سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۱:۰۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای نبض بازار 1 اردیبهشت 1403 - nabzebaazaar.com

نبض بازار 30 اسفند 1399 نبض بازار 29 اسفند 1400 نبض بازار 29 اسفند 1401 نبض بازار 29 اسفند 1402 نبض بازار 31 فروردین 1403 نبض بازار 1 اردیبهشت 1403 نبض بازار 2 اردیبهشت 1403 نبض بازار 3 اردیبهشت 1403 نبض بازار 4 اردیبهشت 1403 نبض بازار 5 اردیبهشت 1403 نبض بازار 6 اردیبهشت 1403 نبض بازار 7 اردیبهشت 1403 نبض بازار 8 اردیبهشت 1403 نبض بازار 9 اردیبهشت 1403 نبض بازار 10 اردیبهشت 1403 نبض بازار 11 اردیبهشت 1403 نبض بازار 12 اردیبهشت 1403 نبض بازار 13 اردیبهشت 1403 نبض بازار 14 اردیبهشت 1403 نبض بازار 15 اردیبهشت 1403 نبض بازار 16 اردیبهشت 1403 نبض بازار 17 اردیبهشت 1403 نبض بازار 18 اردیبهشت 1403 نبض بازار 19 اردیبهشت 1403 نبض بازار 20 اردیبهشت 1403 نبض بازار 21 اردیبهشت 1403 نبض بازار 22 اردیبهشت 1403 نبض بازار 23 اردیبهشت 1403 نبض بازار 24 اردیبهشت 1403 نبض بازار 25 اردیبهشت 1403 نبض بازار 26 اردیبهشت 1403 نبض بازار 27 اردیبهشت 1403 نبض بازار 28 اردیبهشت 1403 نبض بازار 29 اردیبهشت 1403 نبض بازار 30 اردیبهشت 1403 نبض بازار 31 اردیبهشت 1403 
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
به دنبال استقبال مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (خاص) برای شرکت های سیمان فارس ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۱    
با آرام گرفتن تنش های خاورمیانه و بازگشت دامنه نوسان به حالت عادی، بورس امروز جهش قابل توجهی را تجربه کرد که شرکت پتروشیمی ارومیه (شاروم) از شاخص ترین آن ها بود.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۲    
رندر های جدید جزئیات طراحی و ویژگی های احتمالی اپل واچ X را فاش می کنند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۰۲    
گزارش جدیدی از بلومبرگ نشان می دهد که اپل در بازیافت آیفون های از رده خارج به اهداف زیست محیطی خود پایبند نیست.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۰۶    
هواوی هنوز از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی نکرده اما تصاویر رندر شده نشان می دهند که این دستگاه شباهت زیادی به اپل واچ دارد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۵:۰۴    
مایکروسافت از هوش مصنوعی برای ارائه حافظه ای جامع از فعالیت های ویندوز 11 در رایانه های Arm رونمایی کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۴:۰۴    
رؤیای استفاده از انرژی همجوشی هسته ای برای خودرو ها به حقیقت پیوست.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۳:۰۴    
در میان تنوع محصولات لبنی در فروشگاه ها انتخاب بین کم چرب، پرچرب و کامل می تواند گیج کننده باشد.آیا واقعاً لبنیات کم چرب سالم ترند یا فقط کالری کمتری دارند؟
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۲:۰۴    
بیماری شایع و کشنده ای که معمولا هیچ علامتی ندارد و می تواند با ایجاد علائم قابل مشاهده روی دست های شما خود را نشان دهد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۰۴    
چهل سالگی نقطه عطفی در زندگی است.در این سن هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی تغییراتی را تجربه می کنیم برای داشتن یک زندگی سالم و شاد در این دوران باید عادت های ناسالم را کنار بگذاریم و به جای آن ها ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۷    
به تازگی جزئیات زمان و نحوه واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۱    
افزایش کرایه حمل ونقل عمومی در روز شنبه 1 اردیبهشت 1403 به صورت رسمی اجرا شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۵    
مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد که در یک ماهه ابتدایی سال جاری، مبلغ 2 میلیارد و 772 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
آمارهای بانک جهانی نشان می دهد که در سال های 2021 و 2022، فقر مطلق در ایران با کاهش 37 درصدی روبرو شده است و تنها 0.5 درصد از جمعیت کل ایران در این وضعیت قرار دارند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
امروز (شنبه)، هر قطعه سکه با طرح جدید در بازار طلای تهران با یک میلیون و 800 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، به قیمت 43 میلیون و 100 هزار تومان فروخته شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۷    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی اعلام کرد که دولت به عنوان یکی از سهامداران اصلی این صندوق، برای بیمه روستاییان در رده سنی 18 تا 50 سال ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۳    
حادثه اصفهان و ابعاد آن، در روزنامه های آمریکا و انگلیس مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک حادثه محدود معرفی شده است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۳    
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی اعلام کرد که یک زمین لرزه با قدرت 4.3 ریشتر در عمق 8 کیلومتری سطح زمین در نزدیکی خوی (روستای ولدیان) رخ داد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۳    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد که سازمان هواشناسی هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی را صادر کرده است ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
آیت الله مکارم شیرازی، یکی از مراجع عظام تقلید، بر اهمیت اخذ مالیات عادلانه تأکید داشت و تأکید کرد که بیاید از فرار مالیاتی جلوگیری شود.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۷    
مدت هاست که بازنشستگان کشوری با تأخیر در دریافت مستمری خود مواجه بودند، به وسیله پیگیری سازمان بازرسی کل کشور برطرف شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
