یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۲۶Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

استانداری اصفهان (ostan-es.ir)

  ۳ ساعت پیش    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برخی از اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در حوزه زیرساختی و عمرانی را در جمع نمایندگان اقشار مردمی استان برشمرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
استاندار اصفهان در نشست هزار روز حکمرانی انقلابی گفت: فاز نخست پروژه تأمین آب استان از دریای عمان با بازدید میدانی رئیس جمهور شهید پایان یافت و فاز دوم این پروژه قریب به 40درصد پیشرفت دارد.
  ۷ ساعت پیش    
نخستین جلسه کارگروه توسعه مهارت استان اصفهان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بررسی قانون اساسنامه آموزش فنی و حرفه ای کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۵   + ۹ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست هزار روز حکمرانی انقلابی ، با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم، رجزخوانی عده ای علیه خدمات رئیس جمهور شهید را بی فایده دانست.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
محمدرضا جان نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان به همراه دبیر ستاد انتخابات، دبیر ستاد امنیت انتخابات و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از ستادهای مرکزی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۷   + ۷ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهاقان، دومین جلسه هیأت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۷    
نشست هزار روز حکمرانی انقلابی با حضور استاندار اصفهان، معاونین استانداری و جمعی از نمایندگان اقشار استان در راستای تبیین و روایت خدمات ماندگار رئیس جمهور شهید، در حال برگزاری است.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی فرمانداری دهاقان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مانور برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۴    
فرماندار شهرستان دهاقان، ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران با وفایشان را گرامی داشته و این روز را به تمامی قضات کشور و شهرستان دهاقان، تبریک گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۴    
باسمه تعالی فرماندار دهاقان، به مناسبت روز ملی اصناف و در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کردند ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۴   + ۵ سایت دیگر  
فرماندار دهاقان در آستانه انتخابات و عید غدیر خم، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۸    
در آیینی با حضور استاندار اصفهان، ورزشگاه ولایت شهر ابریشم در شهرستان فلاورجان افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۶   + ۵ سایت دیگر  
مراسم افتتاحیه نخستین مسابقات جهانی ورزش زورخانه ای با حضور استاندار اصفهان در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۶    
رئیس دانشکده مدیریت نظامی دانشگاه دفاع ملی ارتش آزادی بخش خلق چین در رأس یک هیأت مطالعاتی از افسران ارشد آن دانشگاه، با حضور در استانداری اصفهان با استاندار اصفهان، معاون سیاسی ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۶   + ۶ سایت دیگر  
مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای با حضور رئیس فدراسیون ورزش های باستانی و زورخانه ای، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۶   + ۱۲ سایت دیگر  
مسائل مرتبط با پروژه 108 واحدی مسکن شهرستان دهاقان و طرح نهضت ملی شهرستان نطنز در شورای مسکن استان، بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۸   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس دانشکده مدیریت نظامی دانشگاه دفاع ملی ارتش آزادی بخش خلق چین در رأس یک هیأت مطالعاتی از افسران ارشد آن دانشگاه، با حضور در استانداری اصفهان با استاندار اصفهان، معاون سیاسی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۹   + ۱۰ سایت دیگر  
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان از توزیع بیش از 4 میلیون تعرفه انتخابات در استان، خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۶    
در جریان سفر دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان آران و بیدگل، استاندار اصفهان شامگاه چهارشنبه 31 خرداد از روند احداث باند دوم جاده ابوزیدآباد بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۱:۰۳   + ۲ سایت دیگر  
یک مدرسه شش کلاسه و دو طرح احداث بلوار خلیج فارس و روشنایی بلوار شهید جندقیان در شهرستان آران و بیدگل با حضور استاندار اصفهان، افتتاح شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۰    
با حضور استاندار اصفهان در شهرستان آران وبیدگل ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرستان، مصوبات سفر شهرستانی سال 1400 شورای اداری مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۹:۱۶    
شورای اداری و مراسم قرعه کشی واگذاری زمین به مشمولین قانون جوانی جمعیت شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۹:۱۶   + ۳ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است که با مرور انتخابات ریاست جمهوری این موضوع آشکار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۸    
آشورای اداری شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از منتخبین فرهنگی و اجتماعی این شهرستان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۶:۲۹   + ۱ سایت دیگر  
استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان بمنظور افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان آران و بیدگل به این شهرستان وارد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، آیین قرعه کشی 84 قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت شهرستان کاشان، برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۳    
