دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۴:۵۹Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری (msrt.ir)

وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 26 اسفند 1394 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 17 دی 1395 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 28 اسفند 1397 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 29 اسفند 1398 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 30 اسفند 1399 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 29 اسفند 1400 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 28 اسفند 1401 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 28 اسفند 1402 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 29 فروردین 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 31 اردیبهشت 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 1 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 4 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 5 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 6 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 7 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 8 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 9 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 11 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 12 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 13 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 15 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 16 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 19 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 20 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 21 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 22 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 23 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 26 خرداد 1403 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری 27 خرداد 1403 
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
برای دومین سال پیاپی و طبق بخشنامه نوزدهمین جشنواره شهید رجایی در محور انتخاب دستگاه های برگزیده در بخش جوایز موضوعی، انتخاب دانشگاه برتر به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واگذار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: در راستای تحقق پیشرفت علمی و فناوری کشور ارائه درس هوش مصنوعی و تحول دیجیتال از مهرماه در دانشگاه ها تصویب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۲    
معاون پژوهشی وزیر علوم از افزایش اختیارات رؤسای دانشگاه ها برای استفاده از ظرفیت های قانون جهش تولید دانش بنیان خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۲    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تا پایان برنامه هفتم توسعه سعی داریم، موانع قانونی و شناختی اخذ ویزای دانشجویان بین الملل را از بین ببریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل گفت: دفاتر مشاوره در دانشگاه ها باید به نحوی تغییر یابد که سبک زندگی سالم دانشجویی را اولویت خود بداند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
معاون پژوهشی وزیر علوم با بیان این که آموزش عالی می تواند نوک پیکان دیپلماسی بین المللی کشور شود، گفت: دیپلماسی علمی باید در دستور کار وزارت علوم آینده قرار بگیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
سومین جشنواره ملی برهان (ویژه کرسی های آزاداندیشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور) 15 تا 17 تیرماه 1403 به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۷   + ۵ سایت دیگر  
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از 75 گام تحولی وزارتخانه متبوعش در دولت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید خبر داد و تاسیس معاونت فناوری و نوآوری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۷   + ۲ سایت دیگر  
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فرآیند صدور کد استخدامی اعضای هیئت علمی را زمان بر عنوان کرد و گفت: این موضوع دانشگاه ها را با چالش مواجه کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۲   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بر خود فرض و وظیفه می دانیم افکار، اندیشه، مکتب و مشی و مقام شهید رئیسی را به عنوان یک معلم و یک استاد در دانشگاه و یک الگو معرفی کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۷   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل گفت: بر اساس آئین نامه دانشجویان اشتغال آفرین، از دانشجویانی که دارای مهارت هایی بوده که منجر به اشتغال آفرینی برای سایر دانشجویان می شوند، تجلیل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۷   + ۲ سایت دیگر  
مسئول کمیته دانشجویی ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور با اشاره به تدوین و ارسال ابلاغیه هایی برای رؤسای دانشگاه ها گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۶   + ۲۴ سایت دیگر  
دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای ضابطه مند کردن این انتقال و در جهت رعایت عدالت، سیاست ها و ضوابطی برای انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج به کشور تعیین شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۶   + ۷ سایت دیگر  
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بورسی را با نام بورس دانش طراحی کردیم که متقاضیان کنکوری که جزو 5 درصد رتبه برتر هستند اگر در دانشگاه رشته زبان و ادبیات فارسی را بخوانند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۱   + ۱۹ سایت دیگر  
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اولین ابلاغیه درباره راهبردها و اقدامات اجرایی در جهت انسجام در برنامه ریزی و تقویت سازو کارهای مشارکت دانشگاهیان در انتخابات را به رؤسای دانشگاه ها مراکز آموزش ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۷   + ۷ سایت دیگر  