با توجه به اطلاعیه سازمان امور مالیاتی، الکترونیکی شدن پرداخت مالیات بر ارث، فرصتی برای بهره مندی از سپرده های متوفیان در بانک ها و مؤسسات اعتباری فراهم شده است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
تأیید اهلیت و صلاحیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی تأیید شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
با کاهش ریسک های سیستماتیک در اقتصاد عمومی، بازار بورس امروز با رشد بیش از 77 هزار واحد روبرو شد و شاخص کل به دو میلیون و 285 هزار واحد رسید.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که از تاریخ دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 منتشر خواهد شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۵    
قیمت 207 پانوراما دنده ای ارتقا یافته نیز 885 میلیون تومان شده است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
ایران خودرو قیمت جدید کارخانه ای خانواده پژو پارس را اعلام کرد. پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P با 160 میلیون تومان افزایش بیشترین رشد قیمت را تجربه کرده است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
در معاملات روز شنبه اول اردیبهشت ماه 1403، قیمت دلار کاهش اندکی داشت در حالی که قیمت یورو افزایش یافت.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران درباره تغییرات مصوبه حداقل دستمزد کارگری 1403، اظهار کرد: تغییر 35درصدی حق مسکن و یک درصدی سایر سطوح، به نظر ما منطقی نیست ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
تصمیم مجلس مبنی بر تعطیلی پنجشنبه ها با واکنش های گسترده ای از سوی کارشناسان و فعالان اقتصادی روبرو شده است ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
قیمت طلا در بازار ایران امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 روند کاهشی خود را ادامه داد و هر گرم طلای 18 عیار به 3 میلیون و 774 هزار تومان رسید. این قیمت نسبت به دو روز پیش 0.48 درصد کاهش نشان می دهد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۲    
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ترتیب 43,565 و 46,419 تومان معامله شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز 1 اردیبهشت 1403 نسبت به دو روز قبل با کاهش جزئی به 43 هزار و 565 تومان رسید و ثبات را تجربه کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۲    
قیمت سکه در اولین روز اردیبهشت ماه با کاهش قابل توجهی روبرو شد و به کانال 43 میلیونی سقوط کرد. این افت قیمت در حالی رخ داده که نرخ ارز نیز در بازار رسمی و آزاد کاهشی بوده است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
معضل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان کشوری که به دلیل قصور دستگاه ها در ارسال مدارک ایجاد شده بود رفع شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۲    
برخلاف شایعات منتشر شده نام پدر از کارت های هوشمند ملی حذف نمی شود.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به همراه 4 شرکت تابعه خریدار استقلال شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
در راستای حمایت از تولید داخلی و تنظیم بازار ارز نیمایی از 7 ردیف تعرفه پارچه شامل پارچه های رومبلی، پارچه رویه و پرده ای حذف شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۲    
شاخص کل بورس با رشدی چشمگیر بیش از 77 هزار واحد به دو میلیون و 285 هزار واحد رسید و فرابورس نیز شاهد افزایش 591 واحدی بود.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۵    
برای خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ تا پایان اردیبهشت ماه به صورت آنلاین معرفی نامه صادر می شود.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
تصویب برنامه هفتم توسعه و پس از آن، تایید شورای نگهبان از افزایش سن بازنشستگی و تطبیق حقوق بازنشستگان در سال های خدمت و بیمه پردازی برای زنان و مردان، فصل جدیدی را در سیاست بازنشستگی ایجاد کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۲    
در پی آشفتگی بازار خودرو و افزایش نجومی قیمت ها شاهد پدیده جدیدی در معاملات هستیم.برخی افراد به جای پرداخت پول نقد به دنبال معاوضه خودرو با کالاهای مختلف از جمله دام هستند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۷    
شرایط فروش فوق العاده نیسان تکسوز و پادرا پلاس از امروز آغاز شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
به منظور چابکسازی و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، انتصابات مدیران و معاونین استانی بانک ایران زمین، انجام شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
معاون امور شهرداری های بانک شهر گفت: ارائه خدمات مالی، پولی و سرمایه گذاری برای توسعه پایدار کیفیت زندگی جامعه شهری یکی از ماموریت های مهم این بانک در سال جدید است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۰    
مراسم معارفه بیژن نصرتی برندق سرپرست اداره کل رفاه و درمان، حسین ترکتاز سرپرست اداره کل اعتبارات و صادق سپندارند سرپرست اداره کل بانکداری خرد و کسب و کار های کوچک، برگزار شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
قیمت یورو در بازار آزاد تهران امروز با افزایش 490 تومانی نسبت به روز گذشته به 71689 تومان رسید.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
شرکت پتروشیمی جم با ارائه دانش فنی "فرایند تولید گرید پایپ مشکی (PE100 BLACK) با مستربچ" به عنوان محصول نوآور و برتر در سال 1402 ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