آیین آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح راوند کاشان با هدف تسهیل تردد و حذف نقطه حادثه خیز پل رواند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۸    
در جریان سفر سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به شهرستان نایین و خوروبیابانک، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژهٔ این شهرستان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۶   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با پیگیری استاندار اصفهان و مساعدت وزیر راه و شهرسازی مجوزات و مصوبات بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان اخذ شده و تا یک ماه آینده عملیات بهسازی این محور انجام خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۳    
آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۱   + ۵ سایت دیگر  
استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان، جهت بررسی میزان پیشرفت و افتتاح طرح های خدماتی و عمرانی شهرستان کاشان، به این شهرستان وارد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۹   + ۱۳ سایت دیگر  
سفر استاندار اصفهان در جریان سفر به شهرستان کاشان، بر لزوم بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان در کوتاهترین زمان، تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۶:۴۲    
همایش سازمان های مردم نهاد استان اصفهان با محوریت مشارکت همگانی در انتخابات با سخنرانی محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۲۲:۰۳   + ۵ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: سازمان های مردم نهاد در جلب مشارکت همگانی در انتخابات بعنوان اصلی سرنوشت ساز در زندگی مردم، آنان را یاری کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۷   + ۹ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: بایستی جهت گیری استان ساماندهی مراکز تولیدی باشد و براساس پهنه بندی و مطالعات آمایشی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان حمایت کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۷   + ۸ سایت دیگر  
در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حدود 4میلیون تعرفه رای به 28 فرمانداری شهرستان اصفهان تحویل شد تا فرآیند پیش از برگزاری انتخابات به روزهای پایانی خود نزدیک شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۷   + ۲۱ سایت دیگر  
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برای مدیریت ناترازی در حوزه برق مقرر شده، بخش خصوصی با نمایندگی خانه صنعت و معدن با شهرک های صنعتی استان مذاکره و مدل پیشنهادی این شهرک ها برای ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۹    
در این نشست مصوبات کارگروه زیربنایی استان با حضور استاندار اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۱   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گفت: فرصت های سرمایه گذاری در سواحل مکران در استان سیستان و بلوچستان بررسی می شوند تا در قالب یک بسته سرمایه گذاری به بخش خصوصی استان اصفهان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۴   + ۱۲ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: به هیچ وجه و بدون اطلاع قبلی برق هیچ واحد صنعتی و اقتصادی در استان قطع نشود و قطع برق صنایع با برنامه ریزی و اطلاع قبلی انجام شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۱:۴۹    
در این نشست فرصت های تکمیل و ارتقاء زنجیره ارزش در دو استان اصفهان و سیستان و بلوچستان با حضور استانداران این دو استان و اعضاء شورای گفت وگوی استان اصفهان بررسی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۸   + ۱۱ سایت دیگر  
در نشستی با حضور استانداران اصفهان و سیستان و بلوچستان و اعضاء شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، فرصت های تکمیل و ارتقاء زنجیره ارزش در حوزه های مختلف با تعامل دو استان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۱   + ۱۳ سایت دیگر  
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: براساس مصوبات هیأت های اجرایی، مجموعاً سه هزار و 169 شعبه اخذ رأی در استان اصفهان پیش بینی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۰    
نشست مشترک ستاد انتخابات استان و هیأت نظارت بر انتخابات با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفر به اصفهان به همراه اعضای شورای معاونان وزارت با دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۵   + ۱۳ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: برنامه ریزی های متعددی در استان انجام شده است تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شکوهمند و حماسی برگزار شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۷   + ۸ سایت دیگر  
وزیر آموزش و پرورش در دیدار با استاندار اصفهان گفت: فعالیت خیرین در دوران شهید جمهور رونق گرفت زیرا احترام و اعتقاد به خیرین مشی این شهید بزرگوار بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۹    
نشست رؤسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در استان اصفهان با ستاد انتخابات استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۶   + ۲۱ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از برگزاری نشست مشترک میان رؤسای ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری در استان اصفهان با اعضاء ستاد انتخابات، جانشین هیأت نظارت و نماینده دادگستری استان، خبر داد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۲۱:۲۰   + ۱۰ سایت دیگر  
نشست مشترک فرمانداران استان با رؤسای کمیته های ستاد انتخابات استان جمعه 25 خردادماه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۲۱:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
در آیینی با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان، قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهر بادرود برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
