شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۷May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 2 اسفند 1399 - me-metals.ir

می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۳۰    
می متالز - قیمت پژو 405 دوگانه سوز و تک سوز با افزایش یک میلیون تومانی به 190 و 188میلیون تومان رسید ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۵    
می متالز - رئیس صنف جایگاه های سوخت کشور درخصوص پیگیری کارت های سوختی که مردم در جایگاه ها جا می گذارند نکاتی را بیان کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
می متالز - روز دوشنبه چهارم اسفند ماه، قیمت مس در بورس فلزات لندن نسبت به روز معاملاتی پیشین 261 دلار افزایش داشته و به 9 هزار و 68 دلار رسیده است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
می متالز - روز دوشنبه چهارم اسفند ماه، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به روز معاملاتی قبل خود، یعنی جمعه اول اسفند ماه، با رشد قیمت 18.5 دلاری، به دو هزار و 153 دلار و 50 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۱    
می متالز - معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه انتخابات هیات مدیره شرکت های سهام عدالت از بزرگ ترین انتخابات اقتصادی کشور است، گفت: از 49 میلیون نفر سهام سهامدار عدالت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۳    
می متالز - سعید عسکرزاده از امضای تفاهمنامه میان انجمن سنگ آهن و بورس کالای ایران در راستای عرضه تمام محصولات بالادست (سنگ آهن ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۴    
می متالز - آخرین آمارها از روند پرداخت بیمه بیکاری کرونا نشان می دهد که همچنان 91 هزار نفر از متقاضیان ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۹    
می متالز - جمعی از اهل فلسفه در نامه ای سرگشاده به دولت دوازدهم، مخالفت خود را با توافقی شدن مزد کارگران اعلام کردند.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در مراسم افتتاح نیروگاه 10 مگاواتی چادرملو (اردکان)، بیان کرد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
می متالز - معاملات به شیوه مناقصه در بورس کالای ایران امروز با درخواست خرید 3 هزار عدد کنتور برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق منطقه استان آذربایجان غربی آغاز شد که در پایان این حجم کنتور با قیمت پایه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
می متالز - رئیس بنیاد مسکن گفت: بر اساس ارزیابی گروه های اعزامی بنیاد مسکن به مناطق زلزله زده، تاکنون هزار واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله در شهر و روستا داریم که نیاز به احداث مجدد دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۳۱    
می متالز - مدیر فولادسازی شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان سال 1399 بتوانیم از ظرفیت اسمی فولاد هرمزگان عبور کنیم و هدفی را که در آغاز سال تعیین کردیم محقق کنیم.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۰    
می متالز - شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 1399، خریدار یا فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۰    
می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 1399، با افزایش 561 میلیارد و 198 میلیون ریال به 3 هزار و 275 میلیارد و 908 میلیون ریال رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۰    
می متالز - پنجمین رکورد متوالی تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان صورت گرفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۴۱    
می متالز - مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی خط منظم کشتیرانی از بندرعباس به بندر لاذقیه سوریه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۴۱    
می متالز - نمایشگاه معدن، صنایع معدنی و فرصت های سرمایه گذاری در زاهدان از 26 تا 29 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی زاهدان و با شرکت بیش از چهل شرکت مطرح برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۳۶    
می متالز - دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر گفت: با پیگیری های مسوولان دور سوم سفر شناورهای باری این استان به کشور امارات متحده عربی از سرگرفته شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۳۱    
می متالز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: روزانه حدود 2هزارو 500 تن کالا از پایانه بار بندر امام خمینی (ره) با رعایت پروتکل های بهداشتی بارگیری می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۳۱    
می متالز - شرکت صنایع مس شهید باهنر #فباهنر به عنوان صادرکننده نمونه سال 99 در گروه فلزات در استان کرمان معرفی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۵    
می متالز - مدیرعامل صندوق توسعه ملی گفت: 80 هزار میلیارد ریال در برنامه ای 2 ساله با حمایت معاون اول رییس جمهوری با هدف توسعه صادرات در سه دوره به این بخش تزریق می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۵    
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: امنیت بالای مرز بین المللی مهران برگ برنده رونق صادرات از این مرز است که باید همچنان در راستای حفظ و توسعه آن کوشید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۵    
می متالز - برق مراکز غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال و انشعاب های غیرمجاز مورد استفاده تابلوهای تبلیغاتی طی مانوری هماهنگ با سراسر کشور، در تهران قطع شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۵    
می متالز - رئیس دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران اعلام کرد که با پایان یافتن بررسی پرونده ها و تایید نهایی کارگروه، 14 صادرکننده نمونه و شایسته تقدیر استان تهران ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۹    
می متالز - معاون اول رییس جمهوری گفت: مرز "باشماق" مریوان از مرزهای مهم تجاری ایران است و حجم صادرات و واردات آن در برنامه های اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۴    
