شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 19 آبان 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 آبان 1397 می متالز 2 آبان 1397 می متالز 3 آبان 1397 می متالز 4 آبان 1397 می متالز 5 آبان 1397 می متالز 6 آبان 1397 می متالز 7 آبان 1397 می متالز 8 آبان 1397 می متالز 9 آبان 1397 می متالز 10 آبان 1397 می متالز 11 آبان 1397 می متالز 12 آبان 1397 می متالز 13 آبان 1397 می متالز 14 آبان 1397 می متالز 15 آبان 1397 می متالز 16 آبان 1397 می متالز 17 آبان 1397 می متالز 18 آبان 1397 می متالز 19 آبان 1397 می متالز 20 آبان 1397 می متالز 21 آبان 1397 می متالز 22 آبان 1397 می متالز 23 آبان 1397 می متالز 24 آبان 1397 می متالز 25 آبان 1397 می متالز 26 آبان 1397 می متالز 27 آبان 1397 می متالز 28 آبان 1397 می متالز 29 آبان 1397 می متالز 30 آبان 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۳    
می متالز - نوسانات نرخ ارز، چالش ها و مسائلی که برای صادرات محصولات مختلف در ایران از جمله صنعت فولاد وجود دارد سبب شده تا برخی از فعالان این عرصه، راه سختی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۵    
می متالز - بررسی صورت های مالی غیر تلفیقی شرکت جیانگژی کاپر (بخش مس) نشان می دهد که سود خالص بزرگترین واحد ذوب مس در چین، طی سال 2017، با 2 برابر رشد به 3 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۵    
می متالز - بر اساس جدیدترین آمار رسمی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور طی مهرماه 97 در مقایسه با مهرسال گذشته 14.4درصد کاهش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۸    
می متالز - عبور کمربند مس از منطقه خاورمیانه به گونه ای است که کشورهای ایران، ترکیه و عمان میزبان بیشترین ذخایر مس قابل برداشت در منطقه هستند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۵    
می متالز - ارزیابی های صورت گرفته تا نیمه تابستان سال جاری از افت 68درصدی سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت حکایت دارد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۰    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به شرایط کشور، امروز بهترین فرصت برای انقلاب معدنی است و در این چارچوب اتاق فکر معدن و صنایع معدنی راه اندازی می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۰    
می متالز - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معادن استان دارای ظرفیت های ارزشمند و نهفته ای است که بهره برداری صحیح از آن گامی در راستای پیشرفت و توسعه استان است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۷    
می متالز - مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: معادن خراسان جنوبی به لحاظ توسعه بخش روستایی از اولویت های حمایتی سامانه کارا و این صندوق برخوردار است که معدن داران باید از این ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۱    
می متالز - مصطفی موذن زاده مشاور معاون اول رئیس جمهور: زمانی که نماینده مردم در دوره سوم مجلس شورای اسلامی بودم، مدام با گلایه تولیدکنندگان از اختلاف قیمتی موجود در بازار مواجه می شدم ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۱    
می متالز - مانور بزرگ پدافند غیرعامل در شرکت فولاد مبارکه با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری، اعضای شورای تأمین، رئیس ادارۀ اطلاعات، فرماندهان نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۵    
می متالز - تعرفه های فولاد و آلومینیوم که ترامپ روی واردات برخی کشورها وضع کرده است شرایط را برای تولیدکنندگان فولاد در داخل ایالات متحده با تغییرات جدی روبه رو کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۶    
می متالز - سید محمد ابریشمی، مدیر مجتمع معدنی چادرملو در خصوص تاثیر تحریم های ثانویه که از روز از 13 آبان آغاز شد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۷    
می متالز - فولادسازی مجتمع فولادسفیددشت چهارمحال و بختیاری با 70 درصدپیشرفت اجرایی سال آینده به بهره برداری می رسد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۴:۰۱    
می متالز - مجید آنتیکی نژاد گفت: شرکت توسعه و آبادانی به نمایندگی از شرکت مس و صندوق بازنشستگی و در راستای مسئولیت های اجتماعی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۵۸    
می متالز - بهروز رحمتی با اشاره به این که شرکت ملی صنایع مس ایران حامی بزرگ و مطمئنی برای صنعت دیرگداز کشور است گفت: پتانسیل تولید یک میلیون تن مس و ارزآوری 10 میلیارد دلاری در صنعت مس کشور وجود دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۵۵    
