سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملت بیدار آنلاین 1 دی 1401 - melatebidaronline.ir

ملت بیدار آنلاین 9 آبان 1401 ملت بیدار آنلاین 30 آذر 1401 ملت بیدار آنلاین 30 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 28 اسفند 1401 ملت بیدار آنلاین 1 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 2 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 3 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 4 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 5 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 6 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 7 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 8 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 9 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 10 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 11 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 12 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 13 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 14 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 15 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 16 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 17 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 18 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 19 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 20 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 21 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 22 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 23 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 24 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 25 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 26 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 27 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 28 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 29 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 30 دی 1401 
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۷    
نزدیک به 500 چهره سینمای جهان خواستار آزادی فوری ترانه علیدوستی شده اند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۶    
در این مقاله قرار است تصاویری عمدتا از طبیعت را با هم مرور کنیم که در هفته گذشته در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۸:۰۰    
باشگاه تاج (استقلال فعلی) پیش از انقلاب اسلامی در رشته های مختلفی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بوکس و ... تیمداری می کرد و علاوه بر مردان در بخش زنان هم این تیم ها فعال بودند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۳    
گردهمایی نوآوری و فناوری مسینو شرکت ملی مس در شهربابک با انعقاد شش تفاهم نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت های دانش بنیان کشور خاتمه یافت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۲    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش 145 هزار دستگاهی خودرو کامل قابل عرضه به مشتریان در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه سند امنیت غذایی برای اولین بار در کشور در حال تدوین است، گفت: این سند در مرحله نهایی شدن است ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۳:۵۰    
نخست وزیر کنونی و مأمور تشکیل کابینه رژیم موقت صهیونیستی به جان هم افتادند و اتهاماتی علیه هم مطرح کردند و یکدیگر را به سخره گرفتند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۳:۵۰    
تنها چند روز پس از گزارش رسانه های عراقی درباره جان باختن 12 نیروی پلیس این کشور در بمب گذاری عناصر داعشی در استان کرکوک ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۱    
وزارت دفاع فرانسه ضمن اشاره به سفر وزیر دفاع این کشور در آینده به عربستان سعودی، خبر داد که همکاری دو کشور در زمینه دفاعی توسعه خواهد یافت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۷    
رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی که پیشتر گفته بود ایران به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری بدل شده است، گفت که از شدت حملات سایبری گسترده علیه نهادهای رژیم صهیونیستی حیرت زده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۸    
وزیر خارجه هلند در گفت وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان بر اهتمام این کشور برای ادامه گفت وگوهای دوجانبه در موضوعات سیاسی و کنسولی تأکید و برای برگزاری رایزنی های سیاسی دوجانبه اعلام آمادگی کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد دیپلماسی مسیر ترجیحی در قبال ایران است اما چنانچه ایران این مسیر را رد کند گزینه های دیگری نیز وجود دارند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور روسیه تصریح کرد عملکرد اقتصادی کشورش بهتر از اکثر کشورهای گروه 20 بوده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۱    
به رغم توافق قبلی رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و مصر برای انتقال مالکیت دو جزیره تیران و صنافیر به ریاض، منابع آگاه خبر دادند که مصر اجرای این توافق را با مطرح کردن ملاحظاتی تعلیق کرده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۰    
جبهه مغربی برای حمایت از فلسطین تأکید کرد که پروژه صهیونیسم، یک پروژه استعماری، نژادپرستانه، اشغالگرانه و توسعه طلبانه است و باید توافق عادی سازی رباط با تل آویو لغو شود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۰    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که اگر مطالبات به حق و عادلانه مردم یمن رفع نشود، هیچ آتش بسی در کار نخواهد بود؛ مطالباتی که شامل پرداخت حقوق کارکنان دولتی از طریق منابع نفتی و گازی یمن است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی قطر، نیروی دریایی سپاه جهت ایجاد ثبات و امنیت در آب های پیرامونی این کشور بیش از 2500 مأموریت گشت دریایی ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۹    
آموزشکده جنگ الکترونیک ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در فرماندهی آموزش تخصص های هوایی شهید خضرایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۶    
