پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۷:۱۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خزر آنلاین 18 آذر 1394 - khazaronline.com

خزر آنلاین 2 اسفند 1393 خزر آنلاین 31 تیر 1394 خزر آنلاین 31 مرداد 1394 خزر آنلاین 31 شهریور 1394 خزر آنلاین 30 مهر 1394 خزر آنلاین 30 آبان 1394 خزر آنلاین 30 دی 1394 خزر آنلاین 30 بهمن 1394 خزر آنلاین 29 اسفند 1394 خزر آنلاین 1 آذر 1394 خزر آنلاین 2 آذر 1394 خزر آنلاین 3 آذر 1394 خزر آنلاین 4 آذر 1394 خزر آنلاین 5 آذر 1394 خزر آنلاین 6 آذر 1394 خزر آنلاین 7 آذر 1394 خزر آنلاین 8 آذر 1394 خزر آنلاین 9 آذر 1394 خزر آنلاین 10 آذر 1394 خزر آنلاین 11 آذر 1394 خزر آنلاین 12 آذر 1394 خزر آنلاین 13 آذر 1394 خزر آنلاین 14 آذر 1394 خزر آنلاین 15 آذر 1394 خزر آنلاین 16 آذر 1394 خزر آنلاین 17 آذر 1394 خزر آنلاین 18 آذر 1394 خزر آنلاین 19 آذر 1394 خزر آنلاین 20 آذر 1394 خزر آنلاین 21 آذر 1394 خزر آنلاین 22 آذر 1394 خزر آنلاین 23 آذر 1394 خزر آنلاین 24 آذر 1394 خزر آنلاین 25 آذر 1394 خزر آنلاین 26 آذر 1394 خزر آنلاین 27 آذر 1394 خزر آنلاین 28 آذر 1394 خزر آنلاین 29 آذر 1394 خزر آنلاین 30 آذر 1394 
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۳    
اختصاصی/خزر: اشک های بابک زنجانی در دادگاه / گاوی که در سعادت آباد تهران 15 نفر را زخمی کرد! / بغض ملکه ی رنجبر ترکید / نامه بازیگر ایرانی به رئیس جمهور روسیه ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۳    
اختصاصی/خزر: اگر چه ایران به طور غیر مستقیم وارد عمل شده و برای از بین بردن گروه داعش و گروه های تکفیری بوده اما ما باید بین مردم سوریه و داعشی ها تفاوت قائل شویم.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۳    
خزر: بهروز تشکر مجری سابق برنامه تهران 20 و مجری کنونی برنامه "به خانه برمی گردیم" در حال مبارزه با ویروس آنفلوآنزا است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۸    
خزر: تنها ترین کشور دنیا کره شمالی است که تقریبا با هیچ کشوری در دنیا ارتباط ندارد شدیدا هم تحت تحریم است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۸    
اختصاصی/خزر: در حالی که مسئول روابط عمومی مخابرات گیلان مدعی آن است که هیچ حکم مشاوره و ابلاغی برای خواهرزاده جعفرزاده صادر نشده است ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۸    
خزر: حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود به رئیس جمهور روسیه نامه نوشت.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۳    
خزر: دومین جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته حمل و نقل با حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۳    
خزر: گروهی از کماندوهای اسرائیلی از مرز بلندی های جولان وارد خاک سوریه شده و تروریستهای مجروح را به داخل بخش اشغالی جولان انتقال می دهند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۳    
خزر: در حاشیه بزرگداشت روز جهانی معلولان که شامگاه روز سه شنبه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معلولین نخبه ی رشته های مختلف هنری و ورزشی در مجموعه تلاش برگزار شد./صراط
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۳    
خزر: داعش فیلم جدیدی را از اقدامات جنایتکارانه عناصر این گروه تروریستی منتشر کرد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۸    
خزر: مرد جوانی که به واسطه سرقت یک کیف دستی باعث مرگ دختر جوانی شده بود با تلاش مأموران پلیس دستگیر شد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۴    
خزر: از تمام دنیا یک پسر دارم که درگیر خانواده خود است که در خارج از کشور زندگی می کرد اما به خاطر من برای همیشه به ایران آمد و در ایران برای خود شرکتی زده و مشغول به کار است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۹    
خزر: کشتی گیر سابق تیم ملی ایران روز گذشته در یکی از خیابان های شهرستان صحنه مورد سوء قصد مسلحانه قرار گرفت.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۹    
خزر: بیست و یکمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. در تصویر زیر اشک های بابک زنجانی در دادگاه امروز را ببینید./میزان
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۴    
خزر: فرمانده انتظامی گیلان گفت: تقویت پوشش حفاظتی بقاع متبرکه خواسته پلیس از اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۹    
خزر: ساکنین یکی از خیابان های تهران که برای تماشای گاو حلقه زده بودند غافلگیر شدند. حمله گاو خشمگین به 60 زن و مرد تهرانی 10 مرد و 5 زن را راهی بیمارستان کرد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۹    
خزر: شرکت مخابرات استان گیلان که هر از چند گاهی اخباری مبنی بر افزایش پهنای باند و تقویت بخش های مخابراتی و اینترنتی خود را منتشر می نماید هیچگاه به این خواسته مهم کاربران که از ملزومات حقوق شهروندی ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۹    
اختصاصی/خزر: بسیاری از مردم و مسئولین هنوز زندان و نقش آن را بخوبی نشناخته اند و از کارکرد و نقش زندان در بحث امنیت و آسایش مردم و جامعه اطلاع ندارند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۴    