می متالز - جیانگشی کاپر ؛ کمپانی تولید کننده مس؛ در گزارش اخیر خود اعلام کرد که خالص درآمد این کمپانی در سه ماهه سوم سال جاری ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۱    
می متالز - بانک ملت با ارسال نامه ای به مدیر نظارت بر ناشران اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار، شایعه ادغام بانک سرمایه در بانک ملت را تکذیب کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۲    
می متالز - بانک کارگشایی عصر امروز نیز مانند چند هفته قبل، نسبت به برگزاری حراج شمش طلا با مالکیت اشخاص حقیقی اقدام خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۸    
می متالز - هیات دولت، بانک مرکزی را موظف کرد ساز و کار دریافت وجوه خرد دولتی از طریق شرکت های خدمات فناوری مالی ایجاد و اقدام به ایجاد فضای رقابتی فعالیت شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت و فناوری ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۴    
می متالز - لیر ترکیه به دلیل نشان های افزایش نرخ بهره در آمریکا توسط فدرال رزرو در ماه آینده میلادی، 0.5 درصد از ارزش خود را از دست داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۱    
می متالز - مدیرعامل سایپا درباره اثر خروج رنو از ایران و تکلیف محصول جذاب و پرفروش ساندرو واکنش نشان داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۴    
می متالز - شورای نگهبان معتقد است اصل کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم حق شرط را به جز موارد ارجاع به داوری بین المللی نمی پذیرد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۵    
می متالز - رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در جریان دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه راهکارهای استفادۀ حداکثری از توان داخلی کشور را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۴    
می متالز - عضو هیات عامل ایمیدرو گفت: بورس کالا در سال های گذشته توانسته با طراحی ابزارهای مالی، زمینه تامین مالی صنایع را فراهم کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۴    
می متالز - به باور یک تحلیلگر تاثیر افت کالایی استراتژیکی از جمله نفت و سیاست افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باعث افت بیشتر قیمت طلا خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۰    
می متالز - بر اساس گزارش مارکت واچ قدرت گرفتن شاخص ارزش دلار تحت تاثیر چشم انداز ارایه شده از طرف بانک مرکزی امریکا در مورد نرخ بهره دلیل افت چشمگیر قیمت طلا و نقره در پایان مبادلات هفتگی روز جمعه ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۷    
می متالز - بانک صادرات ایران با تامین مالی دو هزار و 567 بنگاه کوچک و متوسط، بیشترین تعداد تسهیلات به این بنگاه ها را در 5 ماه اول سال 97 در میان بانک های خصوصی کشور داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۴    
می متالز - بانک کارگشایی از ابتدای امسال تاکنون در چند مرحله اقدام به حراج شمش طلا کرده که با استقبال خریداران حقوقی و حقیقی مواجه شده است به شکلی که همه شمش های عرضه شده به فروش رفته اند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۳    
می متالز - به اعتقاد کارشناسان، تکمیل فرایند تولید انبوه شمش ریل، آخرین گامی است که لازم است برای خوداتکایی کامل کشور در تأمین ریل راه آهن توسط شرکت ذوب آهن برداشته شود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۹    
می متالز - دو خودروساز بزرگ ایران در شرایطی مدت هاست بر طبل زیان دهی خود می کوبند که طبق گزارش های ارسالی به بورس ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۶    
می متالز - وزیر جدید اقتصاد بر دو اولویت جدی در شرایط کنونی در اقتصاد کشور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۸    
می متالز - سرمایه گذاری معادن و فلزات از بزرگ ترین هلدینگ های معدنی کشور است که توسعه پرتفوی محصول ها و سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی مثل اکتشاف، انرژی و حمل و نقل را در برنامه توسعه خود دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
می متالز - هیات کره ای خریدار نفت خام ایران در راه است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۳    
می متالز - پس از افت سه هفته ای، سرانجام قیمت اوره در این هفته به مدار تولید صعود بازگشت اما میزان افزایش قیمت این محصول بسیار محدود بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۹    
