جمعه ۰۸ تیرساعت ۲۲:۵۲Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خزر آنلاین 22 دی 1394 - khazaronline.com

خزر آنلاین 2 اسفند 1393 خزر آنلاین 31 تیر 1394 خزر آنلاین 31 مرداد 1394 خزر آنلاین 31 شهریور 1394 خزر آنلاین 30 مهر 1394 خزر آنلاین 30 آبان 1394 خزر آنلاین 30 آذر 1394 خزر آنلاین 30 بهمن 1394 خزر آنلاین 29 اسفند 1394 خزر آنلاین 1 دی 1394 خزر آنلاین 2 دی 1394 خزر آنلاین 3 دی 1394 خزر آنلاین 4 دی 1394 خزر آنلاین 5 دی 1394 خزر آنلاین 6 دی 1394 خزر آنلاین 7 دی 1394 خزر آنلاین 8 دی 1394 خزر آنلاین 9 دی 1394 خزر آنلاین 10 دی 1394 خزر آنلاین 12 دی 1394 خزر آنلاین 13 دی 1394 خزر آنلاین 14 دی 1394 خزر آنلاین 15 دی 1394 خزر آنلاین 16 دی 1394 خزر آنلاین 17 دی 1394 خزر آنلاین 18 دی 1394 خزر آنلاین 19 دی 1394 خزر آنلاین 20 دی 1394 خزر آنلاین 21 دی 1394 خزر آنلاین 22 دی 1394 خزر آنلاین 23 دی 1394 خزر آنلاین 24 دی 1394 خزر آنلاین 25 دی 1394 خزر آنلاین 26 دی 1394 خزر آنلاین 27 دی 1394 خزر آنلاین 28 دی 1394 خزر آنلاین 29 دی 1394 خزر آنلاین 30 دی 1394 
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۰:۳۱    
اختصاصی/خزر: نرم افزار شناخته شده Clean Master می تواند مشکل هنگ کردن موبایل و تبلت شما را تا حد قابل توجهی رفع کند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۷    
خزر: عصر دیروز هتل قصر مشهد طعمه حریق شد که خوشبختانه با اقدام به موقع تیم های آتش نشانی و کارکنان هتل و تخلیه سریع مسافران، این آتش سوزی تلفات جانی نداشت./باشگاه خبرنگاران جوان
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۷    
خزر: این تیتراژ خندوانه به کارگردانی بهرام عظیمی است که سابقه ساخت آگهی های فرهنگی و آموزشی انیمیشن زیادی را دارد. این تیزر برای اولین بار در جشن پانزدهم حافظ برای اهالی سینما نشان داده شد ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۷    
خزر: برخورد شدید خودرو سواری با کامیونت پارک شده در کنار خیابان، خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۷    
خزر : در ابتدا اهالی بومی آن را یک سنگ یا یک شوخی برداشت کرده بودند اما به تدریج دریافتند که این سنگ یک پوسته یا تخم دایناسور است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۷    
خزر: معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یک فروند هواپیمای آموزشی f4 به علت نقص فنی در حوالی یکی از روستاهای منطقه کهیری شهرستان کنارک سقوط کرد و خلبان و کمک خلبان آن شهید شدند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۲    
خزر: منابع رسانه ای از وقوع انفجار در مرکز شهر استانبول و احتمال کشته و زخمی شدن چندین نفر خبر دادند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۹    
خزر: با وجود اینکه بیش از ده روز از وقایع روز رشت می گذرد و بسیاری از فعالان مذهبی و سیاسیون به این ماجرا اعتراض کردند ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خزر: 13 نفر از اقتصاددانان مجلس از طیف های مختلف اقتصادی مجلس درمورد وضعیت ارائه برنامه و بودجه نامه ای به رئیس جمهور نوشتند و تاکید کردند: دولت باید بودجه چند دوازدهم را همراه لایحه ارائه دهد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۵    
خزر: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درمنطقه سراوان رشت روزانه شاهد انباشت هزاران تن انباشت زباله هستیم و در زمان بارندگی 15 تا 17 لیتر شیرابه های آلوده ناشی از آن وارد سپرده های زیر ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۶    
خزر: دروازه بان فصل پیش تیم فوتبال استقلال بازداشت شد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۷    
خزرآنلاین: نماینده رشت با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات سعی بر تغییر پیشینه خود نداشته باشیم، خاطرنشان کرد ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۲    
اختصاصی/خزرآنلاین: دبیر سابق کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت از پشت پرده های پنهان روز رشت از نشست جنجالی کمیسیون فرهنگی در خصوص انتخاب روز رشت خبر داد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۷    
اختصاصی/خزر: ثابت قدم حتی در جلسه قبلی شورا که لغو شد، در جمع هیات رئیسه گفت که اتفاقات روز رشت جزیی از فرهنگ بومی مردم گیلان و رشت بوده! و به شدت از این قضیه حمایت می کنم!
