جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۹May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 18 اسفند 1401 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 31 فروردین 1401 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1401 خبر آنلاین 31 خرداد 1401 خبر آنلاین 31 تیر 1401 خبر آنلاین 31 مرداد 1401 خبر آنلاین 31 شهریور 1401 خبر آنلاین 30 مهر 1401 خبر آنلاین 30 آبان 1401 خبر آنلاین 30 آذر 1401 خبر آنلاین 30 دی 1401 خبر آنلاین 30 بهمن 1401 خبر آنلاین 1 اسفند 1401 خبر آنلاین 2 اسفند 1401 خبر آنلاین 3 اسفند 1401 خبر آنلاین 4 اسفند 1401 خبر آنلاین 5 اسفند 1401 خبر آنلاین 6 اسفند 1401 خبر آنلاین 7 اسفند 1401 خبر آنلاین 8 اسفند 1401 خبر آنلاین 9 اسفند 1401 خبر آنلاین 10 اسفند 1401 خبر آنلاین 11 اسفند 1401 خبر آنلاین 12 اسفند 1401 خبر آنلاین 13 اسفند 1401 خبر آنلاین 14 اسفند 1401 خبر آنلاین 15 اسفند 1401 خبر آنلاین 16 اسفند 1401 خبر آنلاین 17 اسفند 1401 خبر آنلاین 18 اسفند 1401 خبر آنلاین 19 اسفند 1401 خبر آنلاین 20 اسفند 1401 خبر آنلاین 21 اسفند 1401 خبر آنلاین 22 اسفند 1401 خبر آنلاین 23 اسفند 1401 خبر آنلاین 24 اسفند 1401 خبر آنلاین 25 اسفند 1401 خبر آنلاین 26 اسفند 1401 خبر آنلاین 27 اسفند 1401 خبر آنلاین 28 اسفند 1401 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
عصرایران نوشت : مترجم هم زمان در سازمان ها و نهادها برای این کار حقوق می گیرد و اصلا اشکالی ندارد در صورتی که به متن پیش روی خود مسلط نیستیم اجازه بدهیم که آنها پیام مدنظر ما را به درستی به گوش ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۸    
سایت کمیته ملی المپیک نوشت: پرچم سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی دسته فوق سنگین رقابت های وزنه برداری بازیهای المپیک 2012 لندن،جهت نمایش در موزه ملی ورزش تقدیم معاون موزه ملی ورزش شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۱    
بهمن حبشی، مدیرکل دفتر نظارت بر ساخت فیلم سازمان سینمایی به اظهارات محمدحسین مهدویان واکنش نشان داد. او اظهارات اینستاگرامی مهدویان را اعمال فشار فزاینده رسانه ای برای عبور از قواعد و آیین نامه ها و ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۵    
بمب های هدایت شونده هوشمند JDAM-ER این امکان را برای اوکراینی ها فراهم می کند که استحکامات دفاعی و اهداف بزرگی چون پل ها را هدف قرار دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۸    
فارس نوشت: دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی درباره مسمومیت دختران دانش آموز بیانیه ای نوشت: باید در حرکتی هم افزا ضمن آگاهی بخشی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۳    
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از کشف 1500 لیترگازوئیل قاچاق در نتیجه شلیک پلیس خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۷    
مهر نوشت:شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در اطلاعیه ای به مناسبت ایام نوروز از هموطنان خواست، در هنگام سوختگیری در جایگاه های عرضه سوخت، از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری اوباشی که اقدام به درگیری لفظی وضرب و شتم یک آمر به معروف کرده بودند خبر داد
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح 10 طرح دریایی و بندری به ارزش 42 هزار و 951 میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۶    
ایرنا نوشت: فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر در یک قدمی هدایت تیم ملی ایران قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
ایسنا نوشت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مسعود دیانی، مجری- کارشناس برنامه سوره امروز جمعه 19 اسفند در اصفهان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۷    
فارس نوشت:منابع آگاه از دستگیری تعداد دیگری از این افراد در استان های مختلف نیز خبر می دهند و به نظر می رسد عزم دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی برای برخورد با این افراد جدی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۷    
همشهری آنلاین نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان واقع در شهرک علائین شهرری و فوت 5 تبعه پاکستان در این حادثه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۹    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح جدید عرضه خودرو در سامانه یکپارچه، به دلیل نبود اختلاف قیمت، دست دلالان و سوداگران کوتاه می ماند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۰:۴۵    
ایرنا نوشت: ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب رئیس پلیس تل آویو را برکنار کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۳    
همبستگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در ملاقات وزرای امور خارجه دو کشور مورد تاکید قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۰    
ایسنا نوشت: نخست وزیر مجارستان گفت که این کشور تمایل دارد روابطش با روسیه را حفظ کند، اما با توجه به مناقشه روسیه و اتحادیه اروپا، این کار در آینده دشوار خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۲    
ایلنا نوشت: کارنامی تصریح کرد: درخصوص موضوع دستمزدها برخی ابهامات و مغالطه ها موجب سوءبرداشت در جامعه شده است که ضروری است مردم عزیز نسبت به حقیقت ماجرا آگاه باشند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۶    
ورزش سه نوشت: تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۱    
دکتر محمد جواد کلائی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که هلیوم3، عنصری است که می تواند در رآکتورهای هم جوشی هسته ای که در آینده نه چندان دور یکی از منابع اصلی انرژی باشد، مورد استفاده قرار گیرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۵    
سایت مبلغ نوشت: وقتی #روحانیت از وظیفه و رسالت اصلی خودش دور میشه و وارد اموری میشه که بهش مربوط نیست ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
بیت کوین امروز نیز به کاهش قیمت ادامه داد و قیمت ها در جلسه امروز به پایین ترین حد چند هفته اخیر رسید. این کاهش زمانی رخ داد که بانک کریپتو سیلورگیت تایید کرد که عملیات خود را متوقف خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۸    
روزنامه اطلاعات نوشت :ما از خلوتی مساجد باید بترسیم، باید به فکر چاره باشیم، باید به فکر آشتی نسل جوان با مبانی دینی و مسجد باشیم. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
اقتصاد آنلاین نوشت : علی شکوری راد، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هژمونی اندیشه آقای مصباح بر هژمونی اندیشه آقای مطهری در موضوع حکمرانی غلبه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۶    
ورزش سه نوشت: گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی اس جی از این باشگاه تضمین هایی می خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل های آینده راحت بشود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
آلتمن ، این نام مردی است که با هوش مصنوعی ChatGPT مهمترین مرد سال 2023 جهان بوده است. او حالا به دنبال یک پروژه شگفت انگیز جدید است . حقیقت بخشی به اکسیر جوانی!
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۳    
محمد سعید احدیان دستیار سیاسی قالیباف به شدت از سیاست فیلترینگ دولت انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
زومیت نوشت: افشاگران می گویند اپل به دنبال افزایش 80 درصدی قیمت آیپد پرو در سال 2024 است؛ با این افزایش قیمت، آیپد پرو از برخی مدل های مک بوک گران تر خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۹    
فارس نوشت: سردار سلامی گفت: حتی رحم نکردن به جوانان و نوجوانان معصوم ما در مدارس، یک زنجیره کامل از تمام مخاطرات، توطئه ها و تهدیدات در حد ممکن آن یعنی دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۳    
ایسنا نوشت: به افراد دیابتی توصیه می شود با پیروی از یک رژیم اصولی و سالم وزن خود را حدود هفت الی 10 کیلو کاهش دهند. همچنین کاهش چاقی شکمی یکی از اهداف مهم درمانی در افراد دیابتی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۲    
بارش سنگین برف در روستای سرآقاسید شهرستان کوهرنگ که به ماسوله دوم ایران مشهور است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۱    
عبدالله ویسی بعنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برگزیده شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۶    
به یاد بیاورید که این دولت در انتخابات، بیشترین وعده های رفاهی داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
فارس ، تصاویری از کاریکاتورهای نمایش داده شده در نمایشگاه وزارت اطلاعات منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۷    
فارس نوشت :رئیس کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری 5 نفر از افرادی که اقدام به شایعه سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می کنند، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۰    
تسنیم نوشت: دریادار پاسدار تنگسیری از ارتقای سطح توان رزم دریایی سپاه خبر داد و گفت: تبدیل شناورهای راکت انداز در کلاس شناورهای عاشورا و طارق به موشک انداز، در جهان بی سابقه است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۵    
تسنیم از جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیشکسوت انقلاب مرحوم دکتر حسن غفوری فرد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۰    
خبرورزشی نوشت: فدراسیون فوتبال بعد از لغو دیدار دوستانه با عراق به دنبال برگزاری بازی دوستانه با قطر بود که این بازی به دلیل رد پیشنهاد از سوی قطری ها رد شد!