می متالز - معاملات بورس تهران در هفته گذشته با رشد یک درصدی شاخص کل به پایان رسید. روند صعودی سهام طی معاملات هفته گذشته در حالی رقم خورد که اهالی بازار از روز یکشنبه شاهد آغاز دور جدیدی از تحریم ها ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۶    
می متالز - بازار سهام علی رغم انتظار کارشناسان و سهامداران، معاملات اولین روز کاری هفته را با افت شاخص کل آغاز کرد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۰    
می متالز - در پی افزایش عرضه محموله های ایرانی متانول به بازار چین، قیمت این محصول در شرق آسیا افتی 11 درصدی را در هفته اخیر تجربه کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۶    
می متالز - هفته گذشته مطابق انتظارات بازارها روندی متعادل را پشت سر گذاشتند و اجرایی شدن تحریم های آمریکا نیز اثر چندانی بر روند قیمت ها نداشت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۷    
می متالز - این هفته تمام محصولات معاملاتی در بازار فلزات لندن در محدوده منفی قیمت به معاملات خود پایان دادند. در این میان سطح موجودی انبار مس با جهشی بیش از 20 درصد مواجه شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۵    
می متالز - این هفته اتیلن و بوتادین در بازارهای آسیایی با افزایش قیمت مواجه شدند اما دیگر محصولات در محدوده منفی قرار گرفتند و یا روندی باثبات را پشت سرگذاشتند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۱    
می متالز - شاخص بهای تولید کننده در بخش خودرو در بهار و تابستان امسال نسبت به بهار و تابستان سال گذشته افزایش معناداری را تجربه کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۸    
می متالز - فروش جهانی سیمان طی 10ماه نخست سال 2018 میلادی 85 میلیون و 230هزار تن به ثبت رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۸    
می متالز - پس از افت قیمت در هفته گذشته ، معاملات سنگ آهن در این هفته بار دیگر رونق گرفت و این محصول با افزایش قیمتی بیش از 4 درصدی مواجه شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۴    
می متالز - سازمان امور مالیاتی بنیادها و نهادهایی را معرفی کرده که از دادن مالیات معاف هستند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۸    
می متالز - افت عیار مس معادن شرکت کودلکو، عامل کاهش حجم تولید مس بزرگترین تولیدکننده جهان در ماه های پایانی سال 2018 شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۵    
می متالز - جمعه اخیر پس از آن که معاملات زغال سنگ بیشتری نهایی شد، قیمت این ماده اولیه نیز بالا رفت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۲    
می متالز - تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری پرایس فیوچرز بر این باور است که قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر توافق احتمالی تجاری بین آمریکا و چین افزایش خواهد یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۲    
می متالز - قیمت قراضه کانتینری وارداتی در تایوان برای 5 هفته متوالی نزلی بوده و اخیرا نیز معاملاتی با افت قیمت نهایی شدند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۵    
می متالز - سازمان بورس و اوراق بهادار با بیمه مرکزی تعاملاتی در خصوص موضوعاتی مانند اوراق بیمه اتکایی و اوراق بیمه رویدادهای طبیعی انجام داده است که در جذب نقدینگی خرد در بورس تاثیرگذار است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۲    
می متالز - در هفته منتهی به 15 آبان ماه، 380 هزار و 303 تن انواع کالا به ارزش بیش از 20 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد 26 و 34 درصدی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۲    
می متالز - عملکرد هفتگی بازارهای جهانی نشان می دهد که قیمت نفت روند نزولی طی کرده و رشد ارزش دلار و چشم انداز نگران کننده جنگ تجاری فشارها بر قیمت فلزات را افزایش داده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹    
می متالز - جدید ترین آمار نشان می دهد صادرات محصولات فولادی چین در اکتبر سال جاری 8 درصد افت ماهانه داشت و 5.5 میلیون تن ثبت شد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹    
می متالز - بازار واردات سنگ آهن چین به روند صعودی خود ادامه داد چرا که پس از خارج شدن یکی از قطار های شرکت معدنی بی اچ پی بیلیتون نگرانی ها نسبت به محدودیت عرضه در بازار نقدی بیشتر شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۵    
می متالز - در همه جا برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنند ولی انگار در خوزستان که دارای وضعیت نامطلوبی در جذب سرمایه است مانع سرمایه گذاران می شوند .
