سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 25 دی 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 دی 1398 مشرق نیوز 2 دی 1398 مشرق نیوز 3 دی 1398 مشرق نیوز 4 دی 1398 مشرق نیوز 5 دی 1398 مشرق نیوز 6 دی 1398 مشرق نیوز 7 دی 1398 مشرق نیوز 8 دی 1398 مشرق نیوز 9 دی 1398 مشرق نیوز 10 دی 1398 مشرق نیوز 11 دی 1398 مشرق نیوز 12 دی 1398 مشرق نیوز 13 دی 1398 مشرق نیوز 14 دی 1398 مشرق نیوز 15 دی 1398 مشرق نیوز 16 دی 1398 مشرق نیوز 17 دی 1398 مشرق نیوز 18 دی 1398 مشرق نیوز 19 دی 1398 مشرق نیوز 20 دی 1398 مشرق نیوز 21 دی 1398 مشرق نیوز 22 دی 1398 مشرق نیوز 23 دی 1398 مشرق نیوز 24 دی 1398 مشرق نیوز 25 دی 1398 مشرق نیوز 26 دی 1398 مشرق نیوز 27 دی 1398 مشرق نیوز 28 دی 1398 مشرق نیوز 29 دی 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۷    
تیم ملی فوتبال امید ایران از دور رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو حذف شد تا این حسرت حداقل 48 ساله بشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا کشته های آمریکایی پایگاه عین الاسد را بین تلفات دیگر پایگاههای ارتش آمریکا در خارج از این کشور جا زده تا شدت بحران و فشاری که خود را در آن گرفتار کرده است بیشتر نشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشستی با سرمربی و سرپرست تیم، آخرین وضعیت سرخپوشان را بررسی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۳    
حدود 40 سال از انتصاب آیت الله خامنه ای به امامت جمعه تهران توسط امام خمینی (ره) می گذرد. ایشان در این سال ها، مجموعا حدود 240 بار در نمازهای جمعه حضور یافته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: شوخی 3 جوان با اسلحه کمری در شهرستان ایرانشهر به قتل یک جوان 19 ساله انجامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۹    
پس از سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت این فرآورده نفتی استفاده از سوخت های دیگر در اولویت برخی افراد قرار گرفت که همین مساله موجب افزایش فعالیت مراکز غیرمجاز در این حوزه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۷:۲۹    
پژوهشگران "دانشگاه هاروارد" (Harvard University) اخیرا موفق به توسعه واکسن جامد کرایوژل شده و توسط آن موفق به درمان و جلوگیری از نوعی از سرطان خون در موش ها شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۷:۲۱    
یک نشریه آمریکایی نوشت درگیری نظامی با ایران، بزرگ ترین اشتباه سیاست خارجی کاخ سفید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۶:۲۹    
یک روانشناس اجتماعی گفت: مبتلایان به این نوع فوبیا در صورت دور بودن از تلفن همراه خود دچار استرس زیادی می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۶:۱۶    
بانگاه به شکل گیری طیفی از افرادی که دست به تحریم جشنواره فیلم فجر و صدا و سیما زده اند؛ بهترین فرصت برای بازخوانی ساختار جشنواره فجر و صدا و سیما و برنامه ریزی برای جذب نیروهای انقلابی فراهم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۷:۰۶    
سفیر انگلیس پس از ارتکاب حماقت بزرگ و دستگیری هنگام تحریک به اغتشاش در تهران، به لندن فرا خوانده شد تا مورد بازخواست قرار گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۶:۰۳    
خانه سینما بیانیه ای را با عنوان اعتراض صنوف سینمایی به صداوسیما منتشر کرد، اما مدیران اکثر صنوف سینمایی از این بیانیه بی خبر بودند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۵:۵۹    
رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 4 تخریبگر در محله دولت آباد شهر ری خبر داد و گفت: متهمان 23 دستگاه خودروی شهروندان را تخریب کرده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۵:۴۴    
تخم مرغ پوسته قهوه ای با بسته بندی 6 عددی به قیمت 4 هزار و 200 تومان تومان در غرفه های تره بار به فروش می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۵:۲۹    
زعفران به دلیل وجود ترکیبات کروسین و کروستین سبب بهبود کیفیت بینایی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۵:۱۶    
خبرنگار و گزارشگر ارشد شبکه تلویزیونی سی ان ان تصریح کرد: ترور ژنرال ایرانی به ضرر آمریکا تمام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۵:۱۳    
