سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۰:۵۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکسین پرس 24 بهمن 1394 - oxinpress.ir

اکسین پرس 30 مهر 1394 اکسین پرس 30 آبان 1394 اکسین پرس 30 آذر 1394 اکسین پرس 30 دی 1394 اکسین پرس 29 اسفند 1394 اکسین پرس 1 بهمن 1394 اکسین پرس 2 بهمن 1394 اکسین پرس 3 بهمن 1394 اکسین پرس 4 بهمن 1394 اکسین پرس 5 بهمن 1394 اکسین پرس 6 بهمن 1394 اکسین پرس 7 بهمن 1394 اکسین پرس 8 بهمن 1394 اکسین پرس 9 بهمن 1394 اکسین پرس 10 بهمن 1394 اکسین پرس 11 بهمن 1394 اکسین پرس 12 بهمن 1394 اکسین پرس 13 بهمن 1394 اکسین پرس 14 بهمن 1394 اکسین پرس 15 بهمن 1394 اکسین پرس 16 بهمن 1394 اکسین پرس 17 بهمن 1394 اکسین پرس 18 بهمن 1394 اکسین پرس 19 بهمن 1394 اکسین پرس 20 بهمن 1394 اکسین پرس 21 بهمن 1394 اکسین پرس 22 بهمن 1394 اکسین پرس 24 بهمن 1394 اکسین پرس 25 بهمن 1394 اکسین پرس 26 بهمن 1394 اکسین پرس 27 بهمن 1394 اکسین پرس 28 بهمن 1394 اکسین پرس 29 بهمن 1394 اکسین پرس 30 بهمن 1394 
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۰    
یک فوق تخصص ریه، آسم و آلرژی گفت: بهترین راه جلوگیری از ابتلا به عفونت و التهاب بافت ریه، رعایت بهداشت و پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا است.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۱:۰۰    
موتورسوارانی که قصد ربودن نوجوان 13 ساله ای را داشتند با حضور پلیس آبادان ناکام مانند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۵    
بیمه سلامت همگانی از سال 95 پولی خواهد شد و این کار شاید در آمار 10 میلیون نفری بیمه شدگان ان سازمان تأثیر بگذارد چرا که یکی از دلایل ثبت نام افراد فاقد بیمه در این سازمان ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۵    
حسن روحانی در جمع مدیران نظام بانکی، خواستار افزایش نظارت بانک مرکزی بر بانک ها و مؤسسات اعتباری شد و گفت: باید تمام مؤسسات مالی، اعتبارسنجی شوند و رتبه آنها به مردم اعلام شود.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۵    
پروبیتیک ها در بهبود بیماری های پوستی مانند اگزما، عفونت های ادراری و پیشگیری از آلرژی و سرماخوردگی و بهداشت دهان و دندان و کنترل فشارخون، کمک کننده اند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۵    
نام مجموعه تلویزیونی زعفرون به دور همی تغییر یافت.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۰    
دیدار تیم های استقلال اهواز و ذوب آهن اصفهان از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور همراه با حاشیه هایی بود.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۰    
مسئول سازمان بسیج عشایر کشور گفت: به طور قطع، عشایر با خدماتی که ارائه می کنند، می توانند کشور را از وابستگی به سایر کشورها رهایی ببخشند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۰    
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امنیت کشور در گرو وحدت میان عشایر مختلف کشورمان است.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تأمین اعتبار 520 میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 93 آموزش وپروش خوزستان در اسفندماه جاری خبر داد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۵    
رییس فدراسیون فوتبال ایران،گفت: با استعفای سرمربی تیم ملی موافقت نمی کنم، اما درصورت فراهم نشدن شرایط و امکانات، بهتر است که کارلوس کی روش از ایران برود.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۵    
دادستان آبادان با اشاره به حواشی اخبار مربوط به حادثه تیراندازی در یک مراسم عروسی در آبادان گفت: مطلب منتشر شده با عنوان شلیک 1000 گلوله در مراسم عروسی واقعیت ندارد و معلوم نیست این خبرنگار محترم این ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۰    
مسئول دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور خوزستان با تشریح جزئیات برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در این دانشگاه، از برگزاری دوره جدید این طرح در آینده نزدیک خبر داد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۰    
رییس سازمان حج وزیارت از افزایش دو برابری تعداد زائران عتبات عالیات در ایام نوروز خبر داد و گفت: امسال 120 هزار نفر ایام عید را در کربلا، نجف و کاظمین خواهند بود.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۵    
مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل مرمت طبقات اول و دوم بنای زیگورات چغازنبیل را از اقدامات مهم مرمتی پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه در سال جاری اعلام کرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مسمومیت 7 دانش آموز به دلیل استنشاق گاز در آزمایشگاه یک مدرسه در شهر شیبان خبر داد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۵    
با اعلام اسامی برگزیدگان نخستین مسابقه ملی و بین المللی فیلم کوتاه مهر محرم فیلم سازان خوزستانی عنوان برتر این جشنواره در بخش فیلم کوتاه داستانی را کسب کردند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۵    
