سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 10 شهریور 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 2 شهریور 1399 می متالز 3 شهریور 1399 می متالز 4 شهریور 1399 می متالز 5 شهریور 1399 می متالز 6 شهریور 1399 می متالز 7 شهریور 1399 می متالز 8 شهریور 1399 می متالز 9 شهریور 1399 می متالز 10 شهریور 1399 می متالز 11 شهریور 1399 می متالز 12 شهریور 1399 می متالز 13 شهریور 1399 می متالز 14 شهریور 1399 می متالز 15 شهریور 1399 می متالز 16 شهریور 1399 می متالز 17 شهریور 1399 می متالز 18 شهریور 1399 می متالز 19 شهریور 1399 می متالز 20 شهریور 1399 می متالز 21 شهریور 1399 می متالز 22 شهریور 1399 می متالز 23 شهریور 1399 می متالز 24 شهریور 1399 می متالز 25 شهریور 1399 می متالز 26 شهریور 1399 می متالز 27 شهریور 1399 می متالز 28 شهریور 1399 می متالز 29 شهریور 1399 می متالز 30 شهریور 1399 می متالز 31 شهریور 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۳:۵۲    
می متالز - مدیرمجتمع کک سازی زرند از آمادگی برای بهره برداری کارخانه کک سازی شماره دو خبر داد و گفت: عملیات ساخت این پروژه از سال 95 آغاز شد و امروز آماده بهره برداری است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۳:۵۲    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی نوری از افزایش ده درصدی تولید در این پتروشیمی در سال جهش تولید خبر داد و گفت: تولید محصولات اصلی تا 27 مردادماه سال جاری به میزان یک میلیون و 950 هزار تن افزایش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۶    
می متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی جزییات پروتکل جدید بهداشتی برای مسافران هوایی را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
می متالز - مدیرعامل چادرملو ضمن اشاره به اقدامات گسترده در جهت توسعه فعالیت های سال جاری، تحلیلی از آینده صنعت سنگ آهن ارائه کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۶    
می متالز - وزیر کشور گفت: مساله ارزهای صادراتی با همفکری اجزای مختلف دولت و بخش خصوصی قابل حل است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۱    
می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: 500 تن انواع آهن و میلگرد طی بازرسی گشت های مشترک این اداره، دادستان ری و پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی کشف و ضبط شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۶    
می متالز - شمش آلیاژی یا بیلت آلومینیومی نوعی شمش آلومینیوم است که جزو محصولات نیمه ساخته در این صنعت به شمار می رود که در صنایع مختلف چون لوازم خانگی تا صنایع خودروسازی و هواپیماسازی و.. ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۵    
می متالز - مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید پنج محصول ایران خودرو فردا سه شنبه یازدهم شهریورماه، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۵    
می متالز - نشریه داخلی بانک ملی ایران که با نام سفیر منتشر می شود به دویست و هفتاد و پنجمین شماره خود رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۳:۵۵    
می متالز - مدیر سرمایه گذاری و طرح های شرکت سرمایه گذاری غدیر از نهایی شدن مراحل پذیرش و عرضه 11 شرکت زیرمجموعه این هلدینگ خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۳:۵۰    
می متالز - قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر تدابیر محرک مالی جهانی بالا رفت و نفت برنت در آستانه ثبت پنجمین رشد ماهانه متوالی قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۳:۳۹    
می متالز - تحلیلگر اقتصادی با تشریح علل 9 گانه ریزش شاخص بازار سهام گفت: افت شدید بازار سهام نه اصلاح طبیعی بازار بلکه ناشی از تصمیم گیری های اشتباه و بد موقع دولتی بوده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۳:۲۹    
می متالز - قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 5.66 دلار کاهش، 1959.17 دلار فروخته شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۲:۵۷    
می متالز - مجمع عمومی گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان تقسیم مبلغ 902 ریال سود خالص هر سهم و 350 ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۰:۱۸    
می متالز - طبق اعلام بانک مرکزی، بخش عمده ای از افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی در دو سال اخیر، صرفاً تغییر طبقه بندی مطالبات بانک مرکزی از دولت، شرکت های دولتی و بانک ها بوده و یا به واسطه اسناد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۰:۱۸    
می متالز - تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مرداد 99، به 9.1 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه گذشته و دوره مشابه پارسال به ترتیب 35.4 درصد کاهش و 175.8 درصد افزایش نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۸    