یک کارشناس اقتصادی حامی دولت ، اعتماد به اروپا و معطل اینستکس ماندن را اشتباه توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۴:۵۹    
مقامات آمریکا با قلدری تمام با خروج نیروهای خود از عراق ممانعت کرده و عراق را به تحریم های گسترده در صورت اجرای این مصوبه تهدید کرده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۴:۲۴    
سرهنگ یوسف وند از دستگیری 2 مرد و یک زن دانشجوی رشته کارگردانی به جرم کیف قاپی از اتباع عراقی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۴:۱۱    
دو بازیگر که طی سال های اخیر با سازمان اوج قراردادهای چشمگیری بسته اند و الان هم مشغول کار در یک سریال با بودجه این سازمان هستند، اعلام کردند که دیگر با صداوسیما کار نمی کنند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۴:۰۲    
برخی روزنامه های اصلاح طلب نسبت به فریبکاری دشمن و عناصر منافق در عقده گشایی علیه فرزندان سپاه به بهانه سقوط هواپیمای مسافربری هشدار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۲:۲۴    
بر اساس قانون "واگذاری حق مرخصی و مزایا در صورت زایمان"، والدین دانمارکی در مجموع می توانند 52 هفته را به عنوان مرخصی زایمان به صورت مشترک استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۱:۲۵    
این روزها حجم بالای اخبار موجب شده تا رسانه های جعلی هم مجالی برای جولان پیدا کنند. جولانی به بلندای عضو گیری در کانال ها و انتشار شایعه تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۹    
سرهنگ شمشایی فرد از دستگیری یکی از سارقان ساختمان پزشکان به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۴    
یک روزنامه آمریکایی ادعا کرده دونالد ترامپ با تهدیدی شوکه کننده کشورهای اروپایی را برای فعال سازی مکانیسم حل اختلاف در برجام تحت فشار قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۳:۵۸    
رسانه ها از حمله هوایی اسرائیل به مواضعی در غزه خبر دادند که تل آویو مدعی شده که این مناطق متعلق به جنبش حماس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۳:۵۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با رسانه های هندی اعلام کرد که اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی پایان حضور این کشور در منطقه خاورمیانه را رقم خواهد زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۳    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: هویت همه قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی شناسایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۰    
فعالیت های سپهبد قاسم سلیمانی به ویژه تلاش های دیپلماتیک وی زمینه ساز حل مشکلات متعدد اقتصادی که در شرایط تحریمی به اوج رسید، همچون کمبود منابع ارزی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۹    
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به قطعنامه ای رای مثبت دادند که به موجب آن، پرونده استیضاح ترامپ با سازوکار تعریف شده، به سنای آمریکا ارسال می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۶    
درحالی که نظام سلطه در حال جنگ تمام عیار علیه ایران است و صریحاً و علناً از اختلاف و چنددستگی ایرانی ها حمایت می کند، چه باید کرد؟ و اساساً چه اقدامات و مواضعی، تفرقه آفرین و به عبارتی وحدت شکن است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۳    
رئیس باشگاه رئال مادرید پس از شنیدن نام پوگبا واکنش عجیبی نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۷    
گفت: می گویند وقتی برجام اجرا شد ایران در اوج پرواز رفت! گفتم: برجام مگر اجرا هم شد؟! تا آنجا که همه می دانند برجام فقط امضا شده ولی اجرا نشده!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران توسل سه کشور اروپایی به سازوکار حل و فصل اختلافات در بند 36 برجام را یک تصمیم غلط در زمانی اشتباه خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۲    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر به ادعای کشورهای اروپایی درباره پایبندی کاملشان به برجام طعنه زد و به لیستی از اقدامات واقعی که اروپایی ها پس از خروج آمریکا از برجام انجام دادند اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۶    
سه کشور آمریکا، بحرین و عربستان سعودی به سفارت عراق اجازه برگزاری مراسم یادبود برای شهید ابومهدی المهندس را ندادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۲    
