چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه نود 19 اسفند 1393 - navad.net

روزنامه نود 30 بهمن 1393 روزنامه نود 1 اسفند 1393 روزنامه نود 2 اسفند 1393 روزنامه نود 3 اسفند 1393 روزنامه نود 4 اسفند 1393 روزنامه نود 5 اسفند 1393 روزنامه نود 6 اسفند 1393 روزنامه نود 7 اسفند 1393 روزنامه نود 11 اسفند 1393 روزنامه نود 12 اسفند 1393 روزنامه نود 13 اسفند 1393 روزنامه نود 14 اسفند 1393 روزنامه نود 15 اسفند 1393 روزنامه نود 16 اسفند 1393 روزنامه نود 17 اسفند 1393 روزنامه نود 18 اسفند 1393 روزنامه نود 19 اسفند 1393 روزنامه نود 20 اسفند 1393 روزنامه نود 21 اسفند 1393 روزنامه نود 22 اسفند 1393 روزنامه نود 23 اسفند 1393 روزنامه نود 24 اسفند 1393 روزنامه نود 25 اسفند 1393 روزنامه نود 26 اسفند 1393 روزنامه نود 27 اسفند 1393 
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
در شرایطی که تراکتور دو بازی حساس مقابل راه آهن و الاهلی عربستان پیش رو دارد هافبک ثابت این تیم یعنی شاهین ثاقبی به اردوی تیم المپیک اضافه شده است.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
سال هاست که عدم حضور بانوان در ورزشگاه های ما سوژه رسانه های بیگانه می شود. در کشور ما با این که بارها بانوان خارجی در ورزشگاه ها حاضر شده اند اما بحث حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه ها همچنان مسئله ای ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
برنامه های زنده سیما بدون هیچ توضیح و اطلاع رسانی یک به یک از کنداکتور حذف می شوند.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
پرسپولیس در روزی که در حد و اندازه های خود ظاهر نشد با یک گل مغلوب میزبان خود تراکتور سازی شد تا نتواند در جایگاه خود در جدول رده بندی تغییری ایجاد کند.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
معمولا جلسات هیات مدیره استقلال روزهای یکشنبه انجام می شود اما طبق اعلام قبلی جلسه این هفته به روز چهارشنبه یعنی فردا موکول شد، جلسه ای که به نظر می رسد پر از اتفاقات مهم باشد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
هرچند تب تند حمید و پسرانش خیلی زود در دامنه سهند به عرق نشست اما فاتح یکشنبه جهنمی لشگر دیگری بود
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۳    
جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی سازی ساعاتی پس از پایان مهلت ارائه پیشنهادات مالی برای مزایده دوم فروش سرخابی ها با نود مصاحبه کرد و نقطه نظرات خود را با ما در میان گذاشت.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۳    
در حالی که تمام فکر و ذکر درخشان آماده سازی تیم برای بازی با نفت و مهم تر از آن النصر عربستان است به نظر دغدغه های غیرفنی نیز در مسیر بازگشت به اردوی سرخپوشان هستند.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
با اینکه علی کفاشیان خیلی تلاش می کرد تا کشورمان بتواند میزبان جام ملت های آسیا شود اما یوسف سرکال رئیس فدراسیون امارات با قاطعیت عنوان می کند که امارات میزبان این جام خواهد بود ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
هفته 22 لیگ برتر با انجام سه بازی در روز یکشنبه به پایان رسید که تراکتورسازی در شاه بازی این هفته موفق شد با یک گل پرسپولیس را مغلوب کند.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
کرار جاسم هافبک حاشیه ساز آبی پوشان پایتخت که تا دیروز به مرخصی خود خاتمه نداده و به تهران بازنگشته بود در عراق به دنبال این بود که ببیند بالاخره به تیم ملی کشورش برمی گردد یا خیر!؟
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
پس از کشمکش های فراوان در نهایت مقرر شد دیدار هفته بیست و سوم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس روز پنجشنبه هفته جاری در مسجد سلیمان برگزار شود.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
نمایش فولاد خوزستان در نیم فصل اول و حتی در سه دیدار نیم فصل دوم حکایت از یک تیم در حد قهرمانی داشت و خیلی ها بابت عملکرد تیم اسکوچیچ شاگردان این مربی را تحسین کردند.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
حامد لک در بازی با پرسپولیس مدام استپ سینه می کرد و علاقمند بود تا حرکات نمایشی انجام بدهد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
دیروز برای پیگیری موضوع اعتراض امیر قلعه نوعی به رأی صادره درخصوص شکایت از جواد نکونام با یکی از مسئولان امر صحبت کردیم و متوجه شدیم تا ظهر دیروز وکیل قلعه نوعی هیچ اقدامی برای اعتراض رسمی به صدور ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
14 شهریور امسال بود که پرسپولیس بازی رفت مقابل تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی با وجود ارائ? یک بازی کاملا برتر و تنها بر اثر برخی اشتباهات فردی 1 -3 به مهمان خودش واگذار کرد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
