پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۱۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 15 آبان 1399 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 31 اردیبهشت 1399 ملیت 1 خرداد 1399 ملیت 1 تیر 1399 ملیت 2 مرداد 1399 ملیت 1 شهریور 1399 ملیت 30 مهر 1399 ملیت 2 آذر 1399 ملیت 1 دی 1399 ملیت 30 بهمن 1399 ملیت 1 اسفند 1399 ملیت 1 آبان 1399 ملیت 2 آبان 1399 ملیت 3 آبان 1399 ملیت 4 آبان 1399 ملیت 5 آبان 1399 ملیت 6 آبان 1399 ملیت 7 آبان 1399 ملیت 8 آبان 1399 ملیت 9 آبان 1399 ملیت 10 آبان 1399 ملیت 11 آبان 1399 ملیت 12 آبان 1399 ملیت 13 آبان 1399 ملیت 14 آبان 1399 ملیت 15 آبان 1399 ملیت 16 آبان 1399 ملیت 17 آبان 1399 ملیت 18 آبان 1399 ملیت 19 آبان 1399 ملیت 20 آبان 1399 ملیت 21 آبان 1399 ملیت 22 آبان 1399 ملیت 23 آبان 1399 ملیت 24 آبان 1399 ملیت 25 آبان 1399 ملیت 26 آبان 1399 ملیت 27 آبان 1399 ملیت 28 آبان 1399 ملیت 29 آبان 1399 ملیت 30 آبان 1399 
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۴    
کردستان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان از تهیه 30 هزار عدد ماسک سه لایه، 500 پرس غذای گرم و 100بسته حمایتی مواد غذایی، بهداشتی و توزیع آن بین اقشار آسیب پذیر خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۹    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 18 آبان را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۹    
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه باید کارها را به گونه ای پیش برده که حقی از کسی ضایع نشود، تصریح کرد: باید حتماً با مفسدین برخورد و با مفسدین داخل حکومت، قوه قضائیه ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۰    
گرفتگی یا احتقان بینی شرایطی است که از التهاب رگ های خونی در قسمت سینوس ها و تورم بافت های بینی سرچشمه می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۶:۱۰    
رفتار ستاره آرژانتینی در جریان دیدار برابر دیناموکیف باعث خشم هواداران بارسلونا شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۵    
امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران 26 هزار و 750 تومان است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز کاهش یافت به طوری که قیمت هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 220 هزار تومان رسید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۵    
درخواست فرجام خواهی پرسپولیس برای رفع محرومیت عیسی آل کثیر رد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر اقتصاد و تولید ملی ما راه بیفتد هیچ ایرانی نیست که درآمد سرانه آن زیر 50 هزار دلار باشد؛ همه چیز برای این جهش و تحول آماده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۰    
لخته های خون در بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 ادامه داشته که یک مطالعه جدید توضیح می دهد که وقوع این عارضه در نیمی از بیماران رخ دهد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۰    
روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: آمار هفت ماهه حکایت از 20 میلیارد دلار واردات گمرکی دارد. چرا فرایندهای بانک مرکزی مانع آن نشد؟ آیا فکر می کنیم بیشتر می توانست وارد شود؟ مشکل تجارت کشور کد رهگیری و ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۵    
سرمربی تراکتور گفت: این که تیمش ستاره های زیادی را جذب نکرده است، مهم نیست؛ چیزی که اهمیت دارد، اتحاد بازیکنان تراکتور است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی 5 باشگاه کشورمان و برگزاری نظرسنجی برای انتخاب پرطرفدارترین باشگاه ایرانی پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۵    
رضا رشیدپور مجری مسابقه تلویزیونی سیم آخر از امشب میزبان مخاطبان تلویزیون می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه یکی از راه های گسترش زنجیره انتقال ویروس ازدحام افراد در مکان های سرپوشیده است، نکات بهداشتی را هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل مطرح کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در داروخانه های هلال احمر، نماینده بیمه مستقر است و این امر در توزیع انسولین مورد نیاز بیماران تسهیل گری می کند و با تشکیل پرونده به راحتی این دارو در اختیار این افراد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس جمهور، اعمال محدودیت ها در مراکز 25 استان کشور را گامی موثر در روند مبارزه با بیماری کرونا برشمرد و تاکید کرد: ضروری است این روند در چارچوب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به روند افزایشی و گستره شیوع این ویروس اظهار داشت: متاسفانه گستره شیوع ویروس کرونا از مناطق شهری به نقاط روستایی در حال گسترش است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