علیرغم تلاش های صورت گرفته و حمایت های جناب آقای دکتر قاضی زاده ریاست محترم بنیاد، حدود 2 هزار میلیارد تومان منتهی به پایان فروردین ماه 1403 مطالبات بیمه دی از بنیاد شهید است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
هر چند داوودی از اعضای طیف اصولگرای دولت اول احمدی نژاد بود و ارتباط خوبی با رحیمی مشایی و جبهه دیگر طرفداران احمدی نژاد که در دولت دهم قدرت زیادی گرفتند، نداشت، اما طبق اظهارات خودش ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۷    
سازمان ملی زمین و مسکن دارای پروژه های ناتمام و نیمه کاره بسیاری می باشد که تعیین تکلیف نشده است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۷    
تداوم نوسانات بازار سرمایه در پی تنش های منطقه ای طی هفته گذشته دامنه نوسان معاملات را به یک درصد محدود کرده بود.با برطرف شدن این ریسک ها از امروز دامنه نوسان در بورس به حالت عادی باز می گردد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۷    
صندوق بازنشستگی کشوری اطلاعیه ای در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان و خدمات درمانی این قشر صادر کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
سقوط وحشتناک خودرو به دهانه پل، عروس را در شب عروسی به سرنوشت تلخ مرگ کشاند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
نوزدهمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا (دوم اردیبهشت ماه 1403) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۲    
لحظاتی پیش هاوینگ بیت کوین با موفقیت انجام شد و این رویداد که هر چهار سال یکبار رخ می دهد تاثیر خود را بر بازار ارزهای دیجیتال گذاشته و شاهد افزایش قیمت اکثر رمزارزها هستیم.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
سرانجام دوستی خیابانی پسر جوان مشهدی با دختر دبیرستانی به تلخی کشیده شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۲    
ظاهرا طلاق مهدی قایدی از همسرش باعث شده تا بازیکن ملی پوش بسیاری از اموالش به عنوان غرامت طلاق در اختیار او قرار دهد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
لی جون، مدیرعامل شرکت چینی شیائومی، اعلام کرد که فروش اولین خودروی برقی تولید شده توسط این شرکت، که همچنین تولید کننده گوشی های هوشمند است، سه تا پنج برابر بیشتر از پیش بینی ها بوده است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
هر جا که پای پول در میان باشد سروکله مافیا نیز پیدا می شود. فرقی نمی کند سکه باشد یا دلار و یا حتی زباله؛ همواره عده ای هستند که از آب گل آلود به بهترین نحو ممکن برای جیبشان ماهی می گیرند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
بعد از جدایی خمس از تراکتور سازی تبریز حال گزینه های مختلفی برای مربی گری این تیم مطرح می شود.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۷    
به احتمال زیاد برخی از آیتم های دستمزد کارگران تغییر کند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
معاون وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که به جز افزایش سالانه، حقوق سرایداران مدارس نیز افزایش خواهد یافت.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
پیش نویس همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری و تامین اجتماعی در مراحل آخر خود قرار دارد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۲    
سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بدون تغییر برای خودروهای شخصی و عمومی واریز گردیده است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی کارخانه شماره 2 احیاء استیل فولاد بافت گفت ...
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور در خصوص اقدامات انجام شده برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار ها توضیحاتی ارائه کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین از وضعیت بد معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت و در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگی ابراز نگرانی کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۳    
اچ پی با رونمایی از لپ تاپ گیمینگ OMEN 17 نسل جدیدی از قدرت و هوش را به دنیای بازی های کامپیوتری معرفی می کند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۷:۰۳    
وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین عضو خانواده Ace خود گوشی وان پلاس ایس 3 پرو است.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۶:۰۳    
نسل جدید آیپد ایر اپل با نمایشگر 12.9 اینچی مینی LED و شباهت های چشمگیر به آیپد پرو به زودی روانه بازار خواهد شد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۵:۰۳    
مدیاتک غول تایوانی تولید تراشه با معرفی پردازنده جدید خود به نام دایمنسیتی 6300 بار دیگر در بازار پردازنده های میان رده قدرت نمایی کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۴:۰۳    
کشف اتم های کربن و اکسیژن در حال فرار از اتمسفر از سیاره زهره دانشمندان را به گامی مهم در درک تاریخ دگرگونی این سیاره از سیاره ای معتدل به جهنمی سوزان نزدیک تر می کند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۳:۰۳    
متخصصان طب سنتی برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری ها در این فصل بر مصرف غذاهای متناسب با مزاج بهار تأکید دارند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۲:۰۳    
تحقیقات نشان داده است که مصرف برخی میوه ها و سبزیجات خاص می تواند به طور قابل توجهی روند پیری را کند کرده و به شما در داشتن زندگی طولانی تر و سالم تر کمک کند.
نبض بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۰۳    
فندق این آجیل خوشمزه و مغذی با دارا بودن طیف وسیعی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها گنجینه ای بی نظیر برای سلامتی به شمار می رود.