می متالز - رئیس مرکز ملی فضای مجازی از نهایی شدن معماری شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: بر اساس این طرح سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد کل کشور باید به 10 درصد برسد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۳    
می متالز - شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) 9 هزار و 169 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 727 هزار واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۵۸    
می متالز - در هفته منتهی به 6 شهریور ماه، 886 هزار و 179 تن انواع کالا به ارزش بیش از 69 هزار میلیارد ریال در بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته پیش به ترتیب رشد 25 و 32 درصدی را در حجم و ارزش ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۵۸    
می متالز - رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از معرفی بیش از نیمی از تولیدکنندگان فولاد به این سازمان به علت تخلف در عرضه فولاد به واحد های پایین دستی همچون لوازم خانگی و خودرو خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۸    
می متالز - سهام عدالت در هفته های اخیر با توجه روند نزولی شاخص بورس، ارزش خود را نسبت به سه هفته گذشته، از دست داد و حدود سه میلیون تومان کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۶    
می متالز - یلدا راهدار در یادداشتی پیشنهاد داده است: یکی از روش های مطمئن دولت برای جبران کسری بودجه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۳۳    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی شازند از فروش 6 هزار و 700 میلیارد تومان این پتروشیمی خبر داد و گفت: سهام پتروشیمی شازند سهام پایدار و بنیادی است و همانند برخی از سهام ها حبابی نیست و از فروردین ماه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۲۸    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از اجرای افزایش سرمایه در شرکت مس خبر داد و گفت: با تصویب افزایش سرمایه توسط مجمع عمومی شرکت مس از محل سود انباشته، به زودی این امر انجام می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۸    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو از انعقاد قرارداد اجرای 2 مگاپروژه پژوهشی در بخش صنایع معدنی در آینده نزدیک خبر داد وگفت: توسعه فناوری در حوزه معدن و صنایع بون توجه به تحقیق و پژوهش امکان پذیر نیست.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۲    
می متالز - کارشناس بازار سرمایه با بررسی آخرین وضعیت دلار و گزارش فروش ماهانه شرکت ها، روند مثبتی را برای دو ماه آینده پیش بینی و اعلام کرد شاخص مجددا" به سقف های تاریخی خواهد رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۷    
می متالز - شاخص درحالی امروز با رشد 9169 واحدی به معاملات روزانه پایان داد که از نظر فعالان بازار سرمایه، سطوح 1 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۶    
می متالز - جمشید نفر، رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق ایران می گوید: لازمه تحقق اقتصاد بدون نفت این است که در وهله اول بتوانیم موانعی که زنجیروار منجر به ایجاد مانع برای فعالان اقتصادی و بهبود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۶    
می متالز - ویدا سینا، نایب رئیس کمیسیون فناوری، اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران می گوید: متأسفانه هم زمان با اعمال تحریم ها و شیوع ویروس کرونا شاهدیم زیرساخت هایی که با کلی نظم ایجاد و شرکت ها بر اساس ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۰    
می متالز - رئیس اتاق قم با اشاره به اینکه ایران جزو 10 کشور برتر جهان در حوزه معدن است، می گوید: با توجه به تنوعی که در این حوزه وجود دارد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۰    
می متالز - طبق شرایط جدید اعلام شده از این پس ریجستر مسافری موبایل منوط به درج شماره سیم کارتی است که 20 روز از فعال سازی آن گذشته باشد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۸    
می متالز - مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (نوبت دوم) اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا روز شنبه 29 شهریور 1399 از ساعت 14:00 به صورت آنلاین برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۷    
می متالز - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی لایه دوم آسفالت راه خلخال - اسالم در حوزه استحفاظی استان اردبیل پایان یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۸    
می متالز - برگزاری آیین شام غریبان شهدای دهم محرم سال 61 هجری قمری کربلا در بهاباد و برنامه ریزی افزایش تولید در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان در سال 99 از جمله خبرهای روز دوشنبه است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۹    
می متالز - در هفته دولت استاندار خراسان جنوبی پای درد دل مردم استان نشست تا نخستین طرحی که رقم می زند گره گشایی از مشکلات مردم باشد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۲    