محمدکاظم کاظمی در پی استفاده از عنوان افغانی برای سیدجمال الدین در یادداشتی که در پی حمله تروریستی به دانشگاه کابل نوشته بود، توضیحی ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۳:۴۰    
مهاجم باشگاه پرسپولیس گفت: حس من به نتیجه دفاعیه 50 50 است و قلبا قصدی از آن حرکت نداشتم اما بقیه اش با خدا است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در بخش هایی از شمال غرب و غرب کشور، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۵    
"اندرو پولارد" (Andrew Pollard)، سرپرست آزمایش های بالینی واکسن کووید-19دانشگاه آکسفورد روز چهارشنبه گفت که احتمال کمی وجود دارد که واکسن آنها قبل از 25 دسامبر آماده شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهوری سوریه در اظهاراتی علت بحران اقتصادی کنونی سوریه و ارتباط آن با بانک های لبنانی را توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه گفت: عدم احترام به احساسات مذهبی دیگران، عواقب مخربی در پی دارد که باید از بروز آن جلوگیری کرد و اصل احترام متقابل و تقویت وحدت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۵    
با توجه به کمبود روغن در برخی از نقاط کشور، یک کشتی حامل 33 هزارتن روغن خام خوراکی از نوع سویا در این بندرگاه تجاری پهلو گرفته است که تا 3روز آینده تخلیه می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۰    
فرصت اعتراض به نتایج کنکور سراسری سال 1399 برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از امروز پنج شنبه 15 آبان آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۰    
دستخط افراد به نوعی، تصویری آشکار از شخصیت افراد را به نمایش می گذارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۵    
3 تن از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به دلیل داشتن علائم ابتلا به کرونا نتوانستند از نزدیک نظاره گر رقابت های انتخابی تیم ملی در سالن 12 هزار نفری آزادی باشند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۵    
بر اساس آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی حدود 135 هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در طرح کارورزی ثبت نام کرده و واجد شرایط شناخته شده و 9127 بنگاه مشمول معافیت بیمه ای قرار گرفته اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۵    
یکی از مشکلاتی که افراد پس از دوران کاهش وزن ممکن است با آن روبه رو شوند بازگشت مجدد وزن است و گاهی اوقات افراد این گونه تفسیر می کنند که چون دوباره قرار است چاق شویم پس اصلا رژیم نمی گیریم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۰    
معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه بستری های کرونایی استان به 450 نفر رسیده است، گفت: افراد با کوچکترین علائمی از جمله آبریزش بینی، درد عضلانی، خستگی ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه شعار "ما می توانیم" در این پروژه اجرایی شد گفت: اجرای این پروژه باورنکردنی حیرت همگان را به دنبال داشته است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه مهم نیست دولت بعدی آمریکا دست چه کسی باشد گفت: ما دشمنان را وادار می کنیم که قانون، مقررات و پیمان ها را اجرا کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای نخستین بازی مقابل سایپا آماده می کند که ترکیب این تیم تغییراتی را نسبت به فصل گذشته خواهد داشت و گل محمدی هم دو بازیکن خط حمله اش را ندارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در حوزه حمل و نقل هوایی اِشکالات ساختاری داریم و مجلس موضوع گرانی بلیت هواپیما را پیگیری جدی می کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۵    
قطعه نخست اَبَر پروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و آبرسانی به شهرستان های خمیر و سیرجان با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۰    
معاون گردشگری، از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مصوبه تسهیلات جدید کرونا توسط معاون اقتصادی رییس جمهور خبر داد؛ هیات دولت و ستاد ملی کرونا حدود یک ماه پیش با این مصوبه موافقت کرده بود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۰    
جلسه کمیته استیناف مهاجم محروم تیم پرسپولیس در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۵    