شورای مسکن استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۹   + ۱۰ سایت دیگر  
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در شهرستان تیران و کرون، طرح های عمرانی این شهرستان از جمله پایانه صادراتی گلخانه داران ایران در منطقه صنعتی تیران افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
ستاد تنظیم بازار استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، مدیران کل این معاونت و سایر مدیران کل مرتبط برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۲۰:۵۲    
مجمع خیرین مدرسه ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار اصفهان و جمعی از خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۵   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک مسکن با حضور در استانداری اصفهان با استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: اگر جایگاه و شأن معلم مخدوش شود، نظام آموزش و پرورش و فرایند تعلیم و تربیت مخدوش می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۲    
گردهمایی ائمه جمعه و روحانیون استان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان و دبیر ستاد انتخابات استان برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۹   + ۸ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: پروژه های آبی اصفهان گواه این است که رئیس جمهور شهید مرد روزهای سخت و کارهای مشکل و پیچیده بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۴   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ویژگی های مدل حکمرانی انقلابی که شیوه رئیس جمهور شهید در خدمت رسانی به مردم بود، در راستای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری برای مردم تبیین شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۸    
جلسه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، 16 خرداد با حضور حجت الاسلام اسکندری امام جمعه شهرستان، فرماندار و رئیس هئیت اجرایی انتخابات و روحانیون محترم شهرستان در سالن سردار شهید جنگروی فرمانداری برگزار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۱:۰۲    
نشست جمعی از فعالان اقتصادی استان اصفهان با وزیر اقتصاد و دارایی به میزبانی استانداری اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۶   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مقررات رفع تعهد ارزی که با همکاری مجلس اصلاح شد، گوشه ای از دیدگاه حمایتی ما از بخش تولید و فعالیت اقتصادی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۵   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بویین میاندشت رضا علی معصومی در پیامی هفته جهاد کشاورزی را تبریک و تهنیت گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۱    
استاندار اصفهان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با نمایندگان احزاب و تشکل ها و جمعی از فعالان سیاسی استان دیدار و در خصوص اهم موضوعات استان و جلب مشارکت همگانی در انتخابات ریاست ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۳   + ۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: منش و سبک دولت داری شهید رییسی که اکنون به یک الگوی حکمرانی دینی و انقلابی تبدیل شده است نباید با حواشی انتخاباتی خدشه دار شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۳   + ۱۵ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: شتاب بخشیدن به حرکت رو به جلوی کشور نیازمند مشارکت سیاسی و برگزاری انتخابات پرشور است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۷    
در جریان سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مدیرکل دفنی استانداری و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان به شهرستان کاشان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۴   + ۵ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تخفیف 99 درصدی عوارض برای تأسیسات گردشگری استان در صورت موافقت سطح ملی در راستای توسعه اقتصاد گردشگری استان دنبال خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۷   + ۸ سایت دیگر  
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرآیند اجرایی انتخابات با همت همه مسوولان استان تا امروز به خوبی پیش رفته و هیچ مشکلی وجود ندارد و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۲:۱۲    
نشست هم اندیشی نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد استان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۰   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دشمن در انتخابات آینده ایران از تکرار شهید آیت الله رییسی به عنوان الگوی رییس جمهور در کشور ایران ترس دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همایش جهانی اربعین حسینی بهترین رویدادی است که می توان در جریان برگزاری آن از جنایت های رژیم صهیونسیتی اعلام انزجار و فریاد ظلم ستیزی را سر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۲   + ۱۳ سایت دیگر  
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در هفته گذشته 56 هیأت اجرایی برگزاری انتخابات که مربوط به 28 شهرستان و بخش مستقل هستند تشکیل شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۳   + ۱۶ سایت دیگر  
براساس مصوبه هیأت وزیران و با هدف مدیریت مصرف برق، ساعات کار ادارات از 15 خردادماه تا 15 شهریورماه تغییر یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۲    
