شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 21 مهر 1399 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1399 ناطقان 31 خرداد 1399 ناطقان 31 تیر 1399 ناطقان 1 مرداد 1399 ناطقان 1 شهریور 1399 ناطقان 30 آبان 1399 ناطقان 30 آذر 1399 ناطقان 1 دی 1399 ناطقان 1 بهمن 1399 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 1 مهر 1399 ناطقان 2 مهر 1399 ناطقان 3 مهر 1399 ناطقان 4 مهر 1399 ناطقان 5 مهر 1399 ناطقان 6 مهر 1399 ناطقان 7 مهر 1399 ناطقان 8 مهر 1399 ناطقان 9 مهر 1399 ناطقان 10 مهر 1399 ناطقان 11 مهر 1399 ناطقان 12 مهر 1399 ناطقان 13 مهر 1399 ناطقان 14 مهر 1399 ناطقان 15 مهر 1399 ناطقان 16 مهر 1399 ناطقان 17 مهر 1399 ناطقان 18 مهر 1399 ناطقان 19 مهر 1399 ناطقان 20 مهر 1399 ناطقان 21 مهر 1399 ناطقان 22 مهر 1399 ناطقان 23 مهر 1399 ناطقان 24 مهر 1399 ناطقان 25 مهر 1399 ناطقان 26 مهر 1399 ناطقان 27 مهر 1399 ناطقان 28 مهر 1399 ناطقان 29 مهر 1399 ناطقان 30 مهر 1399 
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۳    
الکساندر پانکین معاون وزیرخارجه روسیه و غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشستی مجازی دیدار و دو طرف در خصوص همکاری در چارچوب اتحادیه اقتصادی ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۰۱    
برخلاف رژیم افراد چاق، رژیم هایی که برای افزایش وزن افراد لاغر تجویز می شود، معمولا زمان بر هستند و شاید حتی از یک ماه تا 3 ماه زمان لازم باشد تا وزن فرد لاغر زیاد شود ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۷    
یکی از خطراتی که با آغاز فصل سرما، سلامت ما را تهدید می کند، مسمومیت با گاز CO است و به همین خاطر آگاهی نسبت به علائم این نوع مسمومیت و راه های جلوگیری از آن اهمیت بسزایی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۲    
حدیث امام رضا (ع) درباره خودشناسی را در این مطلب بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۰    
قیمت طلا در بازار جهانی 2.8 دلار بالا رفت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۲    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز یکشنبه 27 مهرماه، اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 12 ارز افزایش، نرخ 22 ارز کاهش داشته و نرخ 13 ارز نیز ثابت ماند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۲    
بحران، جنگ و تغییرات آب و هوایی باعث افزایش شمار گرسنگان جهان در پنج سال اخیر شده و اکنون مشکل همه گیری کرونا نیز به این عوامل اضافه شده و این فاجعه انسانی را تشدید کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۰    
رئیس انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران، با اشاره به جو التهابی موجود مبنی بر دریافت واکسن آنفلوانزا، گفت: واکسن آنفلوانزا حداکثر 60 درصد ایمنی ایجاد می کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۵:۰۱    
کبودی هنگامی رخ می دهد که خون در زیر پوست گیر می کند ، معمولاً به دنبال آسیب دیدگی که به رگ های خونی کوچک آسیب می رساند. با این حال ، همه کبودی ها یک توضیح ساده ندارند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۲    
کمبود آهن زمانی اتفاق می افتد که بدن به اندازه کافی ماده معدنی آهن نداشته باشد. این امر منجر به سطح غیر طبیعی گلبول های قرمز خون می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۶    
قیمت دلار در صرافی های بانکی با کاهش 20 تومانی نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 31 هزار و 580 تومان تعیین شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۳:۳۲    
میوه ها به طور کلی از سالم ترین غذا هایی می باشند که شما می توانید آن ها را مصرف کنید. اما اگر به دنبال لاغر شدن هستید برخی از میوه ها بسیار بهتر عمل می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۵    
دانه های کنجد اغلب روی نان های گوناگون دیده می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۸    
خانواده محمد از قشر بی بضاعت شهر هستند؛ پدر، بیمار است و مادر، کارگر. در خانه های مردم کارگری می کند، خانه های مردم شهر را تمیز می کند. یک پسر معلول هم دارند و پسری خردسال ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۶    
دیدار تدارکاتی ملی پوشان فوتبال ایران برابر تیم ملی مالی برگزار نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۴    
امروز رئیس کل بانک مرکزی کشورمان به عراق سفر کرد که طی آن توافقات و مذاکراتی با مسئولان بانکی و اقتصادی این کشور صورت گرفت که مهم ترین دستاورد این سفر آزادسازی منابع ارزی و رفع محدودیت هاست.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۷    
رییس قوه قضاییه در خصوص ماجرای اوباش گردانی اخیر گفته است که تعرض به متهم ولو اوباش قطعا مجاز نیست.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۰    
آیت الله سید احمد علم الهدی عصر دوشنبه در نشست با جمعی از دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد افزود: من موافق دوچرخه سواری بانوان هستم ولی نباید بگونه ای تبرجّ جاهلیت و محرّک مردها رخ دهد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۴:۴۲    