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: با تصویب هیئت امنا؛ پارک های علم و فناوری اجازه دارند ردیف مشخصی از بودجه خود را به ارتباط با انجمن های علمی، دانشجویی اختصاص دهند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۹:۵۲   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل سیاسی وزارت کشور در نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها گفت: نتایج نظرسنجی ها نشان از آن دارد که اقبال عمومی در انتخابات ریاست جمهوری فراتر از دوره قبل خواهد بود و مسایل معیشتی و اقتصاد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از اختصاص جدول بودجه ای جداگانه برای اولین بار به میزان 1500 میلیارد تومان، ویژه فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبری گفت: نامه های رهبر انقلاب یک دستورالعمل است برای کار های تربیتی و ایجاد حرکت های اجتماعی و نقشه راهی است که جامعه خودمان را چگونه هدایت کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
سخنگوی دولت در مراسم اختتامیه رویداد طوفان بیداری با بیان اینکه هنرمندان نباید جایگاه خود را دست کم بگیرند خطاب به آن ها گفت: به اخلاص، پشتکار، ایستادگی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۷   + ۵۲ سایت دیگر  
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل خبر داد و گفت: این مبلغ برای شهر تهران به 200 میلیون تومان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۷   + ۷ سایت دیگر  
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از دستور وزیر علوم برای طراحی شاخصی برای جذب اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: به این منظور دانشگاه ها در میزان و نحوه جذب رتبه بندی می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۷   + ۹ سایت دیگر  
با رونمایی از سامانه جان (جریان اقتصادی نوین) از سوی معاونت فناوری وزارت علوم، بیش از 7 هزار محصول دانش بنیان ایرانی برای فروش، معرفی می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۷   + ۳ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر علوم گفت: آئین نامه ارتقا اساتید آیین نامه جامعی است که در عمل همه گروه های آموزشی مرسوم را دربرمی گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم رونمایی از سامانه جان، اولین خرید را از این سامانه انجام داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در آیین تشییع دکتر "جعفر میلی منفرد" سرپرست اسبق این وزارت؛ که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۰    
نشست هم اندیشی شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان خراسان جنوبی با حضور عبدالحسین کلانتری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مهارت محور کردن آموزش عالی جزو برنامه توسعه هفتم است و باید تلاش کرد تا ملزومات آن فراهم شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مهم ترین دستاورد های دولت سیزدهم در حوزه آموزش عالی را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۰   + ۷ سایت دیگر  
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال گذشته با مجوزی که از مقام معظم رهبری برای برداشت از صندوق توسعه ملی دریافت کردیم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۰   + ۲ سایت دیگر  
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از اختصاص 600 میلیارد تومان بودجه برای بازسازی خوابگاه های قدیمی دانشگاه ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۰   + ۱۰ سایت دیگر  
جلسه شورای عالی سیاست گذاری اولین نمایشگاه بین المللی جاذبه های تحصیل در ایران با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۵   + ۷ سایت دیگر  
محمدهادی زاهدی رئیس انجمن هوش مصنوعی ایران و مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت علوم یکی از وظایف انجمن هوش مصنوعی ایران را تبدیل علم هوش مصنوعی به دانش هوش مصنوعی عنوان کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۱   + ۱۲ سایت دیگر  
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۱   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت مرحوم دکتر جعفر میلی منفرد را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۵   + ۱۵ سایت دیگر  
سخنگوی دولت از تصویب دو مصوبه در حوزه امور دانشجویی و حمایت از دانشگاه ها خبرداد و گفت: آیین نامه جامع بورس تحصیلی دانشجویان ایرانی تصویب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۰   + ۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: 54 پارک علم و فناوری فعال در کشور وجود دارد که می توانند در زمینه اشتغال برای دانشجویان نقش آفرینی کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۰   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس موسسه ISC گفت: در بیست و یکمین رتبه بندی جهانی کیو اس؛ بیش از 1500 موسسه از 105 کشور رتبه بندی شده اند که به لحاظ حضور، ایالات متحده آمریکا ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۰   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری پویش روایت سرخ خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۰   + ۷ سایت دیگر  
حسن زمانیان و هیئت همراه ضمن دیدار با بخش نوآوری و فناوری استانداری مسکو، در جهت تولید محصولات با پیچیدگی اقتصادی بالا تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۰   + ۴ سایت دیگر  
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال های زیادی موضوع ساخت خوابگاه های متأهلی برای دانشجویان متأهل تعطیل و مغفول مانده بود که در دو سال و نیم گذشته ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۰   + ۱۸ سایت دیگر  
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: لغو تعهد آموزش رایگان از طریق عدم کاریابی برای دانش آموختگان و دانشجویان انصرافی و اخراجی تسهیل شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۰   + ۳ سایت دیگر  
معاون وزیر علوم و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، گفت: تحقق مرجعیت علمی در کشور از فعالیت شاخص استاد، دانشجو و کار پژوهشی نوآورانه آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۰   + ۳ سایت دیگر  
سخنگوی دولت با بیان اینکه مردم در بدرقه خالصانه شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند، گفت: شهید رئیسی به حل مشکلات کشور به دست مردم ایمان داشت و آن را در خارج از کشور جست وجو نمی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۰   + ۳۱ سایت دیگر  