شورای اداری استان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استانداری، فرمانداران، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی، شهرداران و بخشداران استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۴   + ۹ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: شهید رئیسی مرد ورود به میدان هایی بود که کسی به آنها ورود نمی کرد، بعنوان مثال در مورد پروژه های تأمین آب استان اصفهان ایشان تمام قد حمایت کردند تا پروژه ای که می گفتند اجرای آن ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۴   + ۵ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در دولت سیزدهم مدیران خود را خادم مردم می دانند و رییس جمهوری که خود پایه گذار این نگاه بود هیچگاه حاضر نشد از کنار مردم ارتفاع بگیرد زیرا ارتفاع گرفتن از کنار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۶   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در دولت سیزدهم و با حمایت های رئیس جمهور شهید با لحاظ تمام ملاحظات زیست محیطی پروژه های تأمین آب استان فعال شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۸    
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان هفت پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری درون با اعتبار 107 میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۱   + ۹ سایت دیگر  
استاندار اصفهان با اشاره به تشییع میلیونی شهدای خدمت، گفت: تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت، قرارگاه دشمن را به هم ریخت تا جایی که رسانه های خارجی پس از آیین تشییع رئیس جمهور شهید در بیرجند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۵   + ۲۶ سایت دیگر  
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور در استانداری اصفهان با استاندار اصفهان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و در خصوص پوشش فیبر نوری در اصفهان و پوشش ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۳   + ۷ سایت دیگر  
در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان، بزرگترین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت کشور با 24 هزار جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۷   + ۵ سایت دیگر  
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خون شهید رئیسی و حضور حماسی مردم در مراسم تشییع ایشان مسیر انقلاب را بیمه خواهد کرد و ما ایشان را شهید تحقق دولت اسلامی می دانیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
آیین بزرگداشت شهدای خدمت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئولان ارشد استان، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و اقشار مختلف مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۶    
در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان، بزرگترین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت کشور با 24 هزار جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۳    
نود و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست استاندار اصفهان و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضاء برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
مجتمع پرتو فرایند اصفهان با هدف آفت زدایی و افزایش انبارمانی محصولات کشاورزی با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و استاندار اصفهان افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۶   + ۶ سایت دیگر  
با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، منطقه هسته ای اصفهان به نام شهید جمهور آیت الله رئیسی نامگذاری شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۹   + ۱۴ سایت دیگر  
مجتمع پرتو فرایند اصفهان با هدف آفت زدایی و افزایش انبارمانی محصولات کشاورزی با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و استاندار اصفهان در شهرستان فلاورجان افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۵   + ۲ سایت دیگر  
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان و اقشار مختلف مردم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دانشمند و مدیحه سرائی مداحان اهل بیت علیهم السلام به همت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: خدمات دولت جمع بندی و رسانه ای شود و در اختیار آحاد مردم قرار بگیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۷   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از تکمیل باند دوم جاده داران_الیگودرز تا پنج ماه آینده، خبر داد و گفت: از عملیات اجرایی باند دوم این مسیر 16 کیلومتر باقی مانده است که در صورت احداث ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۰   + ۱۰ سایت دیگر  
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از طرح چالش یکی از بنگاه های اقتصادی استان که بیش از یکهزار سهامدار دارد خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: اولویت تمامی برنامه های ما اکنون انتخابات است و در کنار این اولویت معرفی خدمات دولت نیز بسیار ضروری است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۳   + ۷ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: رئیس جمهور شهید در سفر به اصفهان بازدیدی از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان داشتند و پس از این بازدید عنوان کردند قطعاً شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان قطب علم و فناوری کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵    
در طی سفر مهندس حقیقت سرشت وی از شرکت تعاونی کامیون داران، شرکت تعاونی دامداران، انبار سرد و انبار اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بازدید کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵    
سیصد و سی امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست مهندس حقیقت سرشت و با حضور حجت الاسلام اسکندری امام جمعه، فرماندار شهرستان، مهندس آذری مدیر کل صمت استان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۱    
غبارروبی مزار مطهر شهدای شهرستان بویین میاندشت در این مراسم معنوی که در ابتدای سفر مهندس حقیقت سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان صورت گرفت، فرماندار شهرستان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵    
〽️ مهندس حقیقت سرشت به جهت برخی شرایط و پتانسیل های موجود با حضور در شهر افوس از برخی واحدهای صنعتی و صنفی شهر افوس بازدید کردند ...
مشاهده نتایج بیشتر...