پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۲:۰۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مجمع واردات 3 بهمن 1394 - majmavaredat.com

مجمع واردات 30 مهر 1394 مجمع واردات 30 آبان 1394 مجمع واردات 30 آذر 1394 مجمع واردات 30 دی 1394 مجمع واردات 27 اسفند 1394 مجمع واردات 1 بهمن 1394 مجمع واردات 3 بهمن 1394 مجمع واردات 4 بهمن 1394 مجمع واردات 5 بهمن 1394 مجمع واردات 6 بهمن 1394 مجمع واردات 7 بهمن 1394 مجمع واردات 8 بهمن 1394 مجمع واردات 10 بهمن 1394 مجمع واردات 11 بهمن 1394 مجمع واردات 12 بهمن 1394 مجمع واردات 13 بهمن 1394 مجمع واردات 14 بهمن 1394 مجمع واردات 15 بهمن 1394 مجمع واردات 17 بهمن 1394 مجمع واردات 18 بهمن 1394 مجمع واردات 19 بهمن 1394 مجمع واردات 20 بهمن 1394 مجمع واردات 21 بهمن 1394 مجمع واردات 24 بهمن 1394 مجمع واردات 25 بهمن 1394 مجمع واردات 26 بهمن 1394 مجمع واردات 27 بهمن 1394 مجمع واردات 28 بهمن 1394 مجمع واردات 29 بهمن 1394 مجمع واردات 30 بهمن 1394 
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۴    
مدیر کل توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی از بازگشایی ترمینال های اروپایی صادرات محصولات و کالاهای غیرنفتی پس از اجرای برجام خبر داد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۴    
سفیر ایران در مسکو گفت: مذاکرات جدی با شرکت های نفتی روسیه در جریان است تا پس از لغو تحریم ها به صورت جدی وارد کار شوند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۹    
قرار بود با طرح کارت اعتباری کالا، تحریک تقاضا در بازار انجام شود اما با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال فقط حرف آن بیان می شود و خبری از اجرایی شدن نیست.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۴    
در پی مشکلات سیاسی به وجود آمده میان روسیه و ترکیه، مسوولان روسی طی اولین اظهارنظرها اعلام کرده بودند کمبود مواد غذایی خود بعد از تحریم ترکیه را توسط کشورهای همسایه و همچنین ایران جبران خواهند کرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۴    
تک نرخی شدن ارز، بهبود فضای کسب وکار و تامین امنیت سرمایه گذاری از نیازهای اقتصاد پس از برجام است که باید به آنها توجه کرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۹    
دولت تدبیر و امید در تبصره 11 قانون لایحه بودجه سال 95، در حالی در طرح جریمه مشمولان غایب خدمت وظیفه عمومی ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۴    
همزمان با برجام، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ابلاغ ماموریت ویژه به معاونان این وزارتخانه خبر داد؛ ماموریتی که براساس آن هر معاونت یا رئیس اداره ای ماموریت یافته در سطح کار خود ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۴    
یک استاد دانشگاه بیان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات اقتصاد کشور ما که همه ساله در بودجه نیز خود را نشان می دهد، موضوع توان کشور در مالیات ستانی است ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۹    
برای مقایسه بودجه های جاری دولت، ملاک ارزش واقعی آنها است که به معنی حفظ قدرت خرید کارمندان دولت و اعتبارات مصرفی دستگاه های دولتی به عنوان بخش مهمی از این هزینه ها است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۹    
قائم مقام ارشد توسعه تجاری یک شرکت فرانسوی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت : آمادگی لازم برای انتقال سرمایه و سرمایه گذاری در بخشهای مورد نظر این سازمان توسط فرانسه وجود دارد و از این ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۹    
وزارت بازرگانی آمریکا روز پنجشنبه از فروش هواپیما به شرکت هواپیمایی کاسپین جلوگیری کرده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۴    
گردهمایی روسای اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، به دعوت و میزبانی اتاق تهران در جزیره کیش برگزار شد. موضوع این گردهمایی بررسی نحوه خدمات رسانی اتاق ها به اعضای خود بود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۴    
عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر درباره بازار طلا و سکه پس از لغو تحریم ها توضیح داد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۴    
مدیر عامل شرکت نفت آرامکو عربستان گفت: علیرغم افزایش تولید نفت این کشور، بهای طلای سیاه تا پایان سال جاری میلادی بهبود می یابد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
عضو شورای عالی کار با اعلام این خبر که نمایندگان وزاری اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت در کنار سازمان تأمین اجتماعی در نشست کارگروه تخصصی تعیین مزد سال 95 کارگران حضور یافتند ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
بررسی لایحه بودجه سال آینده نشان می دهد اعتبارات یارانه ای مسکن مهر با افزایش 50 میلیارد تومانی یعنی رشد 10 درصدی نسبت به یارانه های این طرح در سال جاری 550 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
ایران با ساخت و راه اندازی 16 طرح جدید پالایشگاهی به ارزش 33 میلیارد یورو قصد دارد در دوران پساتحریم با سبقت گرفتن از عربستان سعودی به بزرگترین پالایشگر نفتی خاورمیانه تبدیل شود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۵    
بانک خاورمیانه اعلام کرد تا چند هفته دیگر همکاری بانک های خارجی با ایران آغاز می شود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۵    
قیمت های پایین انرژی باید باعث بهبود و شکوفایی اقتصادی شود . در کنار مشکلات بخش بانکداری و فراز و نشیب های بازار، شوک های نفتی قدرت نادری برای ضربه زدن به هیولاها دارد ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور در مصاحبه با اسپوتنیک گفت، ایران قصد دارد به سازمان تجارت جهانی بپیوندد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۵    
کارشناسان می گویند کنار هم قرار دادن عوامل موثر بر ایجاد تحرک در بازار مسکن نشان می دهد که احتمالا این بازار در سال آینده و در شرایط پسابرجام از توان و ابزارهای لازم برای خروج از رکود برخوردار نیست.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
تقاضای بانک های خارجی برای حضور در ایران چالش بزرگی است که پیش روی نظام بانکی مان قرار دارد و از سوی دیگر، اصلاح وضعیت سهامداری آنها وعده ای است که هنوز عملیاتی نشده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
مرکز آمار ایران اعلام کرد نرخ تورم شهری در دوازده ماه منتهی به دی امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل به 12. 2 درصد رسیده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با برداشته شدن تحریم ها خودروسازان باید فعالیت خود را بر دو حوزه کیفی سازی و اقتصادی سازی محصولاتشان متمرکز کنند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
با وجود اینکه حقوق کارمندان در سال آینده 12 درصد افزایش می یابد و تعیین بسته مزدی کارگران نیز در مرحله مذاکره است، سخنگوی دولت می گوید افزایش حقوق مشاغل حاکمیتی 35 درصد خواهد بود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور با بیان اینکه جامعه کارگری به سرعت در حال پیر شدن است ...