دانشمندان هندی به پژوهشی در خصوص تأثیر فلفل سیاه بر روی ویروس کرونا دست یافتند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۳:۳۳    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف برخی موادغذایی به کاهش فشار های روحی و روانی کمک می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۲:۱۷    
پزشکان و متخصصان سلامت توصیه می کنند هر هفته دو بار از انواع ماهی های چرب مانند قزل آلا برای سلامت قلب و مغز استفاده شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۵۰    
در گزارش زیر چند روش برای پیشگیری و درمان جوش پیشانی به شما ارائه می دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۱:۳۶    
اسید اوریک زمانی که بدن مواد شیمیایی به نام پورین ها را تجزیه می کند، تولید می شود. اسید اوریک به عنوان یک ماده زائد شناخته می شود که در جریان خون حل می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۵    
باشگاه ذوب آهن اصفهان بیانیه ای را در خصوص شایعه تغییر مدیرعامل این باشگاه منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۱:۰۲    
شیرین پلو یکی از غذاهایی است بسیار شبیه مرصع پلو می باشد و غذایی مقوی و خوشمزه می باشد. طرز تهیه شیرین پلو ساده است اما مواد اولیه ی زیادی دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۴۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: خوشحالم که اعلام کنم در سال جاری حقوق بازنشستگان کشوری به طور میانگین 77درصد افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و انواع سکه امروز افزایش یافت به طوری که نرخ هر قطعه ربع سکه به 6 میلیون تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با تاکید بر کاهش محسوس ذخایر خونی، از مردم پایتخت درخواست کرد تا بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۶    
رویترز گزارش داد در جلسه امروز شورای اتحادیه اروپا، وزرای خارجه این اتحادیه با طرح آلمان و فرانسه برای اعمال تحریم علیه روسیه در ارتباط با مسمومیت ادعایی ناوالنی موافقت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۶    
شهردار منطقه 11 تهران گفت: بهره برداری از 3 ایستگاه مترو در مرکز تهران تا پایان پاییز انجام می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۳    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو نرخ نامه جدید اعلام شده برای پروازهای داخلی خبر داد و گفت: افزایش قیمتی از آبان ماه اتفاق نمی افتد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت با رقیب دموکرات خود با هدف کسب آراء در انتخابات 2020 گفت: آمریکا هرگز ونزوئلا نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۵    
حسن روحانی تصریح کرد:مردم ایران در طول چند سال گذشته در حوادث سختی مقاوم و سرافراز بوده اند. در مسئله تحریم که از سال 97 جنایتکاران کاخ سفید به ما تحمیل کردند و در ماجرای سیل مردم ما سرافراز از کار ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۰    
هافبک هجومی فصل گذشته پیکان با عقد قراردادی رسمی به تراکتور پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۷    
وزیر بهداشت گفت: از تمام کشور های درخواست دارم تا به طور موثر همکاری کنند و به چنین تحریم هایی غیر قانونی یکجانبه پایان دهند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۹    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کد مطالبات دیاباته را پرداخت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۶    
در راستای ساماندهی بازار خودرو، ضمن تاکید وزیر صمت مبنی بر اتخاذ تصمیمات بر اساس اجماع نظر دولت و کارشناسان این حوزه ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به مثبت بودن رایزنی ها با مقامات عراقی گفت: ایران با بانک مرکزی و بانک تجارت عراق بر سر آزاد کردن منابع مالی کشور به توافق رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۸    
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری باند زورگیران غرب استان تهران خبر داد و گفت: 40 نفر شاکی شکایت خود را ثبت کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۵    
وزرای دفاع ترکیه و روسیه درباره آخرین تحولات در قره باغ، سوریه و لیبی گفتگو کردند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۶    
ارتش های ارمنستان و جمهوری آذربایجان از ساقط کردن جنگنده و پهپادهای همدیگر در مناطق درگیری خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۶    
با برداشته شدن حالت اضطراری از بزرگ ترین میدان نفتی لیبی و پایان یافتن اعتصاب در نروژ و همچنین ازسرگیری تولید تولیدکنندگان آمریکایی پس از طوفان دلتا، قیمت نفت در معاملات امروز کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران گفت: درصد بسیار جزئی از میوه هایی که در سطح شهر فروخته می شوند، قاچاق است که قاطعانه نیز با آن ها برخورد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: حدود 30 درصد مواد غذایی مصرفی در کشور تبدیل به ضایعات می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اعتراضات یکشنبه شب شهر پورتلند، از اف بی آی و مأموران فدرال خواست معترضان را دستگیر کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۴    
مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر گفت: از اول آبان ماه سال جاری هزینه برق مشترکان کم مصرف، مطابق الگوهای مصوب طرح برق امید شامل تحفیف 100 درصدی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۸    