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۵    
می متالز - اگرچه توان صنایع تولیدی چین این ماه قدری کاهش یافت، اما اگر رشد 20 درصدی قیمت سنگ آهن طی سه ماهه گذشته را به عنوان یک راهنما درنظر بگیریم ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۷    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از غرفه ذوب آهن در نمایشگاه کانمین 2018 گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان صنعت مادر مورد حمایت جدی ما است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۷    
می متالز - شواهد و پیش بینی ها حاکی از آن است که نرخ رشد سالانه تولید ناخالص داخلی کشور در ادامه امسال و در سال 1398 به تدریج به بازه منهای نیم تا منهای دو و نیم درصد کاهش خواهد یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۴    
می متالز - نخستین جلسۀ دکتر رحمانی، وزیر جدید صمت با تشکلها با موضوع صادرات برگزار شد. وی همچنین در جلسهای با کارکنان و مدیران وزارت صمت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۱    
می متالز - نماینده مردم شرق استان کرمان با اشاره به اینکه رانت و رانت خواری در استان کرمان جلوی بهره برداری از معادن را گرفته است گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۴    
می متالز - پروژه RKEF شرکت استرالیایی Nickel Mines که در حال ساخته شدن در پارک صنعتی Morowali اندونزی است از پرداخت مالیات بر درآمد در طول 7 سال فعالیت معاف شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۰    
می متالز - انجمن آلومینیوم آمریکا، از دولت این کشور تقاضا کرده که در تعرفه های آلومینیوم کانادا و مکزیک تجدید نظر کرده و به یک توافق جدی با دولت این کشور برسد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۴    
می متالز - شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن در تابستان امسال به 324,7 رسید که نسبت به شاخص فصل قبل (288.8)، 12.4 درصد و شاخص فصل مشابه سال قبل (222.0)، 46.2 درصد افزایش داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۸    
می متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین در نشست خبری (یک دیدار-یک عرضه) با موضوع محوری "بررسی وضعیت شرکت سنگ آهن گهر زمین در فرابورس" گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۵    
می متالز - براساس آمارهای رسمی گمرک کره جنوبی، واردات سنگ آهن این کشور در ماه سپتامبر 5.1 میلیون تن گزارش شده که نسبت به سپتامبر سال قبل 27 درصد رشد داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۲    
می متالز - قیمت نیکل در بورس فلزات لندن با رشد همراه بود و قیمت سه ماهه با 145 دلار در هر تن رشد به 11 هزار و 930 دلار رسید و قیمت آنی با رشد همراه شده و 11 هزار و 860 دلار و 50 سنت رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۵    
می متالز - شاخص PMI چین در ماه اکتبر به پایین ترین سطح دو سال اخیر سقوط کرد و به 50.2 رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۸    
می متالز - مدیرعامل فورتسکیو پیش بینی کرد که جنگ تجاری بر تقاضای سنگ آهن هیچ تاثیری نخواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۵    
می متالز - تولید زغال سنگ در مغولستان داخلی که برترین منطقه تولید زغال چین است در 9 ماهه اول سال با 11.1 درصد رشد به 673 میلیون و 300 هزار تن رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۵    
می متالز - میزان تولید معادن مس شرکت های جهان طی 7 ماهه سال 2018 میلادی، 4.4 درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۱    
می متالز - قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 1.17 درصد کاهش به 1209 دلار و 65 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۱    
می متالز - در حالی که عرضه جهانی نفت افزایش یافته و سرمایه گذاران نگران کند شدن رشد تقاضا هستند، قیمت نفت خام روز جمعه حدود یک درصد کاهش یافت و نفت خام آمریکا طولانی ترین دوره افت قیمت روزانه از سال ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۸    
می متالز - تالار صادراتی بورس کالای ایران روز شنبه 19 آبان ماه میزبان عرضه 91 هزار تن انواع قیر است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۶    
می متالز - مجتمع فولاد میانه در نظر دارد احداث سوله آهن اسفنجی مجتمع فولاد میانه را از طریق مناقصه دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.