شنبه ۰۹ تیرساعت ۲۲:۵۸Jun 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نا 12 مهر 1394 - qumna.com

قم نا 31 تیر 1394 قم نا 31 مرداد 1394 قم نا 31 شهریور 1394 قم نا 30 آبان 1394 قم نا 30 آذر 1394 قم نا 30 دی 1394 قم نا 30 بهمن 1394 قم نا 29 اسفند 1394 قم نا 1 مهر 1394 قم نا 2 مهر 1394 قم نا 3 مهر 1394 قم نا 4 مهر 1394 قم نا 5 مهر 1394 قم نا 6 مهر 1394 قم نا 7 مهر 1394 قم نا 8 مهر 1394 قم نا 9 مهر 1394 قم نا 10 مهر 1394 قم نا 11 مهر 1394 قم نا 12 مهر 1394 قم نا 13 مهر 1394 قم نا 14 مهر 1394 قم نا 15 مهر 1394 قم نا 16 مهر 1394 قم نا 17 مهر 1394 قم نا 18 مهر 1394 قم نا 19 مهر 1394 قم نا 20 مهر 1394 قم نا 21 مهر 1394 قم نا 22 مهر 1394 قم نا 23 مهر 1394 قم نا 24 مهر 1394 قم نا 25 مهر 1394 قم نا 26 مهر 1394 قم نا 27 مهر 1394 قم نا 28 مهر 1394 قم نا 29 مهر 1394 قم نا 30 مهر 1394 
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۴    
رئیس هیئت دوچرخه سواری قم با بیان این که تیم دوچرخه سواری قم در مرحله چهارم لیگ کراس کانتری شرکت می کند گفت: گرانی تجهیزات عامل رکود رشته دوچرخه سواری جاده در قم است.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۴    
- سرپرست امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از افتتاح بخش کودک و نوجوان کتابخانه آیت الله خامنه ای به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۴    
مطبوعات استان قم، روز یکشنبه 12 مهرماه موضوع های استانی از جمله تامین امکانات رفاهی درمنطقه پردیسان ، استخدام 120 نفر آتش نشان ...
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۴    
محسن ربانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قم اظهار داشت: هم اکنون بخش قابل توجهی از ادبیات حوزه کودک کشور مرهون همت و تلاش چهره های ادبی و نویسندگان ملی و بین المللی ساکن در قم است.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۴    
جمعی از داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در روستای خورآباد، خانواده های شهدا و سالمندان این روستا را تکریم کردند.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۴    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: پیش بینی می کنیم نزدیک به 10 هزار نفر از دانش آموزان امسال در برنامه راهیان نور شرکت می کنند.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۴    
مراسم سالگرد ارتحال آیت الله سید مرتضی عسگری پژوهشگر تاریخ اسلام و رئیس دانشگاه اصول دین در قم برگزار می شود.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۴    
ششمین همایش فرهنگ یاران مداح و مدیحه سرای پاسدار در مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی قم برگزار شد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۴    
رئیس انجمن فقه و حقوق حوزه، ارتقا را نیاز حوزه های علمیه دانست و شیوه صحیح ورود طلاب به سطح 2 و عوامل رشد در مسیر طلبگی را تشریح کرد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
رئیس انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری دهمین مجمع عمومی انجمن مدیریت اسلامی 16 مهر ماه امسال خبر داد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به سرانه ی پایین تولیدات محتوای دینی و اسلامی در فضای مجازی اظهار کرد: برای اسلامی سازی فضای مجازی نیازمند انقلاب در این عرصه هستیم.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: خودروهای شخصی مسافربر حمل و نقل روستایی و شهرک های اقماری استان قم ساماندهی می شوند.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برخورد با متحصنین مسجد اعظم قم انتقاد کرد و از دولت خواست با منتقدان با زبان عاطفی برخورد کند نه با زبانی که با متحصنین قم ...
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
فرمانده انتظامی استان قم از بهبود عملکرد نیروی انتظامی قم در کسب رضایتمندی مردم خبر داد و گفت: پلیس قم در این بخش هشت رتبه پیشرفت کرده است.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی نسبت به نبود محتوا در فضای مجازی ابراز نگرانی کرد و گفت: امروز مردم ایران بیشتر در حوزه سرگرمی از فضای مجازی استفاده می کنند.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
تیم فوتبال صبای قم در پنجمین بازی خانگی خود از فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان به میدان می رود.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استان قم برای سومین دوره متوالی میزبان همایش ملی حدیث رضوی است.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۴    
رئیس کمیته فناوری و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر قم گفت: اگر فناوری و هوشمندسازی در محیط شهری به کار گرفته شود، ارتباطات بهتری در شهرداری صورت می گیرد ...