پرسپولیس در روزی که چند بازیکن اصلی اش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت نتوانست نمایشی را که در آسیا از خود نشان داده بود برابر تراکتورسازی تکرار کند.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
همانطور که پیش بینی می شد کارت زرد های پر تعداد استقلال رفته رفته به چالشی جدی برای این تیم تبدیل شده و هر هفته شاهد هستیم که امیر قلعه نوعی تعدادی از بازیکنانش را در اختیار ندارد که این کار را برای ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
دو هفته متوالی باشگاه پارما موفق به حضور در رقابت های سری آ نشد. این تیم به علت مشکلات شدید مالی نتوانست برگزار کننده دیدار مقابل اودینزه در استادیوم خانگی خود به نام انیو تاردینی باشد و به همین دلیل ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
سرنوشت دو تیم صعود کننده به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا امشب مشخص خواهد شد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
سامان نریمان جهان دیروز سکوت سه ماهه اش را شکست. او مدتها بود که با رسانه ها حرف نمی زد. سکوتی که گفته می شد به دلیل خط خوردنش از تیم ملی بود.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
پرسپولیس در روزی که نشانی از آن تیم آماده لیگ قهرمانان آسیا را نداشت برابر تراکتورسازی دهمین باخت فصل خود را تجربه کرد تا تیم درخشان از میانه های جدول تکان نخورد و کماکان در بحران لیگ برتر اسیر باشد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
همانطوری که می دانید ماجراهای حاشیه ای اردوی آبی پوشان پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان و اهدای هدایای نفیس برای سعید افجه ای گران تمام شد و بهرام افشارزاده با موضع گیری در قبال این موضوع در فاصله چهار ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۱    
نه پس از آن پیروزی های پیاپی و در آستانه رکوردشکنی قرار گرفتن، جایی برای جشن گرفتن وجود داشت و نه امروز پس از چند نتیجه ضعیف جایی برای عزا گرفتن!
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۳    
سرمربی تیم پرسپولیس می گوید با تیم اصلی مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان می رود.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
هواداران فوتبال در نظرسنجی برنامه 90 سردار آزمون را به عنوان موفق ترین فوتبالیست جوان سال 93 انتخاب کردند.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه نپرداختن مالیات جرم است، گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بزرگترین بدهکاران مالیاتی هستند که بدهی آنها از سال 72 تا به امروز حدود 70 میلیارد تومان است.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: علیرضا جهانبخش و سردار آزمون بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هستند و آنها را به تیم فوتبال المپیک (امید) نخواهیم داد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی گفت: شرایط جدید واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه هفته آینده در جلسه هیات واگذاری مشخص و اعلام می شود.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان 24 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
نشست کمیته اجرایی AFC به منظور انتخاب میزبان جام ملت های آسیا در سال 2019 عصر دیروز در منامه بحرین و به ریاست شیخ سلمان برگزار شد که سرانجام کشور امارات به عنوان میزبان این رقابتها انتخاب شد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: نشست با رییس سازمان لیگ برای تعویق بازی با نفت مسجد سلیمان به دلیل فشردگی مسابقات و تقویم بازی ها نتیجه ای نداشت.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
آرسنال با برتری برابر منچستریونایتد توانست به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه برای حفظ جایگاه کنونی در سطح اول دنیا نیازمند مبارزه است، گفت: در لیگ قهرمان واقعا در گروه دشواری داریم و تمام وجودم را برای خوشحالی مردم به کار می بندم.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۹    
پرسپولیس در حالی پا به میدان مسابقه با تراکتورسازی گذاشت که درخشان تغییرات بسیاری را برحسب اجبار یا نظر شخصی در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود فشردگی بازی های لیگ و البته جام باشگاه های آسیا باعث شده تا ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۹    
پرسپولیس در روزی که دست درخشان برخلاف دیدارهای گذشته چندان باز نبود در خانه تراکتور مغلوب شد تا سیر نزولی تیم درخشان در رقابت های لیگ همچنان ادامه داشته باشد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۹    
