یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 3 خرداد 1396 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 31 فروردین 1396 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1396 نصر نیوز 31 تیر 1396 نصر نیوز 31 مرداد 1396 نصر نیوز 31 شهریور 1396 نصر نیوز 30 مهر 1396 نصر نیوز 30 آبان 1396 نصر نیوز 30 آذر 1396 نصر نیوز 30 دی 1396 نصر نیوز 30 بهمن 1396 نصر نیوز 3 اسفند 1396 نصر نیوز 1 خرداد 1396 نصر نیوز 2 خرداد 1396 نصر نیوز 3 خرداد 1396 نصر نیوز 4 خرداد 1396 نصر نیوز 5 خرداد 1396 نصر نیوز 6 خرداد 1396 نصر نیوز 7 خرداد 1396 نصر نیوز 8 خرداد 1396 نصر نیوز 9 خرداد 1396 نصر نیوز 10 خرداد 1396 نصر نیوز 11 خرداد 1396 نصر نیوز 12 خرداد 1396 نصر نیوز 13 خرداد 1396 نصر نیوز 14 خرداد 1396 نصر نیوز 15 خرداد 1396 نصر نیوز 16 خرداد 1396 نصر نیوز 17 خرداد 1396 نصر نیوز 18 خرداد 1396 نصر نیوز 19 خرداد 1396 نصر نیوز 20 خرداد 1396 نصر نیوز 21 خرداد 1396 نصر نیوز 22 خرداد 1396 نصر نیوز 23 خرداد 1396 نصر نیوز 24 خرداد 1396 نصر نیوز 25 خرداد 1396 نصر نیوز 26 خرداد 1396 نصر نیوز 27 خرداد 1396 نصر نیوز 28 خرداد 1396 نصر نیوز 29 خرداد 1396 نصر نیوز 30 خرداد 1396 نصر نیوز 31 خرداد 1396 
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۱    
نصر: هزینه بالای اجاره خانه در هنگ کنگ موجب شده تا شهروندان این شهر در اتاق هایی به ابعاد 3 فوت در 6 فوت زندگی کنند. هزینه اجاره همین خانه های تابوتی کوچک ماهیانه حدود 300 دلار است./AP
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۶    
نصر: سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر از 30 تیر ماه آغاز می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۱    
نصر: جزییات نتایج آراء انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در حوزه بریتانیا اعلام شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۵    
نصر: دبیر مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی مطرح کرد: برخورد با معتادان همراه با ارشاد باشد
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
نصر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر رونق و توسعه تجارت مرزی با جمهوری های آذربایجان و ارمنستان تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۵    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به امضای قرارداد فروش سلاح به عربستان در سفر اخیر ترامپ به ریاض گفت: هدف و نشانه فروش سلاح به سمت جمهوری اسلامی است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۰    
نصر: آئین انتخاب موزه های برتر سال 95 در اخرین روز از هفته میراث فرهنگی برگزار و موزه های برتر در 12 شاخصه معرفی و تقدیر شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۴۰    
نصر: رییس جمهور تاکید کرد: در سال 88 بداخلاقی و تهمت توانست تا حدی کار را پیش ببرد اما در سال 96 مردم مقابل بداخلاقی ها ایستادند. این متانت و قضاوت مردم بود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۵    
نصر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه امروزه آمار طلاق در کشور افزایش یافته است، گفت: باید سامانه ثبت مداخلات طلاق به صورت پایلوت در استان های معین اجرایی شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۰    
نصر: روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در تماسی تلفنی تاکید کردند که آماده اند فصل تازه ای را در همکاری های مشترک بگشایند و جهشی را در روابط تهران - آنکارا بویژه در عرصه اقتصادی ایجاد کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۰    
نصر: مراسم تجلیل و تکریم فعالان هلال احمر در سیل اخیر آذربایجان ،برگزار شد. عکس ها از مسعود فردی انوری/اختصاصی نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۰    
نصر: نمایشگاه آثار هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی آنکارا در دانشگاه هنراسلامی تبریز آغاز به کار کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۵    
نصر:اولین فاز مرکز دیتاسنتر سازمان هواشناسی آذربایجان شرقی با هدف ارتقای عملکرد سازمان هواشناسی و و پیش بینی پیشرفته وضعیت هوا افتتاح شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۵    
نصر: استاندار آذربایجان غربی گفت: فرجام اتصال ریلی تبریز و ارومیه از طریق میانگذر دریاچه ارومیه به دلیل فقدان اعتبارات دولتی نامعلوم است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
نصر: از اول تیرماه با ابلاغ دستورالعمل های ویژه به همه آموزشگاه های تعلیم رانندگی آموزش های نوین رانندگی به هنرجوها آموزش داده می شود و نوگواهینامه ها با اعمال محدودیت های خاص حق رانندگی دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
نصر: صادق نجفی از پیش بینی برنامه های فرهنگی و خدماتی شهرداری تبریز در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: فضای کلی شهر با تدارک محیطی و اجرای برنامه های فرهنگی، به استقبال شهرالله می رود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۰    
نصر: وزیر دادگستری گفت: تلاش دولت در این سه ماه باقیمانده تا پایان دوره یازدهم این است که وعده هایی را که به مردم داده شده نهایی کند و این دوره را به خوبی به پایان برساند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نصر: اجلاس مشترک کلان منطقه 2 آمایشی در خصوص برنامه های پرستاری جامعه نگردر دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۰    
نصر: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی انتخاب مجدد روحانی را به معنی تأکید مردم بر حل مسالمت آمیز منازعات بین المللی عنوان کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۵    
نصر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: وظیفه ما این است که علاوه بر تقدیر از امدادگران، از حوادث گذشته درس گرفته و نهایت تلاش خود را برای کاهش تلفات جانی و مالی در زمان وقوع حادثه به کار ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۵    
نصر: معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی از آغاز طرح آمارگیری از معادن در حال بهره برداری استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۵    