می متالز - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: شرکت های خودروساز که از کمیته خودرو مجوز ندارند، حق فروش و پیش فروش خودرو را نخواهند داشت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۲    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در تعداد پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۲    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 51 درصد اشتغالزایی در حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری این استان محقق شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۲    
می متالز - غول نفتی اکسون موبیل (ExxonMobil)، در پی افت فاحش بازار خود از لیست میانگین صنعتی داوجونز که شامل برترین شرکت های جهان در بازار بورس نیویورک و نزدک است خارج شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۲    
می متالز - شاخص های نفتی در هفته گذشته توانستند بازدهی قابل قبولی از خود به جا بگذارند؛ به طوری که برنت بیش از 3 درصد رشد کرد و نفت خام آمریکا نیز با نزدیک به 5 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۲    
می متالز - نیکل در هفته گذشته بین فلزات پایه بورس لندن بهترین بازدهی را داشت. این فلز که در ساخت فولاد زنگ نزن کاربرد دارد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۲    
می متالز - روند کلی قیمت هر تن فلز قلع در بازار لندن، صعودی اما شکسته شده برآورد می شود. اگرچه در چهار هفته گذشته قیمت این فلز تقریبا بدون تغییر بود و در روز آخر کاری در محدوده 17 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۰    
می متالز - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعف ارزش دلار و چارچوب سیاست جدید بانک مرکزی آمریکا، به بالاترین حد خود در دو هفته اخیر صعود کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۵    
می متالز - وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد شرکت دولتی آرامکوی سعودی دو میدان جدید نفت و گاز در مناطق شمالی کشف کرده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۵    
می متالز - یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در کشورهای توسعه یافته، بورس به عنوان یک راه مهم برای جذب سرمایه و وارد شدن نقدینگی به کارخانه های خودروسازی به منظور شکوفایی و رونق اقتصادی است که به نظر من این ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۸    
می متالز - دهم شهریور ماه روز ایثار و شهادت ذوب آهن اصفهان را گرامی می داریم.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۸    
می متالز - ممیزی مراقبتی نوبت اول سیستم های مدیریت یکپارچه در شرکت سیمان سپاهان با موفقیت انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۸    
می متالز - مدیر امور اعتباری بانک مسکن جزییات مربوط به مشارکت این بانک در راستای تامین بخشی از سیمان مورد نیاز برای اجرای پروژه های راه و مسکن وزارت راه و شهرسازی را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۸    
می متالز - رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: نیمی از شرکتهای فولادی به لحاظ عدم عرضه مناسب یا عدم انجام تعهدات عرضه ای خود که باعث آشفتگی بازار و افزایش قیمت ها در لایه های مختلف فولادی شده است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۸    
می متالز - برپایه آمارهای منتشره سامانه کدال، تولید شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه به 339 هزار و 182 تن رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۶    
می متالز - مدیر فنی کارخانه شایان صنعت کانسار اسدآباد گفت: بهره برداری از کارخانه شایان صنعت کانسار اسدآباد به عنوان سومین کارخانه کنسانتره شهرستان نیازمند ارائه تسهیلات بوده و به دلیل کمبود نقدینگی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۶    
می متالز - سید محسن دهنوی، نمایندۀ مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید و در جلسۀ مشترک با مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه و خانم دکتر صالحی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۶    
می متالز - پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم(پالایش) تا چهارشنبه 19شهریور ادامه می یابد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۶    
می متالز - مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، غلام رضا سلیمانی در پیامی به مناسبت دهم شهریور 1366 سالروز بمباران ذوب آهن اصفهان گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۶    
می متالز - در معاملات امروز بورس های آسیایی امیدواری سهامداران نسبت به اجرای سیاست های محرک اقتصادی بیشتر از سوی بانک های مرکزی کشورها باعث شد تا بورس های آسیایی به بالاترین سطح در 29 ماه گذشته برسند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۲    