خزر: سپرده گذاران مالباخته موسسه غیرمجاز ثامن الحجج روبروی شعبه این موسسه در بلوار آفریقا تجمع کردند، این تجمع به گونه ای بود که تردد وسایل نقلیه در این محل را با مشکل مواجه کرد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۹    
خزر: پلیس با حضور در صحنه این اتومبیل مشکوک را بررسی کرد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۵    
خزر: افرادی که علائم سرما خوردگی را در خود مشاهده می کنند در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنند و از خود درمانی پرهیز کنند و راه پیشگیری از این بیماری رعایت توصیه های بهداشت فردی است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۰    
خزر: سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: شعر و عاشورا دو مقوله ای است که به عنوان یک آیین استوار در باورهای جامعه اسلامی ما ریشه دوانیده و در طول زمان همواره بر یکدیگر تاثیر ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۰    
خزر: رئیس مرکز توسعه نوغانداری با اشاره به اینکه تولید نهال توت اصلاح شده به عهده دولت است، گفت: نهال اصلاح شده توت بین کشاورزان توزیع می شود.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۰    
خزر: فرمانده انتظامی آستارا از کشف انواع سیگار خارجی قاچاق در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خزر: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: بیش از 50 هزار عدد انواع قرص و آمپول غیرمجاز در شهرستان رشت کشف شده است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خزر: فرماندار رضوانشهر گفت: شهرستان رضوانشهر نماد وحدت و همدلی بین اهل تسنن و تشیع در کنار یکدیگر است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۳    
اختصاصی/خزر: دیلمان امروز شاهد یک صبح برفی بود.تصاویر اختصاصی خزر از بارش این نعمت الهی.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۳    
اختصاصی/خزر: در دومین قسمت از سلسله گزارشات انتخاباتی، به معرفی محتمل ترین چهره ها برای حضور در انتخابات از حوزه انتخاباتی بندرانزلی می پردازیم.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۲    
خزر: معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به هزینه بسیار بالا برای تکمیل آزادراه قزوین-رشت، از مطرح شدن این پروژه در کارگروه زیربنایی دولت خبر داد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۲    
خزر: فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت قزوین و بالعکس از بعد از ظهر امروز تا روز شنبه خبر داد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۸    
خزر: استان ولایتمدار گیلان یک بار دیگر شهید هدیه داد و یکی از فرزندان غیور خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت(س) به خداوند تقدیم کرد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۳    
خزر: تاکنون 36 نفر در کشور جان خود را بر اثر آنفلوانزا از دست داده اند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۳    
خزر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن آقای روحانی که در لباس روحانیت شیعه در جریان فتنه 88 و بدون توجه به اینکه رئیس جمهور بوده است ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۶    
خزر: بیست ویکمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی دقایقی قبل در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و به صورت علنی برگزار شد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۶    
خزر: هیأت مدیره جدید انجمن موسیقی گیلان در حالی معرفی شد که نام استاد منوچهر ویسانلو موسیقیدان برجسته و پیشکسوت استان در آن خودنمایی می کند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۱    
خزر: چه خوب بود که دوستان دلواپس ما، در لغو سخنرانی های مجوزدار و چاقو کشی و شلوغ کاری های عمدی نیز واکنش داشته باشند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۶    
خزر: کارشناس فضای مجازی کشور با بیان اینکه تلگرام را صهیونیست های روس تبار پناهنده آلمان طراحی کردند، گفت: 75/7 درصد کاربران تلگرام را ایرانیان تشکیل می دهند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۶    
خزر: مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه دیلمان به دلیل وجود یخ بندان فردا تعطیل است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۶    
خزر: دانشجویان همیشه مورد توجه احزاب و گروههای سیاسی بوده اند و جریان های سیاسی در ادوار مختلف تلاش کرده اند تا از بین دانشجویان یارگیری کنند و اهداف خود را از طریق دانشجویان و دانشگاه به پیش ببرند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۱    
خزر: رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: پارک علم و فناوری گیلان مسئول برگزاری نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار کشور شد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۷    
خزر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه ذخیره سازی سوخت در این استان انجام شده است، گفت: تعبیه جایگاه های سوخت سیار برای سوخت رسانی در مواقع بحرانی در دست اقدام است.