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: بیش از 100 درصد تعهد اشتغال استان کرمان در سال 1401 محقق شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
بریده از حرف های جدید رائفی پور در شبککه های اجتماعی وایرال شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
رصد از زمان بررسی مسمومیت دختران دانش آموز ایرانی در پارلمان اروپا خبر داد. سخنگوی سپاه: با عرض شرمندگی؛ انگار بعضی داخلی ها، بدشان نمی آید بگویند مسمومیت ها ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۹    
ملی پوش اسنوکر ایران موفق شد جاد ترامپ را در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۷    
گجت نیوز نوشت:منتقدین می گویند عکس های ثبت شده از ماه توسط پرچم داران سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی دستکاری شده است. اما این ادعا تا چه حد صحت دارد؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۶    
پیشرفت فناوری و ارزش پیدا کردن لیتیوم که یک ماده معدنی کلیدی در دنیای فناوری است، روستایی فقیر در هند را روی دریایی از ثروت نشانده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۴    
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای از هواداران تقاضا کرد در صورتی که بلیت بازی پرسپولیس برابر سپاهان را تهیه نکرده اند، به هیچ عنوان راهی ورزشگاه نشوند، چرا که از ورود آن ها جلوگیری خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۹    
ایسنا نوشت: عبدالله انوار، نویسنده، مصحح و پژوهشگر در 98 سالگی از دنیا رفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۹    
محمد علی امانی همدانی گفت: انتظار از اعضای دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همیشه این بود که زبان بخش خصوصی باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۲    
سرود سلام یامهدی همزمان با ایام میلاد حضرت ولیعصر (عج) با حضور کودکان و نوجوانان ونزوئلایی به زبان اسپانیولی در کاراکاس پایتخت این کشور اجرا شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۳    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آذربایجان در سخنانی از بازیگران بین المللی که سعی در تسهیل امور دارند، خواست تا ارمنستان را ترغیب کنند که فرصت صلح را از دست ندهد و ابراز اطمینان کرد که زندگی ارامنه ساکن ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۳    
عادل فردوسی پور در حاشیه دیدار دوستانه تیم رسانه ورزش مصاحبه کوتاهی انجام داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۰    
پایگاه اطلاع رسانی چند ثانیه نوشت :گزارش روزنامه اطلاعات از توزیع ماهی توسط کامیون های شهرداری و کیوسک های شیلات در شهرها برای تنظیم بازار در شب عید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۹    
معرفی کارتخوان سیار برای شب عید 1402؛ ذکر مزایا، قیمت و ویژگی ها، راهنمایی قبل از خرید کارت خوان سیار
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۳    
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در اعتراض به برکناری اش به قوه قضاییه شکایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۹    
تمام آهنگ ها و ترانه هایی که در طول روز گوش می کنیم، همگی در استودیوهای حرفه ای موسیقی تدوین و تولید شده اند؛ بنابراین استودیوهای موسیقی نقش بسزایی در تولید این آثار هنری ایفا می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۱    
فراز دیلی نوشت: نه دو هفته که یک سال از آن دستور گذشته، فقر مطلق طیف بیشتری از جامعه را بلعیده اما کماکان رئیس جمهور قائل به دستورات عاجل است و باز در آستانه سال تازه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۲    
عصر ایران نوشت: غفوری فرد دربارۀ انتخابات 88گفت: "رسما اعلام کردم به آقای مهندس میرحسین موسوی رأی دادم ... آقای احمدی نژاد برنده شده و این را هم می دانستم که این حرف برای من هزینه سیاسی دارد". ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۰    
ورزش سه نوشت: یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه بایرن و پاری سن ژرمن به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۸    
فارس نوشت:رئیس جمهور لهستان همچون دیگر متحدان غربی اوکراین مثل ایالات متحده، مدعی شد که پهپادهای ایران برای بمباران مواضع در اوکراین توسط روسیه مورد استفاده قرار می گیرد و قطعاً ما باید هر آن چه را ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۷    
