سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

استانداری آذربایجان غربی (ostan-ag.gov.ir)

  ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۲۱:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تقارن بهار طبیعت و سفرهای نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در این ایام به مسئله عفاف و حجاب و صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان توجه ویژه شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۲۱:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری استان، نوعی ریل گذاری برای حضور هر چه بیشتر سرمایه بخش خصوصی در اقتصاد آذربایجان غربی می باشد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۲۱:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
پنجمین جلسه گروه کاری زنجیره های ارزش راهبردی آذربایجان غربی با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور استان در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 و با محوریت زنجیره های ارزش راهبردی صبح امروز به ریاست ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۱   + ۶ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی، قضایی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با اشاره به بارش های خوب زمستانی و تصمیمات کارگروه ملی برای رهاسازی آب به دریاچه ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۱   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بیش از 250 بازدید در قالب یکشنبه های حمایت از تولید انجام شده، گفت: با پیگیری ها و اقدامات کارشناسی انجام شده در ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: با ایثار و مجاهدت سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و امنیتی و انتظامی، جمهوری اسلامی ایران، امروز امن ترین کشور منطقه تبدیل شده است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با اهدای لوحی، از سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و رئیس کمیته اطلاعات و عملیات شورای ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور با اهدای لوحی، از تلاش ها و مجاهدت های فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی تجلیل کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان امروز به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۲   + ۱۱ سایت دیگر  
شیوه نامه جشنواره فیلم کوتاه و موشن گرافیک رأی ملت منتشر شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به مناسبت 23 بهمن ماه سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات، وحدت و اقتدار ملی را در کشورمان افزایش خواهد داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۸:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۴:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: علما و روحانیون همواره نقش محوری و کلیدی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۲   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: کمبود زیرساخت های فرهنگی و آموزشی در این استان علیرغم توجه دولت سیزدهم، همچنان وجود داشته و نیازمند توجه ویژه در این حوزه هستیم.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 10 هزار میلیارد ریال اعتبار فرهنگی برای استان ها اختصاص یافته که با ارائه طرح های موثر و قابل انجام، تخصیص داده می شود.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی در پیامی، از مردم آگاه و شهید پرور استان برای حضور حماسی و انقلابی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به عنوان نماینده دولت و در ایام گرامیداشت دهه فجر عازم استان آذربایجان غربی شده، طرح نیروگاه ارومیه با اعتبار 227 میلیارد تومان را افتتاح کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۲    
اطلاعیه هیات بررسی تبلیغات انتخابات استان آذربایجان غربی منتشر شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
اطلاعیه جدید ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی منتشر شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با دعوت محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به استان سفر کرده است صبح امروز با استقبال ایشان وارد ارومیه شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: شمار داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان با تاییدهای جدید صورت گرفته به 375 نفر افزایش یافت.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم تحریم ها و توطئه های ظالمانه دشمنان در 45 سال گذشته، نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی را در حوزه های مختلف برای ایران به ارمغان آورده است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
سخنرانی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه زمان : جمعه 20 بهمن 1402 مکان: مصلی امام خمینی(ره) ارومیه
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: استکبار جهانی تمام توان خود را برای تضعیف دنیای اسلام و مسلمانان در دنیا به کار گرفته است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۱   + ۱۵ سایت دیگر  
وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو گفت: این منطقه ظرفیتی بی بدیل برای واحدهای تولیدی و استفاده بهینه از پتانسیل مرز است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۱   + ۲۸ سایت دیگر  
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به وجود بخشنامه های یکباره برخی ادارات در حوزه تجارت، گفت: دولت با دستور رئیس جمهور و همراهی مجلس ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان برای تحقق راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو گفت ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۱    
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به مناسبت درگذشت امیر سرتیپ غضنفر آذرفر فرمانده اسبق لشکر 64 ارومیه پیامی صادر کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۱   + ۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و مدیرکل ثبت احوال استان در سامانه سامد برای پاسخگویی به سؤالات مردم حضور می یابند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۱   + ۱۳۷ سایت دیگر  
ستاد انتخابات کشور روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه شماره 13 تاکید کرد، به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و جانشین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه در معیت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه به ترکیه سفر می کند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۳   + ۱۵ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: امسال برای شرکت در انتخابات 11 اسفند، صرفاً شناسنامه مدرک هویتی برای رای دادن نیست و پنج سند هویتی برای افراد واجد شرایط رای تعیین شده است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۳   + ۴ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیان اقدامات صورت گرفته، گفت: تبیین دستاوردها ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۱   + ۴۰ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، استاندار آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در پیامی ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۱   + ۱۲ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: علت 70 درصد فوتی های ناشی از تصادف، عوامل انسانی بوده و فرهنگ سازی راهکار دستیابی به رانندگی ایمن است.
  ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: با مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های متولی، موانع و مشکلات مردم در حوزه تامین مسکن رفع می شود.
  ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی صبح امروز از روند اجرای واحد رایان صنعت فیل ران بازدید کرد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت جناب آقای زین العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی صادر شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: با رفع نیاز آذربایجان غربی به پنج هزار کلاس درس، می توان مسیر توسعه زیرساخت های مهارت آموزی را هموار کرد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی در پیامی درگذشت سه تن از کوهنوردان ورزشکار شهرستان نقده در ارتفاعات "رندوله" اشنویه را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های متولی بر احیای نقش کلیدی هنرستان ها در رونق و تامین نیاز بازار کار استان متمرکز شوند.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: تدابیر لازم برای نوسازی خودروهای حمل و نقل عمومی در سطح استان اندیشیده شده و تاکسی های برقی به حمل و نقل عمومی ارومیه افزوده خواهد شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان آذربایجان غربی، دانش آموزان و دانشجویان را در راستای مهارت آموزی همراه خود سازند.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی با توجه به توسعه دانشگاهی، برای ارتقای سطح علمی و کیفی آموزشی نیاز به آمایش عالی علمی دارد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رفع آسیب های اجتماعی اولویت دستگاه های اجرایی باشد، گفت: در این راستا بسترهای وقوع احصاء و رفع شود.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش، از تلاش و اهتمام دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت در استان به ویژه خیرین ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، اولویت مهم کمیته های مختلف ستاد برگزاری یوم الله دهه فجر باشد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر از ظرفیت نیروهای مردمی بیشتر استفاده می شود.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تولید محتوا در این خصوص گفت ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
به دنبال بازدید اخیر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و تیم اقتصادی استان از بخش های مختلف واحد تولیدی اروم تریلر و بررسی مشکلات این واحد ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۲    
با حکم محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی نژاد به عنوار مشاور استاندار در امور اهل سنت، اقوام و ادیان منصوب شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: مساله شناسی، کلان نگری و آینده نگری در بخش معدن آذربایجان غربی در اولویت قرار گیرد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: به توانمندسازی افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار توجه ویژه شود.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 106 شرکت دانش بنیان در استان فعالیت می کنند که 85 درصد این شرکتها نوپا هستند.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی آذربایجان غربی است.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: در دولت سیزدهم با رویکردی منسجم و تهاجمی، اقدامات مؤثری در مسیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر انجام شده است.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرهنگ سازی برای گسترش تعاونی ها در استان، منجر به افزایش ابتکار و خلاقیت در جامعه می شود.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۲   + ۳۳ سایت دیگر  
وزیر کشور روز دوشنبه با اشاره به اینکه در قانون انتخابات، زمان و فرصت لازم برای اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس دیده شده است ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه روستاها، گفت: برنامه راهبردی نظام اسلامی ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: یکصدمین هفته حضور میدانی در واحدهای تولیدی، امروز با همراهی تیم اقتصادی استان جهت بررسی و رفع مشکلات بخش تولید آذربایجان غربی برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آغاز پروژه های عمرانی جدید در استان برای جبران نیازمندی ها در حوزه های مختلف در کنار اتمام طرح های نیمه تمام ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۷    
جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی امروز به ریاست رضا ابراهیمی رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
جلسه کمیته تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
با حکم استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری آذربایجان غربی منصوب شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۷   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی و انفجار خونین در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تبریک گفت.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۷   + ۵ سایت دیگر  
مدیران کل مدیریت بحران و دفتر امور زنان و خانواده استانداری، مدیر امور شعب بانک ملی و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی، ثبت احوال، آموزش فنی و حرفه ای ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۸   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: روایتگری و تبیین رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی برای آشنایی نسل جدید با این ایثارگریها ضروری بوده و تقویت این بخش لازمه ماندگاری آن است.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۹:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
با حکم استاندار آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی نژاد به عنوار مشاور استاندار در امور اهل سنت، اقوام و ادیان منصوب شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۷   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرداری های سطح استان، پیگیری های لازم جهت تسریع روند ثبت پروانه های ساخت مسکن در حوزه بازآفرینی شهری را انجام دهند.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۱   + ۹ سایت دیگر  
سومین جلسه ستاد ملی احیای دریاچه ارومیه به ریاست محمدصادق معتمدیان دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و با حضور معاونین وزرا ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۱    