سفیر پیشین آمریکا در سوریه و الجزایر، با بیان اینکه جامعه و دولت آمریکا درباره تنش میان تهران و واشنگتن دو دسته شده اند، گفت، دونالد ترامپ دنبال درگیری محدود با ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۰    
معاون وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه بر حق ایران برای ساخت موشک جهت تأمین امنیت خودش تأکید کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۳    
شورای نگهبان تصریح کرد: سخنان امروز رئیس جمهور، نشان از بی اطلاعی ایشان نسبت به روند بررسی ها در هیات های نظارت بر انتخابات دارد و زیبنده یک مقام اجرایی رسمی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۴    
مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان از فردا در تمرینات شرکت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۳    
سفیر انگلیس در فلسطین اشغالی گفت که در صورت عدم بازگشت ایران به تعهدات ذیل برجام، بازگشت تحریم ها و خاتمه برجام در دستور کار قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۳    
فراخوان رهبران اصلی جریان مقاومت عراق برای برگزاری تظاهرات میلیونی علیه اشغالگران آمریکایی تحول قابل ملاحظه ای در صحنه سیاسی-اجتماعی این کشور پس از شهدای مقاومت در حمله تروریستی آمریکا به شمار می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۲۷    
مسئولان و فرماندهان سپاه پاسداران در مراسم تشییع جانباختگان هواپیمای اوکراینی شرکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۲۲    
وزیر خارجه فرانسه یک روز پس از فعال سازی مکانیسم حل اختلاف در برجام تأکید کرد که آینده این توافق در معرض خطر قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۹    
فرزاد حاتمی، مهاجم پیشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس به عضویت تیم بادران تهران درآمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۵    
سپاه پاسداران در جریان عملیات موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد، برای ساعاتی موجب قطع ارتباط تمامی پهپادهای نظامی آمریکا بر فراز این منطقه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۱    
مهرداد خانبان به همکاری خود با پرسپولیس ادامه می دهد و در کادر فنی جدید نیز حضور خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به حاشیه های چند روز اخیر برای صداوسیما و اظهارات غیرقابل پذیرش یک کارشناس روی آنتن زنده شبکه افق پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها باید اطمینان داشته باشند که حتماً پاسخ جنایتشان را دریافت خواهند کرد و خروج آن ها از منطقه کمترین چیزی است که ان شاء الله رخ خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۲    
عضو شورای شهر تهران گفت: نقش امواج آنتن های مخابراتی تاکنون بر تغییر سلولی، سرطان و زایمان زودرس به اثبات نرسیده است و نتایج اثرات استفاده از تکنولوژی 30 سال بعد مشخص می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری به طرف های اروپایی برجام هشدار داد که آینده این توافق به عملکرد آنها بستگی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۱    
کمپین ها و موج های انصرافی بازیگران وسلبریتی ها از جشنواره فجر که عملا به یک سوژه طنز در شبکه های اجتماعی تبدیل شده، حالا به شاعران هم رسیده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۹    
فیورنتینا در دیدار مقابل آتالانتا در جام حذفی ایتالیا به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۹    
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه شامگاه روز چهارشنبه تلفنی درباره تحولات منطقه و اوضاع لیبی گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۵    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: عامل اصلی واژگونی اتوبوس در سانحه بامداد امروز در جاده باغین-سیرجان سرعت غیرمجاز بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۱    
سرمربی جدید سرخپوشان توانست با این تیم اولین برد خود را در لیگ دسته اول کسب کند
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۱۷    
رئیس جمهور روسیه رئیس نهاد مالیاتی فدرال این کشور را برای تصدی پست نخست وزیری این کشور معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۱۱    