وزرای خارجه ایران و عمان در گفت وگویی تلفنی بر تداوم مشورت ها درباره موضوعات مورد اهتمام مشترک و در راستای منافع دو کشور و کشورهای منطقه تأکید کردند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۱    
دو منبع اروپایی مدعی شده اند مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ممکن است در ماه ژانویه به تهران سفر کند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۲    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی همتای اسپانیایی گفت: در منطقه ما، ایران یکی از قوی ترین دموکراسی ها را دارد و این که اروپا بخواهد به صورت یک سویه مسائل را ببیند و به دخالت های خود ادامه دهد ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های فلسطینی، عصر امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند که چند جوان فلسطینی یکی از برجک های ارتش رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده اند. در حال تکمیل...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۶    
منابع عبری خبر دادند که هزاران نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد، پیامک آماده باش و معرفی به یگان دریافت کرده اند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر ضرروت ایجاد حلقه میانی به منظور حل مسلئه در کشور ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار دیکتاتورمآبانه اغتشاشگران گفت: آمریکا ارباب اغتشاشگران است و آشوبگران تلاش کردند تا همانند دیکتاتورها ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه امروز اهمیت حکمرانی دانش بنیان کمتر از اقتصاد دانش بنیان نیست ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
وزارت دفاع روسیه تصاویری از بازدید سرگئی شویگو از خط مقدم درگیری ها در اوکراین و دیدار با نظامیان روس منتشر کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۰    
عضو تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با اشاره به اینکه این کشور وضعیت نه صلح، نه جنگ را نمی پذیرد، گفت که صنعاء اجازه نخواهد داد ملتش از گرسنگی بمیرند و دشمنان منابع نفتی ما را غارت کنند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۷    
وزیر خارجه ترکیه به تعلیق ادامه تحصیل دختران در افغانستان واکنش نشان داد و در این باره به شدت ابراز نگرانی کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۲    
نخست وزیر مجارستان گفت رسوایی فساد اخیر در پارلمان اروپا نشانه آن است که این نهاد اتحادیه اروپا باید به شکل کنونی آن منحل شود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۲    
به دنبال سرمای شدید زمستانی در سراسر آمریکا و کم شدن ذخایر نفت خام، نفت کوره و سوخت جت آمریکا، قیمت نفت برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۳    
نشست هم اندیشی بررسی لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، دغدغه های حوزه زنان و بررسی حوادث اخیر دانشگاه ها با حضور فعالان دانشجویی حوزه زنان در خبرگزاری فارس برگزار شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۷    
اتحادیه میهنی کردستان عراق امروز نشستی را برگزار خواهد کرد و در آن، اختلافات این حزب و حزب دموکراتیک و آخرین تحولات سیاسی کردستان بررسی خواهد شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه با ابراز تأسف از خبر تعلیق ادامه تحصیل دختران در دانشگاه های افغانستان، گفت: امیدواریم مسؤولان ذیربط افغانستان سریعا زمینه ازسرگیری تحصیلات دانش آموزان و دانشجویان دختر این کشور در ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۳    
ناظر گمرکات خراسان رضوی در مورد ترانزیت کالا از طریق خراسان گفت: ترانزیت مقصد در 8 ماه 1.3 میلیون تن کالا بوده که نسبت به سال قبل 55 درصد رشد داشته است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۷    
در شرایطی که انسداد گذرگاه لاچین همچنان خبرساز است، مسکو اعلام کرد که ایروان از حضور در نشست سه جانبه وزرای خارجه ارمنستان، جمهوری آذربایجان و روسیه امتناع کرده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۴    
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر گستردگی و پیچیدگی فتنه اخیر جهت تضعیف امنیت و تجزیه ایران گفت: یکی از راه های مقابله با برنامه ریزی گسترده دشمنان ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا درباره ایران را محکوم کرد و گفت ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی ارتش اوکراین گفت که نیروهای ارتش این کشور توانسته اند کنترل شهر باخموت را به طور کامل به دست بگیرند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه سوم دی در اغلب نقاط کشور سامانه بارشی فعال است و فقط در بخش هایی از جنوب شرق کشور بارش نخواهیم داشت،
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۶    
با خیزش ناگهانی کرونا در چین، رئیس سازمان جهانی بهداشت گفت که درباره موج بی سابقه موارد ابتلا به ویروس در این کشور بسیار نگران است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه لوکزامبورگ گفت: ایران هیچ محدودیتی برای توسعه همکاری ها با لوکزامبورگ قائل نیست.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار درخواست خود برای تقویت توانمندی های دفاعی اروپا، کاستن وابستگی امنیتی و فناوری این قاره به آمریکا را خواستار شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۶    
گروه دفاعی خبرگزاری فارس به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بخشی از زندگی سیدالشهدای محور مقاومت را به روایت این شهید عزیز بازخوانی می کند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۶    
نخست وزیر ارمنستان با انتقاد از سیاست های جمهوری آذربایجان در انسداد گذرگاه لاچین، خواستار استقرار هیأت حقیقت یاب سازمان ملل یا سازمان امنیت و همکاری اروپا در قره باغ کوهستانی و گذرگاه لاچین شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۴    
معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در دستورالعملی خطاب به معاونان امور عمرانی استانداری ها بر لزوم آمادگی شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با سیلاب های احتمالی و موج سرما در کشور ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۱    