اینجا روستای سرزه چارکان ، یکی از ده ها روستای قحطی زده و خشک بشاگرد. یکی از همان ها که سالهاست فراموش شده. جایی دور، انتهای بیابان. تبعید در نیستی.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
رییس اداره دامپزشکی دزفول از پلمب هشت واحد عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان به دلیل تخلف خبر داد و گفت: این واحدها طی امسال تعطیل شده اند
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۵    
نتایج رسیدگی به شکایات 147 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان دوشنبه هفته جاری به وزارت کشور اعلام می شود.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۰    
نرخ بیکاری زیر 30 ساله ها در پاییز امسال به 22.7 درصد بالغ شده که بیش از 2 برابر نرخ عمومی بیکاری کشور است.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان از کاهش 69 درصدی حوادث ناشی از کار در محیط کارگاه های موجود در این شهر خبر داد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
رئیس جمهور با اشاره به تحریم های غرب علیه سیستم بانکی کشور گفت: ما داشتیم به 50-60 سال پیش برمی گشتیم اما کاری کردند که ما به قبل از آن برگشتیم، رفتیم به سراغ صراف و صرافی ها.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
سردار علی قربانی از مدافعان اندیمشکی حرم اهل بیت(ع) در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۱    
معاون اکتشاف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ذخایر قطعی و احتمالی طلا در کشور را 340 تن اعلام کرد و از پتانسیل وجود هزار تن طلا در کشور خبر داد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۱    
یک استاد دانشگاه با اشاره به بازتاب ادبیات معاصر ایران در ادبیات عرب گفت: ضروری است متون ادبی فارسی به خصوص متون معاصر به زبان عربی ترجمه شوند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۶    
آموزش وپرورش خوزستان برای این قشر باید مدرسه ایجاد کند، در شهرستان های آبادان و خرمشهر که منطقه آزاد اروند متولی امر است، خود سازمان برای ایجاد مدرسه می تواند ورود کند
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۶    
سرپرست خدمات شهری شهرداری آبادان از آغاز کار نصب دیوارهای پیش ساخته ویژه تبلیغات کاندیداهای مجالس خبرگان و شورای اسلامی در این شهر خبر داد
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۶    
به نظر من هنوز برنامه مدونی برای ارزیابی رتبه علمی دانشگاه ها وجود ندارد وآنچه اکنون بر اساس آن رتبه دانشگاه مشخص می شود قابل استناد نیست
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۰۱    
هر اونس طلا امروز، 24 بهمن ماه به قیمت یک هزار و 238 دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با نرخ هفته گذشته 49 دلار افزایش داشته است.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۶    
معاون امور بین الملل وزیر نفت گفت دلیل تصمیم برای عدم تجارت با دلار، تلاشی برای حفاظت از دارایی های ایران از تحریم های جدید یک جانبه آمریکاست. این اقدام بر اساس ملاحظات اقتصادی است نه ملاحظات سیاسی.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۶    
برخی منابع رسانه ای غربی از دیدار امروز شنبه وزرای خارجه آمریکا و ایران در حاشیه نشست کنفرانس امنیتی مونیخ خبر دادند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۱    
سرمربی نفت فصل قبل بعد از دو پیروزی برابر استقلال مدعی شد یک روز شش امتیازی که از تیم محبوبش را گرفته بود به طرفداران این تیم پس می دهد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۱    
طی هفته های اخیر فیلمی در قالب یک لوح فشرده از سه فرد مسلح که در حال اقدام به مثله نمودن لاشه پلنگ شکار شده بودند به پلیس اطلاعات شهرستان لالی گزارش گردید
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۱    
مهدی طارمی با پیشنهاد طاهری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مواجه شده است.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۱    
مهاجم مورد غضب استقلال به احتمال فراوان برای بازی با نفت در لیست 18 نفره تیمش قرار می گیرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۶    
کفش ایمنی پایه های بتنی برق توسط مجید قاسمی پور یکی از کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان در ناحیه شمال معاونت بهره برداری این شرکت (دزفول) اختراع شد
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۶    
سازمان آتش نشانی اهواز و مؤسسه پنجمین فصل قشنگ دست به دست هم دادند تا کودک سرطانی را به فرمانده آتش نشانی تبدیل کنند؛ آرزویی که محسن بیت غریب همیشه در ذهن داشت
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۱    
یارانه نقدی بهمن ماه ساعت 24 دوشنبه همزمان با 26 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی افزایش 8 درجه ای دمای هوای خوزستان در هفته جاری خبر داد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: جاده جدید اهواز - شیرین شهر در اسفندماه به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