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی امشب در برنامه کندیمیز رادیو چی چست صداوسیمای مرکز استان حضور می یابد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۱   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: جمهوری اسلامی ایران، نظام مردمی است و همواره مردم مدیریت امور را حتی در روستاها توسط دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا بر عهده دارند.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۱   + ۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: 256 مدرسه روستایی در دست احداث بوده و در دو سال گذشته 250 کلاس درس روستایی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، پیامی صادر کرد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت توسعه مسیرهای مواصلاتی ارومیه و تبریز، گفت: تعیین تکلیف آزادراه ارومیه به تبریز با توجه به آمادگی سرمایه گذار جدید ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۲   + ۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تمدن و فرهنگ غنی استان، گفت: نیازمند حمایت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت معرفی آثار تاریخی و فرهنگی آذربایجان غربی در سطح ملی و بین المللی هستیم.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۲   + ۱۲ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم تمامی محدودیت ها و مشکلاتی که دولت سیزدهم با آن درگیر است، روند توسعه و عمران آذربایجان غربی با سرعت پیش می رود.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی در پیامی زادروز حضرت مسیح (علیه السلام)، پیام آور صلح و دوستی و مهربانی و مظهر اعجاز الهی را به هموطنان عزیز آشوری و ارمنی در سرتاسر آذربایجان غربی تبریک گفت.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، امشب در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی حضور می یابد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۲   + ۲۰ سایت دیگر  
دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: علیرغم پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارندگی فرانرمال در سال آبی جاری، تاکنون نسبت به سال گذشته 2.4 درصد و در بلندمدت 40 درصد کاهش بارندگی داشته ایم.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۲    
استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، امشب در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی حضور می یابد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۱   + ۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: از اولویت های دولت سیزدهم، رسیدگی به مناطق کم برخوردار و تمرکز بر تکمیل زیرساخت ها در مناطق پرجمعیت حاشیه شهرهاست.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: رویکرد دولت سیزدهم توزیع متوازن امکانات و رعایت عدالت در تامین زیرساخت های توسعه ای در سطح کشور است.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۱    
استاندار آذربایجان غربی فردا چهارشنبه 29 آذرماه از ساعت 13 تا 14 در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) 111 حضور می یابد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۱   + ۱۷ سایت دیگر  
دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: امروز اولین رهاسازی آب از سد سیلوه به سمت کانی سیب و سپس دریاچه ارومیه آغاز شده که رهاسازی آب از سدها برای اولین بار در این فصل انجام می گیرد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۱   + ۹ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: با اتمام و بهره برداری از کانال بادین آباد 180 میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه جهت انتقال به دریاچه ارومیه به سد کانی سیب منتقل می ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۱   + ۶ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: با آغاز رهاسازی آب از سد سیلوه به کانی سیب و سپس دریاچه ارومیه، دستگاه های متولی با نظارت بیشتر ...
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ - ۲۳:۰۸   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: رفع موانع پیش رو و روان سازی فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی رویکرد اساسی دولت سیزدهم در این حوزه بوده که زمینه موفقیت های قابل توجهی را فراهم کرده است.
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ - ۲۳:۰۸   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: جهادگران بسیج خدمات ارزشمند و بی نظیری را در حوزه محرومیت زدایی از چهره استان و بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی به ارمغان آوردند.
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۵   + ۶ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: وجوه مشترک احزاب در صورت عمق بخشی می تواند مسیر توسعه استان را تسهیل کرده و مسیر اعتلاء در بخش های مختلف را فراهم سازد.
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۲   + ۹ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: تسریع روند فراهم سازی زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان و پرداخت تسهیلات بانکی این بخش در اولویت بوده و مدیران مربوطه روان سازی لازم را در این زمینه انجام ...
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۳   + ۲ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات ملی و استانی و همچنین اجرای مصوبات سفر های شهرستانی مقام عالی استان ...
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۴   + ۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی از اهتمام ویژه برای محرومیت زدایی در مناطق حاشیه نشین شهر ارومیه و دیگر شهرهای استان خبر داده و گفت ...
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۴   + ۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارتقای شاخص های فرهنگی در استان گفت: برای تحقق این امر، افزایش سالن های سینمایی در مراکز شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است.
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۰   + ۲ سایت دیگر  
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشت.
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۷   + ۶ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خانواده، رکن اصلی و مهم ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است، گفت: برای موفق شدن در این عرصه فرهنگی ...
مشاهده نتایج بیشتر...