دبیر کل ، هیات امنا ، هیات مدیره ، معاونین و مدیران عامل مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی درگذشت سید عباس پورهاشمی قائم مقام این مجمع بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفتند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۰    
معاون مشارکت های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور از درگذشت قائم مقام این مجمع بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال به شروع رقابت های لیگ برتر نزدیک می شود و با عملکرد خود قصد دارد تا کاری کند که هواداران این تیم دیگر به روزهای گذشته ای که با استراماچونی گذرانده اند، فکر نکنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۰    
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: 20 درصد افرادی که تست مثبت کرونا بوده اند، قرنطینه را رعایت نمی کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۰    
درحالی سال 2020 میلادی رو به پایان است که اهداف کنوانسیون آیچی برای حفاظت از تنوع زیستی کره زمین - که برای اجرا تا سال 2020 میلادی تدوین شده بود - توفیق چندانی نداشته است و حتی می توان گفت که کشورهای ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۰    
سه عضو اوپک و روسیه موافق تمدید محدودیت عرضه فعلی نفت در سال میلادی آینده هستند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۵    
تازه ترین نظرسنجی از دانشجویان بین المللی نشان می دهد دانشجویان نگرش تازه ای به پاندمی کرونا پیدا کرده اند و برای بازگشایی دانشگاه ها امیدوارتر شده اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۵    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نباید به نتیجه انتخابات آمریکا دل ببندیم چرا که سگ زرد برادر شغال است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۰    
کاهش سطح هورمون سروتونین در خون تأثیرات منفی بر خلق و خوی افراد دارد که خوردن برخی مواد غذائی می تواند این مشکل را برطرف کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۰    
هفته نخست لیگ بیستم فوتبال با برگزاری 8 دیدار در روز های جمعه و شنبه (16و 17 آبان) برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۵    
آگاهی ازآخرین اطلاعات تصادف و خسارت واردشده به خودروی موردمعامله و صرف وقت 10 دقیقه ای برای تعویض پلاک، بدون آنکه دراین روزهای کرونایی از ماشین پیاده شوید ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۵    
مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره عرضه و توزیع دارو های ترک اعتیاد در داروخانه ها توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۰    
نامزد دموکرات های در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که تا قبل از پایان شمارش همه آراء، اعلام پیروزی نخواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۰    
شمارش آرای چهار ایالت نوادا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و جورجیا در حالی ادامه دارد که نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا برای پیروزی قطعی در این انتخابات تنها به 6 رأی الکترال نیاز دارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۵    
اعتراض های خیابانی در آمریکا پس از انتخابات ریاست جمهوری از نیویورک آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۵    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران از ابلاغ پروتکل های فصل سرما به رانندگان تاکسی در زمان کرونا خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۵    
امکان حذف سفارش فروش سهام عدالت، برای مشمولین این سهام از روز گذشته فراهم شده است و سهامدارانی که از طریق بانکها یا کارگزاریها اقدام به فروش سهام خود کرده بودند می توانند نسبت به حذف آن اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۵    
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه بیش از 95 درصد از مردم از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف خواهند بود، گفت: کسر تورم از عایدی افراد مالیات را به یک مالیات بی اثر و مضر تبدیل می کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۰    
یکی بازیکنان حاضر در لیگ بیستم فوتبال، تجربه حضور در 14 باشگاه مختلف را در کارنامه خود دارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۰    
استفاده از ماسک در روزهایی که هر فرد می تواند بمبی از ویروس باشد،شرایط و اما و اگرهایی دارد...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۰    
پژوهشگران بسیاری سعی دارند به دلیل این موضوع پی ببرند که چرا ابتلا به کووید-19 در کودکان کمتر است.