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.D. نیمه متمرکز سال 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یازدهمین کنگره ملی گیاهان دارویی که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد، با بیان اینکه مفاد سند ملی گیاهان دارویی به خوبی در حال پیگیری است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۰   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری نخستین جلسه ستاد انتخابات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور عبدالحسین کلانتری معاونت فرهنگی و اجتماعی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
آیین نامه طرح آموزش برای اشتغال دانش آموختگان (آباد) در هیات دولت تصویب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فقط تصمیمات علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها از شمول صلاحیت رسیدگی دیوان عدالت اداری خارج شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
جلسه شورای عالی یونسکو با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان دستگاه های عضو این شورا برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر ضرورت امتدادبخشی آموزش عالی و نقش آفرینی فارغ التحصیلان دانشگاهی با تاکید بر زنان تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۵   + ۵ سایت دیگر  
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم درباره حل مشکل جذب هیئت علمی در دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی گفت: یک مسیر جدید برای جذب هیئت علمی در دانشگاه های غیرانتفاعی باز شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: برای تمرکز هرچه بیشتر عناصر اصلی زیست بوم جوان نوآوری و فناوری، هماهنگی کامل بین بازیگران این زیست بوم یک ضرورت است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۰   + ۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با رئیس دولت استان آستراخان روسیه ملاقات و از دانشگاه دولتی فنی استان آستراخان روسیه نیز بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۰   + ۷ سایت دیگر  
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با اشاره به نگاه ویژه آیت الله رئیسی به حوزه آموزش عالی گفت: از ویژگی های بارز ایشان نگاه جامع به نهاد علم بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۰    
به منظور ارزیابی عملکرد سازمان های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جشنواره شهید رجایی برای شاخص های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نشستی با حضور نمایندگان سازمان امور دانشجویان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۰   + ۴ سایت دیگر  
معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل گفت: مثلث رایزنان علمی، فرهنگی و فناوری در صورت تعامل می تواند ظرفیت های جدیدی را در خارج از کشور خلق کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۰   + ۳ سایت دیگر  
معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت خارجه گفت: تفاوتی بین دیپلماسی علمی، سیاسی و فرهنگی نیست و هر سه در راستای اقتدار و منافع ملی فعالیت می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بخشی از فعالیت های سازمان امور دانشجویان در حوزه جذب دانشجویان بین الملل در راستای نیل به مرجعیت علمی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: رکورد 25 دیدار رسمی با دانشگاهیان توسط شخص رئیس جمهور در طول مدت سه ساله مسئولیت، در مقایسه با روسای جمهور سابق بی سابقه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۱   + ۱۱ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به وزرای علوم ادوار مختلف گفت: پیشنهادهای خود را برای اولویت بندی و تعیین اولویت ها در آموزش عالی ارائه دهید تا در سیاست گذاری و راهبری مورد توجه باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سند کوانتوم باید زاییده عقل جمعی باشد، گفت: تدوین این سند در مرحله نهایی است و پیشنهاد می کنم به دلیل بار مالی سنگین این دانش یک اتحادیه کشورهای اسلامی در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱   + ۱۵ سایت دیگر  
دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بر گسترش مرزهای دیپلماسی علم و فناوری ایران با استفاده از ظرفیت رایزنان علمی تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱   + ۹ سایت دیگر  
بیانیه تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله) در سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱   + ۷۷ سایت دیگر  
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۶   + ۲ سایت دیگر  
به همت مرکز بسیج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دفتر مشاور وزیر در امور ایثارگران و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۶   + ۲ سایت دیگر  
معاون پژوهشی وزارت علوم و دبیرکل شورای عالی عتف ضمن اشاره به اهمیت تامین مالی برای طرح های کلان ملی گفت: این شورا نباید طرح هایی را تصویب کند که اجرایی است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه ای از معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ایجاد سامانه فرنما تقدیر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۱۰۲ سایت دیگر  
مهلت ثبت نام با تاخیر متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در سایت سازمان ملی سنجش آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۴ سایت دیگر  
معاون نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با رئیس و مدیران پارک علم و فناوری البرز از اجرای طرح راهبری زنجیره ارزش دارو در پارک علم و فناوری البرز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) گفت: در رتبه بندی موضوعی جهانی ISC- 2023 تعداد 43 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۱۲ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در نشست رایزنان علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی خارج از کشور، خواستار تهیه گزارش وضعیت دانشجویان ایرانی خارج از کشور شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶   + ۴ سایت دیگر  
رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی گفت: تبادلات دانشجویی، بخش مهمی از همکاری های علمی بین کشورها در جهان است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۸   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر سیاستگذاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بر ضرورت آشنایی کارگزاران فرهنگی دانشگاه ها با مهارت های نوین کنش گری مؤثر در این عرصه تأکید کرد و افزود: این برنامه از اولویت ویژه ای برخوردار است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: رایزنان علمی می توانند به بازطراحی تعاملات علمی با جهت گیری فناورانه بپردازند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۸   + ۱ سایت دیگر  
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رایزنان علمی نمایندگان نهاد علم در جهان هستند با توجه به جدایی ناپذیری فرهنگ از علم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
مراسم تجدید بیعت دانشگاهیان با آرمان های امام خمینی (ره) روز سه شنبه، 8 خرداد ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸   + ۷ سایت دیگر  
کارگروه تبیین نظام استاد شاگردی به دستور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با محوریت و مدیریت رئیس دانشگاه هنرهای اسلامی -ایرانی استاد محمود فرشچیان شروع به فعالیت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان جزئیات طرح ملی ضیافت ایثار را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۸   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: رایزنان علمی اولویت های پژوهشی و فناوری کشور را در تعاملات خود با دانشگاه ها و مراکز علمی دنیا لحاظ کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۸   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس مؤسسه ISC گفت: با توجه به اهمیت حوزه سلامت و پزشکی و پیشرفت های کسب شده کشور جمهوری اسلامی ایران در این حوزه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۸   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه برخی از ناشران بین المللی به بهانه تحریم و موانع تراشی، مقالات محققان کشور را تأیید نمی کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۸   + ۸ سایت دیگر  
بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی احراز صلاحیت عمومی شرط تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی دانشگاه ها عنوان شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹   + ۲ سایت دیگر  
مشاوران وزیر علوم در امور جوانان و نخبگان، و امور هیئت های امنا و ممیزه بارزترین ویژگی شهید رئیسی را مردمی بودن ایشان عنوان کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹   + ۲۷ سایت دیگر  
سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم مصاحبه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1403 را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹   + ۱۲ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت علوم با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت: در سه سال اخیر میانگین تحقق بودجه دانشگاه ها در دولت سیزدهم بیش از صد در صد بود که این اتفاق در تاریخ آموزش عالی بی سابقه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۹   + ۲ سایت دیگر  
مروری کوتاه به حدود سه سال ریاست جمهوری نشان می دهد که رئیس جمهور شهید از همان روزهای اول ورود خود به ساختمان پاستور، ضمن اینکه دانشگاهیان را اتاق فکر اندیشه ورزی دولت می دانست ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دشمن با هدف قراردادن دانشگاه و وارونه نمایی حقایق ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۳    
مهلت ثبت نام و شرکت در اولین جشنواره ملی جریان تا 20 خرداد ماه 1403 تمدید شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵   + ۱۵ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پیامی که به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان صادر کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: شهید رئیسی به جایگاه و نقش دانشجو در رشد و پیشرفت و توسعه جامعه ایمان قلبی و باور عینی داشت و نگاه تصنعی به این قشر اهل دانش و بینش را عامل پسرفت و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: ناخدای لایقی را از دست دادیم و با توجه به منش رئیسی باید تلاشی بیش از گذشته را پیش بگیریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۵   + ۱۰ سایت دیگر  
در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش اجلاس رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که مقرر بود 2 تا 4 خرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۵   + ۳۳ سایت دیگر  
سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد: تاریخ برگزاری نوبت دوم کنکور از 8 تیرماه به روزهای 21 و 22 تیرماه سال 1403 موکول شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۵    
محمد مهدی ذوالفقارزاده در جمع اعضای هیئت داوران این رقابت ضمن قدردانی از اهتمام داوران در بررسی دقیق ایده های دانشجویان اظهار داشت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۵   + ۷ سایت دیگر  
فرایند نظارت و ارزیابی بر حل نیازهای ثبت شده در سامانه نان از طریق اجرای پارساهای استاد محور اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۵   + ۶ سایت دیگر  
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: براساس آخرین آمار تاکنون 46 پارک علم و فناوری و 7026 محصول فناوری در سامانه جان ثبت شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۵   + ۲ سایت دیگر  
کتاب آمار آموزش عالی ایران سال تحصیلی 1402-1401 به همت گروه پژوهش های آماری و فناوری اطلاعات مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در 187 صفحه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
همزمان با دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ساختمان اداری (فاز 2) دانشگاه علم و فناوری مازندران افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۵    
با حضور مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مراسم اختتامیه جشنواره دانشگاهی حرکت در دانشگاه گیلان برگزار شد.
مشاهده نتایج بیشتر...