویق افتادن دربی نود و دوم با یکدیگر به توافق رسیدند اما تصمیم گیرنده اصلی آنها نیستند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۸    
رییس فدراسیون جودو متنی را دراینستاگرامش پس از انتشار خبر غرامت میلیاردی به مارک ویلموتس منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۶    
خبرورزشی نوشت:فردوسی پور بر این عقیده است که لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود!
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۴    
وینگر برایتون عکسی را در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۶    
سویا برای کسب ششمین و اینتر برای چهارمین عنوان قهرمانی خود در لیگ اروپا (جام یوفا) به مصاف هم می روند. سایت گل با انتشار کارتونی از عمر مومانی به این موضوع واکنش نشان داد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۲    
هفته پیش رو از نظر بسیاری از کارشناسان هفته سرنوشت سازی برای بازار سرمایه است چرا که با تصمیمات اتخاذ شده بازار سهام آماده بازگشت به صعودی آرام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۱    
مداحی حاج سید محمد محمودی به مناسبت ماه محرم سال 1442 را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۹    
ایرنا نوشت: ریچارد هاس دیپلمات سابق آمریکا در دولت جورج بوش با انتقاد از سیاست های دولت دونالد ترامپ گفت: شعار اول آمریکا رییس جمهوری به واقعا به "آمریکای تنها" تبدیل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۴    
ایرنا نوشت: نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت ایران متناسب با تهدیدهای متوجه برجام و قطعنامه، اقدام می کند که یکی از آنها بازگشت به طراحی گذشته راکتور اراک است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۷    
فارس نوشت: نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش خبر داد که مدیر آژانس بین الملی انرژی اتمی احتمالا هفته آینده به تهران سفر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
ایرنا نوشت: اتحادیه اروپا روز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام 11 شهریور در وین منعقد می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۲    
از امام حسین علیه السلام پرسیدند چگونه روزگار می گذرانید، پاسخ و شرح فرمایشات ایشان را در دهه اول ماه محرم در بیان حجت الاسلام زهیر اسلامی قرائتی می بینیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۸    
خوهران منصوریان احتمالا به زودی وارد مسابقات آزاد خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۵    
بنده به عنوان فردی که در مقام قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم، این روزها ضمن فعالیت در بخش دانشگاهی کشور، همچنان به فراخور موضوعات مختلف، برخی از اخبار مجلس یازدهم را دنبال می کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۸    
رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: کسانی که می گویند با قیمت 6 هزار دلار می توان خودروی بهتر خرید، حتما منظورشان خودروی دست دوم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۴    
کاربران خبرآنلاین نظرات جالبی درباره سیاستمدار یا اقتصاددان بودن رئیس جمهوری بعدی مطرح کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
خبرورزشی نوشت:یحیی گل محمدی مخالفت خود را با برگزاری دربی در این مقطع اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۶    
پس از یک فصل کابوس وار برای بارسلونا، زمزمه های جدایی مسی از این تیم می تواند کامل کننده ناکامی های این فصل آبی اناری ها باشد. حمید سحری با انتشار کارتونی در صفحه اینساید آرت به این موضوع پرداخت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۲    
باشگاه آمیای فرانسه با مشارکت سامان قدوس هوادارانش را به خرید پیراهن های جدید این تیم ترغیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
فارس نوشت:دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر گفته چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی برسد ظرف 1 ماه با ایران توافق خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۴    
فارس نوشت: برایان هوک ، نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران روز جمعه گفت که برجام یک توافق سیاسی است و از لحاظ حقوقی الزام آور نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی به تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیزم ماشه واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۰    
فارس نوشت:وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از محدودیت صدور ویزا برای 13 مقام ایرانی و رئیس سابق زندان اوین با ادعای نقض حقوق بشر، محدودیت صدور روادید به این کشور اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۵    
ایرنا نوشت: وانگ یی وزیر خارجه چین اظهار کرد: درخواست آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه و برقراری دوباره تحریم ها علیه ایران کاملا غیرمنطقی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۸    