خرید بلیط هواپیما، هیچ وقت به راحتی امروز نبوده است. سال ها است که دیگر خبری از آژانس های مسافرتی لوکس با باجه های شلوغ نیست ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
جماران نوشت: مصطفی میرسلیم در گفت و گو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران نظرات مختلف خودش در رابطه با شبکه های اجتماعی را بیان کرد:
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اکنون تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی مهر در کشور نیمه تمام مانده است، اعلام کرد: مصمم به تکمیل و واگذاری تمام این واحدها تا پایان سال 1402 به مردم هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۱    
امتداد نوشت :حزب توسعه ملی ایران اسلامی در نامه ای به ابراهیم رییسی، رییس جمهوری نسبت به لغو برگزاری سومین کنگره حزب توسط وزارت کشور اعتراض کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۸    
لحظه ورود همسر نتانیاهو با تدابیر شدید امنیتی و هلیکوپتر به فرودگاه بن گوریون برای سفر به ایتالیا را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
مهر نوشت: به گفته محققان، مصرف غذاهای فوق فرآوری شده با بسیاری از پیامدهای منفی سلامتی مرتبط است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۱    
مهر نوشت: ایمانی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۱    
ضد آفتاب هیدرودرم یکی از برندهای معتبر در بازار است که طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل می خواهیم بررسی کاملی از این محصول نسبت به دیگر ضد آفتاب ها داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۱    
ایسنا نوشت: با اعلام فدراسیون فوتبال سوریه، کاپیتان سابق این کشور به صورت مادام العمر از فوتبال محروم شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
زومیت نوشت: یک نظرسنجی نشان می دهد که کاربران جوان (خصوصا آمریکایی ها) نقش پررنگی در موفقیت اپل دارند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
تابه حال تجربه دریافت پیامک های تبلیغاتی با نام برند تجاری را داشته اید؟ جالب است بدانید بدون اینکه شما، شماره ای از آن کسب وکار در تلفن همراهتان ذخیره کرده باشید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
تسنیم نوشت:نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عده ای به دنبال آن بودند که شهر امام رضا(ع) را به دو بخش تقسیم کنند تا فقط بخش محدودی از مشهد به عنوان شهر زیارتی شناخته شود و بخش عمده آن به عنوان یک ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
نویسنده در یادداشت حاضر مرحوم غفوری فرد را به عنوان یک میانه رو فعال در جناح اصول گرا معرفی می کند و معتقد است اصول گرایان میانه رو باید ابتکار به خرج داده خلاء چنین نیروهایی را پر کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۹    
با توجه به اخبار بدست آمده،یک شرکت خصوصی قرار است محصولات برند معتبر لینک اند کو را به صورت وارداتی به ایران عرضه کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
ایسنا نوشت: پلتفرم پخش کننده سریال پوست شیر از مخاطبانش خواست تا لحظات نفس گیر قسمت دوم از فصل سوم این مجموعه تلویزیونی را ضبط و ارسال کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۶    
فارس نوشت :رئیس جمهور با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: تردید نداریم زنان و دختران افتخارآفرین و تربیت شده در مکتب انقلاب اسلامی خود بیشترین همراهی را در رعایت و احترام به قانون ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
نانواها امروزه به دنبال خرید دستگاه نانوایی هستند اما سوال اصلی اینجا است که نانواهایی که خود طرفدار طبخ نان به روش سنتی هستند چرا حال به دنبال خرید دستگاه های نانوایی هستند؟ آیا کمبود نیرو ماهر باعث ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۱    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 311 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 11 بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۷    
ایرنا نوشت :رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه مرحوم حسن غفوری فرد، درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۴    
فارس نوشت: ناکامی مجدد پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا این بار عزم لیونل مسی را جزم کرده تا پاریس را ترک کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۱    