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۹    
اختصاصی/خزر: علی رغم ابراز نارضایتی گسترده مردم و بسیاری از مسئولین و خواص سیاسی و مذهبی، هنوز هم گویا آقای شهردار قصد ندارد از مردم ولایتمدار و ارزشی بابت اتفاقات روز رشت عذرخواهی نماید.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۶    
خزر: حضور درحماسه 8 دی روز بصیرت ومیثاق امت باولایت ، دیدار با خانواده معظم شهدا وعلمای رشت و...) بوده ایم، شایسته وبایسته است به عنوان شهری که مرکز فرهنگ، هنر وتئاتر می باشد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۵    
خزر: امتحانی که گرفته شد در حد آگاهی از برخی از مسائل فقهی و تشخیص واجد شرایط بود.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۵    
اختصاصی/خزر: با اعلام نظر شورای نگهبان مبنی بر اینکه در بررسی پرونده کاندیداها فضای مجازی هم مد نظر قرار خواهد گرفت باید دید که آیا در این چند روز حضور آنها کم می شود؟!
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۵    
خزر: در یک سایت خرید و فروش خودرو یک پژو کلکسیونی که در وضعیت بسیار عالی نگهداری شده است به قیمت 80 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۰    
خزر: پراید در اصل در شرکت مزدا ژاپن با سفارش فورد، شرکت مادر، طراحی شد. نسل اول این خودرو که در سال های 1986 تا 1993 تولید و در ژاپن با نام مزدا 121 و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۵    
خزر: اینستاگرام منتسب به محمود احمدی نژاد پستی در رابطه با گلشیفته فراهانی، بازیگر هالیوود منتشر کرد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰    
خزر: سوشا مکانی پس از آزادی عصر دیروز در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
آدم ها می روند و این انسانیت و اخلاق است که از خود به یادگار می گذارند تا نام و یادشان همواره بر قلب ها باقی بماند.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۸    
خزر: مسیح علی نژاد که کمپین آزادی های یواشکی را مدیریت می کرد، خواستار کشف حجاب زنان ایرانی و رقاصی در خیابان است و در این خصوص ابراز علاقه کرده و از شهردار رشت تشکر کرد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۳    
اختصاصی/خزر: استاد حوزه و دانشگاه گفت: قوه مقننه درنظام جمهوری اسلامی جایگاه مهمی داردکه با معرفی افراد شایسته به این قوه می توان جایگاه آن را تحکیم ببخشید.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۳    
خزر: یک کشتی ایرانی که عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، در ورودی اروندرود غرق شد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۸    
خزر: هیات وزیران در جلسه ششم دی ماه سالجاری خود به پیشنهاد وزارتخانه های دادگستری، کشور و راه و شهرسازی و نیز نیروی انتظامی و به استناد مواد 21 و 22 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بخشی از کدهای جرائم ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۹    
خزر: از تذکرات دلسوزانه و روشنگرانه علما، فعالان فرهنگی و مذهبی ،نیروهای ارزشی و انقلابی که همواره یار و یاور برنامه های فرهنگی شهرداری رشت بوده اند تشکر می کنم.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۵    
خزر: اصلی ترین عامل در این قضیه را می توان برخورد سیاسی و منفعت طلبانه با پدیده هنر و هنرمند دانست آن وقت فرهنگ و هنر فدای بلند پروازی های افراد منفعت طلب و سودجو می گردد و دیگر توجهی به آمیختگی هنر ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۵    
خزر: رفتگران شهرداری که زحمت کشان واقعی این سازمان هستند ماه هاست که حقوقی دریافت نکرده اند و صرف این همه هزینه بابت برگزاری مراسمی با این همه انتقاد و حریم شکنی را نمی توان جزو اولویت های این نهاد ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۰    
خزر: فعال فرهنگی اجتماعی استان گیلان گفت: هیات نظارت باید به دور از وعده و وعیدها و تهدیدها با قوت به حرکت خود در احراز صلاحیت کاندیداتورها بپردازد.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۰    
خزر: مردم رشت اجازه نمی دهند که برنامه های زشت و بی بندباری در شهر رواج پیدا کند و عده ای با برنامه های عوام فریبانه، مرض قلبی خود را بروز دهند؛ مطمئنا این امر به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۵    
خزر: کارشناس هواشناسی گیلان گفت: برای هوای گیلان افزایش محسوس دما، کاهش رطوبت و وزش باد با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۵    
خزر: آیا این مسئولین در قبال زحمات و تلاشهایی که شهدای انقلاب برای ترویج ارزشها و هنجارهای دینی کشیده اند و جان خویش را در این راه نثار کرده اند میتوانند در نزد خداوند سبحان پاسخگوی رفتار خویش باشند؟
خزر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۵    
خزر: موضوعاتی از جمله پشت گرمی شهردار به دست های پنهان برای ما ارزشی ندارد و با وجود اینکه از وی برای تصدی شهرداری رشت حمایت کردیم اما در مقابل رفتارهای غیر ارزشی او سکوت نمی کنیم.