می متالز - فرماندار دشت آزادگان گفت: پایانه تجاری چذابه برای صادرات کالا به عراق با وجود توقف تردد مسافران در این مرزهمچنان باز است و به فعالیت عادی خود ادامه می دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۵۹    
می متالز - معاون اول رییس جمهوری گفت: منطقه ویژه اقتصادی "بانه" فرصت مهمی برای توسعه سرمایه گذاری است و می تواند آغازی برای فعالیت های صنعتی دیگری در کردستان باشد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۴    
می متالز - طی بهمن ماه، 2 میلیون و 960 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 396 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به دی ماه به ترتیب افزایش 2 و 16 درصدی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۴    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارز 4200 تومانی حداقل تا 6 ماه آینده برقرار است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۳    
می متالز - شهلا عموری، رئیس اتاق اهواز در نشست کارگروه تخصصی شورای گفت وگوی استان خوزستان، با اشاره به ایرادهایی که در قانون مشاغل سخت و زیان آور وجود دارد گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
می متالز - وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت گفت: درحال حاضر ایران کمتر از 10 درصد نیازهای کشورهای منطقه را تامین میکند و در واردات نیز عمده نیاز ایران از کشورهای منطقه تامین نمی شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
می متالز - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران با اشاره به فعالیت معدنی شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در منطقه ناصرآباد کجور در حوزه شهرستان چالوس گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
می متالز - رئیس اداره کار شهرستان آزادشهر از سلامت کارگران حادثه دیده زمستان یورت خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
می متالز - رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: اگر به نقطه ای برسیم که مردم دیگر توان خرید را نداشته باشند باعث می شود که در کنار تورم یک رکود را نیز تجربه کنیم ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
می متالز - رئیس صمت شمال استان کرمان گفت: بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در زمینه تکمیل زنجیره ارزش افزوده مواد معدنی کرمان صورت گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
می متالز - دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: اگرچه ظرفیت اسقاط سالانه 360 هزار دستگاه خودرو را داریم اما به دلیل بی توجهی دولت، تا چند سال دیگر با سونامی خودروهای فرسوده مواجه خواهیم شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از وجود بیش از 8.5 میلیارد تن ذخایر معدنی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: 12600 اشتغال مستقیم در صنایع معدنی استان ایجاد شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز ما صادر کننده فولاد و پتروشیمی هستیم و خیلی از محصولات صنعتی ما بازارهای جهانی خود را پیدا کرده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
می متالز - بیش از 2 سال از اکتشافات غیرمجاز و قاچاق سرمایه های معدنی در معدن آلبلاغ اسفراین می گذرد اما هم چنان این معدن گرانبها و ارزشمند به جولانگاهی برای دفن آرزوهای مردم خراسان شمالی تبدیل شده ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
می متالز - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از صنایع به تعهدات اجتماعی خود عمل نمی کنند، گفت: مردم این شهرستان سهمی از معادن ندارند.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
می متالز - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پی گیری های انجام شده، وزیر صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
می متالز - یکی از مصدومان حادثه معدن آلبلاغ که چند روز قبل بر اثر درگیری در این معدن مجروح شده بود جان باخت.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
می متالز - نیاز اصلی صنایع فولادی برای تولید، در دسترس بودن گندله است و ایجاد یک یا چند واحد گندله سازی در جوار صنایع فولادی حیاتی است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
می متالز - نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر صمت برای پیگیری و رفع مشکل مجتمع فولاد میبد تا سه ماه آینده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین برنامه از سفر خود به استان یزد از شرکت فولاد میبد وابسته به گروه صنعتی ماهان سپاهان بازدید به عمل آورد و برای پیگیری مشکلات این واحد و فعالسازی مجدد آن قول ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
می متالز - رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه شهرستان های سیرجان و بردسیر در بخش تولید آهن اسفنجی به ترتیب با تولید بیش از 14 و 6 درصد کل تولید در مجموع حدود 20 درصد از تولید آهن اسفنجی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
می متالز - وزیر صمت اعلام کرد: قانون آزادسازی معادن را طی چند هفته آینده عملیاتی خواهیم کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
می متالز - موضوع کمبود سیمان در کل کشور از جمله استان هرمزگان به موضوعی پرچالش در چند ماه گذشته تبدیل شده که نه تنها پروژه های عمرانی، بلکه ساخت و سازهای شخصی را نیز تحت تأثیر قرار داده است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
می متالز - چین ممکن است صادرات فناوری پالایش عناصر خاکی نادر به کشورها یا شرکت هایی که به نظر می رسد تهدیدی برای امنیت ملی این کشور ایجاد می کنند را ممنوع کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
می متالز - عضو کمیسیون تلفیق بودجه از تامین کسری بودجه صندوق بازنشستگی فولاد در لایحه بودجه 1400 خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۴:۰۲    
می متالز - فروش نقدی و اقساطی گروه خودروسازی بهمن موتور شامل کارا تک کابین، دو کابین با موعد تحویل هفته چهارم اسفند ماه 99 از سوم اسفند 99 به مدت 11 روز تا 14 اسفند 99 ادامه دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۳:۵۷    
می متالز - جدول مقایسه نرخ کارخانه و بازار/ امروز ( یکم اسفند) قیمت پژو پارس به 217 میلیون تومان ، پژو پارس دوگانه سوز به 239 میلیون تومان، پژو 206 به 198 میلیون تومان ...