تسنیم نوشت: رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران به فروشندگان مواد محترقه هشدار داد و گفت: اگر فردی به واسطه خریدن موادمحترقه از یک فروشنده دچار مصدومیت شود، فروشنده مجرم است و باید در دادگاه حاضر شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۹    
امتداد از بازگردانده شدن میرحسین موسوس به مکان حصرش در کوچه اختر ، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
جماران نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور سابق ایران در پیامی درگذشت حسن غفوری فرد، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از این تیم جدا شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۴    
رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت:با ورود دستگاه قضایی رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارگران کارخانه نیلی صنعت دردستور کار قرار گرفت و خوشبختانه باقول مساعد مدیران کارخانه موانع رفع شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۳    
ورزش سه نوشت: بازیکن باتجربه فوتبال ایران این روزها در پادگان حضور دارد و خدمت سربازی خود را پشت سر می گذارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حسن غفوری فرد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت. پیام تسلیت حسن روحانی در پی درگذشت حسن غفوری فرد
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
ایرنا نوشت: معترضان در ادامه حضور خیابانی علیه دیکتاتوری در اسرائیل برنامه موسوم به اصلاحات قضایی کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
اعتماد آنلاین فیلمی از سخنان رائفی پور در واکنش به مسمومیت سریالی دختران دانش آموز را منتشر کرد تکرار کار خودشونه در هر رخداد ناگوار، زنگ خطری جدی برای نظام ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
روح الله مومن نسب برای رهایی اپراتورهای مخابراتی کشور از اعتیاد به درآمد اینترنت کثیف آمریکایی به صورت کامل دعا کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۹    
قبولی در آزمون تیزهوشان یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزانی است که می خواهند در این آزمون رتبه قبولی را کسب کنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
نگارنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر غفوری فرد معتقد است دکتر غفوری فرد، اهل علم و عمل و از گروه بازی و لابی سیاسی دور بود، او به سیاست، جامع و عالمانه می نگریست و در این نگرش منیت راه نداشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۹    
ورزش سه نوشت: مدافع استقلال از سال جدید می تواند به تمرینات گروهی اضافه شود و برای بازگشت به ترکیب استارت بزند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۸    
با پخش قسمت جدید پوست شیر ، این سریال تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
رئیس سابق سازمان تربیت بدنی امروز درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
دکتر حسن غفوری فرد صبح امروز دار فانی را وداع گفت.خبرآنلاین در گزارشی به مرور زندگی این سیاستمدار صادق و با انصاف پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۰    
میزان نوشت: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به زودی صادر خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۹    
نواب رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان و فدراسیون داژبال آسیا، از 22 بازیکن حاضر در مرحله پایانی جام قهرمان شهر بانوان، برای حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی دعوت کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
ایسنا نوشت: شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین، تنها چند روز پس از آن که هشدار داد این کشور توسط یک کارزار به رهبری آمریکا به محاصره و سرکوب تهدید شده ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
ایرنا نوشت: رئیس جمهور جمهوری آذربایجان اعلام کرد که کشورش صادرات گاز طبیعی به اروپا را افزایش می دهد و به طور کلی این حجم به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
مسابقات کراسفیت قهرمانی کشور از امروز آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
دیجیاتو نوشت: کاربران نسخه تحت وب گوگل ترنسلیت از این پس امکان بارگذاری عکس ها و ترجمه متن داخل آن ها را در اختیار خواهند داشت.
  • ۱