نصر: وزیر کشور فرانسه اعلام کرد، عامل حمله تروریستی منچستر انگلیس پیش از این به سوریه سفر کرده بوده و همکاری او با گروه تروریستی داعش ثابت شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۵    
نصر: میرزاآقا پیرد موسی مرد زحمتکشی است که پیش تر با وانت امرار معاش می کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۵    
نصر: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بوده در روز انتخابات گروهی از کردستان عراق، گروهی هم از افغانستان و پاکستان برنامه ریزی داشته اند به خاک ایران بیایند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۰    
نصر: پس از تولید و عرضه هیوندای آی10 و آی20 توسط کرمان هم اکنون از کرمان موتور خبر می رسد که به زودی خودروهای توسان، سانتافه، النترا و سوناتا 2017 از سوی این شرکت در ایران عرضه می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۰    
نصر: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور ساخت تأسیسات جدید را در پایگاه های هوایی آژانس دفاع موشکی آمریکا در سراسر جهان صادر کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۵    
نصر: رئیس جمهور با بیان اینکه اظهارات دشمنان در رابطه با قدرت موشکی ایران از روی نادانی است گفت: آنها فکر می کند قدرت ما تنها موشک است و این در حالی است که قدرت ما ایمان این ملت است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۵    
نصر: یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز معرفی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۵    
نصر: آیین رونمایی از کتاب شش و سی دقیقه عصر در محل تالار استاد نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۰    
نصر: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: مجموعه شهرداری و سازمان پارکهای تبریز به روال سالهای گذشته، امسال نیز با تجهیز پارکهای سطح شهر ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۵    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سوم خرداد سال 1361 نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که موازنه جنگ را به نفع ما تغییر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اعتراض برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تبریز در صورت صلاحدید شمارش موردی صندوق ها اتفاق خواهد افتاد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۵    
نصر: معاون نظارتی بانک مرکزی با هشدار دوباره به مردم برای عدم سپرده گذاری در موسسات مالی غیرمجاز گفت: برای سرمایه گذاری مطمئن، اسامی موسسات معتبر را در سایت بانک مرکزی چک کنید.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۰    
نصر: غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان در نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه سوم خرداد در بندرعباس مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۵    
نصر: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با هیئت اقتصادی آلمان، گفت: همکاری های اقتصادی ایران و آلمان ریشه دار بوده و در شرایط کنونی امکان افزایش مراودات وجود دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۰    
فرماندار تبریزگفت : نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه 3 خرداد) فرصت دارند شکایات خود را به هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز تحویل نمایند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
نصر:"احد" آقا چهره ای آشنا برای اهالی منطقه ولیعصر تبریز است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۵    
نصر: شهردار منطقه 5 تبریز گفت: با توافق بین شهردار تبریز، مدیر عامل بنیاد شهریار شناسی و مدیر موزه امام خمینی (ره) فرهنگسرای کوی ولی امر به نام استاد محمدحسین شهریار نام گذاری شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۵    
نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش روابط ایران و جمهوری آذربایجان در چهار سال گذشته، گفت: آذربایجان شرقی در ارتقای مناسبات دو کشور نقش سازنده و کلیدی ایفا می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۰    
نصر: کاندیدای منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: مجموعه اعضای شورای پنجم تبریز، هم فکری و هم اندیشی را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۰    
نصر: رئیس خانه موزه شهریار با بیان اینکه تمام ظرفیت ها برای تبریز 2018 مورد استفاده قرار خواهد گرفت، گفت: برنامه های تبریز 2018 نباید مختص یک سال باشد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۵    
نصر: رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: هم اکنون بیش از 9درصد جمعیت کشور سالمند است که با این وضعیت، هم اکنون وارد مرحله نخست سالمندی، یعنی جمعیت بین 7 تا 14 درصد سالمند شده ایم.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۰    
نصر: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر ساعت کاری مجلس در ماه رمضان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۰    
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۳۵    
نصر: قطر اعلام کرد که خبرگزاری رسمی این کشور هک شده و اظهاراتی جعلی منتسب به امیر این کشور در آن منتشر شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۲۵    
نصر: آیین استقبال از مجتبی ولی پور، شیرجه روی تاریخ ساز آذربایجان شرقی، با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان و جامعه شنای تبریز و استان در فرودگاه بین المللی تبریز برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۵    
نصر: کندوان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در کندوان در حدود 60 کیلومتری جنوب غربی تبریز در یکی از روستاهای دهستان سهند در 18 کیلومتری جنوب اسکو، در دامنه سرسبز سلطان داغی واقع شده است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۵    
نصر: جلسه هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی صبح دیروز (سه شنبه) با غیبت سه نفر از اعضای آن برای انتخاب سرمربی جدید این تیم برگزار شد.