فرمانده بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: در چهل و ششمین اعزام اکیپ بسیج جامعه پزشکی خوزستان به منطقه محروم عین 2 از توابع شهرستان اهواز، بیش از 500 نفر از بیماران این منطقه ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۵    
فرماندار اندیمشک با بیان این که کاروان های راهیان نور و بسیاری از مهمانان نوروزی از ورودی پل زال-اندیمشک به خوزستان وارد می شوند، بر لزوم حل مشکلات این آزادراه تاکید کرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۰    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: چهارشنبه هفته جاری ( 28 بهمن ) آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1395 است و تا به امروز 189 هزار و 503 نفر برای ثبت نام اقدام کرده اند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۰    
شاید برای مشترکان جدید همراه اول یا حتی آنها که سال هاست از خدمات این اپراتور استفاده می کنند، این سوال مطرح باشد که صورتحساب سیم کارتهای دائمی چگونه محاسبه شده و هر کدام از آیتم های موجود در قبض آن ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
در زمستان که هوا سرد و در بعضی از مناطق خشک و سرد است برای گروه های خاصی مانند اطفال و افراد مسن مشکل ساز می شود و یا حتی بیماران دیابتی یا مبتلایان به فشار خون بالا که داروهای ادرارآور مصرف می کنند ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
طبق اعلام رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، جان باختگان فاجعه منا از امروز با عنوان "شهید منا" شناخته می شوند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۰    
سید عباس عراقچی گفت: همه می دانند ما در دوران مذاکرات در خارج و داخل چه مصیبت هایی داشتیم ولی کسی خبر نداشت وقتی خدمت رئیس جمهوری می رفتیم، چه مشکلاتی داشتیم.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۰    
Telegram یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز نرخ انواع میوه و تره بار در بازار این شهرستان در هفته جاری را اعلام کرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
رِییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان ورودی این دانشگاه در سال جاری، گفت ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معتقد است که قرارداد با شرکت پژو، تاثیری بر کاهش قیمت خودرو های داخلی ندارد بلکه تنها باعث ارتقای کیفیت ساخت داخل و صادرات خواهد شد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دبستان دخترانه 10 کلاسه مسکن مهر آبادان با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
با تلاش های شبانه روزی توانستیم عوامل حادثه گروگانگیری یک جوان دزفولی و قتل یک مرد 55 ساله در باغ را شناسایی و دستگیر کنیم
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
ناوگان حمل ونقل عمومی خرمشهر با چالش هایی جدی از جمله نابسامانی و بالا بودن نرخ کرایه ها، فقدان ایستگاه تاکسی درخور شأن، کمبود تاکسی و اتوبوس است
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: آتش سوزی هور العظیم در 17 بهمن در قسمت غیر ایرانی این هور صورت گرفته است
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۰    
با هدف گرامیداشت یاد شهدای عالی مقام دزفول در هشت سال دفاع مقدس طرح اهدا رایگان درخت در شهرستان اجرا شد
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۰    
لغو شدن نرخ های توافقی در بلیت پروازهای داخلی نوروز، فروش درصدی بالایی از ظرفیت ناوگان برای نوروز و فروش بلیت پروازهای نوروزی با افزایش متوسط 30 درصدی ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۵    
همچنین از آنجائیکه بادام منبع غنی کلسیم است به کاهش بروز مسمومیت های ناشی از بارداری در مادر کمک می کند و باعث می شود نوزاد استخوان ها، دندان ها و سیستم عصبی قوی تری داشته باشد ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۰    
سرمربی تیم ملی اعلام کرد فردا استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت تقدیم رییس فدراسیون خواهد کرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۰    
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران تمامی کارت های شناسایی ملی که اعتبارشان به پایان رسیده تا پایان سال 94 دارای اعتبار هستند.
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۵۰    
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - آفتاب - جام جم - ایران - شرق - دنیای اقتصاد- گل - پیروزی و ...
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۵۰    
خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۰    
قیمت خودرو در بازار آزاد
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۰    
قیمت سکه و ارز در بازار آزاد
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۰    
قیمت موبایل در بازار آزاد
اکسین پرس   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۰    
قیمت تبلت در بازار آزاد