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۴    
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح دست های مهربان از جمله برنامه های هلال احمر برای هفته ملی کودک است که طی آن کودکان اسباب بازی های سالم خود را به کودکان بی بضاعت هدیه می دهند.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۴    
کارشناس امور کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی استان قم با اشاره به برنامه های هفته کودک در قم گفت: روز 21 مهر ماه کودکان به عنوان خادمین کوچک در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور خواهند یافت.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۴    
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم همکاری دستگاه های مربوط برای جمع آوری سگ های ولگرد را ضروری دانست و گفت: در سال جاری 800 سگ ولگرد در قم جمع آوری شده است.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۴    
سومین همایش حدیث رضوی 15 مهرماه در موسسه علمی- فرهنگی دارالحدیث با حضور آیت الله ری شهری برگزار می شود.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۸    
پیکر سه تن از جانباختگان فاجعه منا امروز(یکشنبه) 12 مهر بر دوش مردم متدین و انقلابی قم از مسجد امام حسن عسگری (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) تشییع و درگلزار شهدای علی بن جعفر(ع) این شهر به خاک سپرده شد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۸    
سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی با مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۸    
دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم از برگزاری نشست نقد کتاب تأملی در دین و رسانه 13 مهر ماه امسال در قم خبر داد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۸    
مراسم استقبال از خانواده شهید ستار یکه زارع صبح فردا در قم برگزار می شود.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۸    
اردوی آماده سازی تیم ملی کونگ فوی سبک های آزاد کشورمان امروز در قم آغاز شد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۸    
مراسم تشییع پیکر پاک سه تن از حجاج قمی جانباخته در حادثه منا، به نام های حجت الاسلام والمسلمین علی گمارلو، حسن فیهمی و سید محمد رضا روحانی ...
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۹    
عصر یازدهم مهرماه مأمورین نیروی انتظامی قم با ورود به حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد اعظم با طلابی که در اعتراض به سند برجام و برای افزایش دقت مجلس شورای اسلامی در تصویب این سند در مسجد ...
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از آموزش طرح وارنیش فلوراید به 100 نفر از مربیان بهداشت استان قم خبر داد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
استاندار قم طرح های زودبازده و فقدان چشم انداز بلندمدت را از جمله مشکلات استان در برنامه ریزی عنوان کرد و گفت: برنامه های مسئولان باید براساس نقشه تفضیلی و طرح های آمایش استان باشد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
نرم افزار آثار خواجه نصیرالدین طوسی در نسخه دوم به همیت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان قم از اعزام سه ورزشکار این هیئت به رقابت های ورزشی سال 2015 قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه خبر داد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
مدیر کل دامپزشکی استان قم با اشاره به اینکه6 درصد از فرآورده های پروتئینی قم مازاد استان است از افزایش 5 و نیم درصدی صنعت بسته بندی برای ارسال این فراورده ها به شهر های دیگر خبر داد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان قم با بیان اینکه شرکت های صنعتی قم از سال 95 معاف از مالیات می شوند، از رتبه اول این استان در هزینه شرکت های صنعتی کشور خبر داد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه پروژه تهیه بسته های سرمایه گذاری در استان با همکاری شرکت پارسیان فردا در حال اجراست ...
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اهدای مدال آسیایی تیرانداز قمی به خانواده شهدا خبر داد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۰    
مراسم تشییع 3 تن از جان باختگان قمی فاجعه مِنا صبح امروز با حضور علما، طلاب و مردم قم برگزار شد.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۰    
رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: تکواندوکاران قمی 3 مدال لیگ دسته اول پومسه مردان کشور را در رده های سنی مختلف کسب کردند.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۰    
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم از برقراری سه هزار و 255 پیام با این سامانه در هفته گذشته خبر داد و گفت: بیشترین تماس ها مربوط به سدمعبر خودروها بوده است.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۰    
این روزها شهری که باید از هر سوی چراغ های پر نورش تو را به مسیر حرم امن الهی رهنمون باشد، تاریکی اختیار کرده و برخی از مناطق و محل های عمومی معابر و... هر از چندگاهی غرق در تاریکی می شود.
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۲    
سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به احداث پروژه شهید کاظمی اظهار داشت: یکی از مواردی که درباره این پروژه در حال بررسی است مطالعه قرارداد اولیه آن و الزام به تعهداتی است که در آن لحاظ شده است و این ...
قم نا   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۴    
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: خدا نکند مصالح عمومی کشور فدای منافع جناحی شود. مطلعین می گویند هر روز که با شک و تردید سپری می شود مبالغ هنگفتی ضرر به کشور وارد می شود.