عضو کنگره آمریکا در پیامی تصریح کرد که اقدام باکو در انسداد گذرگاه لاچین به بحران انسانی منجر شده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار دارند گفت: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن ها از انقلاب را مخدوش کند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در یک اشتباه لفظی به جای به کار بردن مردم اوکراین از مردم ایران استفاده کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۱    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) گفت دولت آمریکا دست داشتن در آغاز جنگ اوکراین را تایید کرده است. ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۸    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست عضویت جمهوری اسلامی ایران در بریکس، تاکید کرد که ایران باید بتواند واسطه اقتصادی خوبی برای اتصال میان اعضای این گروه علی الخصوص روسیه ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
نتایج نظرسنجی راسموسن نشان می دهد که تقریباً نیمی از مردم آمریکا بر این باورند که جو بایدن ، اوضاع آمریکا را بدتر کرده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۹    
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد بانک ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: با همراهی لازم بانک های عامل علی الخصوص بانک مسکن ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس جمهور اوکراین که برای جلب حمایت بایدن علیه روسیه به واشنگتن سفر کرده، بار دیگر در سخنرانی خود در کنگره آمریکا به اتهام زنی علیه ایران پرداخت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۵    
یک سیاستمدار فرانسوی اتحادیه اروپا را به دلیل ارائه بدون کنترل تسلیحات به اوکراین با مافیا مقایسه کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۱    
سفیر روسیه در آمریکا گفت اظهارات مطرح شده در طول سفر رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن نشان می دهد دولت بایدن به راه حل صلح آمیز علاقه ای ندارد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۵    
با تلاش های حرفه ای و خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج)، تعداد چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد شناسایی و کلیه اعضای آن ها بازداشت شدند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس با بیان اینکه اغتشاشگران برای رسیدن به اهدافشان از هیچ رفتار خشن ودیکتاتورمآبانه ای پرهیز ندارند گفت: همراهی با اغتشاشاگران با هدف اعتراض وضع اقتصادی مردم را بدتر می کند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۱    
عضو ارشد نُجَباءضمن انتقاد تلویحی از برگزاری نشست بغداد 2 در کشور اردن، راجع به تبعات منفی احداث خط لوله بصره _ عقبه هشدار داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۶    
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه جوانان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن قرار دارند تاکید کرد ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۰    
مقام های رژیم صهیونیستی با اعتراف به توانمندی موشکی ایران، گفته اند که فناوری فضایی ایران قادر به تولید موشک های بالستیک بین قاره ای با برد بسیار بالا است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۷    
تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم سال 1401 نسبت به سه ماهه دوم نیمه نخست سال گذشته، رشد 3.6 درصدی را نشان می دهد، رشد اقتصادی بدون نفت طی دوره مذکور معادل 3.1 درصد بود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۶    
یکی از دلایل اصلی که بایدن با تکیه بر آن به این نکته اشاره می کند که نمی تواند پایان توافق برجام را اعلام کند این است که اساسا وی به هیچ عنوان مایل نیست که مسؤولیت این ناکامی را بپذیرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۱    
نشست تخصصی تبیین سیاست های کلی برنامه هفتم، ناظر به محور بیست و یک و بیست دوم برنامه برگزار شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۲    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اغتشاش گران با سوار شدن بر موج اعتراضات مردم باعث تحمیل خسارت به کشور و ملت شده اند و برخلاف شعارهای خود رفتار دیکتاتوری دارند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۰    
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان، کشور را با تورم 60 درصد تحویل دادند، گفت: اصلاح طلبان امروز به جای طلبکاری، باید پاسخگو باشند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۵:۳۸    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت سدهای کشور جای نگرانی داشته و مردم باید بحث صرفه جویی در مصرف آب را جدی تلقی کنند وگرنه شهرهای کشور با وضعیت همدان مواجه خواهند شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۵:۱۷    
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با بیان اینکه شکل کمک های نظامی آمریکا به اوکراین با تغییر تاکتیک روسیه تغییر خواهد کرد، گفت که توافق هسته ای با ایران در دستور کار دولت آمریکا نیست.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۴:۵۰    
رئیس جمهور اوکراین طی سخنرانی در کنگره آمریکا، ضمن تکرار اتهام بی اساس کمک نظامی ایران به روسیه، از قانونگذاران آمریکایی خواست کمک مالی و تسلیحاتی بیشتری به کی یف ارسال کنند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۴:۰۷    
یک جوان فلسطینی حین مقابله با یورش نظامیان صهیونیست به منطقه شرقی شهر نابلس، با گلوله جنگی هدف قرار گرفته و به شهادت رسید.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۴:۰۷    
سنای آمریکا با انتخاب لین تریسی به عنوان سفیر جدید آمریکا در روسیه موافقت کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۳:۱۲    
مقامات بخش ارمنی نشین قره باغ کوهستانی از طرح تحریم جمهوری آذربایجان در شورای امنیت استقبال کردند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۲:۴۲    
انتشار جزئیات بیشتری از تقابل هوایی تازه یونان و ترکیه از شمار بسیار جنگنده های دو طرف و قفل موشکی جنگنده های ترکیه و یونان بر روی هم حکایت دارد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۲:۰۶    
رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین بعد از دیدار در کاخ سفید، در نشست خبری حاضر شده و بر تداوم جنگ مشترک علیه روسیه تاکید کردند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۱:۴۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مکلف رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که کابینه خود را تشکیل داده است. ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۰۱:۰۷    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین که برای اولین بار از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه به کاخ سفید سفر کرده، با جو بایدن همتای آمریکایی خود دیدار کرد. ...