به نقل از مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان مرغ تخمگذار کشور نوشت: با توجه به مدیریت عرضه با قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ دو کیلوگرمی در بازار سراسر کشور بین 26 هزار تا 30 هزار تومان شد که نزدیک 10 ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۵    
دولت جدید اردن به ریاست بشر الخصاونه در مقابل پادشاه این کشور تحلیف به جا آورد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت های میدانی از استان سیستان و بلوچستان عازم شهرستان ایرانشهر شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۶    
رییس سازمان حج و زیارت از بررسی راهکارهای جدید برای اعزام زائران به عتبات عالیات با درنظر گرفتن شرایط جدید ویروس کرونا خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۳    
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در محور کندوان جاده هراز، آزادراه تهران کرج،آزادراه کرج قزوین آزادراه قزوین کرج و محور تهران شهریار خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری اصلاحات ساختاری بودجه را از مطالبات اصلی نمایندگان و از محورهای اصلی بسته اقتصاد مردمی عنوان کرد و خواستار این شد که لایحه بودجه 1400 متناسب با شرایط ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۳    
وزیر خارجه مغرب ضمن مطرح کردن این ادعا که ایران ثبات مغرب را تهدید می کند، تصریح کرد، رباط همچنان رابطه ای با تهران نخواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۳    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:در 5 روز آینده با توجه به پایداری جو و سکون نسبی هوا به تدریج برغلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۵    
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه بازار مسکن ماهیت کندی دارد گفت: در صورت تثبیت نرخ ارز می توان انتظار داشت بازار مسکن برای مدت دو سال در آرامش بماند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۹    
با قرعه کشی لیگ برتر بیستم، زمان برگزاری داربی تهران مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۹    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دو عملیات موفق رزمندگان این قرارگاه علیه گروهک های تروریستی در کامیاران و مریوان طی هفته جاری خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۹    
شهید زاده گفت: روز گذشته هوای تهران برای اولین بار در فصل پاییز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۸    
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: از ابتدای هفته گوشت گاوی 4 تا 5 هزارتومان و گوشت گوسفندی نیز در روزهای گذشته حدود 2هزارتومان افزایش قیمت داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۱    
عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق به تشریح جزییات بیشتری درباره حضور نیروهای ارتش ترکیه در شمال عراق از جمله تعداد پایگاه ها و مراکز نظامی که نیروهای ترکیه ای دارند، پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۸    
وزیر دفاع هند امروز (دوشنبه) و در بحبوحه تنش های مرزی در لداخ گفت، به نظر می رسد که چین در حال ایجاد مناقشه مرزی است که بخشی از یک ماموریت ویژه است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۵    
طبق اعلام بانک مرکزی حجم عرضه ارز به صورت حواله و اسکناس در روز جاری افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۵    
در دو ماه اخیر سهام عدالت حدود شش میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۷    
باشگاه تراکتور برای جدایی رضا شکاری از این تیم شرط ویژه ای را تعیین کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، ضوابط توزیع واکسن آنفلوانزا در داروخانه ها را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۳    
کلامی گفت: در شرایطی که مرغداران خواستار افزایش قیمت مرغ هستند، به زودی قیمت مصوب مرغ اعلام خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۳    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: براساس مصوبه امروز از خروج دام از استان های مرکزی به سمت استان های مرزی بدون مجوز سازمان دامپزشکی جلوگیری خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۰    
دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند که 22 درصد کودکان مبتلا به کرونا یک علامت مشترک داشته اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۶    
طبق اعلام یک منبع آگاه، پالت های دلار کره جنوبی در راه ایران است و احتمالا این کشور بخشی از بدهی خود به ایران را در روزهای آینده پرداخت کند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۰    
بهنوش بختیاری به شایعه جدایی از همسرش واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۴    
قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز نسبت به قیمت روز گذشته 50 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ 16 میلیون تومانی معامله شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۸    
محکومیت یک معلم به 45 ضربه شلاق با شکایت وزیر آموزش و پرورش و معاونش به اتهام کشیدن کاریکاتور! خبرساز شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی عراق در دیدار با همتی، همتای ایرانی خود در بغداد گفت که مقامات عراقی بر حل وفصل مسائل بانکی میان دو کشور تأکید دارند و به زودی با سازوکارهای اتخاذشده، این مشکلات رفع خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۶    