رییس اسبق کانون صرافان گفت: نرخ دلار در اثر بی تفاوتی و اهمال ما بیش از حد بالا رفته و حالا ما می خواهیم تا حباب را تخلیه و قیمت ها را کاهش دهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین ریکاوری امروز آبی پوشان دقایقی در سالن وزنه برای شاگردانش به صحبت پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۶    
کاربران خبرآنلاین در یک نظرخواهی، زبان و ادبیات برخی از مجریان تلویزیون را مناسب ندانستند و نسبت به ورود لُمپنزیم، استفاده از اصطلاحات و واژه های نامناسب، تسلط نداشتن به ادبیات فارسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۷    
اظهارات پرویز فتاح که جنجال زیادی به پا کرد از چند منظر قابل بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۶    
ورزش سه نوشت:با پیوستن یاسمن فرمانی به شارلروا زوج سرشناس فوتبال ایران حالا در یک اتفاق جالب تبدیل به اولین خانواده-لژیونر تاریخ فوتبال ایران شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۶    
ویدیویی از اهمیت عزاداری و حرمت و ارزش ماه محرم در بیان حضرت استاد حاج شیخ عبدالحسین معزی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۵    
فارس نوشت: رابرت او براین ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای از برجام به عنوان بدترین توافق دیپلماتیک از زمان مماشات در توافقنامه مونیخ یاد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۸    
رهبر حزب دموکرات آزاد در ایالت نوردراین وستفالن آلمان و معاون نخست وزیر این ایالت اعلام کرد، می خواهد تمامی مراسم کارناوال در فصل آینده را به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا لغو کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۸    
محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم، با اشاره به اینکه حضور استارتاپ های بزرگی مانند کافه بازار و .. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۵    
ورزش سه نوشت:پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو که او را در حال غواصی نشان می دهد در شبکه های اجتماعی سر و زیادی به پا کرده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۲    
3 تن از هموطنان عزیز بلوچ و اهل سنت استان سیستان و بلوچستان که از سال 1394 توسط راهزنان دریایی سومالی ربوده شده بودند توسط وزارت اطلاعات آزاد شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۴    
ایرنا نوشت: ترکی الفیصل رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان سعودی روز جمعه اعلام کرد که برپایی کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرط ریاض برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۹    
آنچه که از فضای بازار لوازم خانگی مشاهده می شود، این است که قیمت ها روز به روز بالا می رود و در عین حال، برخی فروشندگان اکراه نسبت به فروش کالا دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۷    
استفاده 72 درصد از تهرانی ها از ماسک و لزوم آموزش صحیح استفاده از آن در ایام شیوع کرونا آن هم در وضعیت قرمز تهران، سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در شهروند شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۸    
رجب طیب اردوغان گفت: ترکیه بزرگترین میدان نفتی در دریای سیاه را کشف کرده که حاوی ذخایر گاز طبیعی به حجم 320 میلیارد متر مکعب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۸    
منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز جمعه با حضور در مصلی امام خمینی (ره) تهران از روند برگزاری آزمون سراسری بازدید کرد. منبع: ایرنا 264 41
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۶    
ویدیویی از شبهات و انگیزه های مادی و معنوی عزاداری ماه محرم، بررسی تعالیم مکتب شیعه در استواری عزای حضرت سیدالشهداء علیه السلام در بیان محمدحسین معزی تهرانی را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۳    
معارف و زوایای گوناگون زندگی انسان در فرهنگ حسینی در بیان حجت الاسلام و المسلمین علی اوسطی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۹    
12 آوریل 1955، واکسنی علیه فلج اطفال ساخته شد و سازنده آن یوناس سالک به یک قهرمان ملی تبدیل شد، مردم آن روز در خیابان یکدیگر را به آغوش گرفتند و کلیساها زنگشان را به صدا درآوردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۱    
ویژه برنامه رفیق با روایت متفاوت سیما تیرانداز در 13 قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۰    
فارس نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا گفت، این کشور از هر ابزاری برای جلوگیری از فروش سلاح به ایران استفاده خواهد کرد و عدم حمایت از تحریم ایران وی را نا امید کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۸    
مسئول روابط عمومی اورژانس سبزوار گفت: تصادف زنجیره ای مرگبار در محور سبزوار - جوین 13 فوتی و 11 مصدوم برجای گذاشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۸    
ایسنا نوشت: مدیر حوادث دانشگاه و رئیس اورژانس 115 سبزوار از جانباختن 14 تن در پی وقوع تصادف زنجیره ای در محور سبزوار به جوین خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۵    
