پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۹:۰۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 17 مرداد 1397 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 1 فروردین 1395 نماینده 29 اسفند 1396 نماینده 31 فروردین 1397 نماینده 1 اردیبهشت 1397 نماینده 31 خرداد 1397 نماینده 31 تیر 1397 نماینده 1 شهریور 1397 نماینده 30 مهر 1397 نماینده 30 آبان 1397 نماینده 1 آذر 1397 نماینده 30 دی 1397 نماینده 1 بهمن 1397 نماینده 1 اسفند 1397 نماینده 1 مرداد 1397 نماینده 2 مرداد 1397 نماینده 3 مرداد 1397 نماینده 4 مرداد 1397 نماینده 5 مرداد 1397 نماینده 6 مرداد 1397 نماینده 7 مرداد 1397 نماینده 8 مرداد 1397 نماینده 9 مرداد 1397 نماینده 10 مرداد 1397 نماینده 11 مرداد 1397 نماینده 12 مرداد 1397 نماینده 13 مرداد 1397 نماینده 14 مرداد 1397 نماینده 15 مرداد 1397 نماینده 16 مرداد 1397 نماینده 17 مرداد 1397 نماینده 18 مرداد 1397 نماینده 19 مرداد 1397 نماینده 20 مرداد 1397 نماینده 21 مرداد 1397 نماینده 22 مرداد 1397 نماینده 23 مرداد 1397 نماینده 24 مرداد 1397 نماینده 25 مرداد 1397 نماینده 26 مرداد 1397 نماینده 27 مرداد 1397 نماینده 28 مرداد 1397 نماینده 29 مرداد 1397 نماینده 30 مرداد 1397 نماینده 31 مرداد 1397 
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۹    
به گزارش نماینده ،نهاد قانون گذاری هفته گذشته در صدر اخبار قرار داشت؛ بالاخره بعد از مدتها، یک استیضاح نتیجه دار در مجلس صورت گرفت و ربیعی در ایستگاه بهارستان پیاده شد و به پاستور نرفت.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۹    
عضو فراکسیون مستقلین مجلس از زمزمه های تشکیل حزبی تحت عنوان اتحاد رفاه ایرانیان با محوریت علی لاریجانی خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۸    
شهردار تهران با بیان اینکه نباید با احساسات مردم از طریق قلم تجارت شود، گفت: جامعه ما نیازمند قلم زنان آگاه است که به فکر منافع عمومی هستند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس جمهور در پیامی، فرارسیدن روز ملی سنگاپور را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۲    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۲    
قالیباف تصریح کرد: شکل کار جمنا صحیح است ، اما روش آن اشکال دارد وگرنه اگر همه مسیر طی شده اصلاح شود و اتفاقی بیفتد، به آن نواصولگرایی می گویند و معتقدم که باید هدف گذاری ها و کارها را به روز کنیم.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: ظرف ششم ماه آینده با بالابردن ظرفیت تولید خودروسازان داخلی کشور و استفاده از بازارهایی که شناسایی کرده ایم تحریم ها را جبران و آن را به پاسخ خوبی تبدیل می کنیم.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۵    
رییس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی مردم افزایش نمی یابد، گفت:وزارت صنعت ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس، گفت: مشکل جنوب تهران استفاده از فاضلاب خام در حوزه کشاورزی است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: از معایب وجود سایت های مجازی فروش بلیت هواپیما عدم ارایه قیمت واقعی و همچنین ضعف نظارت ها است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۵    
رئیس کمیته امنیت آب کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بخشی از آتش سوزی های هورالعظیم عمدی است، گفت: نمی توانیم از ترکیه به دلیل سدسازی بر روی دجله و فرات شکایت کنیم.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون درباره حمایت از محیطبانان، از این به بعد این افراد ضابط قضائی بوده و در صورت کشته شدن شهید محسوب می شوند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه نام بردن از افراد در رابطه با رایزنی آنها با دستگاه ها در جلسه استیضاح وزیر کار اشتباه بود، گفت: افراد مدعی درخصوص اسامی برخی افراد ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۰    
نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی در مصلی امام خمینی(ره) اقامه می شود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۰    
وزیر امور خارجه گفت: آمریکایی ها باید توضیحات زیادی به مردم ایران بدهند و باید به وضوح نشان دهند که بی اعتمادی هایی را که طی سال ها و دهه ها ایجاد کرده اند چگونه می خواهند جبران کنند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و 2 طرح دیگر را اعلام وصول کرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ستاد بودجه سال 98 تشکیل شده است و اولین جلسه آن هم بعدازظهر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۵    