شاخص بورس با افت 17 هزار و 558 واحدی معاملات امروز دوشنبه 21 مهرماه را به پایان رساند و روی یک میلیون و 579 هزار و 566 واحد بسته شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۹    
یک قاضی بازنشسته، با نوشتن نامه ای به رئیس قوه قضائیه از وی خواست به مسائل و مشکلات قضات بازنشسته توجه بیشتری داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۷    
رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر اینکه پراید در کشورهای دیگر اجازه خروج از شهر را ندارد، گفت: گاهی اوقات پراید مثل هواپیما بین خودروها پرواز می کند که این موضوع به فرهنگ رانندگی مردم مربوط می ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۸    
اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی-و سلامت احساسی-هستند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۲    
شیرینی اشکی یکی از شیرینی های خوشمزه ی ایرانی است که در طول سال از آن استفاده می کنند اما بیشترین زمان برای مصرف در ایام نوروز می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۶    
کشاورز هندی که مجسمه ای از چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا را در خانه اش گذاشته بود و عادت داشت هر روز برای وی دعا کند و پس از شنیدن ابتلای این رئیس جمهور به کووید 19 به شدت نگران شده بود ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۷    
بازار ارز پس از جهش روز گذشته نرخ دلار، امروز با افزایش عرضه از سوی بازارساز، شاهد افت نسبی شاخص ارزی است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۵    
نرخ بیکاری در تابستان امسال ، همزمان با شیوع کرونا، در 15 استان کشور دو رقمی و در 16 استان تک رقمی بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۵    
این تصویر مربوط به زمانی است که شماره7 سابق سرخ ها بعد از دو دهه حضور در ترکیب پرسپولیس فوتبال را کنار گذاشته بود و به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می نشست ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۶    
امروز (21 مهر) نماد های خودرو، فولاد، تاپیکو، اخابر، وپارس، فملی و جم بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشته اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۹    
امروز (دوشنبه؛ 21 مهر) بازار سرمایه با افزایش عرضه در بیشتر نماد های بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۶    
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز دوشنبه 21 مهرماه 1399 در صرافی های بانکی برای خرید 29 هزار و 200 تومان و برای فروش 30 هزار و 200 تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۲    
ارزش بیت کوین به 11 هزار و سیصد دلار رسید و سایر ارزهای دیجیتال نیز با رشد قیمت مواجه شدند تا در کنار افزایش قیمت دلار با رشد فزاینده ای در ایران همراه شوند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۹    
یک رسانه عراقی اعلام کرد پرسپولیس در ازای انتقال بشار رسن به باشگاه القطر، خواهان دریافت مبلغ مشخصی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۶    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا 100 میلیون تومان پاداش دریافت کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و کمیسیون آموزش شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال بررسی موضوع حذف کنکور هستند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۴    
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز شنبه نوزدهم مهر ماه 99 فال روزانه سایت را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۵    
در مطلب زیر یکی از بهترین و ساده ترین روش های پاک کردن سیرابی و شیردان را آموزش داده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۵    
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح پاکسازی محله فلاح خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۷    
وزارت کشور افغانستان اعلام کرد در پی درگیری در هلمند71 تن از اعضای طالبان کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۶    
به منظور جلوگیری از اعمال محدودیت ها در دسترسی به خدمات بانکی، ضروری است نسبت به دارا بودن و یا نداشتن شناسه شهاب (شناسه هویت سنجی الکترونیکی بانکی) خود کسب اطلاع کنید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۴    
طبق اعلام بانک مرکزی، از امروز این بانک 50 میلیون دلار به بازار اسکناس ارز تزریق خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۲    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: ستاد حقوق بشر با همکاری دستگاه های ذیربط از جمله وزارت اطلاعات ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۳    
اندکی پس از توییت یکشنبه دونالد ترامپ مبنی بر اینکه دیگر به کووید-19 مبتلا نمی شود و آن را انتقال هم نمی دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۴    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: با توجه به شیوع گسترده اپیدمی کرونا در کشور ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۶    
حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که 7.7 میلیون خانوار ایرانی اجاره نشین هستند ...
  • ۱