آموزش امری تاثیرگذار است که جامعه را تربیت کرده و به مرزهای روشن آگاهی می رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان با حضوردرگروه صنعتی ایران خودرو از نزدیک با توانمندی و دستاوردهای این خودروساز در زمینه بومی سازی قطعات در همکاری با شرکت های دانش بنیان و طراحی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
امام جمعه مشهد در خطبه مجازی این هفته خود گفت: وقتی می گوییم ما ملت امام حسینیم ، یعنی در مبارزات، مجاهدات و مقابله با دشمنان خدا در روی کره زمین از پای نمی نشینیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
دکتر مینو محرز می گوید تعویق کنکور به صلاح هیچکس نبود و در عزاداری های محرم هم فقط مردم عزادار باید نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت کنند چون از دستورالعمل دولتی کاری برنمی آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۰    
فدراسیون فوتبال ایران از فیفا درخواست کرد گراندز رای ویلموتس را ارسال کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
آخرین خبر منتشر کرد: مهدی تاج گفت: بی کفایت من نیستم، بی کفایت کسی است که یک برنامه سه چهار میلیونی را به 300،400 هزار بیننده رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۱    
ایرنا نوشت: نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت که رفتار متحدان اروپایی واشنگتن در مورد اقدام ایالات متحده برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران ناامیدکننده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۰    
خریداران خودرو به امید این که بازار روندی کاهشی به خود گیرد، در هفته های اخیر دست از خرید خودرو کشیده اند و به دلیل قدرت خرید پایین، ترجیح داده اند خرید خودرو را به بعد موکول کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۶    
فارس نوشت: پس از اقدام غیرقانونی آمریکا در کلید زدن مکانیزم بازگشت تحریم ها علیه ایران، روسیه درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره این اقدام آمریکا شد که واشنگتن با برگزاری این نشست که ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۱    
فارس نوشت؛ مدافع ملی پوش کشورمان به صورت رسمی از العربی قطر جدا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۹    
باشگاه خبرنگاران جوان روایتی شنیدنی از نخستین سفر معظم له به کربلای معلی و زیارت امام حسین (ع) را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت :طی 24 ساعت گذشته 4 نفر بر اثر کرونا فوت شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش قربانیان کرونا در استان و همچنین وضعیت قرمز در پنج شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۹    
ایسنا نوشت: یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله نورولوژی نشان داد "افراد سحرخیز" و افرادی که مدت کوتاه تری می خوابند بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری آلزایمر هستند که باعث از بین رفتن حافظه و اختلال در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
شب گذشته واحدهای گشت موتوری ضربت سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند که راننده پراید بدون توجه به دستور ایست مأموران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۵    
بازیکن مصدوم استقلال در تمرین آبی ها حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
فردی با لباس بتمن به خیابان های شیلی می رود و برای بی خانمان ها غذا تهیه می کند
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۹    
در حالیکه خودروسازان جهان تمام تلاش خود را برای قدرتمندتر شدن و سریعتر شدن خودروها می کنند، دغدغه های بزرگتری برای امن تر کردن خودروها دارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۶    
دونالد ترامپ تا روز انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا سیاست فشار علیه جمهوری اسلامی ایران را دنبال خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آمریکایی حقی برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران ندارد چراکه خود این کشور در ابتدا "قول هایش را شکسته" بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
هلذون ، به کارگردانی مزدک میرعابدینی به مرحله پس از تولید رسید. این فیلم، داستان راننده ای ایرانی در ایالت اورگان آمریکا را روایت می کند که قصد بازگشت به میهن را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
آمار داد و ستدهای اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس نشان می دهد که اوراق تسهیلات مسکن در چهار ماه ابتدای سال جاری در بازه قیمتی بین 65 تا 72 هزار تومان در نوسان است و بین معامله گران داد و ستد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۹    
مسی در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۶    
خیلی ها منتقد قرارداد ویلموتس و و رقم آن هستند از جمله رئیس فدراسیون کشتی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
خطیبان نماز جمعه این هفته در کشور بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) تأکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
رضا نصری کارشناس حقوق بین الملل در توئیتی از خبرنگاران خارجی خواست تا از کلمات مناسب در گزارش های خود استفاده کنند.