می متالز - سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۴    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت لرستان گفت: در سال گذشته 25 معدن راکد در استان بازگشایی شد که این آمار در مجموع چند سال گذشته 35 مورد است که این اقدامات باعث شده که لرستان از نظر ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۴    
می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه با حضور در جمع مدیران، کارکنان و پیمانکاران ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم از روند اجرای پروژۀ جایگزینی تکنولوژی و تجهیزات کارگاه گاززدایی (VOD) به جای سیستم (DH) ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۴    
می متالز - رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه در هفت سال گذشته یک هزار و 500 میلیارد ریال در بخش معادن استان سرمایه گذاری شده است، گفت: یک هزار و 132 نفر در این حوزه مشغول به کار شدند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۷    
می متالز - هم زمان با هفتۀ دولت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منطقه ای وزارت کشور به همراه استاندار و جمعی از مسئولین استان چهارمحال و بختیاری از واحدهای آهن سازی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۶    
می متالز - مدیر نظارت بر بورس ها با اعلام معاملات جالب و 36 هزار میلیارد تومانی امروز بازار سهام درباره عملکرد حقوقی ها و یک شایعه توضیح داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۶    
می متالز - قیمت مس اواخر هفته گذشته تحت تاثیر کاهش ذخایر، افزایش تقاضای چین و محدود شدن عرضه آمریکای جنوبی، آمریکا و آفریقا در پی شیوع ویروس کرونا ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۶    
می متالز - معدن آق دربند سرخس تا زمان روشن شدن علت حادثه تعطیل شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۸    
می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 1399، با کاهش 11 هزار و 890 میلیارد و 632 میلیون ریال به 53 هزار و 264 میلیارد و 8924 میلیون ریال رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۸    
می متالز - عضو شورای عالی بورس با اشاره به معانی حمایت هوشمند از بازار سرمایه از بازگشت حجم معاملات به روال قبل با داد و ستد 21 هزار میلیارد تومان در دو ساعت نخست معاملات امروز خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۸    
می متالز - معدن مس سونگون به عنوان دومین معدن بزرگ کشور در سال های اخیر شاهد تلاش همه جانبه ای از سوی مدیریت ارشد و نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی برای تحقق مطالبات منطقه ای در ارتباط ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۱    
می متالز - معدنی دماوند یکی از شرکت های کوچک و پدیده سال جاری بورس با بازدهی 724 درصدی سهام، درباره احتمال دستکاری در قیمت توضیح داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۱    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو از انعقاد قرارداد اجرای 2 مگاپروژه پژوهشی در بخش صنایع معدنی در آینده نزدیک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۹    
می متالز - عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد تبریز با تاکید بر این که سرمایه گذاران باید بتوانند احساسات خود را کنترل کرده و بر اساس منطق و سهامی که خریداری می کنند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۹    
می متالز - عضو شورای عالی بورس با تاکید بر اینکه از نظر حجم معاملات می توان گفت بازار به روال قبلی خود برگشته است، گفت: امروز در دو ساعت اول بازار ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۲    
می متالز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت می تواند، سهام بسیاری از طرح های عمومی مانند سهام فازهای مختلف پارس جنوبی را در بازار بورس بفروشد و درآمد حاصله از آنها را در شرایط کنونی اقتصادی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۲    
می متالز - مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین تقسیم مبلغ یک 745 ریال سود خالص هر سهم و 630 ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۶    
می متالز - تالار صادراتی بورس کالای ایران، امروز دوشنبه 10 شهریور ماه میزبان عرضه 4 هزار تن گوگرد کلوخه و 18 هزار و 396 تن قیر است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۶    
می متالز - تعداد کدهای بورسی از 9 میلیون و 86 هزار مورد در پایان مردادماه سال گذشته با احتساب کدهای مربوط به سهام عدالت، به 48 میلیون و 500 هزار کد در مردادماه سال جاری افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۹    
می متالز - مدیرعامل مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان، تصمیمات اخیر سازمان بورس و اقدام سهام داران حقوقی بازار سرمایه را در صیانت از بازار موثر ارزیابی کرد و گفت: بازار روند عادی خود را در پیش گرفت.