راهپیمایی مردم ایران در حمایت از اقتدار و صلابت نظام در برابر آمریکا، پس از نماز جمعه در سراسر کشور، برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۷    
دستیار سابق مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت ممکن است لازم باشد که انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا، برای دستیابی به توافق تجاری با آمریکا از برجام خارج شده و به کمپین فشار حداکثری بپیوندد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۲    
ستاره بلژیکی رئال مادرید به اضافه وزن خودش اعتراف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع بازنشستگان آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر، 11 میلیون و 900 هزار خانوار ایرانی فاقد خودرو هستند و بخش اعظمی از جمعیت کشورمان مالک هیچ خانه و زمینی نیستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۲    
اگر توپ دقایق پایانی قائدی گل می شد، سرنوشت تیم امید را عوض می کرد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۰    
وزیر دفاع آلمان در اقدامی غیر منتظره به عراق سفر کرده تا در دیدار با نظامیان ارشد این کشور، امکان پیشبرد عملیات ارتش آلمان در عراق را مورد ارزیابی قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۷    
وزرات امور خارجه آلبانی دو دیپلمات ایرانی در این کشور را بخاطر آن چه که رعایت نکردن کنوانسیون روابط دیپلماتیک خواند، اخراج کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه ای گفت که به نفع هند است که روابط دوجانبه با ایران را حفظ کند و دهلی نو قولی به ایران برای خرید نفت نداده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۳۸    
دویست وبیستمین شماره ی هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان جز همدلی نباشدمان مرهمی دگر منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۲۳    
عضو کمیته مزد شورای عالی کار درباره جلسات کمیته مزد گفت: در این جلسات در تلاشیم اقلامی که در سبد معیشت خانوارهای کارگری تاثیر ندارد را در محاسبه در نظر نگیریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع 21 حادثه حریق در پی رعایت نشدن نکات ایمنی هنگام استفاده از وسایل گرمایشی در فصل پاییز امسال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۵    
جام ملت های آفریقا در ژانویه و فوریه سال آینده برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۱    
دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال جشن افتتاحیه جشنواره برگزار نمی شود و به جای آن، سینماگران ایرانی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان مشارکت خواهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۱    
حسرت صعود تیم فوتبال امید ایران به بازیهای المپیک بر تعداد سالهایش افزوده شد و این بار با یک سرمربی دیگر، مردی که یک پرسش مهم در موردش مطرح می شود؛ حمید استیلی مقصر است یا قربانی؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۰    
محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در دومین روز سفر خود به سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده چابهار و کنارک بازدید و با مردم این مناطق دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان متروی تهران و حومه به مناسبت اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۰    
ستاره هلندی آژاکس در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۳    
تیم فوتبال امید ایران پس از کش وقوس های فراوان در نهایت دوباره شانس حضور در المپیک را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۴    
پیر زن کپرنشین از مشکلات سیل و کمبودهای زندگی اش می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۱    
در پی جاری شدن سیل در بخشی از استان سیستان و بلوچستان، کمیته مدیریت بحران در آموزش و پرورش با هدف رسیدگی به دانش آموزان مناطق سیل زده تشکیل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۶    
سرمربی سابق تیم ملی ایران معتقد است مربیان ایرانی در یک سطح هستند و موفقیت آن ها به خاطر خوش شانس بودن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۲    
در دیدار وزرای خارجه ایران و دانمارک درباره عوامل تنش و ناامنی در خلیج فارس به ویژه نقش و حضور آمریکا و متحدان غربی در منطقه، برجام و بی عملی اروپایی ها گفتگو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۷    