نماینده مردم رباط کریم در مجلس خواستار پاسخگویی وزیرکار درباره شرکت فرزندش در دبی شد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر کسی پول گرفته است باید از مجلس اخراج شود؛ این حرف ها انصاف نیست و کسی باج نگرفته است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۵    
مدتی منتظر رئیس جمهور بودیم که بیاید، بعد از مدتی که آمد، تا آمدیم احوالپرسی کنیم، دیدیم در جلسه رسمی خوابید. من فکر کردم سرش پایین است، اما دیدم خیر، به قول معروف خروپفش هم بلند است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۵    
نماینده مردم نیشابور در مجلس با بیان اینکه امروز خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می کند، به وضعیت نابسامان قراردادهای کارگران اشاره کرد و گفت: از کارگران چک سفید امضا می گیرند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طرح این پرسش چرا می گویید استیضاح را به هم ریخته ام؟، گفت: من که در مجلس حاضر شدم. هر زمان کمیسیون من را خواسته است، من حضور پیدا کردم.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
نماینده مردم همدان از نمایندگان خواست که از حیثیت مجلس دفاع کنند و تاکید کرد که مجلس معامله گر نیست.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۰    
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در اجرای اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۰    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد، بیکاری و افسردگی جوانان بر گردن همین هیات دولت است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۵    
"خوشبختانه در سال سوم مجلس دیگر احساس نمی کنیم که تصمیمات از بیرون و با بده بستان ها و لابی گری هایی که متأسفانه در شروع مجلس دهم شاهدش بودیم ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۵    
صحن علنی امروز مجلس درباره استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حواشی همراه بود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۰    
رئیس اسبق رسانه ملی با توجه به گفت و گوی تلویزیونی روحانی گفت: حداقل انتظار عمومی این بود که رئیس جمهور به دلیل افزایش بی سابقه بهای سکه و ارز و گرانی و تورم شدید در بازار ، از مردم عذرخواهی کند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:حاصل 12 سال مذاکره نهایتا توافق برجام شد که به تصویب سازمان ملل نیز رسید، اما با بدعهدی شیطان بزرگ مواجه شد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی علت حواشی پیش آمده در جلسه علنی امروز و توقف 50 دقیقه ای در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: اینکه استیضاح کنندگان در جلسه صبح امروز اقدام به سخنرانی نکردند کار زشتی مرتکب شدند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۰    
نماینده کنگاور با انتقاد از حواشی پیش آمده برای استیضاح وزیر کار گفت: باید مشخص شود چه عواملی در مجلس شورای اسلامی باعث شد که از همان ابتدا نمایندگان برای استیضاح صحبت نکنند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
نماینده مردم خواف و رشتخوار خطاب به وکلای ملت گفت: نمایندگان محترم امروز شما باید از مجلس و از جایشگاه مجلس دفاع کنید و آبرو بخرید.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۰    
نماینده مردم سلسله و دلفان در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به ربیعی گفت:اشک های شما شوی تبلیغاتی است، شما استاد تمام مظلوم نمایی و جنگ های روانی هستید.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۵    
صحن علنی امروز مجلس درباره استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حواشی همراه بود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۵    
به گزارش نماینده ، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز پارلمان در جمع خبرنگاران در خصوص استیضاح علی ربیعی وزیرکار تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۰    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:هیچ چیز درباره رای آوری یا نیاوردن ربیعی مشخص نیست زیرا تشتت در صحن بسیار زیاد است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
صحن علنی امروز مجلس درباره استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حواشی همراه بود.