نفت دیروز برد آن هم در حالی که ابتدا از حریف ته جدولی خود عقب افتاده بود...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
بی تردید سرخیو آگوئرو بهترین خرید منچسترسیتی در خط حمله بوده و به تعیین کننده ترین بازیکن تیم تبدیل شده است.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
کاپیتان فیلیپ لام به تمرینات بایرن مونیخ بازگشته و پا به توپ شده است. مصدومیت طولانی او سبب نشده تا کاپیتان سابق مانشافت اهداف خود را به فراموشی سپارد، چنین ادعایی از صحبت های لام به خوبی مشخص است
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
نمره خصوصی بود. پلاک دولتی خورد پس مقرر شده نمره اش خصوصی شود. چه بسا فردا که هیچ وقت در دیار گل و بلبل مان دیر نیست این دو دلبر جانان ما که مدام برده دل و جان ما ایضاً پلاک دولتی بخورند و همچنان دُم ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
هدایایی که افجه ای آنها را نفیس خوانده بود برایش گران تمام شد چرا که دیروز افشارزاده با چراغ سبز وزارت ورزش افجه ای را از هیئت مدیره استقلال کنار گذاشت.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
کرار جاسم، هافبک عراقی استقلال در این فصل هم حواشی خاصی داشت. کرار از آن دسته بازیکنانی است که در درگیری و تکل زدن کم نمی آورد. او گاهی هم از کوره در می رود و نمی تواند بر اعصاب خود مسلط باشد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
سال ها گذشته اما برای مردی که در شعله های یک داربی با پاگشایی خود به تماشای آتش نشست دیروز همین ثانیه است لابد! علیرضا اکبرپور این بار با کلی گلایه و شکوه پاسخ سئوالات ما را داد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
سپاهان با شکست مقابل ملوان موقعیتش در جدول به خطر افتاد و کارش برای رسیدن به قهرمانی سخت تر شد. خیلی ها تصور می کردند زردپوشان در انزلی حداقل یک تساوی راکسب کنند اما گل زودهنگام انزلی چی ها شکستی ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
مقداد نجف نژاد ، رئیس فراکسیون ورزش مجلس پیرامون اتفاقات رخ داده حوزه فوتبال و مسائل داخلی باشگاه استقلال با نود گفت و گو کرد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۹    
تونی در روزی که چند بازیکن اصلی اش را نداشت یک نیمه صبر کرد و با بازیخوانی و تغییرات هوشمندانه، نسخه درخشان و پرسپولیس را پیچید! آن هم در شرایطی که این پرسپولیس، بهترین پرسپولیس فصل بود.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۹    
با توجه به محرومیت کیانی و گردانی برای تراکتورسازی ، کامدار و آقایی جایگزین آن ها شدند . آقایی به عنوان بک چپ به میدان رفت که نتوانست انتظارات را برآورده سازد .
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۹    
تغییراتی که دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال وعده آن را داده بود با خبر تحولات در رأس چند کمیته در فدراسیون مشخص شد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۹    
برنامه سفر بخیر مدت هاست در اقدامی درست و اصولی، فرهنگ سازی در زمینه رانندگی را در دستور کار قرار داده ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۹    
در حالی که در دیدارهای گذشته هادی نوروزی نقشی کلیدی را در حملات پرسپولیس برعهده داشت تصور می شد که برای بازی با تراکتور نیز چنین شرایطی داشته باشد.
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۴    
کار افشارزاده غلط نبود ،برکنار کردن افجه ای با وجود مصاحبه های رنگارنگ و غیر هماهنگ با باشگاه استقلال اگرچه تند بود و با واکنش منفی برخی اعضای هیات مدیره در پس پرده مواجه شد و باز اگر چه بهتر بود که ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۴    
استقلال همیشه از زوج های خوبی در خط حمله خود بهره برده است . عنایتی - اکبرپور، عنایتی - برهانی، اکبرپور - برهانی و ... در دوره های مختلف خط آتش آبی ها را تشکیل داده اند .
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۴    
دیروز پس از اعلام خبر اخراج افجه ای از هیات مدیره استقلال شایعه شد او به خاطر مسائل حاشیه ای اردوی آبی پوشان عذرخواهی کرده و افشارزاده هم معذرت خواهی را پذیرفته است لذا او فقط از سخنگوی هیات مدیره ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۹    
برکسی پوشیده نیست که ساختار و سازمان فوتبال ما رنجور و بیمار است. علل ریشه ای این بیماری مزمن را اینگونه می توان دسته بندی کرد ...
نود   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۹    
باز هم برای چندمین بار تیم عبداله ویسی قبل از این که در زمین خودش را پیدا کند گل خورد! انگار قرار نیست سریال گل خوردن های دقایق ابتدایی استقلال خوزستان به پایان برسد و این تیم از هفته شانزدهم مقابل ...