آیت الله مجتهد شبستری گفت: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیچ بحثی درباره لوایح مرتبط با FATF انجام نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۲    
ابراهیم قاسمپور، سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد که این تیم از لحاظ بازیکن با مشکل مواجه نبود، اما از آنها به خوبی بازی گرفته نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۱    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: زمانی ما از مسابقات حذف شدیم که با تیم قبلی به عنوان تیم دوم صعود کردیم و قرعه سخت نهایی نصیب ما شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۱    
اروپایی ها همسو با راهبرد فشارحداکثری آمریکا، مکانیسم ماشه را فعال کرده اند تا به عنوان چماقی بالای سر ایران، جمهوری اسلامی را مجبور به مذاکره مجدد همراه با طرف آمریکایی و دادن امتیازات بیشتری هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۵۴    
نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هفتمین مناظره خود تأکید کردند که سیاست های ترامپ در قبال ایران، آمریکا را به سمت جنگ سوق می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۷    
حسین ترک جوش فیلمساز اجتماعی و مستقل کشورمان که فیلم اخیرش (جدایی) در فستیوال های جهانی دیده و اکران هم شده است، بتازگی از سمت داوری در فستیوال معتبر آمریکایی انصراف داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۴    
بازیکن تیم فوتبال امید گفت: نمی توان از دست دادن موقعیت ها را روی بدشانشی گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۱    
مدیر ارشد اجرایی هواپیمایی قطر اعلام کرد قطر ایرویز به پروازهای خود به ایران ادامه خواهد داد و هیچ یک از فروش بلیت های خود را در جریان تشدید تنش ها در غرب آسیا از دست نداده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۹    
اوکاچا حمزویی، بازیکن مدنظر باشگاه تراکتور راهی اردوی تیم در آنتالیا شده تا طی سه جلسه تمرینی آمادگی بالا و توانایی هایش را ثابت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن ابراز تاسف از اقدام اخیر سه کشور اروپایی در فعال کردن ساز و کار حل اختلافات در برجام، آمریکا را مسئول تمام مشکلات کنونی برشمرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۱    
رئیس جمهور روسیه هشدار داد درگیری های خاورمیانه به راحتی می توانند در سطح جهان گسترش یابند و این وظیفه پنج کشور عضو دایم شورای امنیت است که از آن جلوگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۶    
رسانه های روسی اعلام کردند نخست وزیر این کشور درخواست استعفای خود را به رئیس جمهور تقدیم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۲    
وزیر خزانه داری آمریکا با ادعای مؤثر بودن تحریم ها علیه ایران، ابراز امیدواری کرد تحریم های سازمان ملل نیز علیه تهران مجددا اعمال شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۵    
نمایندگان ولی فقیه در استان ها و مقامات لشکری و کشوری برای ابراز همدردی با خانواده شهدای سانحه هوایی به منزل آن ها رفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۵    
عزت الله علیزاده جزئیات پیش فروش بلیت های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۸    
در این روایت، تصویری بدون روتوش از نقش ریچارد نیکسون، هنری کسینجر، نلسون راکفلر، دونالد رامسفلد، حسن طوفانیان و شاه ایران در اتفاقات ابهام آمیز آن دهه نقش بسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۶    
به گزارش مشرق ، پوران درخشنده با انتشار این عکس که تحت عنوان معروف ترین پل تورنتو به اشتراک گذاشته و نوشته طراح آن یکی از جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی است! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از فعالیت 3500 نفر در قالب گروه های جهادی در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۹    
گروه پدافند هوایی چابهار با به کارگیری تجهیزات خودرویی سنگین این یگان همچنان در حال امداد رسانی به سیل زدگان و هموطنان آسیب دیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۲    
داغی که حاج قاسم در عراق و سوریه و لبنان وفلسطین و یمن و بحرین، بر پشت بوش و اوباما و ترامپ و هیئت حاکمه جبار آمریکا گذاشته، داغی نیست که حتی با شهادت او از بین برود.